Ja oke want ik dacht als je nou zo tegen meiden praat weet ik waarom het misgaat.quote:
Paar jaar geleden toen mijn broertje nog onder de leeftijd zat dat je naar school ging typte eens 'fuck' op mijn toetsenbord echt random en niet bewust.quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou wel heel toevallig zijn dat de kat over het toetsenbord loopt en precies die zin formuleert.
En nu is hij een gigolo?quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja oke want ik dacht als je nou zo tegen meiden praat weet ik waarom het misgaat.
[..]
Paar jaar geleden toen mijn broertje nog onder de leeftijd zat dat je naar school ging typte eens 'fuck' op mijn toetsenbord echt random en niet bewust.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja oke want ik dacht als je nou zo tegen meiden praat weet ik waarom het misgaat.
[..]
Paar jaar geleden toen mijn broertje nog onder de leeftijd zat dat je naar school ging typte eens 'fuck' op mijn toetsenbord echt random en niet bewust.
die heppie zou raken 12/10quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
wow he terechte tt hoor die ov is zon lkkr ding :hearteyes:
"Wacht maar tot je een blacklight in mijn kamer aan doet" denkt WP.quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder vond het scherm van mijn laptop vies
She know's nothing
Jou toetsenbordquote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn moeder vond het scherm van mijn laptop vies
She know's nothing
Ik ben alleen evil tegen mensen die het verdienen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw niks meer toe backstabster.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Wacht maar tot je een blacklight in mijn kamer aan doet" denkt WP.
JOUquote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw niks meer toe backstabster.
ik verdien het, sla me hard.quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben alleen evil tegen mensen die het verdienen.
Karmaquote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef Oceanview het volgende:
Verbeter ik iemand doe ik het zelf fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |