SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk alquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Donderdag meteen na stage naar de gamemania om de CD op te halen.En dan wachten op een leuk happy hour.
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.
Je hebt meer aan het lijntje dan aan de gemiddelde prijs. Zit er nog redelijk in de buurt, prijzen liggen iets boven het lijntje.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die lijntjes geven een trend over twee weken en aangezien we pas een paar dagen kunnen spelen (en de grote aftrap pas over een paar dagen komt) heb je daar nu nog niet zo veel aan.
Half uurtje, doe ik mee!quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Jaa kreeg ik vorig jaar ook nadat ik de game had opgehaald. Ik had geen geduld, dus had toen gebeld naar de winkel. Mocht hem toen een halfuur voor sluitingstijd ophalen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk al
Hebben ze je telefoonnummer? Dan krijg je SMS als je hem kunt ophalen.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
goeie dat ajax niet kan winnen van den haag
quote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
Vorig jaar had alleen Confetti bij mij zo'n season ticket en nu
[ afbeelding ]
Schrikbeeldquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Naja dan maar serie kijken en ondertussen tegen de cpu spelen voor coins
Zonder Fok! had ik nooit van mn leven zon ding gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schrikbeeld...voor coins moeten spelen tegen cpu...niets saaier dan dat, zeker omdat je een nieuw spel hebt, en dan supergraag gewoon speelt tegen echte tegenstanders
Tamperen heeft EA veel geld opgeleverdquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |