ik heb er echt enorm veel last van zoals iemand misschien wel heeft gemerktquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja luister pa ik wil een FOK! meet houden zoals toen ik ben geweest in lelystad mag, mag dat?
hmmmmm denk hmmm denk
ja is goed..
Wanneer DV daadwerkelijk bij leeell in bed ligt heb je de matras. Hadden we tijd geleden al afgesproken.quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, zolang ik er maar één heb.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan liggen wp en ik nog te slapen. (
Mijn ouders waren de eerste keer ook niet chill hoor. Ik moest helemaal de onredelijke puber spelen om het voor elkaar te krijgen.quote:
Dat heb ik toen nog 3255352 keer gequote dat ze dat goed vond.quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer DV daadwerkelijk bij leeell in bed ligt heb je de matras. Hadden we tijd geleden al afgesproken.
Precies.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik toen nog 3255352 keer gequote dat ze dat goed vond.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan liggen wp en ik nog te slapen. (
Mja mja ik haal iig snow en hypo op in oss rond 1 uur. Dus op z'n vroegst kan de rest rond half 2 pas aankomen.quote:
Toen ik 15 was zeurde ze ook altijd als ik uitging enzo. Dus dan zeiden ze een tijd ''ja 2 uur thuis hé!'' en da kwam ik gewoon half 5 oid thuis. Dan werden ze de volgende dag boos en dan deed ik het het volgende week gewoon weer.quote:
Helemaal niks.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
FL, wat zullen je buren gaan denken
Ik zou dan 3 maanden niet meer uit mogen of zoquote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zeurde ze ook altijd als ik uitging enzo. Dus dan zeiden ze een tijd ''ja 2 uur thuis hé!'' en da kwam ik gewoon half 5 oid thuis. Dan werden ze de volgende dag boos en dan deed ik het het volgende week gewoon weer.Totdat ze er over op hielden.
Dan ben ik half 1 jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja mja ik haal iig snow en hypo op in oss rond 1 uur. Dus op z'n vroegst kan de rest rond half 2 pas aankomen.
Ik heb gescheiden ouders dus ze wisten dat dat niet werkte.quote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou dan 3 maanden niet meer uit mogen of zo.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja mja ik haal iig snow en hypo op in oss rond 1 uur. Dus op z'n vroegst kan de rest rond half 2 pas aankomen.
Awkward in het begin. Daarna ouwehoeren als een gek.quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n meet gaat, helemaal awkward vertellen wie je bent enzo. ''oh maar ik had jou heel anders verwacht'' aanhoren, huilen.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
Vanaf mijn 16de kan ik zelf bepalen hoe laat ik thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |