Waarom denk je dat ze dat doen en ik neem aan dat je daar ook bronnen voor hebt? stomabronnenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dit gebeurt (nagenoeg) dagelijks.
Zoek zelf. Het zijn geen incidenten waarbij kleine kinderen gevingerd worden. Of waarbij lichamelijk gehandicapten, chronisch zieken, bejaarden onheus bejegend worden. Laat staan dat je iPhone, iPad of Camera afhandig gemaakt wordt of botweg vernield.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze dat doen en ik neem aan dat je daar ook bronnen voor hebt? stomabronnen
Je maakt het nu wel erg bont zegquote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zoek zelf. Het zijn geen incidenten waarbij kleine kinderen gevingerd worden. Of waarbij lichamelijk gehandicapten, chronisch zieken, bejaarden onheus bejegend worden. Laat staan dat je iPhone, iPad of Camera afhandig gemaakt wordt of botweg vernield.
Over lekgeprikte stoma's.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, ik was big-pharma aan het snuiven in het corruptie-hotel. Waar gaat het over?
Je zou maar een stoma nodig hebben.quote:
Ja, dat lijkt me heel naar.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zou maar een stoma nodig hebben.
Ik wil het niet weten en ik hoef het niet te weten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me heel naar.
Ik weet dan ook niet hoe Lambiekje erbij komt dat er op dagelijkse basis stoma's lekgeprikt worden. Ten eerste: wat is het nut en ten tweede: waarom zou je zoiets willen?
Als je zo redeneert als die Summer kun je ook geen kastje om je hartslag te regelen meer laten inplanteren.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef .SP. het volgende:
Zou het onze Summers zijn????
http://www.telegraaf.nl/w(...)chipt_de_mens__.html
Jammer dat de Telegraaf dit soort mensen die geen enkele notie hebben van wat een chip eigenlijk is een plaform geeft.
Laat staan een gehoorapparaat of een Cochlear implant, allemaal chips die je geld afhandig makenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je zo redeneert als die Summer kun je ook geen kastje om je hartslag te regelen meer laten inplanteren.
Ik ben enthousiast over die chip voor reumapatienten. Ken iemand die dagelijks crepeert van de pijn in haar gewrichten en reken maar dat die blij is als ze zo'n chip krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Laat staan een gehoorapparaat of een Cochlear implant, allemaal chips die je geld afhandig maken
Zou een geweldige ontwikkeling zijn als dit over een grotere groep reproduceerbaar is (en een slag voor de chronisch-zieke-patient-medicijn-verkopende-bigpharma). Ben verbaasd over de werking, af en toe een impuls over een zenuw, hoe kom je erop in de eerste plaats?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben enthousiast over die chip voor reumapatienten. Ken iemand die dagelijks crepeert van de pijn in haar gewrichten en reken maar dat die blij is als ze zo'n chip krijgt.
Ja, het is misschien wel vergelijkbaar met de elektrotherapie die vaak toegepast wordt bij fysiotherapie.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zou een geweldige ontwikkeling zijn als dit over een grotere groep reproduceerbaar is (en een slag voor de chronisch-zieke-patient-medicijn-verkopende-bigpharma). Ben verbaasd over de werking, af en toe een impuls over een zenuw, hoe kom je erop in de eerste plaats?
Bij electrotherapie worden de spieren geactiveerd (voor zover ik weet!) en dat dat dan effect heeft kan ik me nog wel voorstellen. Dat het prikkelen van zenuwen in de nek (toch?) een ontstekingsreactie afremt is wat moeilijker te snappen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is misschien wel vergelijkbaar met de elektrotherapie die vaak toegepast wordt bij fysiotherapie.
Alleen dan inwendig en zelf regelbaar?
Ben eigenlijk verbaast dat het nog niet eerder is.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zou een geweldige ontwikkeling zijn als dit over een grotere groep reproduceerbaar is (en een slag voor de chronisch-zieke-patient-medicijn-verkopende-bigpharma). Ben verbaasd over de werking, af en toe een impuls over een zenuw, hoe kom je erop in de eerste plaats?
Zelfde idee, maar dan wat minder, heb je ook met massage. Je kunt er hoofdpijn mee wegtoveren. Ook andere kwalen, danwel je opknappen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef .SP. het volgende:
[..]
Bij electrotherapie worden de spieren geactiveerd (voor zover ik weet!) en dat dat dan effect heeft kan ik me nog wel voorstellen. Dat het prikkelen van zenuwen in de nek (toch?) een ontstekingsreactie afremt is wat moeilijker te snappen.
Hoe dan ook, super dat het een positief effect heeft voor reuma patienten en hoop dat de doorontwikkeling nog betere resultaten geeft!
Ultrageluid, wordt ook vaak toegepast bij fysio. Helpt sommige mensen ook bij de pijnklachten.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zelfde idee, maar dan wat minder, heb je ook met massage. Je kunt er hoofdpijn mee wegtoveren. Ook andere kwalen, danwel je opknappen.
Zelfde principe lijkt me. Maar dan meer to the point.
Het klinkt wel aannemelijk.
Je stimuleert je lichaam zichzelf te genezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ultrageluid, wordt ook vaak toegepast bij fysio. Helpt sommige mensen ook bij de pijnklachten.
Je hecht wel veel waarde aan het woord van iemand met een Bsc he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)-theorie-is-onjuist/
Gohhh weer een peiler van BadPharma wat onjuist blijkt te zijn. Het is natuurlijk te absurd voor woorden dat vaccineren beter zou zijn dan het eigen afweersysteem
Ja, want sinds het vaccineren zijn de ziektes die in het vaccinatie-programma zitten in Nederland enorm toegenomen. Ik snap waar je op doelt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/(...)-theorie-is-onjuist/
Gohhh weer een peiler van BadPharma wat onjuist blijkt te zijn. Het is natuurlijk te absurd voor woorden dat vaccineren beter zou zijn dan het eigen afweersysteem
Maar Heidi schrijft veel goed gefundeerde artikelen. Hoor!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want sinds het vaccineren zijn de ziektes die in het vaccinatie-programma zitten in Nederland enorm toegenomen. Ik snap waar je op doelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |