quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Oceanview het volgende:
Verbeter ik iemand doe ik het zelf fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Implicaties impliceren buiten 4chanquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef gogosweden het volgende:
> ziet leuk meisje op facebook
> kijkt door de foto's
> wouldtotallybang.jpg
> wil toevoegen als vriend
> zie posts over "will always remember" etc
> chick is verongelukt en dood
> feelsnotgoodman.png
laatst kwam ik op een feestboek terecht van een oude scharrel, dus ging ik beetje foto's bekijken en toen drukte ik perongelijk op like bij een foto van 2 jaar oud.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef gogosweden het volgende:
> kijkt door de foto's
> wouldtotallybang.jpg
> feelsnotgoodman.png
kon het niet laten deze keerquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Implicaties impliceren buiten 4chan
Sorry sgat!quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
Is dat appelfiguurtje nog steeds niet weg
i feel uquote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
laatst kwam ik op een feestboek terecht van een oude scharrel, dus ging ik beetje foto's bekijken en toen drukte ik perongelijk op like bij een foto van 2 jaar oud.
Stalker alles.
Ik zou jou ook raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef gogosweden het volgende:
> kijkt door de foto's
> wouldtotallybang.jpg
> feelsnotgoodman.png
> probeert er achter te komen waar ze begraven is
> opent graf en geeft haar als nog
> YOLO
terechte klacht altijd, geen likes terugkrijgenquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
en ik kreeg niet eens een like terug, vuile hoer
quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou jou ook raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou ik ook doen als ik haar wasquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
en ik kreeg niet eens een like terug, vuile hoer
niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Arnhem-Winterswijkquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
477 euro voor een sterabonnement. Is niet duur
Betaal jij 477 euro om iemand in zijn/haar sterretje te nemen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
477 euro voor een sterabonnement. Is niet duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |