Nee, hij schijnt nog een keer gebruikt te zijn op de Olympische Spelen. Dat is alles wat ik er verder van weet.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef Narcotical het volgende:
Je weet zeker dat het geen maitenbike was?
Ja hij was gebruikt op de Olympische spelen dus ik dacht ik moet snel zijnquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Je leest niet eerst het topic voor je iets koopt?En link naar het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Juist daarom komt het zo hard aan. Ik wou op deze fiets de wijde wereld intrekken om een statement te maken voor mensen zoals ik. Maar ik denk dat ik op dit barrel niet eens van het terrein af komquote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef Stink-ui het volgende:
500 euro 3 jaar sparenTS is wajong trekker
Zag je dat dan niet voordat je betaalde?quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Juist daarom komt het zo hard aan. Ik wou op deze fiets de wijde wereld intrekken om een statement te maken voor mensen zoals ik. Maar ik denk dat ik op dit barrel niet eens van het terrein af kom
Ik heb maar in 1 oog voor zo'n 40-45 % zicht.quote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Zag je dat dan niet voordat je betaalde?
Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Dit lijkt me meer iets voor KLB.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Ok.
Kerel wil geld wielrennerfiets terug.
Je mag nog ruilen voor maitenbike. Nooit gebruikt volgens de vrouwtje.quote:Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Geef m'n geld terugJe mag het ook overmaken naar 114455 t.b.v. de stichting voor kinderen met olifantsziekte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |