abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2012 @ 08:28:20 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_117223217
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat kan niet
alleen een dieeet is niet voldoende
Dat is precies het bekrompen gedachten goed van de gevestigde orde.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_117225010
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja hoor Lambiekje, ik zal het alle diabetes-patienten vertellen dat ze slecht bezig zijn en dat ze hun insuline in de vuilnisbak moeten gooien.
Alle hartpatienten ook maar meteen vertellen dat ze niet zo bekrompen moeten zijn en hun medicatie niet meer moeten nemen?
Die bypass weigeren en die nieuwe hartklep, mwah, doe maar niet dokter, laat maar klepperen die ouwe.
pi_117225082
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef ohokok het volgende:
slik niet alles voor zoete koek, tuinhek..
ook al beweert iemand met een titel iets ,whatever, of een wetenschappelijk tijdschrift welke 'jullie' serieus nemen.
ze lullen elkaar allemaal na
probeer eens kritisch te zijn, dat ben je nooit aan je posts te lezen.

goede les voor jou.
Ja, want die titels hebben ze zomaar. Die slaan nergens op en hebben ze zomaar gekregen. Zijn geen lange studies aan vooraf gegaan. Dus nooit luisteren naar wat deze mensen zeggen, allemaal onzin.
Beter schimmige artikeltjes geloven zonder bronnen, zonder studies, zonder wat dan ook.
pi_117225567
quote:

[..]

Goed, stel je gaat een stukje door de bossen lopen, lekker in het gras zitten om te genieten van het zonnetje en drinkt een kopje munt thee. Op dat moment loopt er een lief teekje je been op en gaat lekker je bloed drinken, maar oeps, je krijgt er een Borrelia bacterie voor terug. Een week later zie je een mooi rode plek met een witte ring en begint al een beetje ziekig te worden met hartkopping. Wat doe je?
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:14:09 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117226774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 08:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sorry maar je bent niet kritisch. Misschien in de marge op je vakgebied of iets dergelijks.

[..]

Het zal gerust onderdrukkend werken maar dat is niet de uit eindelijke oplossing die je zou willen
In de marge... :')
Heb je zelf al geleerd om kritisch te zijn? Het is in de loop van de tijd toch wel erg vaak gebeurd dat je klakkeloos linkjes en texten plaatste, zonder dat je die kritisch gelezen had.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_117226983
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef .SP. het volgende:

[..]

Goed, stel je gaat een stukje door de bossen lopen, lekker in het gras zitten om te genieten van het zonnetje en drinkt een kopje munt thee. Op dat moment loopt er een lief teekje je been op en gaat lekker je bloed drinken, maar oeps, je krijgt er een Borrelia bacterie voor terug. Een week later zie je een mooi rode plek met een witte ring en begint al een beetje ziekig te worden met hartkopping. Wat doe je?
Denk dat je op antwoord kunt wachten tot de koeien op het ijs dansen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 11:28:19 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117227241
quote:

[..]

En hoe wil je er precies voor zorgen dat de insuline productie weer hersteld wordt door middel van een dieet?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 25 september 2012 @ 12:34:14 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_117229149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor Lambiekje, ik zal het alle diabetes-patienten vertellen dat ze slecht bezig zijn en dat ze hun insuline in de vuilnisbak moeten gooien.
Nee een patient leest geheel niets over zijn/haar aandoening. Een neemt zonder blikken of blozen de bullcrap van hem/haar (on)kundige arts over.

quote:
Alle hartpatienten ook maar meteen vertellen dat ze niet zo bekrompen moeten zijn en hun medicatie niet meer moeten nemen?
Je moet je afvragen waarom je een hartpatient bent.

quote:
Die bypass weigeren en die nieuwe hartklep, mwah, doe maar niet dokter, laat maar klepperen die ouwe.
Dat is van een andere orde. Mechanise malleur.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_117229301
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 11:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk dat je op antwoord kunt wachten tot de koeien op het ijs dansen.
Ik heb geduld, wellicht dat Lambiekje heel erg aan het nadenken is hoe dit dilemma is om te lullen in iets dat in zijn eigen wereld past.
Vast iets dat teken worden aangetrokken tot mensen die te weinig aardbeien eten of zo.
pi_117229481
Geef die kerel rustig de tijd en sta open voor wat hij zegt. Je hoeft het niet eens te zijn, maar je hoeft ook niet te kleineren.
pi_117229626
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:48 schreef Gray het volgende:
Geef die kerel rustig de tijd en sta open voor wat hij zegt. Je hoeft het niet eens te zijn, maar je hoeft ook niet te kleineren.
Ah daar is Gray weer, er staat toch dat ik geduld heb of heb je die zin gemist? Tevens is aarbeien niet uit de lucht gegrepen en kleinerend, maar een oplossing voor problemen die al eerder is langsgekomen, ga maar zoeken.
pi_117229655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ah daar is Gray weer, er staat toch dat ik geduld heb of heb je die zin gemist? Tevens is aarbeien niet uit de lucht gegrepen en kleinerend, maar een oplossing voor problemen die al eerder is langsgekomen, ga maar zoeken.
Voel je niet zo snel aangesproken, onzeker mannetje. :P

Ik nam je post juist als voorbeeld om een algemene mededeling te doen. Anders had ik je wel gequote. ;)
pi_117229657
quote:

[..]

Holy shit ik herinner het me! :D God wat mis ik Bankfurt. Een glimmende aardbei in een mand van bedorven pruimen.
pi_117229752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik nam je post juist als voorbeeld om een algemene mededeling te doen. Anders had ik je wel gequote. ;)
Onzeker mannetje? En dan wil je nog serieus genomen als mod?
pi_117229863
Nou nou
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:48 schreef Gray het volgende:
Als er hier iemand is die kleineert en scheldt is het Lambiekje wel. Kom op zeg.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:04:27 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117229893
quote:

[..]

Dat was met Bankfurt :P
Onikaan ni ov dovah
pi_117230220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat was met Bankfurt :P
Bankfurt zit vast lekker aardbeitjes te eten nu en heeft geen tijd meer voor BNW :N
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:17:18 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117230260
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:55 schreef Gray het volgende:

Over kleineren gesproken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117230480
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee een patient leest geheel niets over zijn/haar aandoening. Een neemt zonder blikken of blozen de bullcrap van hem/haar (on)kundige arts over.

[..]

Je moet je afvragen waarom je een hartpatient bent.

[..]

Dat is van een andere orde. Mechanise malleur.
Dat is nogal een aanname, hoe weet je dat nu?
Als een patient bij de dokter komt met klachten van deze aard volgen er onderzoeken en krijgt men folders mee. Ik neem aan dat men die leest. Want het gaat tenslotte om hun gezondheid dus dat boeit echt wel hoor.
pi_117230530
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:55 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Holy shit ik herinner het me! :D God wat mis ik Bankfurt. Een glimmende aardbei in een mand van bedorven pruimen.
Reken je jezelf ook tot die laatste groep?
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:27:33 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117230548
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is nogal een aanname, hoe weet je dat nu?
Als een patient bij de dokter komt met klachten van deze aard volgen er onderzoeken en krijgt men folders mee. Ik neem aan dat men die leest. Want het gaat tenslotte om hun gezondheid dus dat boeit echt wel hoor.
Een erg foute aanname, als ik zo bij de mensen in mijn omgeving kijk.
Onikaan ni ov dovah
pi_117230583
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Reken je jezelf ook bij die laatste groep?
Ik ben met geen pen te beschrijven.
pi_117230584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een erg foute aanname, als ik zo bij de mensen in mijn omgeving kijk.
Inderdaad, Lambiekje zou eens met een diabetespatient moeten gaan praten ipv allerlei aannames neer te kwakken.
pi_117230605
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik ben met geen pen te beschrijven.
Maar de anderen bedorven pruimen noemen lukt je wel goed :Y)
pi_117230685
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar de anderen bedorven pruimen noemen lukt je wel goed :Y)
Hé, ik noem geen namen. Ik wil slechts mijn waardering uitspreken over Bankfurt. Ik zoek geen ruzie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')