Onoes, en nog zoveel dat ik wilde doen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
we gaan er aan! Kapot zeg ik je, dood!
Nee, de Kamasutra is volgend weekend.quote:
Wil je daarheen dan? Vrijdag en zondag zijn de kaartjes 17.50 en zaterdag is het 25.00.quote:
En welk principe is dat precies?quote:Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga daar niet heen uit principe.
Het principe dat je daar zonder enige vorm van vrouwelijk contact weinig te zoeken hebt... Voelt een beetje triest voor me.quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En welk principe is dat precies?
Is wel leuk om een keer naar toe te gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil je daarheen dan? Vrijdag en zondag zijn de kaartjes 17.50 en zaterdag is het 25.00.
Ik twijfel, wil wel erg graag want nog nooit geweest.
Is niet echt een principe vind ik. Is meer een soort van angst of onzekerheid.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het principe dat je daar zonder enige vorm van vrouwelijk contact weinig te zoeken hebt... Voelt een beetje triest voor me.
Hahaha. Ik wil best meeten met een aantal FOK!ers daar hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is wel leuk om een keer naar toe te gaan
ik zit met werk, en heb dan ook een feestje kwam ik achter..quote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Nog niemand van de misschien-meet-lijst weet trouwens zeker of die komt?
Dus je kan er vanaf?quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik zit met werk, en heb dan ook een feestje kwam ik achter..
neh, staan laten!quote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je kan er vanaf?Jammer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |