Zullen er genoeg zijn die maar al te graag met je willen ruilenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef -Menn0- het volgende:
Werken met Heady in de Ziggo van 21:30 tot 08:00Mooie tijden!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... De 51e editie van "Wake You From Your Boredom" staat nu online!9 en 11 doorgespoeld, en wat is 18 nou weer voor een aanfluitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest was wel goed hoor![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan hou je er tenminste nog wat positiefs aan over...
Jep beetje betaald chillen met de VIP'squote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je verdient geld ipv het weg te gooien
Betaald feesten, je kan het slechter treffen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Zullen er genoeg zijn die maar al te graag met je willen ruilen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
9 en 11 doorgespoeld, en wat is 18 nou weer voor een aanfluiting
de rest was wel goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Van het weekend een feestje gehad en Da Syndrome is en blijft toch de grootste bazen-mc.Jammer dat hij niet zo heel veel wordt geboekt bij feesten waar ik naartoe ga.
De nieuwe Theracords is ook zeer bazig trouwens.gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit! Was op zich wel weer een prima feestje (Dedicated), wel regelmatig irritant volk, maar de muziek was prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Van het weekend een feestje gehad en Da Syndrome is en blijft toch de grootste bazen-mc.Jammer dat hij niet zo heel veel wordt geboekt bij feesten waar ik naartoe ga.
Jong wans remix?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef T-Force het volgende:
Een of andere Hardstyle (ofja, het zou Hardstyle moeten voorstellen) remix van een Di-Rect plaat op 538Heb bijna mijn toetje uitgekotst
Dat is al een tijdje de standaard in hardstylewereld meneer T-Force.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef T-Force het volgende:
Een of andere Hardstyle (ofja, het zou Hardstyle moeten voorstellen) remix van een Di-Rect plaat op 538Heb bijna mijn toetje uitgekotst
x 2quote:
ik hoorde bij m'n vriendin laatst een nummer wat in de verte heel iets leek op wat hardstyle genoemd wordt tegenwoordig en ik viel haast van m'n stoel bij de afkondiging; Hardwell & Showtek!!quote:
-Menn0- & StM zijn nu dus ook zekerheidjes = 17quote:NLS04
Vriend van NLS04
Vriend van NLS04
Remcore
T-Force
Krullie
Da_Ripper
Boy Snakeye
Girl Snakeye
2 X vrienden van Snakeye
Deeltjesversneller
16 meter
Slvrbld
Scotty
= 15 personen
StM ( laat dinsdag weten, opstapplaats wordt trouwens inderdaad jaarbeursplein)
-Menn0- ?
Vriend van NLS04 (gaat wel mee denk ik)
2005 was heerlijk, 2006 Hard is nog bezig in de autoquote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
@TomasTommelTwomotion; was nog vergeten om te zeggen dat ik echt gesmuld heb van je Ikhebzin-melo mix.... je hard-special moet ik nog luisteren.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
@TomasTommelTwomotion; was nog vergeten om te zeggen dat ik echt gesmuld heb van je Ikhebzin-melo mix.... je hard-special moet ik nog luisteren.
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
2005 was heerlijk, 2006 Hard is nog bezig in de auto
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Thea-Vorz; alleen jammer dat je niet voor de Technoboy's Atomic Hard Mix van Guns 'N' Noses hebt gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |