quote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef Parzival het volgende:
je kunt het natuurlijk ook gewoon uit maken met je huidige vriendin.. en dan gewoon verder zoeken naar iemand die wel beter bij je past..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 september 2012 10:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Ervaring is dat wat je krijgt net na het moment dat je het nodig had... Leer ervan, meer kan je niet doen.
Vertel mij watquote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef Revanches het volgende:
Hoe kun je zo'n leuke meid laten gaan kerel. Zonde.
Heel netjes is het niet, maar ze heeft kennelijk wel gelijk in het feit dat jij nog van je ex houdt. Dus ik snap het wel.quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd.
Op het moment dat het moeilijk werd met haar ouders, en zij voor 100% voor mij wilde kiezen, heb ik het uitgemaakt omdat ik geen zin had in het gezeik. Achteraf blijkt ook dat het reuze meeviel, haar vader had er wat moeite mee, maar dat lag niet aan mijn afkomst maar gewoon omdat hij haar altijd heel beschermend opgevoed had.quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef padlarf het volgende:
Sowieso de relatie beeindigen met je huidige vriendin. Aan je post te zien zit daar geen toekomst in, wel zo eerlijk om dat duidelijk te maken, kan zij ook verder.
Hoe bedoel je dat je je ex hebt laten vallen?
Mee eens.quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Verder praat je redelijk denigrerend over je vriendin, dus misschien inderdaad maar uitmaken. Jullie verdienen allebei beter. Of je je ex nog verdient, moet de tijd leren.
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef Parzival het volgende:
je kunt het natuurlijk ook gewoon uit maken met je huidige vriendin.. en dan gewoon verder zoeken naar iemand die wel beter bij je past..
En dit.quote:Op maandag 24 september 2012 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heel netjes is het niet, maar ze heeft kennelijk wel gelijk in het feit dat jij nog van je ex houdt. Dus ik snap het wel.
Als je niet van je vriendin houdt, moet je het uitmaken, ongeacht of je bij je ex terug komt of niet.
Dit ook ja. Niet geschoten is altijd mis. Had ik wel gedaan ieg. Maar ik had het eerst uitgemaakt met de kap-ster.quote:Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
En je kan natuurlijk altijd een Fb berichtje er tegenaan gooien in de zin van 'Ik hoorde dat je naar Harvard gegaan bent, wat goed zeg! Er is iets mis gegaan waardoor ik de uitnodiging voor je afscheidsfeestje gemist heb, erg jammer, had je graag succes gewenst' oid.
Ik wil niet denigrerend over haar praten, en onze relatie is wel goed. Maar als ik zo alles neerschrijf dan wordt het voor mij wel helder dat ze niet mijn toekomst is.quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Als je iemand uit je hoofd wil, zou ik geen FB-bericht sturen.
Verder praat je redelijk denigrerend over je vriendin, dus misschien inderdaad maar uitmaken. Jullie verdienen allebei beter. Of je je ex nog verdient, moet de tijd leren.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef Kreator het volgende:
Ja. Of vertel dat je nog dagelijks aftrekt op de gedachte van je Harvard-chickie. En dat je alleen kunt klaarkomen in je huidige vriendin als je aan je ex denkt. Dat werkt ook altijd wel.
Een master van 2-4 jaar?quote:Op maandag 24 september 2012 11:17 schreef Re het volgende:
die ex zit nu in Harvard dus die is de komende 2-4 jaar wel bezig en dan verdwijnt ze corporate Amerika wel in...
Misschien wil je het niet, maar de ondertoon komt op mij negatief over. Ondanks je toevoeging tussen haakjes lijkt het toch alsof je op haar beroep neerkijkt en in de vergelijking met je ex laat je haar er bekaaid vanaf komen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef SheisGone het volgende:
[..]
Ik wil niet denigrerend over haar praten, en onze relatie is wel goed. Maar als ik zo alles neerschrijf dan wordt het voor mij wel helder dat ze niet mijn toekomst is.
Ik vraag me af waar je dat op baseert.quote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef Cruoninga het volgende:
Harvard ook echt meteen. Je bent dat groenere gras wel echt twintig heuvels verderop gaan zoeken.
Aangezien de kans erg groot is dat ze daar blijft was je relatie met haar sowieso wel onder zware druk komen te staan. Hier zie je haar waarschijnlijk niet meer terug. Dus uitmaken met je huidige vriendin en dan zorgen dat je over je beide exen heen komt.
Op het feit dat ze naar Harvard kan. Dan kan je daarna overal wel terecht. Misschien dat ze graag in Nederland wil wonen natuurlijk, maar het is niet zo dat ze daar door een gebrek aan mogelijkheden toe gedwongen wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat op baseert.
Dit kan ik moeilijk met je oneens zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Op het feit dat ze naar Harvard kan. Dan kan je daarna overal wel terecht. Misschien dat ze graag in Nederland wil wonen natuurlijk, maar het is niet zo dat ze daar door een gebrek aan mogelijkheden toe gedwongen wordt.
Gezien hoe die meid was verwacht ik dat ze niet naar Harvard was gegaan als TS het gewoon aan had gelaten. Er zijn genoeg andere slechtere universiteiten en ik denk dat ze daar wel genoegen mee had genomen (zoals TS over haar praat)quote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Op het feit dat ze naar Harvard kan. Dan kan je daarna overal wel terecht. Misschien dat ze graag in Nederland wil wonen natuurlijk, maar het is niet zo dat ze daar door een gebrek aan mogelijkheden toe gedwongen wordt.
oh, dacht een MBA, daar doe je wel 2jaar over op harvard... Wel knap om daar in te komen trouwensquote:
Wat? Volgens mij moet jij de OP nog eens lezen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gezien hoe die meid was verwacht ik dat ze niet naar Harvard was gegaan als TS het gewoon aan had gelaten. Er zijn genoeg andere slechtere universiteiten en ik denk dat ze daar wel genoegen mee had genomen (zoals TS over haar praat)
Er is vast wel iets geweest waarom je het hebt uitgemaakt, of kwam het uiteindelijk toch door je families? Waarom waren die er eigenlijk op tegenquote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Na lang meelezen heb ik ook een account aangemaakt. Om het van me af te schrijven, om advies en raad te ontvangen.
Ik heb drie jaar lang een vriendin gehad. Ze had alles wat ik wensen kon. Ze was enorm mooi, en super intelligent. Kon met al mijn vrienden goed opschieten en ging voor iedereen door het vuur. Verder was ze ambitieus, en werkte ze naast haar studie kei hard terwijl dat niet eens nodig was (ze kwam uit een hele rijke familie). Als ik zo terugdenk was er niets negatiefs aan haar, behalve dat ze soms haar nukkige momenten had. Ik heb mij vaak afgevraagd wat ze bij mij deed, want ik ben maar een simpele boer.
De laatste maanden van onze relatie ging het stroef. Onze families waren tegen de relatie, en hoewel zij ondanks haar goede band met haar familie voor mij wilde kiezen, heb ik haar kei hard laten vallen. Terwijl zij ALTIJD voor mij klaarstond. Ik dacht dat ik niet meer verliefd was, en dat het gras groener zou zijn aan de overkant. Ik vond het moeilijk want we konden om haar familie niet samen slapen, niet samen op vakantie en dat soort dingen die ik met een Nederlandse vriendin wel zou kunnen.
Nu, iets meer dan een half jaar later, heb ik een nieuwe vriendin. Ze is kapster (niets tegen kapsters), en een leuke meid, echt waar, maar ik kan geen intelligente gesprekken met haar voeren. Ook is ze afhankelijk van mij, ze wil altijd bij mij en mn vrienden zijn en gaat nooit iets doen met haar eigen vriendinnen. En financieel heeft ze ook nooit geld. Na een tijdje wordt dat toch vervelend, vooral als je wilt gaan samenwonen. Ze heeft verder geen hobbies, geen ambities, zo'n groot contrast met mijn ex.
Gisteren hoorde ik van mijn vrienden dat mijn ex naar Amerika is vertrokken. Ze is daar een master gaan volgen op Harvard. Ongeveer twee maanden terug is er een afscheidsfeest geweest waar ik blijkbaar ook voor uitgenodigd was, maar ik heb die sms nooit gelezen! Toen ik dit vertelde aan mijn vriendin biechtte ze op dat zij die sms had verwijderd omdat ze niet wilde dat wij nog contact hadden.
Ik baal als een stekker, ik had haar graag nog een keer willen zien voor ze wegging en ik wil niet dat ze denkt dat ik niets meer met haar te maken heb. Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd. Nu zit ik met het idee in mijn hoofd om haar een bericht te sturen via facebook en te vertellen wat er is gebeurd zodat ze niet denkt dat het aan mij ligt.
Elke dag mis ik haaar meer, haar humor, haar warmte, haar hartelijkheid en haar kookkunstenIk dacht dat het gras groener was maar dat viel vies tegen. Ik weet echt niet wat ik op dit moment nog moet doen om haar uit mijn hoofd te krijgen. Terugwinnen gaat toch niet lukken, want ik heb haar niets te bieden. Maar wat zou ik dat toch graag willen...
Hebben jullie advies hoe ik haar uit mijn hoofd krijg? Zal ik haar nog een bericht sturen via facebook?
Gedaan en ik lees nog steeds dat die meid heel goed voor TS was. Niet een meid die zomaar haar vriend 5 jaar alleen laat zo te lezen.. ik weet niet precies wat je bedoelt nu eigenlijk..quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij moet jij de OP nog eens lezen.
Ik lees in de OP dat die ex ambitieus was, die had niet zomaar genoegen genomen met een mindere universiteit. Waar die 5 jaar vandaan komt snap ik neit zo goed. Overigens dacht ik dat je de ex en de huidige vriendin met elkaar verwarde, maar dat had ik dus duidelijk mis.quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gedaan en ik lees nog steeds dat die meid heel goed voor TS was. Niet een meid die zomaar haar vriend 5 jaar alleen laat zo te lezen.. ik weet niet precies wat je bedoelt nu eigenlijk..
Dit inderdaad. Maar kleine kans dat het nog goedkomt met je ex, denk ik..quote:Op maandag 24 september 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat sowieso. Dit klinkt best heel kansloos, zoals je over haar praat.
Oh, en noem vooral niet dat je huidige vriendin het sms-je gedelete heeft. Hou het gewoon luchtig en ga niet allerlei drama naar boven halen.
Oke ja jij hecht meer waarde aan het ambitieuze gedeelte ik meer aan dat ze altijd voor hem klaarstondquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik lees in de OP dat die ex ambitieus was, die had niet zomaar genoegen genomen met een mindere universiteit. Waar die 5 jaar vandaan komt snap ik neit zo goed. Overigens dacht ik dat je de ex en de huidige vriendin met elkaar verwarde, maar dat had ik dus duidelijk mis.
Op basis van de OP is het inderdaad heel lastig te zeggen wie van ons gelijk heeft. Dat zal TS het beste kunnen inschattenquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja jij hecht meer waarde aan het ambitieuze gedeelte ik meer aan dat ze altijd voor hem klaarstondMoeilijk te zeggen wat ze zou hebben gedaan dan denk ik. Hebben we beide een beetje gelijk. Compromis?
Voor net iets minder dan Harvard had ze ook sowieso naar het buitenland moeten gaan. Misschien had ze naar Engeland kunnen gaan. Een stuk dichterbij dan de VS, maar de relatie was nog steeds op een lager pitje komen te staan.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gezien hoe die meid was verwacht ik dat ze niet naar Harvard was gegaan als TS het gewoon aan had gelaten. Er zijn genoeg andere slechtere universiteiten en ik denk dat ze daar wel genoegen mee had genomen (zoals TS over haar praat)
Nou, inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef Revanches het volgende:
Hoe kun je zo'n leuke meid laten gaan kerel. Zonde.
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, maar hieruit begrijp ik dat je ex vriendin niet Nederlands was, is ze zelf Amerikaanse ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Ik vond het moeilijk want we konden om haar familie niet samen slapen, niet samen op vakantie en dat soort dingen die ik met een Nederlandse vriendin wel zou kunnen.
Maar...wat heb je daar aan als het gevoel erbij mist?quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Het is goed om naar je gevoel te luisteren, maar in dit geval had je naar je verstand moeten luisteren. Ik weet denk ik wel zeker dat je verstand je vertelde dat je het eigenlijk kei goed hebt bij haar.
Terwijl nu de balans met je huidige vriendin scheef lijkt, heb ik het idee dat die balans ook scheef was met je ex, en dan vooral vanwege dat je jezelf zo laag plaatst ten opzichte van haar.quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Ik heb mij vaak afgevraagd wat ze bij mij deed, want ik ben maar een simpele boer.
Terugwinnen gaat toch niet lukken, want ik heb haar niets te bieden. Maar wat zou ik dat toch graag willen...
Pff grow some fucking backbone. Relatie van 3 jaar met een topchick weggooien uit angst voor wat gezeik met d'r ouders, wat dus nog grotendeels ingebeeld was ook. Nee dan heb je toch gelijk, je bent te min voor haar ws.quote:Op maandag 24 september 2012 10:51 schreef SheisGone het volgende:
[..]
Op het moment dat het moeilijk werd met haar ouders, en zij voor 100% voor mij wilde kiezen, heb ik het uitgemaakt omdat ik geen zin had in het gezeik. Achteraf blijkt ook dat het reuze meeviel, haar vader had er wat moeite mee, maar dat lag niet aan mijn afkomst maar gewoon omdat hij haar altijd heel beschermend opgevoed had.
Klopt, als het eenmaal over is dan herinner je ineens alle mooie momenten en alle goede dingen.. de negatieve dingen zijn dan helemaal vervaagd op dat moment.quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar...wat heb je daar aan als het gevoel erbij mist?
Ik heb zelf het gevoel dat dat hele gevoel van spijt/dat je de foute beslissing hebt gemaakt ook voor 50% gecreerd wordt door het feit dat je d'r niet terug KAN krijgen.
Zo is het bij mij wel iig, op een gegeven moment ga je een plaatje in je hoofd creëren waarbij alleen de positieve punten nog parten spelen en de negatieve zo goed als vergeten zijn.
Je kan je ook afvragen of je anders niet nog steeds je twijfels bij d'r had gehad op het moment dat het nog aan was geweest.
Ik denk dat jij eigenlijk wel weet wat je wil: als je ex je terug zou willen, zou je zonder nadenken je huidige vriendin dumpen. En hoewel je naar mijn mening groot gelijk hebt dat je vriendin niet zomaar berichten van jou moet lezen/verwijderen, vind ik de situatie naar haar toe op dit moment ook een beetje oneerlijk. Je vindt haar maar een beetje leuk en een beetje leuk lijkt mij niet goed genoeg voor een relatie. Je noemt zoveel minpunten op van haar in de OP en daarbij mis je je ex ook nog eens superveel... ik zou sowieso een keer een goed gesprek met haar over de situatie hebben en over hoe je je voelt, zodat zij in ieder geval weet waar ze aan toe is.quote:Ik baal als een stekker, ik had haar graag nog een keer willen zien voor ze wegging en ik wil niet dat ze denkt dat ik niets meer met haar te maken heb. Op dit moment ben ik ook redelijk boos op mijn vriendin omdat ze zomaar mijn berichten verwijderd. Nu zit ik met het idee in mijn hoofd om haar een bericht te sturen via facebook en te vertellen wat er is gebeurd zodat ze niet denkt dat het aan mij ligt.
quote:
En heb je al kinderen met de kapster?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef SheisGone het volgende:
Een kleine update: ik moest eraan denken omdat ze afgelopen maand in Nederland was. Ze is nu bijna klaar met haar master op Harvard maar zal nog wel een tijdje in Amerika zitten. Toen ze hier was in december en januari ben ik haar toevallig tegengekomen in de stad. Ik heb vernomen dat ze nu een relatie heeft met een jongen die ze nog kende van haar middelbare school, al bijna een jaar alweer. Hij is blijkbaar ook al een aantal keer naar haar toegevlogen in Amerika, samen met haar ouders. En toen ik met een vriendin van haar sprak gaf die aan dat haar ouders op het begin ook niets van die gast moesten weten maar hij gewoon aan de deur is gegaan en heeft gezegd dat hij ervoor wil gaan. Ze heeft toentertijd nog wel op mijn berichtje gereageerd dat ze het jammer vond dat ik niet was gekomen, maar verder heel oppervlakkig.
Ik mis haar nog steeds, maar ik kan er niets meer aan veranderen.
Heb je die kapster uiteindelijk nog gedumpt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef SheisGone het volgende:
Een kleine update: ik moest eraan denken omdat ze afgelopen maand in Nederland was. Ze is nu bijna klaar met haar master op Harvard maar zal nog wel een tijdje in Amerika zitten. Toen ze hier was in december en januari ben ik haar toevallig tegengekomen in de stad. Ik heb vernomen dat ze nu een relatie heeft met een jongen die ze nog kende van haar middelbare school, al bijna een jaar alweer. Hij is blijkbaar ook al een aantal keer naar haar toegevlogen in Amerika, samen met haar ouders. En toen ik met een vriendin van haar sprak gaf die aan dat haar ouders op het begin ook niets van die gast moesten weten maar hij gewoon aan de deur is gegaan en heeft gezegd dat hij ervoor wil gaan. Ze heeft toentertijd nog wel op mijn berichtje gereageerd dat ze het jammer vond dat ik niet was gekomen, maar verder heel oppervlakkig.
Het zat er wel in, als een vrouw gedumpt is komt ze echt niet op hangende pootjes terug bij een man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef SheisGone het volgende:
Wacht even hoor, dit verhaaltje en het feit dat je hierdoor je ex alleen nog maar meer mist gezien... Waarom ben je in godsnaam nog met deze chick samen, dan?quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Nu, iets meer dan een half jaar later, heb ik een nieuwe vriendin. Ze is kapster (niets tegen kapsters), en een leuke meid, echt waar, maar ik kan geen intelligente gesprekken met haar voeren. Ook is ze afhankelijk van mij, ze wil altijd bij mij en mn vrienden zijn en gaat nooit iets doen met haar eigen vriendinnen. En financieel heeft ze ook nooit geld. Na een tijdje wordt dat toch vervelend, vooral als je wilt gaan samenwonen. Ze heeft verder geen hobbies, geen ambities, zo'n groot contrast met mijn ex.
Gisteren hoorde ik van mijn vrienden dat mijn ex naar Amerika is vertrokken. Ze is daar een master gaan volgen op Harvard. Ongeveer twee maanden terug is er een afscheidsfeest geweest waar ik blijkbaar ook voor uitgenodigd was, maar ik heb die sms nooit gelezen! Toen ik dit vertelde aan mijn vriendin biechtte ze op dat zij die sms had verwijderd omdat ze niet wilde dat wij nog contact hadden.
quote:Op maandag 24 september 2012 10:53 schreef MPC60 het volgende:
Dude, je zit bij je huidige vriendin te treuren om je vorige? Grow some balls en maak het uit met je huidige en ga daar weer om treuren bij de volgende. Het lijkt wel het verhaal van een kleuter.
quote:Op maandag 24 september 2012 10:24 schreef SheisGone het volgende:
Toen ik dit vertelde aan mijn vriendin biechtte ze op dat zij die sms had verwijderd omdat ze niet wilde dat wij nog contact hadden.
Dude, je hebt het verknald. Niet eens een harvard dude meegenomen, nee iemand van de middelbare school...... omg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef SheisGone het volgende:Ik heb vernomen dat ze nu een relatie heeft met een jongen die ze nog kende van haar middelbare school, al bijna een jaar alweer. Hij is blijkbaar ook al een aantal keer naar haar toegevlogen in Amerika, samen met haar ouders.
Oh en dit eigenlijk precies.quote:Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Tja..1986 het volgende:
2 opties eigenlijk:
- maak het uit met je vriendin, zoek contact met je ex om te kijken of er nog een mogelijkheid is. Geen zielige verhalen gaan ophangen maar gewoon weer contact opstarten en langzaam kijken of er nog iets mogelijk is.
- maak het uit met je vriendin, ga door met je leven en vergeet ze alle 2.
Als je denkt dat de 2de optie niet lukt, doe dan de eerste. Waarschijnlijk kom je uiteindelijk toch bij de 2de uit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wacht even hoor, dit verhaaltje en het feit dat je hierdoor je ex alleen nog maar meer mist gezien... Waarom ben je in godsnaam nog met deze chick samen, dan?
Je weet zelf ook wel dat je daar zo ook niet gelukkiger van wordt.
De beste manier om over je ex heen te komen is iemand te ontmoeten die béter is dan zij, en dat is deze zeker niet...
Oh ik zie nu pas dat het een heel oud topic is, zat eerst mobiel en lette daar niet opquote:
Dan is het gewoon tijd om verder te kijken naar de meisjes waarmee jij óók gelukkig kan zijn in een relatie en die de perfecte vriendin voor je zullen zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef SheisGone het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:17 schreef CruisinDen het volgende:
Hoe kan je nou boos zijn op je huidige vriendin, dat ze je berichten verwijderd?
Zo te horen deed ze dat met een hele goede reden want je bent duidelijk nog niet over je ex heen en zo te horen zou je zonder te twijfelen overstappen.
Gozer, geen genoegen nemen met een 2e keus. Zoek door naar je eerste en enige keus.
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 10:56 schreef Tja..1986 het volgende:
2 opties eigenlijk:
- maak het uit met je vriendin, zoek contact met je ex om te kijken of er nog een mogelijkheid is. Geen zielige verhalen gaan ophangen maar gewoon weer contact opstarten en langzaam kijken of er nog iets mogelijk is.
- maak het uit met je vriendin, ga door met je leven en vergeet ze alle 2.
Als je denkt dat de 2de optie niet lukt, doe dan de eerste. Waarschijnlijk kom je uiteindelijk toch bij de 2de uit.
Oh? Jij zou het geen probleem vinden als je vriend contact zou willen opnemen met z'n ex die in alles beter is dan jou (wat hij zelf nog toegeeft)??quote:
Nouja, gelukkig is dat niet op mij van toepassing.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:07 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Oh? Jij zou het geen probleem vinden als je vriend contact zou willen opnemen met z'n ex die in alles beter is dan jou (wat hij zelf nog toegeeft)??
TS heeft het over fucking samenwonen met een meisje waar die dus eigenlijk geen flikker aan vind.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar hoe fucking raar ben je als je denkt dat er ook maar één reden is die het terecht zou maken dat iemand in zijn/haar partners telefoon gaat kijken en stiekem smsjes gaat zitten verwijderen voor ze door hem/haar zélf gelezen zijn![]()
![]()
___
Nog niet volwassen, zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:21 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
TS heeft het over fucking samenwonen met een meisje waar die dus eigenlijk geen flikker aan vind.
De reden waarom z'n vriendin in z'n telefoon keek is waarschijnlijk omdat ze TS niet vertrouwde. En terecht, want TS heeft nog gevoelens voor z'n ex en zou z'n huidige vriendinnetje zonder te twijfelen aan de kant zetten.
Netjes dat ze dit doet? Nee, ze had het kunnen zeggen en gewoon duidelijk bespreken. TS lijkt me een vrij redelijk persoon wat dat betreft. Logisch dat ze dat deed? Yep.
Blij dat ik niet zo'n relatie heb waar het bij eventuele twijfel 'logisch' zou zijn om gelijk naar elkaars privéberichten te grijpenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:23 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één.![]()
Is goed hoor, fijne avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |