Waarheid deze, vond ik lullig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Fopje het volgende:
Maarrrrrrrrrrrr LompeHork heeft de prijs geweigerd want het ging er bij hem niet om om te winnen.
Wat een gentleman
Soberso, hoef je niet eens te vragen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:
Als je dat opdrinkt ga je dan instant dood?
Wel elke dag een pic posten...quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:30 schreef Oceanview het volgende:
Als je dat opdrinkt ga je dan instant dood?
Oke zal hem nog laten staanquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid deze, vond ik lullig.
En die haring is ook naar de tering jaik zeg: laten staan en over een maand een topic openen over hoe het is geworden
![]()
Gewoon laten staan "as is" man, volgens mij is dat over een mand helemaal wegquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke zal hem nog laten staannog boosten of gewoon zo?
Oke zal ik doen. Nieuwe foto op 8 novemberquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon laten staan "as is" man, volgens mij is dat over een mand helemaal weg
Of het is andersomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:07 schreef GekkePoes het volgende:
Straks is er een hele enge ziekte die de hele stad uitroeit behalve de wijk waar Fopje woont, van wege zijn Uberpeniciline.....
haha, een schimmel die zich ongemerkt verspreid en op 21 december een spontane mutatie door de verwachte onschadelijke kosmische straling. en dan iedereen van binnen uit opeet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Of het is andersomDat ik heel mijn wijk uitroei
OMG nieuwe superbacterie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Of het is andersomDat ik heel mijn wijk uitroei
met een cobra 6. dan heb je de eerste biologische vuurwerkbomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:13 schreef Fopje het volgende:
Oke mijn nieuwe doel van mijn schimmelpot is om heel mijn wijk uit te roeien. Eens kijken hoe ver ik ga komen
Die mag ik niet meer na klachten van de burenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
met een cobra 6. dan heb je de eerste biologische vuurwerkbom
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:59 schreef Symphonic het volgende:
Het was erg vermakelijk om te volgen.
Top en thanks
Dat gaat je echt niet lukkenquote:
Doe er van het weekend wel een sneetje inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef LookAtMe het volgende:
snij de worst eens door ik wil weten hoe de binnenkant er uit ziet
laat dan ook de binnenkant van de andere producten zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Doe er van het weekend wel een sneetje inBen ook wel benieuwd
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:48 schreef Fopje het volgende:
Uitslag:
#1: LompeHork ( Worst begon lekker te schimmelen en heeft de sickste plekken )
#2: TrollenFTW ( Heeft een aardige metamorfose ondergaan en heeft ranzige schimmelplekken en vieze bobbeltjes gekregen )
#3:Stevenmac26 ( Mijn persoonlijke favoriet, helaas gebeurde het net niet )
#4: Compliment ( Hij is leuk van kleur veranderd, maar voor de rest is er niks spectaculairs mee gebeurd )
#5: Nestalgie ( Tja, ik zou het nog zo op mijn tosti spuiten. Hela Curry
Maarrrrrrrrrrrr LompeHork heeft de prijs geweigerd want het ging er bij hem niet om om te winnen.
Wat een gentleman
Uiteraard wint dan automatisch #2 en dat is TrollenFTW .
TrollenFTW, laat even per DM weten of hier in dit topic welk ABO je wilt ( keuzes staan in de OP )
Zal ik de schimmelpot binnenkort nog boosten? Of gewoon zo nog even laten staan? Of gewoon mee kappen. Zeggen jullie het maar.
Of gaat iemand mijn taak overnemen? Dat kan ook natuurlijk
quote:
Huuuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
beetje curry over de worst, niks mis mee
Je wil het doen hequote:
Wat houd je tegen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme dare zijn. En dan hier op FOK! posten.
Paar maanden en die is weer goedquote:
+ een weekje ICquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar maanden en die is weer goed
Oh paar maanden maar. Nee, dan kan ik gerust een hap van een naar kadaver stinkende schimmelworst nemen uit een troebel badje van allerlei bacteriële subculturen die nog niet ontdekt zijn. Nee, dat kan gerust.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar maanden en die is weer goed
Als je het zo zegt klinkt het wel lekker..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh paar maanden maar. Nee, dan kan ik gerust een hap van een naar kadaver stinkende schimmelworst nemen uit een troebel badje van allerlei bacteriële subculturen die nog niet ontdekt zijn. Nee, dat kan gerust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |