abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118329902
Hier past dat team3m beter denk ik

http://solutions.3mnederl(...)ssetId=1319239661518

quote:
3M hoofdsponsor Continental wielerteam
Donderdag 11 Oktober 2012
Vandaag wordt het contract getekend: 3M wordt hoofdsponsor van een Continental wielerteam, dat per 1 januari 2013 bij de UCI geregistreerd zal staan als Team3M.
Diegem, 11 oktober 2012 - Vandaag wordt het contract getekend: 3M wordt hoofdsponsor van een Continental wielerteam, dat per 1 januari 2013 bij de UCI geregistreerd zal staan als Team3M. Dit team zal voornamelijk bestaan uit Belgische en Nederlandse renners en staat al ingeschreven voor meer dan 100 wedstrijden in 2013. De officiële teampresentatie is op 26 januari tijdens de Velofollies, hèt fietsevent voor de echte wielerfanaat, maar vandaag op 11 oktober vindt onder grote belangstelling van de pers de ondertekening van het contract plaats. We gaan ervan uit, gezien de grote belangstelling voor wielrennen in de Benelux, dat u Team3M veel zult tegenkomen in diverse publicaties.

Sportieve leiding
De technische en sportieve leiding blijft in handen van Cycling Center, dat al meer dan 15 jaar ervaring heeft, in het succesvol opleiden van amateurwielrenners. Door de sponsoring van 3M is het mogelijk een volgende stap te maken: het vormen van een Continental Team.
Cycling Center levert een totaal pakket om de capaciteiten en de kwaliteiten van de wielrenner zo compleet mogelijk te ontwikkelen. Dit programma is gebaseerd op professionele kennis, recente wetenschappelijke onderzoeken, eerlijke en duidelijke communicatie.
Initieel is een sponsortermijn afgesproken van 3 jaar, met een optie voor verlenging, waarbij aangetekend dat beide partijen uit zijn op een lange termijnrelatie.

3M en wielersport
Wielrennen is een teamsport, waarbij individuele inzet en kwaliteit essentieel zijn. Daarin staat het optimaal en all-round ontwikkelen van de wielrenner centraal. 3M stimuleert mensen graag om hun talenten te ontwikkelen en te benutten. Jonge wielrenners deze kans bieden past dus goed bij de bedrijfsfilosofie van 3M. Ook hoopt 3M met deze sponsoring jonge mensen aan te moedigen tot bewegen en mensen kansen te bieden zich hierin optimaal te ontwikkelen. 3M heeft een lange ervaring in het sponsoren van sporten. Zo was 3M Company Official Sponsor van de Olympische Spelen in Barcelona en Seoul. Daarnaast heeft 3M in de VS een NASCAR racing team. In Europa heeft 3M de Vuelta gesponsord en in de Benelux zijn we official supplier van de Lotto-Belisol- en de Rabobank Wielerploeg.

Innovatie
Met deze sponsoring hoopt 3M niet alleen een grote doelgroep te bereiken maar ook op ‘technisch’ vlak een bijdrage aan de ontwikkeling van de wielersport te kunnen leveren.
3M heeft wereldwijd 7900 wetenschappers in dienst en beschikt over 45 technologie platforms. Dit biedt heel veel slagkracht en 3M ziet dan ook, uiteraard in overleg en in samenwerking met Cycling Center en de wielrenners, talloze mogelijkheden voor de ontwikkeling van innovatieve oplossingen.

Ambitie
Zowel Cycling Center als 3M zijn gewend de lat hoog te leggen. Door de ruime ervaring van Cylcing Center in het opleiden en begeleiden van wielrenners is de ambitie om binnen 3 jaar een belangrijke speler te zijn op Continental-niveau en het is niet ondenkbaar om binnen een periode van 5 jaar een stap te maken naar pro-UCI niveau. Met de opleidingsstrategie van Cycling Center en met 3M als hoofdsponsor is dit mogelijk.

Wij hopen dat u net zo enthousiast bent over deze sponsoring als dat wij zijn.

Wilt u regelmatig op de hoogte blijven van Team3M? Volg het team dan op Facebook: www.facebook.com/Team3M en in de nabije toekomst op de website www.team3M.com.

pi_118329984
Blijf het heel verwonderlijk vinden dat Wippert bij geen enkele WorldTour-ploeg een contract heeft gekregen, laat staan bij een ProContinental-ploeg.

Hopen dat 3M een mooi programma mag rijden volgend seizoen.
pi_118330136
Wel slim gedaan qua marketing. In vlaanderen vorige week al redelijk publiciteit behaald en dan nu een grote 'primeur' in de telegraaf.
pi_118333953
Klinkt weinig ambitieus, binnen 3 jaar serieus meespelen op het continentale niveau. :@

Met Wippert alleen al kun je heel aardig meedoen in koersen. Over 2 jaar moet je in principe al de oversteek kunnen maken naar Pro-conti. Je maakt mij in ieder geval niet wijs dat een ploeg in opbouw naar de WorldTour er een jaar of vier over moet doen om tot het niveau Landbouwkrediet / Accent Jobs te geraken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:23:32 #130
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_118367332
François Parisien gaat naar Argos. Het is nog steeds niet erg imponerend, maar ze beginnen daar toch een heel klein middenveldje te krijgen in de grote leegte achter Degenkolb en Kittel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_118367605
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
François Parisien gaat naar Argos. Het is nog steeds niet erg imponerend, maar ze beginnen daar toch een heel klein middenveldje te krijgen in de grote leegte achter Degenkolb en Kittel.
Nu nog minstens 2 Nederlanders, want dit is allemaal wel leuk, maar heeft weinig meer met een Nederlands team te maken.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:44:20 #132
67640 SaintOfKillers
pi_118368044
Nog een "geluk" dat Klemme en Kluge vertrekken, anders waren er ondertussen meer Duitsers dan Nederlanders.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_118408083
Volgende aankoop van Argos: Thomas Peterson komt over van Garmin.

Alle aanwinsten tot nu toe worden vanmiddag gepresenteerd.
pi_118409277
Favilli naar Lampre.
pi_118412321
Vanmarcke voor 2 jaar naar White Label/Rabo.
pi_118412372
Ik had dat niet meer verwacht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_118412515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef TheArt het volgende:
Opvallend. Blijkbaar is het vertrouwen bij Vanmarcke in de toekomst van de Rabobank groot.
Misschien weet hij meer achter de schermen over de nieuwe sponsor.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:29:57 #138
67640 SaintOfKillers
pi_118412521
Weten we ook meteen dat Vanmarcke de Ronde van Vlaanderen wint in 2015.
pi_118412646
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu is alleen nog de vraag, voor welk team (buiten White Label/Rabo).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 13:08:43 #140
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_118413974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef TheArt het volgende:
2 jaar? Hoe kan dat überhaupt? Dan moet er stiekem al een sponsor gevonden zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:12:31 #141
67640 SaintOfKillers
pi_118414097
Nah, volgens mij heeft die al weken (maanden) geleden getekend en Rabo staat sowieso borg voor de lonen van renners die nog langer onder contract lagen.
pi_118414509
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij heeft de potenties van een Breschel toen Rabo em haalde.
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 15:17:06 #143
pi_118418900
quote:
Team Argos-Shimano heeft zijn selectie voor komend seizoen rond. De mannenploeg kent in totaal 28 renners, terwijl de vrouwenploeg in 2013 uit tien rensters bestaat.

In Reinardt Janse van Rensburg kent de mannenploeg zijn meest opvallende nieuwkomer. De 23-jarige Zuid-Afrikaan kan sprinten, tijdrijden en ook in klassiekers lang mee. Afgelopen seizoen won hij negentien koersen, waaronder de Tour du Maroc, de Ronde van Overijssel en de Tour de Bretagne. Ook Warren Barguil is een groot talent. De 20-jarige Fransman schreef in september de Tour de l’Avenir op zijn naam.

De andere aanwinsten zijn Luka Mezgec, Francois Parisien, Tom Peterson, Georg Preidler, Will Clarke, Jonas Ahlstrand en Nikias Arndt.
Gewoon geen enkele Nederlander. :')
pi_118419535
Zijn voor een groot deel wel leuke aankopen, maar geen enkele Nederlander is gewoon dramatisch. Daarmee doe je de talenten die er in dit land gewoon schromelijk tekort.

Team voor 2013:
quote:
Jonas Ahlstrand (SWE), Nikias Arndt (GER), Bert de Backer (BEL), Warren Barguil (FRA), Will Clarke (AUS), Roy Curvers (NED), Thomas Damuseau (FRA), John Degenkolb (GER), Tom Dumoulin (NED), Johannes Fröhlinger (GER), Simon Geschke (GER), Patrick Gretsch (GER), Yann Huguet (FRA), Thierry Hupond (FRA), Reinardt Janse van Rensburg (RSA), Cheng Ji (CHN), Marcel Kittel (GER), Koen de Kort (NED), Tobias Ludvigsson (SWE), Luka Mezgec (SVN), Francois Parisien (CAN), Tom Peterson (USA), Georg Preidler (GER), Ramon Sinkeldam (NED), Matthieu Sprick, Tom Stamsnijder (NED), Albert Timmer (NED) en Tom Veelers (NED).
pi_118419845
Ik had Posthuma eigenlijk ook wel bij Argos verwacht. Die wil weg bij RS en dan het liefst naar een Nederlandse ploeg.
  Moderator donderdag 25 oktober 2012 @ 15:38:16 #146
pi_118419907
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had Posthuma eigenlijk ook wel bij Argos verwacht. Die wil weg bij RS en dan het liefst naar een Nederlandse ploeg.
Nee joh, dan kun je veel beter William Clarke halen of Ji Cheng nog een jaartje houden. :')
pi_118429589
Argos :{w
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:05:32 #148
67640 SaintOfKillers
pi_118430938
Ik vind dat Argos veel renners aantrekt die hetzelfde type zijn en dan bedoel ik vooral dat het allemaal van die renners zijn die min of meer op continentaal niveau rijden en waarvan men vermoedt dat ze misschien een stapje hoger kunnen (omdat ze nog jong zijn of omdat ze nog nooit een kans kregen op een iets hoger niveau). Allemaal van die koopjes gebaseerd op beredeneerd gokwerk. Geen enkele solide, ervaren WT-renner of je zou het al bij die Peterson moeten gaan zoeken.

Het komt allemaal nogal theoretisch over, weinig praktisch. Komt over als "WT for dummies", leer hier de eerste stapjes en ga dan naar een echt team.
pi_118431140
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat Argos veel renners aantrekt die hetzelfde type zijn en dan bedoel ik vooral dat het allemaal van die renners zijn die min of meer op continentaal niveau rijden en waarvan men vermoedt dat ze misschien een stapje hoger kunnen (omdat ze nog jong zijn of omdat ze nog nooit een kans kregen op een iets hoger niveau). Allemaal van die koopjes gebaseerd op beredeneerd gokwerk. Geen enkele solide, ervaren WT-renner of je zou het al bij die Peterson moeten gaan zoeken.

Het komt allemaal nogal theoretisch over, weinig praktisch. Komt over als "WT for dummies", leer hier de eerste stapjes en ga dan naar een echt team.
Je zou ook kunnen zeggen "eenduidig beleid", "visie", etc.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:41:39 #150
284411 crew  heywoodu
pi_118466353
Rebellin naar CCC-Polsat, doorgaan tot je erbij neervalt ftw :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')