quote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moes en Bastiaan hebben een bedrijfje, doen veel achter de schermen (en Bastiaan/Ewout ook wel een ervoor op Ned. 3)
Mike/Patrick presenteert het een en ander op Nickelodeon en acteert ook nog.
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hèquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punnikenquote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Punniken, wat is dat nog maar.. ?
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
Punniken is echt een eeuw geleden voor mequote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Setje scoren bij de Intertoys of zo, kots niks en d'r zit een naald bij. Al zat er bij mij een satestokje bij maar m'n punnikding was beschilderd als paddestoel, het is kiezen of delen hè
OHHHJJAAA!!!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Punniken
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Om die haakjes heenslaan, steeds een nieuwe eromheen en de oude eroverheen halenquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
The interwebz weet alles!quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen idee meer hoe het moet..![]()
![]()
![]()
![]()
Of hangsel aan tas, etui, portomoniks enzoquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
Nou heb ik ook zin om te punniken
Maar je kunt niks met het resultaat, ja oprollen en het een slak noemenOf als hangsel aan een muts of zo
Hoiquote:
Ja ik ben weer mensquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai:*
Weer een beetje opgeknapt?
Hahaha tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Punniken is echt een eeuw geleden voor me
Geloof dat ik de langste sliert ooit heb gemaakt, heel het kantoor van mijn moeder hing ermee vol
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Wij hebben het op de basisschool gedaan, leraren waren er hartstikke blij mee, iedereen was verslaafd dus dikke chantage. Rekensommen waren nog nooit zo snel af en de lessen verliepen ineens verdacht rustigWant dan mochten we een kwartiertje of wat punniken
Geen idee wat we ermee hebben gedaan.. Ik gok een slak gemaakt
ik heb op de basisschool ook kilometers gepunniktquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Wij hebben het op de basisschool gedaan, leraren waren er hartstikke blij mee, iedereen was verslaafd dus dikke chantage. Rekensommen waren nog nooit zo snel af en de lessen verliepen ineens verdacht rustigWant dan mochten we een kwartiertje of wat punniken
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquillaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquilla
Alcoholisten!
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha tof
Zo fakking tofquote:
Ik kan het best uitleggen, maar niet zonder dat het op een verloren hoofdstuk van 50 shades of grey lijktquote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb op de basisschool ook kilometers gepunnikt
Ik zou nu niet meer weten hoe het moet
in tetten zit zelfs 2 keer tequote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
In de agenda die we van school gehad hebben: Te is nooit goed behalve in TEquilla
Alcoholisten!
Oh tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een collectors fles want niet in Nederland verkrijgbaar, is import uit Amerika, zal even foto maken.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het best uitleggen, maar niet zonder dat het op een verloren hoofdstuk van 50 shades of grey lijkt
Gezelligquote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ma Pa Bro Schozu en mien poedie
Krijg je tenminste wat vet spek over die botten van jequote:Op maandag 24 september 2012 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK OOOOOOOOK
Helemaal vol vreten
Pat heeft kunstjes geleerd bij m'n vieze vette vunzige vervelende veetikveelwatnogmeer verloofdequote:
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, toen ál had ik het gezienquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
Mensen Hotel 13 is echt baas
Duitse acteurs dus ruk, Nederlands nagesychroniseerd dus hoog Pippi Langkous gehalte.
Ik ben pas bij twee, misschien komt de inzinking nogquote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien, toen ál had ik het gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |