SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Dat lijkt mij niet, maar hij zal wel gewild zijn nu Wallace niet meer linkt met andere SPL spelers (behalve als die ook Schots zijn) en het is een Celtic speler dus dan is hij sowieso duurder.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Izaguirre is aardig zeldzaam, vanmiddag stonden er 2 op voor 5 en 10k, nu zie ik er zelfs geen meer staan. Is hij ook uit packs DS2?
Heb mn 4S kunnen verkopen voor 425¤quote:
Ja dat meen ik. Kok wel tof baantje lijkt mequote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Meen je?
16-jarige Kok, ook in v6
Ok, ik wil er wel een proberen op te pikken want zijn stats zien er erg goed uit. Bijna alle celtic-silvers hebben goede stats trouwensquote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, maar hij zal wel gewild zijn nu Wallace niet meer linkt met andere SPL spelers (behalve als die ook Schots zijn) en het is een Celtic speler dus dan is hij sowieso duurder.
Zo raar is dat toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Meen je?
16-jarige Kok, ook in v6
Kijk, deze man weetquote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb mn 4S kunnen verkopen voor 425¤en mijn abbo is al een paar maanden afgelopen. En zie geen reden om over te stappen naar een Android toestel. iPhone werkt gewoon perfect en snel.
Koks laten de afwassers al het werk doenquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Kok wel tof baantje lijkt me
Ja, de meeste waren vorig jaar slechte golds en nu redelijk goede silversquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ok, ik wil er wel een proberen op te pikken want zijn stats zien er erg goed uit. Bijna alle celtic-silvers hebben goede stats trouwens
ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die zoveel willen betalen voor een telefoon. Hoeveel per maand?quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb mn 4S kunnen verkopen voor 425¤en mijn abbo is al een paar maanden afgelopen. En zie geen reden om over te stappen naar een Android toestel. iPhone werkt gewoon perfect en snel.
Kloptquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
iPad 3 + iPhone5 4 is voor de ekte bazen.
Niet werken als je al in V6 zit? Lijkt me wel toch?quote:
Bakkes, anders konden we niet Skypen als ik op school zatquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
GJE met Skype op zijn iPhone. Stoere boi hoor.
Ik betaal nu 30¤ ga nu naar 42.50, die 12,50 extra per maand kan ik wel missen. Ik rook niet, drink geen alcohol dus zoveel kosten maak ik niet per maand.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die zoveel willen betalen voor een telefoon. Hoeveel per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |