quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moes en Bastiaan hebben een bedrijfje, doen veel achter de schermen (en Bastiaan/Ewout ook wel een ervoor op Ned. 3)
Mike/Patrick presenteert het een en ander op Nickelodeon en acteert ook nog.
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hèquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punnikenquote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Punniken, wat is dat nog maar.. ?
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
Punniken is echt een eeuw geleden voor mequote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
OHHHJJAAA!!!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punniken
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om die haakjes heenslaan, steeds een nieuwe eromheen en de oude eroverheen halenquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
The interwebz weet alles!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
Of hangsel aan tas, etui, portomoniks enzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
Nou heb ik ook zin om te punniken
Maar je kunt niks met het resultaat, ja oprollen en het een slak noemenOf als hangsel aan een muts of zo
Hoiquote:
Ja ik ben weer mensquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai:*
Weer een beetje opgeknapt?
Hahaha tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Punniken is echt een eeuw geleden voor me
Geloof dat ik de langste sliert ooit heb gemaakt, heel het kantoor van mijn moeder hing ermee vol
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Wij hebben het op de basisschool gedaan, leraren waren er hartstikke blij mee, iedereen was verslaafd dus dikke chantage. Rekensommen waren nog nooit zo snel af en de lessen verliepen ineens verdacht rustigWant dan mochten we een kwartiertje of wat punniken
Geen idee wat we ermee hebben gedaan.. Ik gok een slak gemaakt
ik heb op de basisschool ook kilometers gepunniktquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Wij hebben het op de basisschool gedaan, leraren waren er hartstikke blij mee, iedereen was verslaafd dus dikke chantage. Rekensommen waren nog nooit zo snel af en de lessen verliepen ineens verdacht rustigWant dan mochten we een kwartiertje of wat punniken
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquillaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquilla
Alcoholisten!
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Zo fakking tofquote:
Ik kan het best uitleggen, maar niet zonder dat het op een verloren hoofdstuk van 50 shades of grey lijktquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb op de basisschool ook kilometers gepunnikt
Ik zou nu niet meer weten hoe het moet
in tetten zit zelfs 2 keer tequote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquilla
Alcoholisten!
Oh tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een collectors fles want niet in Nederland verkrijgbaar, is import uit Amerika, zal even foto maken.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het best uitleggen, maar niet zonder dat het op een verloren hoofdstuk van 50 shades of grey lijkt
Gezelligquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ma Pa Bro Schozu en mien poedie
Krijg je tenminste wat vet spek over die botten van jequote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK OOOOOOOOK
Helemaal vol vreten
Pat heeft kunstjes geleerd bij m'n vieze vette vunzige vervelende veetikveelwatnogmeer verloofdequote:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, toen ál had ik het gezienquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Mensen Hotel 13 is echt baas
Duitse acteurs dus ruk, Nederlands nagesychroniseerd dus hoog Pippi Langkous gehalte.
Ik ben pas bij twee, misschien komt de inzinking nogquote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, toen ál had ik het gezien![]()
Nu nog hopen dat die lekker isquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg je tenminste wat vet spek over die botten van je
quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pat heeft kunstjes geleerd bij m'n vieze vette vunzige vervelende veetikveelwatnogmeer verloofde
Dat programmaquote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pat heeft kunstjes geleerd bij m'n vieze vette vunzige vervelende veetikveelwatnogmeer verloofde
Ik hoor er veel over maar heb 't nog nooit gezien, is 't echt wat? Zit 't nu te kijken. Waar gaat 't over? Oh ja over iemand die iemands zoon moet trouwen natuurlijk.quote:
Goed voor je kinderwens!quote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Vrijdag 3 uurtjes poffertjes bakken en ranja schenken voor m'n maatschappelijke stage
VOOR KINDEREN![]()
Buurtfeest
die moeders zijn echt heel genantquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor er veel over maar heb 't nog nooit gezien, is 't echt wat? Zit 't nu te kijken. Waar gaat 't over? Oh ja over iemand die iemands zoon moet trouwen natuurlijk.
Ik heb de laatste tijd echt rammelende eierstokken niet normaal, m'n vriend is doodsbang geloof ikquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net nog met rene over gehad. IK WIL GEEN KINDEREN!
Jaa? Leuk, ben benieuwd!!quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat echt heel snel met deze naalden Lut
Dat zou best grappig zijn geweestquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd echt rammelende eierstokken niet normaal, m'n vriend is doodsbang geloof ik
Zat vandaag bij een halfbloedje van een jaar of twee in de bus, krullenkoppie, zo liefNaast me zat een donkere man (die bij zowat elke halte vroeg of dit een bepaald station was en zo nee hoe ver het dan nog was
) die naar de peuter zat te zwaaien, peuter komt aanrennen, hoopt ff op een PAPAAA scène maar helaas.
Helaas gebeurt dat alleen in slechte films en niet in mijn leven!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou best grappig zijn geweest
Zoiets heeft een naamquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat alleen in slechte films en niet in mijn leven!
Wat wel gebeurt is: vijf minuten in proberen te checken met m'n ID kaart en vervolgens eerst een ander kastje proberen hèEn vervolgens wil ik opstaan bij mijn halte, plof ik gelijk weer terug. Touwtje van m'n tas zit vast tussen twee stoelen, ikke trekken trekken, krijg 'm niet los, ik had gedrukt en niemand anders wilde uitstappen dus werd vet raar aangekeken
Maar alles kwam goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zoiets heeft een naamDramaandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DUCKFACEquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
In plaats van zo'n achterlijke muilkorf
whehehe dat is weer een andere eendenbekquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom, gewoon opzetten, lekker boeienquote:
Ik had ooit ongeveer het zelfde, toen ik 9 was. Alleen zat ik met de rits van m'n jas vast in een gaatje van een zetel van een reuzenrad in Bobbejaanland en ik kreeg 'm niet op tijd los toen we rond waren. Moesten ze het reuzenrad stilzetten om me te bevrijden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Touwtje van m'n tas zit vast tussen twee stoelen, ikke trekken trekken, krijg 'm niet los, ik had gedrukt en niemand anders wilde uitstappen dus werd vet raar aangekekenMaar alles kwam goed
dat is best genantquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ooit ongeveer het zelfde, toen ik 9 was. Alleen zat ik met de rits van m'n jas vast in een gaatje van een zetel van een reuzenrad in Bobbejaanland en ik kreeg 'm niet op tijd los toen we rond waren. Moesten ze het reuzenrad stilzetten om me te bevrijden."Jaoh da iest hier nog mar eene keer ierder gebeurd hier, dezen week, ook bij nen ollander."
quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik was 9, m'n messcherpe wederwoorden waren toen nog onderontwikkeld.
Baby Ceequote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik was 9, m'n messcherpe wederwoorden waren toen nog onderontwikkeld.
ik ook niet, ik haat dat...quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Kally het volgende:
Ik kijk trouwens echt niet naar dat soort programma's
Bij mij 24 kitchenquote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, ik haat dat...
Maar goed iets met kids
ruilen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij 24 kitchen
Mijn jongste is een baasch
Neequote:
Das waarquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar
Ik duik in bed met een goed boek
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik er ook moeite mee krijgquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhhhhh
Het gaat weer de tijd van het jaar op dat ik niet uit bed kan komen. HEERLIJK!
vind ik leuk +1quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Lutte het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan van die domme hipsters die vinden dat ze ineens in het Engels moeten gaan posten op social media omdat ze nu ze een of andere veel te specifieke knutselstudie doen waarmee ze nooit een baan gaan krijgen zo veel internationale contacten (___! ) hebben en vervolgens al falen bij het woord 'success'.
Ik hoop dat ze zich verslikken in hun Starbucks
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Lutte het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan van die domme hipsters die vinden dat ze ineens in het Engels moeten gaan posten op social media omdat ze nu ze een of andere veel te specifieke knutselstudie doen waarmee ze nooit een baan gaan krijgen zo veel internationale contacten (___! ) hebben en vervolgens al falen bij het woord 'success'.
Ik hoop dat ze zich verslikken in hun Starbucks
Ook lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik heb 3 uur Recht achter elkaar
KAPUT MACHEN!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:20 schreef Lutte het volgende:
Hoorcollege:
'Het is in principe dus geen probleem als je een xenofobe homohater bent, zolang je het maar niet laat merken.'
Okii!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zag hem halverwege de zin denken: kut, waar gaat m'n verhaal heen
Beter dan Krom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik heb 3 uur Recht achter elkaar
geloof me het werkende leventje is erger. Kantoorhumor bv, waarvan je net een goed voorbeeld zagquote:
Ik zat liever op een kantoor. Had ik tenminste wat te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
geloof me het werkende leventje is erger. Kantoorhumor bv, waarvan je net een goed voorbeeld zag
Vreemd toch; ik denk juist van: zat ik maar op school, dan had ik het een stuk rustiger. En meer tijd voor andere dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zat liever op een kantoor. Had ik tenminste wat te doen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd toch; ik denk juist van: zat ik maar op school, dan had ik het een stuk rustiger. En meer tijd voor andere dingen.
Al dacht ik hetzelfde als jij toen ik nog op school zat.
memories....
Weekje ruilen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd toch; ik denk juist van: zat ik maar op school, dan had ik het een stuk rustiger. En meer tijd voor andere dingen.
Al dacht ik hetzelfde als jij toen ik nog op school zat.
memories....
Wouldn't mind. Eigenlijk. Ik kijk er nu wel op terug als "hoop gemopper toen, maar uiteindelijk viel het wel mee". Ik vrees alleen dat mijn baas het niet tof gaat vindenquote:
3. Maar opzich heb ik wel veel stage.. Laatste blok dit jaar(Jaar heeft 4 blokken) 3 dagen per week stage. Laatste jaar volgens mij een half jaar stage.. volgend jaar ook nog stage. al weet ik niet hoeveel in dat jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:50 schreef Pheno het volgende:
Maar hoelang mag je nog op school zitten (niet in uren, maar in jaren)?
Stages zijn tof. daar had ik tenminste het idee dat ik echt iets praktisch leerdequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3. Maar opzich heb ik wel veel stage.. Laatste blok dit jaar(Jaar heeft 4 blokken) 3 dagen per week stage. Laatste jaar volgens mij een half jaar stage.. volgend jaar ook nog stage. al weet ik niet hoeveel in dat jaar.
Dit valt niet meequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wouldn't mind. Eigenlijk. Ik kijk er nu wel op terug als "hoop gemopper toen, maar uiteindelijk viel het wel mee". Ik vrees alleen dat mijn baas het niet tof gaat vinden
Geneeskundequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
Zal per opleiding verschillen, welke doe jij?
Het past wel in het ritmequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dokter Lutte u moet me zeggen, hoe is het nu met hem...
Ik had hem gezien. Je hielp me herinneren dat ik hem aan iemand anders moest laten zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb je plaatje op fb gezet benny
Sfeervol!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:19 schreef iBenny het volgende:
We zitten vanaf dit jaar in een ander gebouw, maar daaraan vast zit een ander gebouw. Daarin is vooral het theoriegedeelte van geneeskunde en opvoeding te vinden. Hun hebben een grote bibliotheek, wij een gebouw die zowel van binnen als buiten op een ziekenhuis lijkt
En het uitrekenen kostte nog eens hoeveel extra muisklikken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Een leuk rooster voor mijn neus. Ik heb uitgerekend dat het me 20.488 muisklikken kost om alle lessen te plaatsen
ouderwetsch hoofdrekenenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het uitrekenen kostte nog eens hoeveel extra muisklikken?
Het studentenblad van de HvA/UvA heeft mijn foto / grap overgenomentwitter:FoliaWeb twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 13:12:23Gratis printen ter bevordering creativiteit studenten #cmda #hva https://t.co/n0FZHy6z reageer retweet
Het is gewoon zo tof, ik hoopte hem te hebben toen ik de maillijst had omdat het een vrij gemakkelijk doelwit is. Kan rustig ff met hem praten en dan *bam*, als je een derdejaars hebt is dat lastig. Had ook echt zo'n voorgevoel, vandaag al gecheckt waar hij meestal zit en zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom niet in de buurt van Lutte, Benny. Dan ben je nat!
EN IK HEB AL ZO WEINIGquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets kost je weer wat haren op je hoofd.
Je hebt drie kleurtjes! Maar plantenspuit of zo mag ookquote:
Ik denk dat ik er een maandje niet bijloop als een zwerver, dan ben ik al onherkenbaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe jij je haar nu ook in vlechten enzo. Onherkenbaarder worden?
Dan willen we wel weten welke FOkkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een maandje niet bijloop als een zwerver, dan ben ik al onherkenbaar
Durf verder niks los te laten, bloedfanatieke jongen uit m'n werkgroep is ook een FOK!ker
Geen bekendequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan willen we wel weten welke FOkker(mag ook via andere kanalen)
Geneeskunde # 95: paging Dr. Googlequote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geneeskunde # 95: paging Dr. Google
Ik ga hier wel meelezen, kom ik er vanzelf wel achter hoop ik
Als je nu fit bent, ram je lekker door.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... huiswerk voor morgen af.
twijfel.. of even tijd voor mezelf, of verder met huiswerk voor andere dagen.
Ja he?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je nu fit bent, ram je lekker door.
Effe tijd voor jezelf Pat, want anders ga je toch maar half geconcentreerd aan je andere werk beginnen en da's ook maar niks hey!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm... huiswerk voor morgen af.
twijfel.. of even tijd voor mezelf, of verder met huiswerk voor andere dagen.
Ik rampetamp ff door... Morgen en overmorgen werken dus pas om half 9 thuis, en dan nog eten... dan heb ik liever die avondjes vrijquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Effe tijd voor jezelf Pat, want anders ga je toch maar half geconcentreerd aan je andere werk beginnen en da's ook maar niks hey!
Oh ik geef het tegenovergestelde advies van Vaduz. Prima.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Cee het volgende:
Oh ik geef het tegenovergestelde advies van Vaduz. Prima.
Dan is een stukje succestoewensing nog wel prettig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik maar voor 2 vakken huiswerk voor de rest van de week
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is een stukje succestoewensing nog wel prettig.
quote:
ik heb nu een paar filmpjes bekeken, maar ik vind haar nogal lauw overkomen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Britney ziet er eigenlijk (nog steeds) goed uit![]()
Ik heb niet over haar personality, maar puur over haar uiterlijk. ik vind haar er goed uitzien, maar ik zou er niet mee gezien willen wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nu een paar filmpjes bekeken, maar ik vind haar nogal lauw overkomen eigenlijk
dan maar lekker vroeg je mandje in Lutjequote:
Ja das wel het plan! Moet ook nog naar het station fietsen dus wordt zes uur op. Op zich niet erg, wel als je een toets van vier uur moet maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan maar lekker vroeg je mandje in Lutje![]()
![]()
Ik zal denk ik rond 7.15 op de fiets stappen..
Ik zal je nog erger vertellen, 6:07 gaat de wekker en dan blijf ik nog even lekker liggen en ga ik er stipt 6:37 uit en als ik dat niet doe dan is m'n dag naar de haaien.quote:
Ik werd vandaag uitgelachen in de bus toen ik zat te hakenquote:
Nee wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal je nog erger vertellen, 6:07 gaat de wekker en dan blijf ik nog even lekker liggen en ga ik er stipt 6:37 uit en als ik dat niet doe dan is m'n dag naar de haaien.
Liiiiiicht neurotisch, I know.
Nee, ik kan niet wakker worden van de wekker en er dan meteen uit moeten, daar word ik kribbig van. Ik wil nog even kunnen blijven liggen. Da's toch leuk, je wordt wakker en dan denk je dat je er uit moet en WUTTTT je hebt nog een half uur! YEAH!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee wat?
Slaap je dan niet liever een half uur langer?Als ik dertig minuten in m'n lekkere warme bedje lig te rollen ben ik a) in slaap gevallen of b) ik kan er helemaaaal niet meer uit.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik werd vandaag uitgelachen in de bus toen ik zat te hakenNou ja het waren maar wat domme vuilniszakjasnektasjetypes die nooit iets zullen bereiken
Zo leuk dat mensen denken dat je spontaan doof bent als je oordopjes in hebt
Jezelf manipulerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet wakker worden van de wekker en er dan meteen uit moeten, daar word ik kribbig van. Ik wil nog even kunnen blijven liggen. Da's toch leuk, je wordt wakker en dan denk je dat je er uit moet en WUTTTT je hebt nog een half uur! YEAH!
Dat is echt onmenselijk..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik bij de Peijnenburg werkte en om 6.00 uur moest beginnen, stapte ik rond 4.15 uit bed. Kon ik rustig douchen, ontbijten, beetje op FOK! zitten (was ook in de periode dat ik mod was) en dan een uur later te voet of fietsend naar de fabriek..
Mwa, Ik heb liever zoiets dan ergens in een nachtdienst te zitten. Dat lijkt me helemaal dag/nachtritme verstorend..quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt onmenselijk..
Net als die arme drommels met een ochtendkrant
Je moet gewoon zo denken, dat soort jongens hebben een kwartier eerder van hun moeder een kusje op 't voorhoofd gekregen, hun lunchboxje in hun handjes, ze hebben nog even een traantje gelaten toen bleek dat er dit keer geen pindakaas op de bammetjes zat, daar klaagden ze nog even over tegen moeder, toen zei moeder dat ze dan de volgende keer hun brood zelf maar moeten smeren en toen zijn ze heel chagerijnig het huis uit gestormd, op weg naar het verzamelpunt van de vuilniszakkenbrigade (de schommels in het speeltuintje op de hoek). Nog even snel een rebels Red Bulletje achterover getikt en hop het busje in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik werd vandaag uitgelachen in de bus toen ik zat te hakenNou ja het waren maar wat domme vuilniszakjasnektasjetypes die nooit iets zullen bereiken
Zo leuk dat mensen denken dat je spontaan doof bent als je oordopjes in hebt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet gewoon zo denken, dat soort jongens hebben een kwartier eerder van hun moeder een kusje op 't voorhoofd gekregen, hun lunchboxje in hun handjes, ze hebben nog even een traantje gelaten toen bleek dat er dit keer geen pindakaas op de bammetjes zat, daar klaagden ze nog even over tegen moeder, toen zei moeder dat ze dan de volgende keer hun brood zelf maar moeten smeren en toen zijn ze heel chagerijnig het huis uit gestormd, op weg naar het verzamelpunt van de vuilniszakkenbrigade (de schommels in het speeltuintje op de hoek). Nog even snel een rebels Red Bulletje achterover getikt en hop het busje in.
En dan vervolgens eens kijken wie ze kunnen uitlachen om zichzelf een beetje beter te voelen.
Triest volk.
We keken net nou iets anders, ingeschakeld nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
die ene die nu op rtl5 is, met de rest van half Veghel
hij was iig flink naar den kleutuuuh in... Volgens mij is het Mallorcaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
We keken net nou iets anders, ingeschakeld nuWant vast wel zeg maar
Denk je dat ze nog terug komen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij was iig flink naar den kleutuuuh in... Volgens mij is het Mallorca
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het hoofd van m'n moeder tijdens zo'n aflevering zou miljoenen hits opleveren op YouTube
ik weet alleen hoe die ene heet en dat ze met een groepje uit veghel komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef Lutte het volgende:
Ze klinken niet echt Veghels moet ik zeggen
Zijn dit de goeie Ben?
Ja hahahaquote:
dat vond ik altijd wel een heletoffe seriequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
5 seizoenen aan vrienden voor het leven downloaden... 45gig later
Blijft geniaal. Heb ze op DVD.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
Omdat je ze wil zien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieeeet...
Waarom download ik het dan
Peter Lusse heeft een tijdje hier in Geldrop gewoond, Zag hem wel eens lopen in het centrum.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
Ons oma is er gek van, of stoot ik nu iemand voor het hoofd?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vond ik altijd wel een heletoffe serie
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons oma is er gek van, of stoot ik nu iemand voor het hoofd?
Nee hoor, mijn oma was erook gek vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons oma is er gek van, of stoot ik nu iemand voor het hoofd?
Oh was dat met Dieuwertje? Of Paula Udondek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn oma vond het stom dat Get The Pikster verdween.
Voor Paula werd het door Judith de Bruin gepresenteerd en daarna (dus na Udondek) nog door Lucillequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh was dat met Dieuwertje? Of Paula Udondek?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. wel weer even klaar met breien voor vandaag...
Ik ga naar bed!
xx
Dat hebben jouw oma en ik gemeen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn oma vond het stom dat Get The Pikster verdween.
Verbaast me niks. Hebben meer toffe mensen.quote:Op woensdag 26 september 2012 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat hebben jouw oma en ik gemeen.
Was wel druk op de wegquote:Op woensdag 26 september 2012 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
vriendin bij wie ik m'n portemonnee in de auto had laten liggen zou me vanmorgen ophalen...
10 voor 8 was ze er een keer, in plaats van half 8
BUT I MADE IT!!!
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
Kal, Symphonic, what's up with the kids?
Balen! Nu tot je ellebogen in een bak water, al sporend naar bubbeltjes waar het gat zit?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Klotige zachte achterband noopte me tot lopen. Een hele tijd. Joy!
bij die van mij is een bultje weggesneden op haar vinger. Er zit nu 3 kilometer verband omquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
Ik heb de band opgepompt en hij houdt het nog goed. Ik denk (en hoop) dat het m'n eigen schuld was. Niet goed bijgehouden.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Balen! Nu tot je ellebogen in een bak water, al sporend naar bubbeltjes waar het gat zit?
Pump it up!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb de band opgepompt en hij houdt het nog goed. Ik denk (en hoop) dat het m'n eigen schuld was. Niet goed bijgehouden.
Had koorts, en was misselijk, maar gaat alweer beter, oma verwent hem wel zo'n dagjequote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
Zou kunnen...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Trekkende pijn.. niet fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |