houd er nu maar gewoon ff over op.quote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je moeder dood is is niet grappig nee, maar dit moment wel.. ik hoorde al een me hoofd zo'n stem die AWWKWAAAAAAAAAARDDD roept.
quote:
Oh dat is minder ergquote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee niet de bekakte versie. De infantiele versie.
Doe ikquote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
houd er nu maar gewoon ff over op.
Je hebt geen idee hoe lullig je zojuist overkwam maargoed laatste keer dan denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Was niet lullig bedoeld ofso.
Lelijke aapquote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
Not having money is the root of all evil.
[ afbeelding ]
Laatste keer voor wat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe lullig je zojuist overkwam maargoed laatste keer dan denk ik.
ja maar die '_O-' etc maakte het wel afquote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatste keer voor wat?
Gast, ik was dat vergeten.. en het moment was gewoon zo van oepsss...
quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
Die 3 weekenden voor de meet gaat mijn post's wel omhoog dan
bel me $:$:$::$$$$$$quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef krullenbolletje het volgende:
297 belminuten nog tot 11 oktober
Meh lelijk. Hoe klein?quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is ook echt heel klein schijnt.
Ik kom niet vaak in Brabant.quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]wat je wel niet over hebt voor de meet.
Oh ja, nu nemen we elkaar smileys wel serieus.. misschien was het niet slim en onhandig maar kom op.. ik ga hier niet aan mee doen hoor dadelijk mogen niet meer het woordje moeder noemen omdat 2 users hun moeder kwijt zijn en dan elke keer melodramatisch gaan doen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja maar die '_O-' etc maakte het wel af
van HSquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)uik-bij-autisme.html
FUCKquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)uik-bij-autisme.html
ik voel jequote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik voel je, zometeen Snow bellen maar voelt akward.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik voel je
ja zie je wat zenuwen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Hoax, ik heb geen batmanshirtquote:
Oh ik heb hem niet op feestboek.quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dat linkje staat op zn facebook
quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik voel je
Onze geweldige gesprekken zijn heul niet awkwardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij HS niet op facebook? damn jij loopt achterquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh ik heb hem niet op feestboek.
Dan slaap ik misschien al.quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Oceanview het volgende:
Eerst even douchen en daarna onbekende gaan bellen.
Staat wel bij aanbevolen vrienden enzo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb jij HS niet op facebook? damn jij loopt achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |