abonnement Unibet Coolblue
pi_117506014
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:12 schreef baggerbaas het volgende:
inrng twitterde op dinsdag 02-10-2012 om 14:08:40 Argos-Shimano sign South Africa's Reinardt Janse Van Rensburg. Aged 23, only Greipel, Sagan and Cavendish have won more pro races than him. reageer retweet
Eindelijk..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_117522622
Goede aankoop inderdaad!

Ben wel benieuwd of Argos nog iemand haalt die bergop iets kan. Ze willen naar de WT volgend jaar en dan moet je toch renners hebben voor koersen als Baskenland, Zwitserland en de Dauphiné waar normaal gesproken weinig sprints zijn..
pi_117536388
Koch zou naar Cannondale gaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:48:56 #54
14505 OProg
A Life in Music
pi_117538880
Sky lijkt nu Cav naar OPQS te willen laten gaan als ze als ruil Michael Kwiatkowski terug krijgen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:30:17 #55
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117541948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:48 schreef OProg het volgende:
Sky lijkt nu Cav naar OPQS te willen laten gaan als ze als ruil Michael Kwiatkowski terug krijgen.
Hopelijk zijn ze bij OPQS slim genoeg om daar nee op te zeggen. Met een beetje geluk kan die Kwiatkowski misschien uitgroeien tot een mini-Cancellara.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_117542768
Na 1 jaar één van je grootste talenten, misschien wel de grootste, laten lopen zou niet echt de handigste tactiek zijn.
pi_117543793
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hopelijk zijn ze bij OPQS slim genoeg om daar nee op te zeggen. Met een beetje geluk kan die Kwiatkowski misschien uitgroeien tot een mini-Cancellara.
Ik vraag me af of Cancellara commercieel gezien meer waard is dan Cavendish. (In België misschien wel.) En dan heb je ook nog een beetje geluk, en veel tijd nodig voordat het zo ver is. Op de korte termijn, en dat is toch waar veel ploegen op gerund worden, kan de komst van Cavendish ervoor zorgen dat men eindelijk een grote rol in de Tour speelt.
pi_117544294
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hopelijk zijn ze bij OPQS slim genoeg om daar nee op te zeggen. Met een beetje geluk kan die Kwiatkowski misschien uitgroeien tot een mini-Cancellara.
Ik denk dat ze best kunnen weigeren, Sky lijkt zich nog meer op de grote rondes te concentreren en dus past Cavendish nog meer dan dit jaar niet echt meer in het team.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:34:24 #59
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117548851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Cancellara commercieel gezien meer waard is dan Cavendish. (In België misschien wel.) En dan heb je ook nog een beetje geluk, en veel tijd nodig voordat het zo ver is. Op de korte termijn, en dat is toch waar veel ploegen op gerund worden, kan de komst van Cavendish ervoor zorgen dat men eindelijk een grote rol in de Tour speelt.
Ik denk dat OPQS het veel harder kan spelen dan Sky. Die zitten met een dure, gedemotiveerde renner, die hebben een probleem. Voor OPQS is het aantrekken van Cavendish een opportuniteit, maar geen noodzaak.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_117557656
Rujano heeft aanbiedingen ontvangen van Euskaltel, Saxo en Vacansoleil. De Nederlandse formatie schijnt nu in pole-position te liggen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_117558429
Kwiatkowski blijft schijnbaar bij OPQS en tekent bij.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 4 oktober 2012 @ 10:07:00 #62
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_117579373
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat OPQS het veel harder kan spelen dan Sky. Die zitten met een dure, gedemotiveerde renner, die hebben een probleem. Voor OPQS is het aantrekken van Cavendish een opportuniteit, maar geen noodzaak.
Het is voor Sky op zich geen probleem als Cavendish daar blijft. Ze hebben toch geld zat en hoeven hem niet op te stellen in de Tour of waar dan ook. De enige die een probleem heeft is Cav zelf.
pi_117579940
quote:
'Vacansoleil-DCM trekt Jose Rujano aan'

Geplaatst op donderdag 4 oktober 2012 om 09:37 door redactie.
José Rujano

foto: Sirotti

Rujano zal in 2013 de kleuren van Vacansoleil-DCM verdedigen. De Nederlandse ploeg zou een contract hebben gesloten met de Venezolaanse klimmer voor het seizoen 2013, dit meldt Biciciclisimo.

Jose Rujano beleefde zijn doorbraak in 2005, toen hij derde werd in de Giro d'Italia. Hij won toen ook de befaamde etappe over de Colle delle Finestre met aankomst in Sestriere en de bergtrui. Uiteindelijk kwam Rujano 45 seconden tekort om deze Giro naar zijn hand te zetten. Het jaar daarop stapte hij ziek uit de Giro en vertrok uiteindelijk na lang getouwtrek naar Quickstep. Daar kon Rujano niet aarden en passages bij achtereenvolgens Unibet en Caisse d'Espagne liepen ook uit op een teleurstelling.

In 2009 keerde hij terug naar zijn geboorteland Venezuela. Daar presteerde Rujano weer goed wat hem in 2011 een contract opleverde bij zijn oude manager Gianni Savio (Androni). Hij reed in 2011 een zeer sterke Giro, waarin hij twee bergetappes won en zesde eindigde in de eindrangschikking. Dit jaar liep zijn Giro uit op een teleurstelling, hij moest opgeven met de ziekte van Pfeiffer. Sindsdien heeft Rujano geen wedstrijd meer gereden.

Met de komst van Rujano heeft Vacansoleil zijn vierde renner aangetrokken voor volgend seizoen. Eerder werden Juan Antonio Flecha (Team Sky), Grega Bole (Lampre-ISD) en William Wauters (neo) al binnengehaald voor komend seizoen.
Leuk rennertje, maar of hij het nu wel kan zonder Savio..
pi_117580141
Modolo blijft bij Colnago, nouja de opvolger.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_117593987
Hupla, naast Hofland ook Goos naar het WT-team van Rabo. En niet meer dan terecht ^O^
pi_117594725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef TheArt het volgende:
Hupla, naast Hofland ook Goos naar het WT-team van Rabo. En niet meer dan terecht ^O^
Dan verwacht ik Vanmarcke niet meer eigenlijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 20:51:40 #67
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_117602491
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:46 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dan verwacht ik Vanmarcke niet meer eigenlijk.
Als Barredo vertrekt nog wel. Anders ben je wel zwak bezet in de Vlaamse klassiekers.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:00:35 #68
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_117602990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 10:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Leuk rennertje, maar of hij het nu wel kan zonder Savio..
"Savio continued saying that he was "glad" Rujano's contract was up at the end of the season and that there would be "no second chances" after he reinvigorated his career." [Cyclingnews]

Mocht Vacansoleil op enig moment besluiten om in Langkawi of Venezuela te gaan koersen dan is Rujano een mooie troef, maar ik zie hem in het Europese circuit niet zo snel meer een impact maken.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_117606310
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als Barredo vertrekt nog wel. Anders ben je wel zwak bezet in de Vlaamse klassiekers.
Zelfs wanneer Barredo vertrekt hebben ze al meer renners dan dat ze steeds afgelopen jaren hadden, een aantal waar ze volgens de berichten steeds heel doelbewust voor kozen. Dus was meer qua aantal dat ik het niet verwachtte.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:59:29 #70
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117606375
Rujano lijkt me een mooie aanvulling voor het Ricco, Mosquera, Devolder rijtje.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator donderdag 4 oktober 2012 @ 22:36:57 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_117608569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Zelfs wanneer Barredo vertrekt hebben ze al meer renners dan dat ze steeds afgelopen jaren hadden, een aantal waar ze volgens de berichten steeds heel doelbewust voor kozen. Dus was meer qua aantal dat ik het niet verwachtte.
Dat is waar, maar denk dat de nieuwe renners niet meer gaan verdienen dan de renners die vertrekken, dus dan zou er meer plaats zijn. Neem aan dat zoiets ook met het budget te maken heeft.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_117608807
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat is waar, maar denk dat de nieuwe renners niet meer gaan verdienen dan de renners die vertrekken, dus dan zou er meer plaats zijn. Neem aan dat zoiets ook met het budget te maken heeft.
Lijkt me zeker het geval. Denk dat van de nieuwkomers alleen Nordhaug een behoorlijk cent verdient. Verder zijn ze grootverdiener (tenminste dat mag ik aannemen) Breschel kwijt en ook Matthews zal wel een behoorlijk salaris verdient hebben.

Goos en Hofland zullen sowieso het minimum verdienen en ook Wagner, Bobridge en Tanner zullen niet een heel hoog salaris krijgen. Dan is er best nog wat ruimte over.
pi_117631610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Goede aankoop inderdaad!

Ben wel benieuwd of Argos nog iemand haalt die bergop iets kan. Ze willen naar de WT volgend jaar en dan moet je toch renners hebben voor koersen als Baskenland, Zwitserland en de Dauphiné waar normaal gesproken weinig sprints zijn..
Ja dus: http://www.wielerflits.nl(...)nbrink-deel-iii.html Ten minste, ze zijn op zoek.

"Natuurlijk is het een wens dat wij op elk vlak een mondiale subtopper hebben, want we willen meer balans in de ploeg. Dat gaan we ook krijgen. We zijn bezig met talenten die in de toekomst overtuigend rondjes moeten aankunnen. Echt grote talenten. We hebben er nu drie en we zouden er graag een bij hebben, maar het moet wel passen en ze moeten beschikbaar zijn.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Pranjicc op 05-10-2012 16:39:59 ]
pi_117647147
Vacansoleil die weer een dubieuze renner aan het eind van zijn carriere aan trekt. :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 10:46:40 #75
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_117653443
Pozzato zou nu weer naar Lampre gaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')