SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)hallo dus dit noemen ze nou twitter
damnquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Verdiensten zijn ongeveer hetzelfde als vorig jaar, p4l.Wordt echt veel clubben.
Ik geloof niet dat je hem morgen al ontvangt als de release pas op vrijdag is, kan dan wel status verzonden zijn maar waarschijnlijk wordt hij pas eind van de week gebracht dan. Maar zal wel mooi zijn als je hem morgen al kreeg.quote:
Vet team, mits: CM Diabyquote:
Oja Diaby heb je ook nog, thanksquote:
Track en trace zegt morgen hierquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hem morgen al ontvangt als de release pas op vrijdag is, kan dan wel status verzonden zijn maar waarschijnlijk wordt hij pas eind van de week gebracht dan. Maar zal wel mooi zijn als je hem morgen al kreeg.
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
DarkSonic2:
http://futhead.com/fifa/squads/4953/Vind je dat niet wat?
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clubs gaat ook lekker kut worden als je online al die accomplishments moet halen
Klopt. 0 weight.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelcheck het dagelijks.
Lekker met een 79 rated poppetje spelen is ook ruk, die kan nietsquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.
[..]
Klopt. 0 weight.Zag het net..
Dan komt het inderdaad op menselijke skills aan. Jammer man.quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker met een 79 rated poppetje spelen is ook ruk, die kan niets
quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Track en trace zegt morgen hier
Die RB ook niet, maar het is best een aardig team jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die cam probeer ik ook al sinds webapp er is te halen, maar die zit niet in het spelcheck het dagelijks. die 4* dus.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Afro's met clubs![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve Poker, dat is een bazenafro.
Pace speelt al minder een rol met FUT vind ik, zou best kunnen dat het met clubs ook minder belangrijk is, en je verder komt met combinatie voetbalquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, chill juist. Dan zijn al die afropubers in ieder geval niet zo irritant snel.
[..]
Klopt. 0 weight.Zag het net..
Waarom denkt iedereen hetzelfdequote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad op menselijke skills aan. Jammer man.
Ja, want een speler die een bal niet goed raakt is menselijk skillquote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad op menselijke skills aan. Jammer man.
dan komt het tenminste aan op de skill van de speler.quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker met een 79 rated poppetje spelen is ook ruk, die kan niets
Dixonsquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want een speler die een bal niet goed raakt is menselijk skill
Fail.
Club jij nooit ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan komt het tenminste aan op de skill van de speler.
Ik heb hem daar vandaag besteld, met een beetje geluk sturen ze het ook naar mij.quote:
Er zit een verschil tussen pace abusen en een bal verliezen he.quote:
Oh, toch snelle service! Zou eigenlijk pas donderdag komen toch?quote:
oh jawel, als iedereens poppetje pauper is, dan komt het toch neer op de kwaliteiten van degene achter de knoppen?quote:
28e jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, toch snelle service! Zou eigenlijk pas donderdag komen toch?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon tricken vanaf de aftrap toch?
meer dan 400clubs potjes gespeeld deze fifa. en dan wordt de skills van de speler gewoon een stuk belangrijker als het poppetje minder is. Dan moet je betere keuzes maken aangezien je minder opties zal hebben die goed kunnen gaan+beter richten etc.quote:
Een speler die niet goed kan passen, schieten en alles, heeft niks met menselijk skill te makenquote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh jawel, als iedereens poppetje pauper is, dan komt het toch neer op de kwaliteiten van degene achter de knoppen?
28e? Bij Mycom stond 27e, maar toch mooi 2 dagen voor release binnenquote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
28e ja
Ben benieuwd, heb al een team ready
Als iedereen dat heeft dan gaat het er toch om hoe goed iemand daar mee om kan gaan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een speler die niet goed kan passen, schieten en alles, heeft niks met menselijk skill te maken
En dit.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meer dan 400clubs potjes gespeeld deze fifa. en dan wordt de skills van de speler gewoon een stuk belangrijker als het poppetje minder is. Dan moet je betere keuzes maken aangezien je minder opties zal hebben die goed kunnen gaan+beter richten etc.
http://www.futhead.com/fifa/squads/15568/#squad-playerquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
28e? Bij Mycom stond 27e, maar toch mooi 2 dagen voor release binnen
Post je team eens?
Ik zei dat van iemand na praten, dus niet tegen GJE gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als iedereen dat heeft dan gaat het er toch om hoe goed iemand daar mee om kan gaan?
[..]
En dit.
(of praat ik nu weer mensen na?)
Idd ja, dat diagonaal schieten was echt zo ineffectief afgelopen jaren, nu werkt het prima. Wat ook leuk is, is dat door die first touch control de bal vaak in de lucht is en je hem met je borst aan kan nemen en direct door kan volleren of lobben bijvoorbeeld. Andere jaren lag de bal automatisch meteen dood bij je voeten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Zo heerlijk dat R1 en gewone schoten gewoon diagonaal erin kunnen gaan.Heb dat echt gemist de vorige fifa's. Levert heel andere goals en situaties op.
[..]![]()
Oh dat team van iemand anders hierquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/15568/#squad-player
Voltooid bij mijquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef baswijchen het volgende:
[ afbeelding ] staat bij mij bij dixons.nl
Klopt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, dat diagonaal schieten was echt zo ineffectief afgelopen jaren, nu werkt het prima. Wat ook leuk is, is dat door die first touch control de bal vaak in de lucht is en je hem met je borst aan kan nemen en direct door kan volleren of lobben bijvoorbeeld. Andere jaren lag de bal automatisch meteen dood bij je voeten.
Coolioquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh dat team van iemand anders hier
Kijk dat haar van die spits
Mycom verstuurde hem vandaal al, met leverdatum 25-09.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe kan je de game nou morgen al krijgen terwijl de release date de 28e is?
Geen idee 30k of meerquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Hoeveel kost dit ong. denk je?
De release date is een andere datum dan dat de winkels 'm krijgen natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe kan je de game nou morgen al krijgen terwijl de release date de 28e is?
Zal die van mij eens checkenquote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn Track and Trace code doet het alleen nog niet
En zoals de Media Markt, die verkopen hem dan dus pas vrijdag?quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De release date is een andere datum dan dat de winkels 'm krijgen natuurlijk.
Volgens mij is die gewoon nooit aangepast vanaf het moment dat jullie hem 5 weken geleden besteld hebben hoorquote:
Linkjes in FUTWIZ kloppen dus niet. Hij linkt ook met je cam's en heeft daarom geen 9quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Jonnsie het volgende:
http://www.futwiz.com/squad/128535
Dat is mijn eerste team geworden, moet alleen nog Lloris in plaats van Vorm en Miccah Richards voor de RB halen.
Snap alleen niet, waarom Emenike op Futwiz 9 chem heeft maar in de webapp niet?
Manne chille baas. Scoort veel in mijn bronze teamquote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/9272
Deze in een pakje
Hey die had ik ook in een pakje vandaag, is die wat waard?quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/9272
Deze in een pakje
Tuurlijk, daar ga ik wel vanuitquote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is die gewoon nooit aangepast vanaf het moment dat jullie hem 5 weken geleden besteld hebben hoor
Dixons toch? Waar staat dat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen hier hadden hun bestelling toch geannuleerd om die reden?quote:
Kreeg mail vandaag dat hij verzonden was en daar zat de track en trace code bij. Printscreen is van de PostNL site.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dixons toch? Waar staat dat?
Toefjes ja en nog een paar raakten in paniek volgens mij. Ik zie het wel, mocht het echt lang duren kan ik dat altijd nog doen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen hier hadden hun bestelling toch geannuleerd om die reden?
Mag ik dat team eens zien?quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Manne chille baas. Scoort veel in mijn bronze team
Lol, die komt echt wel deze week hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toefjes ja en nog een paar raakten in paniek volgens mij. Ik zie het wel, mocht het echt lang duren kan ik dat altijd nog doen.
Aigth bedankt! Wie kan ik nog op CAM zetten om wel met hem te linken dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Linkjes in FUTWIZ kloppen dus niet. Hij linkt ook met je cam's en heeft daarom geen 9
en de buren wonen 80km verderop.quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, het komt met pakketservice. Ik wil niet dat hij bij de buren bezorgt wordt omdat die pauper zijn9 uur uit bed dus lol
quote:
Ja daarom, moet ik de ferrari weer pakken, niet echt veel zin aanquote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en de buren wonen 80km verderop.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En de veerboot gaat maar 2 keer per uur.quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sorry sorry egt sorryquote:
1xquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de veerboot gaat maar 2 keer per uur.
Ja ik wel, MaksGamingquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil er iemand clubben op xbox? Of potje Fut (bronzes dan?)
Dat krijg je ervan als je op een trailerpark woontquote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, het komt met pakketservice. Ik wil niet dat hij bij de buren bezorgt wordt omdat die pauper zijn9 uur uit bed dus lol
quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jazeker, wil alleen Hooi nog halen voor RM. Had eigenlijk nog Hooi (RM), Verbeek (LM) en Ayoub en Palsson (CDM's) in gedachten en die heb ik ook allemaal inmiddels, maar de basis doet het zo goed..11 gespeeld en alles gewonnen. Scoor ook net zo vaak uit longshots als met mijn MLS bronzes vorig jaar, al ligt dat er vooral aan dat het nu mega simpel is volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Jezus, dat ziet er sick uit. Speelt sowieso wel fijn of niet?
In het noorden hebben wij dat soort dingen niet, in de buurt van Harlingen heb je die misschien maar niet hierquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je op een trailerpark woont
Harnsquote:Op maandag 24 september 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het noorden hebben wij dat soort dingen niet, in de buurt van Harlingen heb je die misschien maar niet hier
Hooi zat ik ook al naar te kijken. 88 pace en 4* skillsquote:Op maandag 24 september 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jazeker, wil alleen Hooi nog halen voor RM. Had eigenlijk nog Hooi (RM), Verbeek (LM) en Ayoub en Palsson (CDM's) in gedachten en die heb ik ook allemaal inmiddels, maar de basis doet het zo goed..11 gespeeld en alles gewonnen. Scoor ook net zo vaak uit longshots als met mijn MLS bronzes vorig jaar, al ligt dat er vooral aan dat het nu mega simpel is volgens mij
Neequote:
Hé. zet er even iets voor 16K opquote:
Hooi heb ik net ook gekocht. Staan er echt een paar goedkoop op, op Xbox.quote:Op maandag 24 september 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jazeker, wil alleen Hooi nog halen voor RM. Had eigenlijk nog Hooi (RM), Verbeek (LM) en Ayoub en Palsson (CDM's) in gedachten en die heb ik ook allemaal inmiddels, maar de basis doet het zo goed..11 gespeeld en alles gewonnen. Scoor ook net zo vaak uit longshots als met mijn MLS bronzes vorig jaar, al ligt dat er vooral aan dat het nu mega simpel is volgens mij
Bij welke winkel is dat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Zie het nu ook pas ja
[ afbeelding ]
Ach, desnoods haal ik hem later op..ik heb toch seasonticket
dixiequote:
Waarom club je niet mee ? Pretty Ricky AKA Timmy_Turner is ook een prima gozerquote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Zie het nu ook pas ja
[ afbeelding ]
Ach, desnoods haal ik hem later op..ik heb toch seasonticket
weet niet, denk het niet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Dudweiser, moeten wij ook handtekening zetten voor Fifa 13?
Niet goed?quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Odemwingie CF
---
Ik kan geen tegenstander vinden voor finale silver cup
Zet er even iets voor 16K op!quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom club je niet mee ? Pretty Ricky AKA Timmy_Turner is ook een prima gozer
Ah oke, want er is hier niemand thuis tot 13:30quote:
Nicequote:
Pauperlag hier altijd op prime time. Nadeel van veel huisgenoten. Heb ook niet echt zin om met een brakke pro aan de slag te gaan en die achievements te halen. Vind fut veel leuker.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had hem voor 700 433, maar verder zag ik alleen maar van rond de 2k op xboxquote:
Hee een complimentquote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
[thorb] Diaby? [/thorb]quote:
Die kan ik denk ik niet voor 350 coins oppakken en die ik nu heb zijn erg goed voor die prijsquote:
Postnl kan je zien wanneer ze bij jou komen. Die tijdsindicatie is gewoon de eindtijd: dan komen ze bij jouquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef baswijchen het volgende:
OMFG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pro clubs is echt een bijzonder geval dit jaar, niet normaal leuk en geen bullshit zoals de voorgaande jarenquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pauperlag hier altijd op prime time. Nadeel van veel huisgenoten. Heb ook niet echt zin om met een brakke pro aan de slag te gaan en die achievements te halen. Vind fut veel leuker.
ik wil meer info horen!quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pro clubs is echt een bijzonder geval dit jaar, niet normaal leuk en geen bullshit zoals de voorgaande jaren
dus krijg hem wss morgen al?quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Postnl kan je zien wanneer ze bij jou komen. Die tijdsindicatie is gewoon de eindtijd: dan komen ze bij jou
Wees blij PostNL neemt het gewoon mee terug en probeert het de volgende dag pas weer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
TNT is echt zo idioot kut vergeleken met PostNLdie flikkers bezorgen het altijd bij de buren.
Mag ik ook weer een keer meedoen als ik Fifa 13 heb?quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pro clubs is echt een bijzonder geval dit jaar, niet normaal leuk en geen bullshit zoals de voorgaande jaren
Noobquote:
hjbquote:
precies ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit wordt weer 2 dagen afzien door bol.com.
Speciaal daar bestelt omdat ik dan zeker wist dat ik hem op de releasedag had
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Is er al een Xbox360 club opgestart voor FOK!kers?
En als die daar dan nog niet kan kopen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
oke klaar finito afgehandeld over en uit schluss. morgen om 10 uur naar dixons dus.
Wat ga je dan doen daar bij Dixons ?quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
oke klaar finito afgehandeld over en uit schluss. morgen om 10 uur naar dixons dus.
ik had vanmiddag besteld bij dixons omdat iedereen hier zei van ik krijg hem morgen al enzoquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies ik ook. Ik haal em morgen wel in de winkel, als Dixons verkoopt zal de rest ook wel moeten mee gaan
Vechtequote:
Is het zo lastig om 2 dagen langer te wachten? Kom op zegquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies ik ook. Ik haal em morgen wel in de winkel, als Dixons verkoopt zal de rest ook wel moeten mee gaan
zeker de normale versie dan ?, UT versie staat er niet meer opquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef baswijchen het volgende:
[..]
ik had vanmiddag besteld bij dixons omdat iedereen hier zei van ik krijg hem morgen al enzo
quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst ging er met 9-0 af, nu is hij depri.
oh ik na die 7-0. ps3 uitgezet, webapp eraf en ik kijk morgen wel weer. Laat mijn 'mood' wel bepalen aan de hand van die daily giftquote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst ging er met 9-0 af, nu is hij depri.
zakdoeken bij v&d halen(zitten eronder) en huilend naar huisquote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En als die daar dan nog niet kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zakdoeken bij v&d halen(zitten eronder) en huilend naar huis
klopt maar die pakjes stellen niks voor... regular gold packs eens per maand betaal je 10 euro meer voor kan beter gewoon pakjes kopen danquote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zeker de normale versie dan ?, UT versie staat er niet meer op
elke week eentje hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef baswijchen het volgende:
[..]
klopt maar die pakjes stellen niks voor... regular gold packs eens per maand betaal je 10 euro meer voor kan beter gewoon pakjes kopen dan
Ik betaal 5 euro meer, 24 packs zijn normaal 23 euro.quote:Op maandag 24 september 2012 22:24 schreef baswijchen het volgende:
[..]
klopt maar die pakjes stellen niks voor... regular gold packs eens per maand betaal je 10 euro meer voor kan beter gewoon pakjes kopen dan
quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb net de dixons gebeld en het mailtje klopt niet. Het spel wordt pas donderdag verstuurd.je maakte me bijna bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef baswijchen het volgende:
[..]
je maakte me bijna bang
[ afbeelding ]
Ik ga nu Jeroen Lumu proberen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fredje Benson in de spits gezet nadat Laucas me daar helemaal kapot mee schoot, wat een baas
Toffe gozer die Rikquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net Rik gebeld, hij gaat proberen dat iedereen hem donderdag geleverd krijgt. Anders is het niet eerlijk voor de anderen en het mag niet
Die Afrikaan van AZ lijkt me ook wel een aardige spitsquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga nu Jeroen Lumu proberen.Leuke stats.
http://futhead.com/fifa/players/11010/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die wil ik eigenlijk ook maar der is geen plaats voorquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga nu Jeroen Lumu proberen.Leuke stats.
http://futhead.com/fifa/players/11010/
Hoe doe je dat dan? Ik heb pas 10k sinds de webapp online is of zoquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef kilozout het volgende:
40K verdiend met traden sinds Zondag.. Als het zo doorgaat dan heb ik snel mijn team samen..
okéquote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
Rik is anders geaard,
Rik is anders geaard
Trekkend zichzelf op een super roman,
Want Rik is anders geaard
HEE HEEE HEEE
Wat is een goede prijs voor hem?quote:Op maandag 24 september 2012 22:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand is zo gek geweest om mijn Quintero voor 30,500 te kopen.
Ze worden op dit moment opgekocht dus ga ik er snel eentje terughalen
okquote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
Rik is anders geaard,
Rik is anders geaard
HEE HEEE HEEE
Ik geef niet alles weg, maar het meeste staat wel in de OP.quote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik heb pas 10k sinds de webapp online is of zo
Rik is nu boos, waarschijnlijk krijg jij een ban voor Fifa 13quote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
Rik is anders geaard,
Rik is anders geaard
HEE HEEE HEEE
Nee, wel als 1 van die landgenoten in dezelfde competitie speelt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Als een LB een oranje-formatie heeft. Krijgt hij dan 9 chem als er twee landgenoten op CM en CB staan? (433)
quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Rik is nu boos, waarschijnlijk krijg jij een ban voor Fifa 13
Dat sws, hij is enorm goed. Hij zal wel rond de 60k komenquote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur gaat die Quintero wel niet worden ??, gevalletje Maikon Leite of Marlos of El Shaarawy ?
Vertelquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Die TYFUS app boort mij godverdomme een Leonardo door de neus![]()
Toennet liepen er een aantal af voor 1,5k of zoietsquote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zojuist willems voor 2,5k ook maar gekocht. Hele avond niet onder 4k kunnen krijgen.
ik kan em nu kopen voor 35k, wat zeg jij doen of niet ?quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat sws, hij is enorm goed. Hij zal wel rond de 60k komen
Was hij braziliaans geweest dan zeker 150k
Eerst blij, maar uiteindelijk toch best kutquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Ajacied7 het volgende:
Hier heb je het al, er staan er nog maar 2 op voor 35k.
Nu hopen dat ik hem morgen kan terughalen
433 nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Toennet liepen er een aantal af voor 1,5k of zoiets
thx,quote:Op maandag 24 september 2012 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, wel als 1 van die landgenoten in dezelfde competitie speelt.
Moet je zelf weten, je weet iig zeker dat hij nog gaat stijgenquote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik kan em nu kopen voor 35k, wat zeg jij doen of niet ?
Ja zeg dat dan jonguh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja zeg dat dan jonguh.DijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens 70 + pees als LB, kan je net zo goed een houten paal neer zetten, die stopt nog meer.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Die Afrikaan van AZ lijkt me ook wel een aardige spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem net geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 'm bizar slecht. Lumu heeft er nu met rust 2 in liggen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Hij is een beest, beter dan kabouter willems.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dijks
Niet eens 70 + pees als LB, kan je net zo goed een houten paal neer zetten, die stopt nog meer.
Hij heeft wel 70+ pace maar hij zou veel meer moeten hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dijks
Niet eens 70 + pees als LB, kan je net zo goed een houten paal neer zetten, die stopt nog meer.
jbgs.jpgquote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef knux het volgende:
Division 2 FUT is weer iedere randdebiel lekker aan het pacewhoren. Te saai gewoon. Hele wedstrijd domineren, hun twee uitbraakjes en daardoor 2-2 gelijkspelen.
Fred Benson bij mij ook een bazendebuutquote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hem net geprobeerd.Ik vond 'm bizar slecht. Lumu heeft er nu met rust 2 in liggen.
Willems is sneller, kan beter verdedigen en kan beter koppen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hij is een beest, beter dan kabouter willems.
Speler pricefixen en nog meer geld verdienen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu heb ik zoveel geld, weet ik niet meer wat ik ermee moet.
Er zijn te veel dingen om te doen, Emenike's kopen, silvers handelen of dure silvers kopen
Hoeveel heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Nu heb ik zoveel geld, weet ik niet meer wat ik ermee moet.
Er zijn te veel dingen om te doen, Emenike's kopen, silvers handelen of dure silvers kopen
Dat is een optie ja, weet iemand hier nog een silver die atm onder zijn prijs zit en nog veel gaat stijgen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Speler pricefixen en nog meer geld verdienen.
maar ik heb het nog niet eens met hem gespeeldquote:
Je bent gewoon lomp.quote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al twee keer rood.Ze fluiten niet zo vaak, maar als ze fluiten is het streng ook.
Mijn tegenstander nu is er te kut mee iigquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar ik heb het nog niet eens met hem gespeeld
Heb hem naast een andere 85+ pace spits. pacehoeren spitsen duoben benieuwd.
Alleen Omni kan het zonder rood te krijgenquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al twee keer rood.Ze fluiten niet zo vaak, maar als ze fluiten is het streng ook.
1x recht van voor en 1x recht van achteren, in Fifa 12 pakte 'ie dan vaak de bal.quote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent gewoon lomp.
Van achter? Doorgebroken?
Quintero, zonder twijfel. Kelvin zit al bijna aan zijn top.quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nu de beste silveren speler om te kopen , is dat nu echt die Quintero of ook Kelvin ?
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ik ga even een +15 pace kaartje kopen voor de webapp #futgrappen
Ik vind juist de slidings zo veel beter gewordenquote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1x recht van voor en 1x recht van achteren, in Fifa 12 pakte 'ie dan vaak de bal.
Ik had hem 5 dagen voor 80,000 erop staan. Vandaag net 2x voor 30,000-35,000.quote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
Quintero is fucking rare, van Kelvin zijn er al best veel van op de markt.
Deden ze in FIFA 12 ook al hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind juist de slidings zo veel beter gewordenAls je een sliding maakt probeert hij ook echt de bal ergens heen te tikken.
Waren het spelers met verdedigende skills die eraf gingen?
Ja. 2 Bronzen Eredivisie CB' s.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind juist de slidings zo veel beter gewordenAls je een sliding maakt probeert hij ook echt de bal ergens heen te tikken.
Waren het spelers met verdedigende skills die eraf gingen?
PS3 of Xbox?quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik had hem 5 dagen voor 80,000 erop staan. Vandaag net 2x voor 30,000-35,000.
Wordt hij gelijk gekocht.
Ik mis hem
quote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Ik ga even een +15 pace kaartje kopen voor de webapp #futgrappen
PS3 of Xbox?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Quintero nu net gekocht voor 27k, beetje goed ??
15 ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Wat was die Fetfatzidis vorige jaar waard op zijn hoogst ?
15K ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Zeker! xbox?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Quintero nu net gekocht voor 27k, beetje goed ??
10k denk ik?quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
Als je een goede any hebt wel jaquote:
Die laatste zinquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef KrAlex het volgende:
Wat een wedstrijden speel ik tochhad net een potje 6-5 gewonnen. Daarvoor ook al een met 7-6 gewonnen.
Ik scoor echt bizar veel. Net tegen een serie a team met Ibarbo, Hernandez en Pato voorin. Achterin Ogbonna en Gamberini, gewoon met 5-1 afgedroogd. Emenike is ook niet te stoppen voor Ogbonna en Gamberini.
Heb hem nu gekoppeld aan Lacina Traore en wat is dat een baase zeg. Vond Martins lekker spelen door zijn pace maar scoort bij mij sommige wedstrijden niet, maar die Traore is gewoon abuse. Die lengte van hem 2.03M kopt alles erin en is nog redelijk snel ook. 79 Pace voor zo'n lange zwarte lul.
Ja, maar nu beterquote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Deden ze in FIFA 12 ook al hoor
Oh haha met 65 defending zekerquote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. 2 Bronzen Eredivisie CB' s.
NEE NIET DOEN JE WORDT GESCAMD OP DIT FORUM PAS OP PAS OP PAS OPquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel echt over die Quintero, haha, is 27k echt een koopje nu ?
Echt doen! Hij heeft een lage weight en superstats en wordt razend populairquote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel echt over die Quintero, haha, is 27k echt een koopje nu ?
Hahah lol lol, dat zal wel meevallen hoor,quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NEE NIET DOEN JE WORDT GESCAMD OP DIT FORUM PAS OP PAS OP PAS OP
quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah lol lol, dat zal wel meevallen hoor,
neequote:
Je kunt op allebei tegelijk inloggen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Hoe zit het met het gebruik van de web app en de game? Als je uit de game gaat door je console uit te doen werkt dan de web app niet meer?
Met 12 was dat wel zo.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je kunt op allebei tegelijk inloggen.
Zaterdag was niet zo. Maar sinds gister sloot ik de console af vanaf de UT en toen kon ik niet meer in de webappquote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Hoe zit het met het gebruik van de web app en de game? Als je uit de game gaat door je console uit te doen werkt dan de web app niet meer?
Met 12 was dat wel zo.
Vandaag bij mij nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bazigquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel points 1 pack isquote:
Oh, die moet ik hebben voor mijn teamquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef KrAlex het volgende:
Wat een wedstrijden speel ik tochhad net een potje 6-5 gewonnen. Daarvoor ook al een met 7-6 gewonnen.
Ik scoor echt bizar veel. Net tegen een serie a team met Ibarbo, Hernandez en Pato voorin. Achterin Ogbonna en Gamberini, gewoon met 5-1 afgedroogd. Emenike is ook niet te stoppen voor Ogbonna en Gamberini.
Heb hem nu gekoppeld aan Lacina Traore en wat is dat een baase zeg. Vond Martins lekker spelen door zijn pace maar scoort bij mij sommige wedstrijden niet, maar die Traore is gewoon abuse. Die lengte van hem 2.03M kopt alles erin en is nog redelijk snel ook. 79 Pace voor zo'n lange zwarte lul.
Ik ga er denk ik een colombiaans team omheen makenquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Vermoedens bevestigd, Quintero zal wss nooit meer zo goedkoop worden
Krijg ik dat ik mijn laatste wedstrijd niet afgemaakt hebquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel points 1 pack is
Ben ook benieuwd ja..wel handig die deals. Al koop ik alleen nu in het begin ff wat van de 2k punten die ik nog heb.quote:
Laagste is nu 40K.quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Vermoedens bevestigd, Quintero zal wss nooit meer zo goedkoop worden
Die gast gaat over een week waarschijnlijk over de 100kquote:
Hoeveel punten is hoeveel euro?quote:
Er zijn genoeg gouden opties voor naast Falcao though: Muriel, Ibarbo, etcquote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gast gaat over een week waarschijnlijk over de 100k![]()
Falcao - Quintero![]()
Geen idee, weet zo ff niet wat de kosten per pack zijn uit mijn hoofd. Je kan het al wel opzoeken op de consolequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |