3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schietenquote:
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.quote:
Ja ik vind het wel erg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds niet
hee Thorbenquote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds niet
Ik ben een ICT'er in opleidingquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben sws wel benieuwd wat iedereen hier voor werk doet
Emenike is qua pace wel overpowered..quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schieten
[..]
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.
Tim cook hierquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben sws wel benieuwd wat iedereen hier voor werk doet
Nice, loop nu voor een half jaar stage. Binnenkort mijn MBO 4 diploma behalen en verder gaan op het HBO.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hier ook, werk ook nog bij een ICT-bedrijf.
Ik zit pas in het eerste jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nice, loop nu voor een half jaar stage. Binnenkort mijn MBO 4 diploma behalen en verder gaan op het HBO.
Ga ik hem ook maar aanschaffen denk ik!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schieten
[..]
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.
Gaat moeilijk omdat in 4231 ook links heeft met de CAM volgens mij. Dan zou je Mikel van Chelsea op CF moeten zetten, weet niet of je daar happy van word.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ga ik hem ook maar aanschaffen denk ik!heeft hij een 9 chem link met een bpl/ere speler in een 4231? Kan me namelijk zo niet iemand bedenken..
Haha had ik ook, opeens lag mijn xbox toen uit het raam ripquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Reemi het volgende:
Speelde hartstikke lekker, verlies ik opeens 4x oprij. Grafspel
haha ben net klaar met mijn hbo opleiding!quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zit pas in het eerste jaar.
Komt er ook een achter.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Jow. Ik wel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
Hebben de jongeren (<20) ook al een baantje, GJE enzo?
Waarom denk je dat ik die baas helemaal aan het ophemelen ben. Die is gewoon ongelovelijk goed dit seizoen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Hij heeft ook nog eens perfecte workrates+ goed afstandschot en afmakenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Nein, ik houd het bij het zakgeld en vakantiewerkquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
6V en niet werkendequote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |