Ik ook niet. Ooit nog een keer, ze woont vlakbij, maar ze was een bitch. Dus ik ben afgehaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.
Terecht dan tochquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ooit nog een keer, ze woont vlakbij, maar ze was een bitch. Dus ik ben afgehaakt.
Ze voelde zich rot nadat ze het had uitgemaakt op mijn verjaardag. Een paar maanden later kwamen we elkaar tegen op straat en toen bleek ze om de hoek te wonen. Nu ja, een mens kan veranderen, dus ik erheen. Zit ik daar net 5 minuten aan de koffie, belt haar moeder. 'waterschade'. Ze moest weg.quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Terecht dan tochAan stomme bitches heb je niets
Uitgemaakt op je verjaardagquote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze voelde zich rot nadat ze het had uitgemaakt op mijn verjaardag. Een paar maanden later kwamen we elkaar tegen op straat en toen bleek ze om de hoek te wonen. Nu ja, een mens kan veranderen, dus ik erheen. Zit ik daar net 5 minuten aan de koffie, belt haar moeder. 'waterschade'. Ze moest weg.
Dubbele faal..
Ja, nadat ze mij er van had overtuigd dat we mijn verjaardag met z'n tweetjes moesten vieren. Dus er was ook verder niemand.quote:Op maandag 24 september 2012 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Uitgemaakt op je verjaardagDat meen je toch fucking serieus niet? Djeez, wacht dat een dag kreng.
Nou ja, misschien maar beter ook, anders was het een enorme afgang geweestquote:Op maandag 24 september 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, nadat ze mij er van had overtuigd dat we mijn verjaardag met z'n tweetjes moesten vieren. Dus er was ook verder niemand..
Dan snel wat mooie nummers schrijvenquote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel met net René Klijn in z'n laatste dagen.
Herkenbaar. Lang leve de najaarsdip.quote:Op maandag 24 september 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik voel met net René Klijn in z'n laatste dagen.
Dat zit er denk ik niet in.quote:Op maandag 24 september 2012 09:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan snel wat mooie nummers schrijven
Ach.quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Herkenbaar. Lang leve de najaarsdip.
Terug je bed in kruipen?quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zit er denk ik niet in.
[..]
Ach.Gisteren 8:30 wakker gebeld (ten onrechte) door 'de zaak'. Vannacht nog geen 4 uur geslapen...
Altijd genieten.quote:Op maandag 24 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach.Gisteren 8:30 wakker gebeld (ten onrechte) door 'de zaak'. Vannacht nog geen 4 uur geslapen...
Aah kijk aan, die ken ik nietquote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Troel het volgende:
En voor de mensen die niet teruglezen:
• Ik heb poep al jaren niet gezien.
We hebben ook een apparte versie die op een FTP server staat.quote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Troel het volgende:
En voor de mensen die niet teruglezen:
• Ik kan C&C dus nergens op Steam vinden.
• Ik heb poep al jaren niet gezien.
Filezilla heb ik alquote:Op maandag 24 september 2012 10:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
We hebben ook een apparte versie die op een FTP server staat.
Moet je ff filezilla downloaden, connecten naar de FTP en dan daar downloaden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het koste een bult zweet en tranen, maar ik heb m'n ITIL examen gehaald
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Welke ITILquote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Had zondag liever wat langer in bed gelegen.quote:Op maandag 24 september 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten.. (al word ik elke dag om 7 of 8 uur wakker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |