Depay is in H2H iig een baasquote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie is de beste eredivisie silver LW? Depay?
depayquote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef WezepAFCA het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wacht op een clubs uitnodiging.
Ik zal even kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]zijn die achievements een beetje te doen nu? Aangezien we nu bijna alles in echte wedstrijden moeten gaan halen
Hater. Tot nu toe speelt hij prima dit seizoen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Balende Blind: "Gaat toch best goed?"
Aldus de trotse bezitter van de grootste plaat van Nederland.
Omdat offline en online los van elkaar staan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken.Ik had al een VP aangemaakt en wilde toen een career beginnen, maar daar moest ik weer een nieuwe maken (
?) dus had ik geen zin meer.
Fixedquote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Balende Blind: "Gaat toch best goed?"
Aldus de trotse bezitter van de grootste plaat van Nederland na vandermar.
hahah offline is nu apart van online. 2 Pro's heb je dus. Wordt echt online spelen om een betere online pro te krijgen dus.quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zal even kijken.Ik had al een VP aangemaakt en wilde toen een career beginnen, maar daar moest ik weer een nieuwe maken (:') ?) dus had ik geen zin meer.
Aha, vorig jaar niet. Toen kon je boosten als een malle.quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat offline en online los van elkaar staan.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah offline is nu apart van online. 2 Pro's heb je dus. Wordt echt online spelen om een betere online pro te krijgen dus.
ik zeg morgen, die van mij is verstuurdquote:Op maandag 24 september 2012 21:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Volgens internet kan je pas vrijdag Fifa13 kopen? -.- Ik snap er echt helemaal niks meer van, 1 zegt donderdag andere vrijdag.
Klopt, totdat ik gedwongen werd tot een andere vorm van boosten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, vorig jaar niet. Toen kon je boosten als een malle.
Morgen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Volgens internet kan je pas vrijdag Fifa13 kopen? -.- Ik snap er echt helemaal niks meer van, 1 zegt donderdag andere vrijdag.
Morgen bij jou gamen dus!quote:Op maandag 24 september 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zeg morgen, die van mij is verstuurd
Tik em Aan !quote:Op maandag 24 september 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja verstuurd met Polska Express, die komt dus maandag een keer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja verstuurd met Polska Express, die komt dus maandag een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |