nee maar bellen in het algemeen welquote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onze geweldige gesprekken zijn heul niet awkward
ik weet wel wat vrouwen doen als ze zolang douchen, je hoort dan het water ineens anders op de grond komen dan normaalquote:
Verdomme typisch, wat kinderachtig.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet wel wat vrouwen doen als ze zolang douchen, je hoort dan het water ineens anders op de grond komen dan normaal
Sorry, ik werd er van het weekend weer eens over verteld dus nu dacht ik er aan. VERGEEF HET mIJ.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Verdomme typisch, wat kinderachtig.
vergeet scheren, scrubben, haren wassen+conditioner nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet wel wat vrouwen doen als ze zolang douchen, je hoort dan het water ineens anders op de grond komen dan normaal
Ik zal het je vergeven als je voor mij zal knielen op de meet, en je loyaliteit aan mijn huis zweert.quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, ik werd er van het weekend weer eens over verteld dus nu dacht ik er aan. VERGEEF HET mIJ.
Wat de hell is scrubben?quote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vergeet scheren, scrubben, haren wassen+conditioner niet
Wat moeten je ouders wel niet denken als ik ineens bij jouw huis hoor? Lijkt me niet verstandig, ik ben baas in eigen huis dus andersom lijkt me beter.quote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven als je voor mij zal knielen op de meet, en je loyaliteit aan mijn huis zweert.
Ok nee![]()
/GoTmodeoff
Nee want ik ben de koningin van het oosten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moeten je ouders wel niet denken als ik ineens bij jouw huis hoor? Lijkt me niet verstandig, ik ben baas in eigen huis dus andersom lijkt me beter.
Zo'n creme met van die harde korreltjes erin (voelt als zandkorrels maar dan minder en goed verdeelt) en dan zo wrijven. 2 weken terug voor het eerst gezien, raar spul.quote:
lkkr schrobbequote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef krullenbolletje het volgende:
hoe kan je niet weten wat scrubben is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |