dat heet multi tasken ruckquote:Op maandag 24 september 2012 19:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom zou zij tijdens het wippen naar de motorsport op tv willen meekijken?
Nee dat zou het pas zijn als zij gelijktijdig de afwas zou doen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat heet multi tasken ruck
taak 1: doggy stylequote:Op maandag 24 september 2012 19:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee dat zou het pas zijn als zij gelijktijdig de afwas zou doen.
Als ze door blijft gaan met ademen zou ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
taak 1: doggy style
taak 2: tv kijken
is multi task..
voel je niets vanquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze door blijft gaan met ademen zou ook wel fijn zijn.
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.quote:
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.
zo snel koelt een lichaam niet afquote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel want dan word zij koud en ik heb niet zo grootte magnetron om haar weer op te warmen.
jij zag die magnetron voor je?quote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....
jij zat toch in het vliegtuig ?quote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Merlijn het volgende:
Nu heb ik dus buikpijn van het lachen....
Daar kan je ook buikpijn krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij zat toch in het vliegtuig ?
Nee. heb gedreigd met de virtuele stekker te trekken...quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jij zat toch in het vliegtuig ?
Sorry, visueel ingesteldquote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij zag die magnetron voor je?
Maar hoe snel is een opblaaspop op temperatuur?quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo snel koelt een lichaam niet af
snap ik je buikpijn nuquote:Op maandag 24 september 2012 20:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. heb gedreigd met de virtuele stekker te trekken...
[..]
Sorry, visueel ingesteld
warm water erin... ipv lucht..quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar hoe snel is een opblaaspop op temperatuur?
* klots * klots * ....quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
warm water erin... ipv lucht..
geeft extra iets
wel goed volgooienquote:
en dan je leuter verbranden omdat je te heet water erin hebt gedaanquote:
Nee, gewoon opblazen mbv een haarföhn.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
warm water erin... ipv lucht..
geeft extra iets
dat zou dom zijn..quote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
en dan je leuter verbranden omdat je te heet water erin hebt gedaan
grijnsquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
hier volgt een extra nieuwsbericht!
Graag willen wij uw aandacht voor het volgende. Er is een inwoner van Fok fhf sc die een foutje heeft gemaakt. Hij heeft niet eerst de temperatuur gemeten van het water voor hij zijn opblaaspop/waterpop vulde. Hij dacht dat het wel lekker aan zou voelen door hem te vullen met warm water. Alleen nu ligt hij in het ziekenhuis wegens een verbrande snikkol.
Graag willen wij u vragen om hem te steunen.
We stellen het fhf forum beschikbaar om op die manier kaartjes te laten sturen naar het slachtoffer.
De mods Cat22 en liesje1979 weten het adres. Dus stuur hem een kaartje, laat hem merken dat je aan hem denkt. En dat ook u heeft geleerd van zijn fout.
Met vriendelijke groet,
De fok!nieuwscrew
Je weet wat er gebeurt als je kokend water gebruikt?quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat zou dom zijn..
hier volgt een extra nieuwsbericht!
Graag willen wij uw aandacht voor het volgende. Er is een inwoner van Fok fhf sc die een foutje heeft gemaakt. Hij heeft niet eerst de temperatuur gemeten van het water voor hij zijn opblaaspop/waterpop vulde. Hij dacht dat het wel lekker aan zou voelen door hem te vullen met warm water. Alleen nu ligt hij in het ziekenhuis wegens een verbrande snikkol.
Graag willen wij u vragen om hem te steunen.
We stellen het fhf forum beschikbaar om op die manier kaartjes te laten sturen naar het slachtoffer.
De mods Cat22 en liesje1979 weten het adres. Dus stuur hem een kaartje, laat hem merken dat je aan hem denkt. En dat ook u heeft geleerd van zijn fout.
Met vriendelijke groet,
De fok!nieuwscrew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |