Ik zou je username wat meer opmaken. Een streepje erdoor bijvoorbeeld zal prachtig staan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke ui zou ik paken!?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke ui zou ik paken!?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet doendan maar op /b/ pleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Eensquote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou je username wat meer opmaken. Een streepje erdoor bijvoorbeeld zal prachtig staan.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou je username wat meer opmaken. Een streepje erdoor bijvoorbeeld zal prachtig staan.
Zoiets?quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef AppelCake het volgende:
Welke ui zou ik paken!?
doen dusquote:
Ja. En dan elke dag. 24/7quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Betaal jij 477 euro om iemand in zijn/haar sterretje te nemen?
Wel treurig dat jij moet betalen. OV heeft elke dag gratis accesquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wel treurig dat jij moet betalen. OV heeft elke dag gratis acces
Tja gewoon, niks speciaals, ik snap die adoratie niet.. ik roep wel eens Eindhoven de gekste maar kan nou niet zeggen dat wij gekker zijn dan gemiddeld.. sowieso hoe meet je dat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou? Om in Eindhoven te wonen
En wat als je nou net over de grens woonde, dan sprak je Belgisch he?quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja gewoon, niks speciaals, ik snap die adoratie niet.. ik roep wel eens Eindhoven de gekste maar kan nou niet zeggen dat wij gekker zijn dan gemiddeld.. sowieso hoe meet je dat?
Als ik ergens anders geboren was/woonde zou ik me hetzelfde voelen. Ik heb niet echt een bepaalde trots ofso.
wiil je haar dood hebbe ofso? ;s;ssssquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wiil je haar dood hebbe ofso? ;s;ssss
quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En wat als je nou net over de grens woonde, dan sprak je Belgisch he?
Zou dat dan niet even schrikken zijn?
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wiil je haar dood hebbe ofso? ;s;ssss
gepost kkflikkekrquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef gogosweden het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/426934547
oh 4chan
Als ik daar nu zou gaan wonen zou ik wel flink moeten wennen maar ik wil daar niet wonen net zoals ik niet naar Limburg, Friesland en Zeeland wil. De rest maakt me niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En wat als je nou net over de grens woonde, dan sprak je Belgisch he?
Zou dat dan niet even schrikken zijn?
Ja, de trots word gemaakt door de mensen in je eigen woonplaats, ze zien het als een soort religie ''Eindhovenaren''quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik daar nu zou gaan wonen zou ik wel flink moeten wennen maar ik wil daar niet wonen net zoals ik niet naar Limburg, Friesland en Zeeland wil. De rest maakt me niet uit.
Maar dat is anders, het gaat erom waar je geboren word vroeg jemaar ik vind die trots maar een beetje vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |