Ondanks vroeg wakker voel ik me al een stuk beter als gisteren!
Nigelator zet hem op

.. Spannend hoor!!
Hmmm .. Fruitsalades maken in maart aan de andere kant van de wereld

.. Klinkt heel aantrekkelijk

.. Maar nee, denk dat ik tegen die tijd druk zat ben met mijn eigen hummel helaas
Wahaha Sorbo''s tip: Geef haar ALTIJD gelijk ... beware

.. Ik zal hem ook even doorgeven aan vent
Schuldgevoel, ja zeker wel hier. Zeker na gisteren! Ik heb ook echt bewondering voor vrouwen die tot 36 weken door gaan met alles. Sinds ik zwanger ben heb ik continu stapjes terug moeten doen en dat herkende ik van mezelf totaal niet. Ik werkte eerst 40 uur + 3 uur reistijd per dag + huishouden en hoewel dat best pittig klinkt, vond ik dat prima te doen. En nu mag ik blij zijn als het lukt om een afwasje te doen

... Voel me schuldig naar de hond omdat ik gewend was om lange wandelingen met haar te maken, maar ook dat lukt me niet meer. En vent heeft zich gisteren weer eens de pestpokken gewerkt om, na een drukke werkdag, nog allerhande kleine klusjes te doen in huis. Ontzettend lief en attent van hem, ik hoef er niet eens om te vragen. En ik bedank hem daar dan ook regelmatig voor. Da''s het minste wat ik op dit moment kan doen.
Maar we moeten zo''n zwangerschap ook zeker niet onderschatten! Da''s ook hard werken! En af en toe hebben we denk ik met zijn allen de neiging om het maar blase af te doen met een ''o joh, dat doen we er gewoon even bij''. Maar ik denk dat we onszelf af en toe ook even met beide pootjes op de grond moeten zetten en relativeren dat wat wij doen, ook een stevige klus is, die 24 uur per dag door gaat! En zeg nou zelf, zie jij onze mannen al zwanger zijn?
Als kleintje er dadelijk is komt dat vanzelf wel weer op gang

.. Ik heb het leren accepteren in de loop der weken. Je zult ook wel moeten, want je lichaam houdt je vanzelf tegen
Wat ik vooral moeilijk vind is dat ik nu niet meer zo vooruit kan plannen. Afgelopen zondag dacht ik nog: morgen ga ik dit en dit doen. En ik moet dat en dat nog kopen. Ja en dan valt zo''n dag helemaal in het water doordat je lijf niet mee werkt. Daar kun je van balen of er maar gewoon aan toe geven. Ik heb beide gedaan gisteren

... Vandaag een nieuwe dag waar we er weer voor gaan en dan zien we wel

... We zouden eens minder ''moeten'' van onszelf
Buikpijn lijkt overigens weg dames

.. Ik voel me echt al een stuk beter als gisteren! Dus geen reden voor ongerustheid hier van mijn kant.
Ik heb zaterdag een bellypaint op het programma staan! Doen jullie, naast foto''s maken van jullie buik, nog iets speciaals/anders als aandenken? Zo''n gipsbuik a la Barbie ofzo?

... Leek me wel grappig maar waar laat je zo''n ding later in hemelsnaam
Logi goed dat je aan de bel getrokken hebt uiteindelijk! Het lijkt wel een beetje op wat ik soms met vlagen lijk te hebben

.. Vooral dat flauw vallen. Gelukkig lijkt alles op het eerste gezicht mee te vallen. Rustig aan meis
En verder alvast weer een

voor alle mijlpalen van vandaag! (waaronder die van Enf met haar 36 (

) weken ... van de rest weet ik zo even niet uit mijn hoofd
Hmmm ... ik denk dat ik nog even lekker warm mijn bedje in duik

.. zo warm heb ik het niet.
O ja en snotneuzen .. check! Kan haast ook niet anders met dit soort weer! Ik wil zomer

.. Of in ieder geval lente