Dan heb je pics, en dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eerst pics
DM staat open voor verzoeken
quote:Op maandag 24 september 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gefapt heb ik al dus dat zal m niet worden denk ik, sorry
Awquote:
waarom schrijft iedereen mijn username met hoofdletters terwijl het gewoon normaal geschreven is?quote:
Ik vond het ook niet erg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg OV dat was een grapje, dat meende ik zo erg niet.
Ouderdom, en ze heeft een bult op haar schouderquote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Awdie van mij ook binnenkort. Wat heeft hij/zij?
omdat je ondertitel. s;;ssquote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom schrijft iedereen mijn username met hoofdletters terwijl het gewoon normaal geschreven is?
Zonder hoofdletters is niet normaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom schrijft iedereen mijn username met hoofdletters terwijl het gewoon normaal geschreven is?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]!!!!! Geen pics meer voor jou.
Ja nee nou meh ga wegquote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]![]()
ik wou je juist geruststellen![]()
Ja, kom net uit het lab en dat is verplicht anders mag je niet naar huis.quote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je wel je handen gewassen?
Dat is fancy.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oke, boks.quote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, kom net uit het lab en dat is verplicht anders mag je niet naar huis.
Ok, ik snap het wel, ik ben eng enzoquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ok, ik snap het wel, ik ben eng enzo
ik probeer een andere keer wel weer, kusjekroel![]()
Een iPhone 5?quote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef Oceanview het volgende:
Yes ik mag een nieuwe telefoon kopen.
Gelukkig want ik heb liefde voor jequote:
Inslapen want ouderdom? Heeft ze dan ergens last van?quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ouderdom, en ze heeft een bult op haar schouder
ja, als grapje enzoquote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
gogo dat over fappen praten deed je dat nou bewust?
Zou wel heel toevallig zijn dat de kat over het toetsenbord loopt en precies die zin formuleert.quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
gogo dat over fappen praten deed je dat nou bewust?
JA!quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand die me kan helpen met een plaatje(gif)?
pic gemaakt en door naar intronic gestuurd frauduleuze praktijken ditquote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig want ik heb liefde voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
pic gemaakt en door naar intronic gestuurd frauduleuze praktijken ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |