Je bent een wedergeboren mens!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hé, ik noem geen namen. Ik wil slechts mijn waardering uitspreken over Bankfurt. Ik zoek geen ruzie.
Hmmmm, fermentatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar de anderen bedorven pruimen noemen lukt je wel goed
Ook fout!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
Nou nou
[..]
Als er hier iemand is die kleineert en scheldt is het Lambiekje wel. Kom op zeg.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Onzeker mannetje? En dan wil je nog serieus genomen als mod?
Ben ik de enige die smiley's kan lezen hier?quote:
Ik mis Bankfurt ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Holy shit ik herinner het me!God wat mis ik Bankfurt. Een glimmende aardbei in een mand van bedorven pruimen.
De teek op sturen naar een lab zodat men kan bepalen waar de teek nog meer besmet mee is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Goed, stel je gaat een stukje door de bossen lopen, lekker in het gras zitten om te genieten van het zonnetje en drinkt een kopje munt thee. Op dat moment loopt er een lief teekje je been op en gaat lekker je bloed drinken, maar oeps, je krijgt er een Borrelia bacterie voor terug. Een week later zie je een mooi rode plek met een witte ring en begint al een beetje ziekig te worden met hartkopping. Wat doe je?
Absoluut onwaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De teek op sturen naar een lab zodat men kan bepalen waar de teek nog meer besmet mee is.
99,9% van de Nederlandse arts weet absoluut niets nada nul over Lyme. En beschuldigd een patient eerder voor hypochonder dan dat ze ook maar een woord zullen lezen in de materie. Dit is een aandoening waar ze het minst van afweten.
Zo onwaar als het maar kan zijn johquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De teek op sturen naar een lab zodat men kan bepalen waar de teek nog meer besmet mee is.
99,9% van de Nederlandse arts weet absoluut niets nada nul over Lyme. En beschuldigd een patient eerder voor hypochonder dan dat ze ook maar een woord zullen lezen in de materie. Dit is een aandoening waar ze het minst van afweten.
En als het lab terugkomt met een positief resultaat voor Lyme, wat zou je doen? Doorbijten tot je hersenschade oploopt of gewoon een pilletje antibiotica nemen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef Gray het volgende:
Een smiley zegt meer dan duizend woorden.
Dat kan kloppen maar de verstrekte folders is feitelijk een verkapte marketing en geen informatie verstrekking.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname, hoe weet je dat nu?
Als een patient bij de dokter komt met klachten van deze aard volgen er onderzoeken en krijgt men folders mee. Ik neem aan dat men die leest. Want het gaat tenslotte om hun gezondheid dus dat boeit echt wel hoor.
Nope.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Lyme is volgens mij echt bij iedere boerenkinkel bekend, toch?
Tuurlijk wel. En zeker bij elke arts, dus als men met klachten van deze aard bij een dokter komt hoort men het wel van de arts.quote:
Bij iedereen die een hond heeft zeker.quote:
Nee hoor, dat is feitelijke informatie over de kwaal en de medicijnen die voor die kwaal beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar de verstrekte folders is feitelijk een verkapte marketing en geen informatie verstrekking.
Natuurlijk zijn er wel patienten die nadenken maar door de bank genomen doet men dat niet.
Ja het woord lyme ... maar niet wat het inhoud niet. Tenzij de (huis)arts gelieerd is met het Radbout Ziekenhuis. De rest is volstrekt onbekend met het begrip Lyme.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo onwaar als het maar kan zijn johDenk zelfs dat een aanzienlijk deel van de 'gewone burgers' wel eens van Lyme gehoord heeft.
product catalogus dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is feitelijke informatie over de kwaal en de medicijnen die voor die kwaal beschikbaar zijn.
men heeft echt geen idee hoe stupide een gemiddelde huisarts is. En al helemaal op het gebied van Lyme.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En zeker bij elke arts, dus als men met klachten van deze aard bij een dokter komt hoort men het wel van de arts.
here we go againquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
men heeft echt geen idee hoe stupide een gemiddelde huisarts is.
Alsjeblieft, maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
Ja het woord lyme ... maar niet wat het inhoud niet. Tenzij de (huis)arts gelieerd is met het Radbout Ziekenhuis. De rest is volstrekt onbekend met het begrip Lyme.
Toevallig ben ik thuis bekend met lyme. En je loopt letterlijke tegen muren op van onwil onkunde van de artsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft, maak jezelf niet zo belachelijk.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Lyme is volgens mij echt bij iedere boerenkinkel bekend, toch?
Wat voor een ervaringen delen die leden dan? Wees eens concreet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
Toevallig ben ik thuis bekend met lyme. En je loopt letterlijke tegen muren op van onwil onkunde van de artsen.
Ik kom geregeld op ledendagen en het is echt schrijnend (van hun ziekte) en uiteraard de ervaringen met het artsenapparaat in Nederland.
Ik weet van minstens 1 (huis)arts in Enschede die er bekend mee is, en weet wat je moet doen als zo'n rode kring ontstaat. Je statement hier is dus FOUT.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja het woord lyme ... maar niet wat het inhoud niet. Tenzij de (huis)arts gelieerd is met het Radbout Ziekenhuis. De rest is volstrekt onbekend met het begrip Lyme.
Ben jij geinfecteerd (geweest) met Lyme?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toevallig ben ik thuis bekend met lyme. En je loopt letterlijke tegen muren op van onwil onkunde van de artsen.
Ik kom geregeld op ledendagen en het is echt schrijnend (van hun ziekte) en uiteraard de ervaringen met het artsenapparaat in Nederland.
je snapt er zoals gewoonlijk weer es geen drol van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want die titels hebben ze zomaar. Die slaan nergens op en hebben ze zomaar gekregen. Zijn geen lange studies aan vooraf gegaan. Dus nooit luisteren naar wat deze mensen zeggen, allemaal onzin.
Beter schimmige artikeltjes geloven zonder bronnen, zonder studies, zonder wat dan ook.
Een beetje minder mag ook wel hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:11 schreef ohokok het volgende:
[..]
je snapt er zoals gewoonlijk weer es geen drol van.
en dat is mod op bnw![]()
alleen de gevestigde orde doet het goed, alternatief moet je niks van hebben.
ga jij maar goede tijden kijken, jouw niveau.
door en door vastgeroest iemand
Tuurlijk mag je dat zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef ohokok het volgende:
ik kijk hoe jij reageert op users, wat je eigen inbreng is. weet ik gelijk je niveau.
niet zo best.
lambiekje moet het altijd ontgelden, je schrikt je telkens rot wat hij schrijft, dan moet ie weer op zijn woorden letten of hij overdrijft. zegt mij genoeg dat jij je niet verdiept in bepaalde onderwerpen op bnw niveau.. geeft verder niks maar je staat er ook niet voor open.
vastgeroest dus. bnw onwaardig
is gewoon mijn mening over jou als moderator, mag ik dat zeggen?
En welke oude user onder een nieuwe naam ben jij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef ohokok het volgende:
ik kijk hoe jij reageert op users, wat je eigen inbreng is. weet ik gelijk je niveau.
niet zo best.
lambiekje moet het altijd ontgelden, je schrikt je telkens rot wat hij schrijft, dan moet ie weer op zijn woorden letten of hij overdrijft. zegt mij genoeg dat jij je niet verdiept in bepaalde onderwerpen op bnw niveau.. geeft verder niks maar je staat er ook niet voor open.
vastgeroest dus. bnw onwaardig
is gewoon mijn mening over jou als moderator, mag ik dat zeggen?
Nee ikke niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben jij geinfecteerd (geweest) met Lyme?
de boeken staan er vol over dat antibiotica niet alle gevallen werkt.quote:Dan even deze vraag dan nog: "En als het lab terugkomt met een positief resultaat voor Lyme, wat zou je doen? Doorbijten tot je hersenschade oploopt of gewoon een pilletje antibiotica nemen?"
maar dat is wel omdat ik tegen schenen schop van de gevestigde orde. Dus heel erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:50 schreef ohokok het volgende:
niet zo best.
lambiekje moet het altijd ontgelden,
ja ondanks dat ik misschien wat grote stappen maak wil men weinig snappen dat er is fundamenteels mis is met onze maatschappij.quote:je schrikt je telkens rot wat hij schrijft, dan moet ie weer op zijn woorden letten of hij overdrijft. zegt mij genoeg dat jij je niet verdiept in bepaalde onderwerpen op bnw niveau..
Nee zal best, bacterien staan bekend om het vormen van resistentie.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ikke niet.
[..]
de boeken staan er vol over dat antibiotica niet alle gevallen werkt.
Ons heldere lichtje is inderdaad heel zielig. Die arme knul, hij bedoelt het altijd zo goed. Hij doet altijd zijn best om netjes te blijven en beargumenteert zijn stellingen altijd met veel respect. Nu even wakker worden. Je oogst wat je zaait.quote:
ik heb geen kloonquote:Op woensdag 26 september 2012 12:46 schreef Copycat het volgende:
Laf, zo onder een duidelijke kloon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |