SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Not badquote:
Haha nicequote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
Season ticket pack nummer 2:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IE, een of andere oude versie. Heb al geprobeerd de nieuwere versie te downloaden, en Firefox, maar dat staat het systeem niet toequote:
[ afbeelding ]
Hahah wow !!!quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer jah, anders kon je lekker bezig..quote:Op maandag 24 september 2012 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IE, een of andere oude versie. Heb al geprobeerd de nieuwere versie te downloaden, en Firefox, maar dat staat het systeem niet toe
Ik vermoed dat Rik zo'n hondenbaan heeft dat hij er in het weekend ook gewoon mag zitten hoorquote:Op maandag 24 september 2012 07:57 schreef Doublepain het volgende:
Het is weer een werkdag dus Rick is er weer
Goeiemorgen Rik
quote:Op maandag 24 september 2012 08:01 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar ga ik sowieso geen geld uitgeven aan packs, misschien 1x met coins
Zul je zien een IF messi/Ronaldo en Ibra volgende week..quote:Op maandag 24 september 2012 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Nu de komende weken ook echt de verleiding kunnen weerstaan
Confirmedquote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik geef meestal 10 euro uit aan packs, maar nu heb ik al genoeg geld voor een leuk begin team eigenlijk.
De verleiding..... is....... zo..... groot..
Vorig jaar helemaal niets in pakjes gehad! Nu eindelijk geluk!quote:Op maandag 24 september 2012 07:59 schreef poker4lifee het volgende:
nice hoor Johnsie
Wil met de minuut meer zo'n season ticket.
maarja, GJE we hebben de verleiding kunnen weerstaan om onze 20 daaraan op te maken. Nu nog zorgen dat we het niet aan packs gaan verbranden
Verkopen en een nieuwe kopen?quote:Op maandag 24 september 2012 08:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu trouwens dat iemand al met mijn Eto'o gespeeld heeft... Dat is wel kut
Net als je op facebook ziet dat je ex een nieuwe relatie heeftquote:Op maandag 24 september 2012 08:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu trouwens dat iemand al met mijn Eto'o gespeeld heeft... Dat is wel kut
Ik koop geen nieuwe denk ik..quote:
Alleen heeft deze al 5 gehadquote:Op maandag 24 september 2012 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als je op facebook ziet dat je ex een nieuwe relatie heeft
Wat een sletquote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik koop geen nieuwe denk ik..
[..]
Alleen heeft deze al 5 gehad![]()
Gadverdammequote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik koop geen nieuwe denk ik..
[..]
Alleen heeft deze al 5 gehad![]()
Voor hoeveel gaat hij ongeveer? 7,5k op Xbox toch?quote:
Mwah, beetje rond 6-7kquote:Op maandag 24 september 2012 08:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat hij ongeveer? 7,5k op Xbox toch?
Anyone?quote:Op maandag 24 september 2012 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn er al mensen die met een early season ticket spelen? Hoe speelt het?
Ik speel het! Vind het aanvallend echt heel anders in vergekijking met fifa12. Verdediging weer helemaal opnieuw leren...!quote:
Aanvallend anders? In welk opzicht? En verdedigen is dus ook totaal anders? Uit jouw woorden maak ik op dat Fifa13 totaal niet te vergelijken is met 12?quote:Op maandag 24 september 2012 08:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik speel het! Vind het aanvallend echt heel anders in vergekijking met fifa12. Verdediging weer helemaal opnieuw leren...!
Ik speel het niet maar ik denk het aannemen van de bal. Dus simpele ballen vanaf 30 meter die je dan op de mm van je af aanneemt dat dat anders is, dus nu meer tactisch spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanvallend anders? In welk opzicht? En verdedigen is dus ook totaal anders? Uit jouw woorden maak ik op dat Fifa13 totaal niet te vergelijken is met 12?
Ik probeer altijd tikkie-takkie te spelen, ballen over 30 meter gebruik ik nu amper (uitgezonderd een enkele keer als ik paniekerig moet uitverdedigen). Deze verandering kan ik dus hopelijk wegvinkenquote:Op maandag 24 september 2012 08:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel het niet maar ik denk het aannemen van de bal. Dus simpele ballen vanaf 30 meter die je dan op de mm van je af aanneemt dat dat anders is, dus nu meer tactisch spelen?
Zie ik het goed? Is dat... de enige echte tank als jou avatar?quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mini gold pack met een +2000 coins kaartje
Jajaquote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Is dat... de enige echte tank als jou avatar?
Pics van je team dan.quote:Op maandag 24 september 2012 08:54 schreef byah het volgende:
Gisteren een gold team verslagen met mijn eredivisie bronze team, allemaal scheldberichten binnen gelijk
Josue, Bender en een kit van Atalantaquote:Op maandag 24 september 2012 08:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nice!Wat had je nog meer in je gold pack?
Picsquote:Op maandag 24 september 2012 08:56 schreef byah het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#fFeaBQBZdjR:360
2 van PEC erin, altijd goed!quote:Op maandag 24 september 2012 08:56 schreef byah het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#fFeaBQBZdjR:360
Vet! Dat zijn de mooiste; daar haal ik ook altijd het meeste plezier uit. Grappig om te zien ook dat het sociale niveau van de gemiddelde speler ook nog niet veel is gestegenquote:Op maandag 24 september 2012 08:54 schreef byah het volgende:
Gisteren een gold team verslagen met mijn eredivisie bronze team, allemaal scheldberichten binnen gelijk
Zoiezo de eerste weken, inderdaad. En ook omdat je coins verdient, ook bij verlies. Hoewel ik ook echt ziek kan zijn van een (in mijn ogen) onterecht verlies...maar ik ga me echt nooit verlagen tot scheldpartijenquote:Op maandag 24 september 2012 08:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan er wel tegen als ik verlies. Het is beter om de hele wedstrijd uit te spelen dan te disconnecten, dan leer je er nog wat van.
Als je niets meer kan ga je schelden, zo denk ik erover hoor. Ik verlies nooit onterecht aangezien ik bar slecht ben.quote:Op maandag 24 september 2012 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiezo de eerste weken, inderdaad. En ook omdat je coins verdient, ook bij verlies. Hoewel ik ook echt ziek kan zijn van een (in mijn ogen) onterecht verlies...maar ik ga me echt nooit verlagen tot scheldpartijen
In de seasons kom ik inderdaad regelmatig tegen gold teams uit, alleen lijkt dat te komen doordat iedereen in division 5 uitkomt momenteel waardoor de spreiding nog niet goed is?quote:Op maandag 24 september 2012 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vet! Dat zijn de mooiste; daar haal ik ook altijd het meeste plezier uit. Grappig om te zien ook dat het sociale niveau van de gemiddelde speler ook nog niet veel is gestegen![]()
Je triggert me wel: zijn er geen gold/silver/bronze tournaments meer, aangezien jij met je bronze squad uitkomt tegen golds?
Ik speelde vaak H2H in fifa12, en zat steevast in Division 1...maar mijn grote probleem was in bepaalde perioden om de kansen te verzilveren...en als ik dan aan het einde van de wedstrijd zie dat de kansverhouding 10-2 was, en ik verlies met 1-2, dan baal ik daarvan jaquote:Op maandag 24 september 2012 09:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je niets meer kan ga je schelden, zo denk ik erover hoor. Ik verlies nooit onterecht aangezien ik bar slecht ben.
Ah oke. En is 5 dan het laagste niveau, of het hoogste? Of het gemiddelde, waarin nu iedereen ingedeeld is?quote:Op maandag 24 september 2012 09:03 schreef byah het volgende:
[..]
In de seasons kom ik inderdaad regelmatig tegen gold teams uit, alleen lijkt dat te komen doordat iedereen in division 5 uitkomt momenteel waardoor de spreiding nog niet goed is?
Wat zijn die waard? 250?quote:Op maandag 24 september 2012 09:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Shit heb een zilveren contract er voor 150 opgezet.
Alle prijzen zijn omhoog gegaan, heeft niet veel met pricefixen te maken.quote:Op maandag 24 september 2012 09:21 schreef Jonnsie het volgende:
Lol iemand heeft Wijnaldum gepricefixt vananacht xD Gisteravond haalde ik hem nog voor 1k, nu is ie opeens 2,5/3k
Bijna allemaal dezelfde verkoperquote:Op maandag 24 september 2012 09:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Alle prijzen zijn omhoog gegaan, heeft niet veel met pricefixen te maken.
Geen enkel idee.quote:Op maandag 24 september 2012 09:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oh echt? Ja dat snap ik ook wel, maar hoeveel? :p
IK had vanmorgen Van Persie in mijn season ticket packquote:Op maandag 24 september 2012 09:23 schreef Thorb het volgende:
Die daily gifts vandaag
Eerst al een mini gold pack waarin Kolo Touré zat en op mijn tweede account dit:
[ afbeelding ]
Serieusquote:Op maandag 24 september 2012 09:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
IK had vanmorgen Van Persie in mijn season ticket pack
Gaat Tiote voor 7k ja? Ook wel een leuke speler om te verhandelen danquote:Op maandag 24 september 2012 09:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik had Tiote 4-1-2-1-2 in me season pakje, verkocht voor 7k
Emanuelsonquote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Die prijzen die ze voor non-shinies vragen, niet normaal.
Straks als het spel uit komt gaan al die spelers niet meer zeldzaam zijn en blijven alleen de echt hele goede zoals Ogbonna prijzig. Verwacht/hoop ik.
2.3k voor een Gamberini, 1.5k voor Emanuelson rot toch op
Eeen Cabaye 4/5k. Ik heb nog best veel non-shinys vanavond toch maar eens verkopen denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Straks als het spel uit komt gaan al die spelers niet meer zeldzaam zijn en blijven alleen de echt hele goede zoals Ogbonna prijzig. Verwacht/hoop ik.
Cabaye in een 4-2-3-1? Die zoek ik nog voor mijn teamquote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eeen Cabaye 4/5k. Ik heb nog best veel non-shinys vanavond toch maar eens verkopen denk ik.
Nee dat is de prijs van Cabayequote:Op maandag 24 september 2012 09:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Cabaye in een 4-2-3-1? Die zoek ik nog voor mijn teamDan neem ik hem direct van je over
Ach, 1500 coins, lekker een paar wedstrijden spelen en je hebt het er al uit. 1200 voor Willems betaald, lekker boeiendquote:Op maandag 24 september 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Formatie kaarten zijn nu nog best goedkoop, dus als je een slechte formatie koopt en zo'n kaartje is het misschien nog te doen... Je kan ook nog een tijdje wachten totdat mensen hem omvormenquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik nog ff verder zoeken dus!
Amenquote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, 1500 coins, lekker een paar wedstrijden spelen en je hebt het er al uit. 1200 voor Willems betaald, lekker boeiend
Heb hem in een CDM nodig, ben er gister 1 tegen gekomen, maar ging voor 10k... Beetje overdreven niet?quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Formatie kaarten zijn nu nog best goedkoop, dus als je een slechte formatie koopt en zo'n kaartje is het misschien nog te doen... Je kan ook nog een tijdje wachten totdat mensen hem omvormen
Ja hij komt natuurlijk alleen als cm uit packs en zo te zien niet in 4231. Je zal dus 2 kaartjes moeten kopen of een tijdje wachten.quote:Op maandag 24 september 2012 09:34 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb hem in een CDM nodig, ben er gister 1 tegen gekomen, maar ging voor 10k... Beetje overdreven niet?
Heb net ff gezocht, stond een 5221 op voor 1500 bin, direct gekocht.quote:Op maandag 24 september 2012 09:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja hij komt natuurlijk alleen als cm uit packs en zo te zien niet in 4231. Je zal dus 2 kaartjes moeten kopen of een tijdje wachten.
Uitshirt van Ajax/Barcelonaquote:Op maandag 24 september 2012 09:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil nu eigenlijk het thuisshirt en logo van PEC halen maar dan kan ik nog langer sparen voor een pakje. Keuzes.
Ik gok en hoop 25/30Kquote:Op maandag 24 september 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Jullie een idee hoe duur Eto'o gaat worden komende weken ?
Was de normale versie van Eto'o niet 20k? Dus denk die richting?quote:Op maandag 24 september 2012 09:43 schreef Maver24 het volgende:
Jullie een idee hoe duur Eto'o gaat worden komende weken ?
Misschien een extratje voor de mensen die season ticket gekocht hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Thorb het volgende:
Lol uit die seasons pack heeft iedereen goede spelers? Al heb je dat met deze prijzen al snel natuurlijk.
Gibbs moet je snel verkopen, die daalt alleen maarquote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet slecht vind ik, heb nog Emenike en IF Gibbs op de tradepile. Als die verkocht raken zit ik al op de 40K denk ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet slecht vind ik, heb nog Emenike en IF Gibbs op de tradepile. Als die verkocht raken zit ik al op de 40K denk ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gibbs moet je snel verkopen, die daalt alleen maar
Kut Gibbs ik heb hem nu voor 20.000 - 22.500 erop staan. Als die afloopt maar wat gaan zakken in de prijs. 15.000 - 17.500 denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 09:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gibbs moet je snel verkopen, die daalt alleen maar
Hij is nu al 15K!quote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTW 1 wordt behoorlijk duur, als hij geen SIF'je krijgt.
daar ga je over een tijdje spijt van krijgenquote:Op maandag 24 september 2012 09:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kut Gibbs ik heb hem nu voor 20.000 - 22.500 erop staan. Als die afloopt maar wat gaan zakken in de prijs. 15.000 - 17.500 denk ik.
Ik zou hem inderdaad nog even vasthoudenquote:Op maandag 24 september 2012 09:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga je over een tijdje spijt van krijgen
En over een paar maanden (als er geen SIF komt) 30/40k bijvoorbeeld...quote:Op maandag 24 september 2012 09:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar ga je over een tijdje spijt van krijgen
Keuzes die je moet maken, ik laat hem er voor de prijs op staan. Als die niet verkocht word laat ik hem zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 09:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
En over een paar maanden (als er geen SIF komt) 30/40k bijvoorbeeld...
Goedkoper dan 15 sowieso niet.
Dat is dus echt gewoon een kutargumentquote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vanmiddag toch IF Hernanes kopen voor het geval die weer heel duur gaat worden, vorig jaar heeft tie namelijk geen IF gekregen dus hoe groot is de kans nu dat tie dit jaar weer IF wordt, heel klein dus
okquote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vanmiddag toch IF Hernanes kopen voor het geval die weer heel duur gaat worden, vorig jaar heeft tie namelijk geen IF gekregen dus hoe groot is de kans nu dat tie dit jaar weer IF wordt, heel klein dus
Haha wtfquote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef Maver24 het volgende:
En nu lekker FUTTEN!quote:Op maandag 24 september 2012 09:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
2,5 uur tussenuur represent.
Gefeliciteerd Prideofthesouth trouwens.
Voor hoeveel gaat ie ongeveer dan?quote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef Maver24 het volgende:
Efkes CE uitproberen weer, en dan maar fifa 12'enquote:
Met?quote:Op maandag 24 september 2012 09:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
2,5 uur tussenuur represent.
Gefeliciteerd Prideofthesouth trouwens.
Zag een post terug dat je ging trouwen van het weekend oidquote:
Haha, klopt, aanstaand weekend. Ze heeft nog geen ja gezegd, dus maar even wachten tot dat gebeurd is...maar toch alvast bedanktquote:Op maandag 24 september 2012 10:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag een post terug dat je ging trouwen van het weekend oid
Dat vermoed ik ook...net als Terry. Beiden lijken over hun top heen, en het (voornamelijk Engelse) publiek heeft het wel gehad met beide heren...niet zo populair meer.quote:Op maandag 24 september 2012 10:02 schreef KrAlex het volgende:
Lampard zal niet veel meer worden als 15K toch?
Terry stopt ook met nationaal voetbal geloof ikquote:Op maandag 24 september 2012 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook...net als Terry. Beiden lijken over hun top heen, en het (voornamelijk Engelse) publiek heeft het wel gehad met beide heren...niet zo populair meer.
Haha, dat hij vorig jaar geen IF heeft gekregen zegt toch niks? Misschien heeft hij op een andere positie gespeeld, of is hij lang geblesseerd geweest, of klikte het niet met zijn team. Of was hij misschien wel in vorm maar zijn team niet. Of misschien heeft ie wel gescoord, maar net in weekenden dat er veel hattricks gemaakt werden, etc etc.quote:
Daarnaast: in het verleden behaalde rendementen geven geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 24 september 2012 10:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat hij vorig jaar geen IF heeft gekregen zegt toch niks? Misschien heeft hij op een andere positie gespeeld, of is hij lang geblesseerd geweest, of klikte het niet met zijn team. Of was hij misschien wel in vorm maar zijn team niet. Of misschien heeft ie wel gescoord, maar net in weekenden dat er veel hattricks gemaakt werden, etc etc.
Lijkt op de redenatie: het balletje is 6 keer op zwart gevallen, dus nu moet hij wel een keer op rood vallen.
Heb het gister gedaan met Chrome, je moet de middelste kiezen. Ik had 5 processen ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 10:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die CE gebruikt op Chrome? Zie geen proces meer van rundll32 namelijk
Hmm ja, allemaal langsgegaan en nu werkt er eentje. Wel kut als ik dit steeds moet doenquote:Op maandag 24 september 2012 10:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb het gister gedaan met Chrome, je moet de middelste kiezen. Ik had 5 processen ofzo.
Misschien ligt het daar wel aan als ik 'm gebruik voor Firefox, dat ik het verkeerde proces selecteer. CE doet het bij mij namelijk niet als ik naar de 59e wilquote:Op maandag 24 september 2012 10:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, allemaal langsgegaan en nu werkt er eentje. Wel kut als ik dit steeds moet doen
Bij mij crashte hij gister toen ik naar 59e wilde.quote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien ligt het daar wel aan als ik 'm gebruik voor Firefox, dat ik het verkeerde proces selecteer. CE doet het bij mij namelijk niet goed als ik naar de 59e wil
Jooquote:
Overigens is dat naar de 59e minuut gaan voor koopjes toch niet zo effectief voor mij. Ik loop liever mijn eigen lijstje met zo'n 150 silvers stuk voor stuk langs, op zoek naar koopjes. Merk dat ik op die manier ook sneller de prijzen in mijn hoofd heb zitten, en dus de markt beter leer kennen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bij mij crashte hij gister toen ik naar 59e wilde.
Naar wat voor silvers zoek je dan? Shiney of non shiney?quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens is dat naar de 59e minuut gaan voor koopjes toch niet zo effectief voor mij. Ik loop liever mijn eigen lijstje met zo'n 150 silvers stuk voor stuk langs, op zoek naar koopjes. Merk dat ik op die manier ook sneller de prijzen in mijn hoofd heb zitten, en dus de markt beter leer kennen.
2,5 uurquote:
Waar denk je dat ik zit joquote:
2,5 uur van je huis joquote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik zit jo
Ik, maar het is gewoon een chrome process, 00****-Chromequote:Op maandag 24 september 2012 10:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die CE gebruikt op Chrome? Zie geen proces meer van rundll32 namelijk
Alleen shiny's...en een paar bronzen shiny's (hoge pace vaak). Heb die lijst gemaakt voor UT13 uitkwam, obv de data in chuzzz.com. Stuk voor stuk cards met een paar k waarde, met uitlopers tot 100k voor de Agbonlahors.quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Naar wat voor silvers zoek je dan? Shiney of non shiney?
Iddquote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef Maver24 het volgende:
Die ballen en stadions verkopen niet meer![]()
Hetzelfde voor mijn handel van gister, momenteel staat mijn tradepile vol met spelers die ik gister met dikke winst verkocht.quote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef Maver24 het volgende:
Joh, da's een luchtbel, te vergelijken met de vastgoedmarkt...er komt een moment dat de boel opdroogt, zeker nu er amper mee gespeeld kan worden, dus niemand er nog echt wat aan heeft. Daarbij: het levert je bijna niets op dat je met een bal met alle kleuren van de regenboog speeltquote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef Maver24 het volgende:
is dat 1x per week ??quote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef Confetti het volgende:
Oeh, vandaag de Season Ticket Packs.
Giovinco
ik heb die manager tasks nu completed..quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef GuRBuH het volgende:
Denk dat die ballen, stadions etc ook te maken heeft met die manager tasks. De meeste mensen zullen die nu wel haast hebben.
Denk dat straks wanneer de andere online komen die niet die season pass hebben ook die task willen voltooien , dan gaan die prijzen weer even omhoog denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef GuRBuH het volgende:
Denk dat die ballen, stadions etc ook te maken heeft met die manager tasks. De meeste mensen zullen die nu wel haast hebben.
Inderdaad, zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk dat straks wanneer de andere online komen die niet die season pass hebben ook die task willen voltooien , dan gaan die prijzen weer even omhoog denk ik
Zou ik ook zeggen als ik 100 miljoen miljard aan heling verdiend had.quote:Op maandag 24 september 2012 09:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, 1500 coins, lekker een paar wedstrijden spelen en je hebt het er al uit. 1200 voor Willems betaald, lekker boeiend
ik had IF Gibbs door die manager task packquote:Op maandag 24 september 2012 10:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb die manager tasks nu completed..
Early accessquote:
Ik had een Montillo in 5atb formatie zonder CAMquote:Op maandag 24 september 2012 09:45 schreef Thorb het volgende:
Lol uit die seasons pack heeft iedereen goede spelers? Al heb je dat met deze prijzen al snel natuurlijk.
Door die taakjes uit te voeren krijg je weer extra packs? Zo ja, welke?quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Taakjes die je moet doen om pakjes te krijgen dacht ik
1 goudenquote:Op maandag 24 september 2012 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door die taakjes uit te voeren krijg je weer extra packs? Zo ja, welke?
quote:Op maandag 24 september 2012 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Door die taakjes uit te voeren krijg je weer extra packs? Zo ja, welke?
Blijkbaarquote:
unoquote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef Confetti het volgende:
Een gold pack met 1 rare of 3 rares?
1 rare, Gold pack van 5K dus.quote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef Confetti het volgende:
Een gold pack met 1 rare of 3 rares?
En zijn dat dan die taken die ook in de demo zaten, voor het laden van een wedstrijd ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 10:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee, alle 12 taken is 1 gouden pakket
Dat zijn skillgames, dit heeft te maken met FUT zelf.quote:Op maandag 24 september 2012 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En zijn dat dan die taken die ook in de demo zaten, voor het laden van een wedstrijd ofzo?
btw die ene dat je een toernooi match moest spelen. moest een offline toernooimatch zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 10:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat zijn skillgames, dit heeft te maken met FUT zelf.
Zijn opdrachten zoals, gebruik een fitness kaart op je speler, gebruik een contract kaart, koop een speler BIN, zet een speler op de trade pile. Dat soort dingen.
OMG...quote:Op maandag 24 september 2012 10:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat zijn skillgames, dit heeft te maken met FUT zelf.
Zijn opdrachten zoals, gebruik een fitness kaart op je speler, gebruik een contract kaart, koop een speler BIN, zet een speler op de trade pile. Dat soort dingen.
Ik heb Robben en Lavezzi man, sklltjquote:Op maandag 24 september 2012 10:42 schreef Roypsv het volgende:
Gepromoveerd naar divisie 4 met me ruk team
haha ik kreeg gister wel hulk in een paketquote:Op maandag 24 september 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb Robben en Lavezzi man, sklltj
Komt door die early access packs zekerquote:Op maandag 24 september 2012 10:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha ik kreeg gister wel hulk in een paket
nee ik kreeg die uit manager task packquote:Op maandag 24 september 2012 10:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt door die early access packs zeker
Sowieso worden de meest slechte spelers voor 150c verkochtquote:
werkt CE al weer ? ;pquote:Op maandag 24 september 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso worden de meest slechte spelers voor 150c verkocht
Wat krijg je bij het promoveren.quote:Op maandag 24 september 2012 10:42 schreef Roypsv het volgende:
Gepromoveerd naar divisie 4 met me ruk team
Net mijn eerste verkocht jaquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 10:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Futloos dagje voor mij vandaag.
Hihihiahohohiii snap je hem? FUTloos xd xd
Ik snap mquote:Op maandag 24 september 2012 10:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Futloos dagje voor mij vandaag.
Hihihiahohohiii snap je hem? FUTloos xd xd
PEC speler hé.quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Afstandschoten zijn nogal overpowered in deze Fifa volgens mij
wut the.... wie staat er op CF dan?quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Afstandschoten zijn nogal overpowered in deze Fifa volgens mij
Niemand, het is een 4-3-3 (wel 9 chem)quote:Op maandag 24 september 2012 10:51 schreef laucas het volgende:
[..]
wut the.... wie staat er op CF dan?
Duidelijk 8 ja.quote:Op maandag 24 september 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik nou 8 chem haal, en de spelers zijn alsnog uit formatie en positie, spelen ze dan ook als 8 of niet?
Is 4312 oranje voor een CM?quote:Op maandag 24 september 2012 10:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niemand, het is een 4-3-3 (wel 9 chem).
in een bronze pakje joh,quote:Op maandag 24 september 2012 10:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt dit nou niet? Skere bois allemaal.
geojen CFquote:Op maandag 24 september 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Voorhoede zover
Fernandez is koning op CFquote:
\quote:Op maandag 24 september 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Voorhoede zover
Overtoom komt er niet meer in, puur NL teampje ga ik weer makenquote:
Het zijn allemaal allochtonenquote:Op maandag 24 september 2012 10:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overtoom komt er niet meer in, puur NL teampje ga ik weer maken
Het gaat mij om die vlag in FIFAquote:
Jawelquote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef Vijf_voor het volgende:
GJE, je bent toch niet opzoek naar een 4231 Duarte ?
Wtf royquote:
Die moet je op CDM zettenquote:
VDM 2.0quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gratz![]()
Nu het geen Spurs speler is hoef je hem niet meer te discarden
Hahaha precies! Ook nog een squadfitness erbijquote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gratz![]()
Nu het geen Spurs speler is hoef je hem niet meer te discarden
Elke dag 1quote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef StijnDa het volgende:
Jezus![]()
Hoeveel van die season packs krijgen jullie?
1 per week ofzo. geen idquote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef StijnDa het volgende:
Jezus![]()
Nog 23quote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef StijnDa het volgende:
Jezus![]()
Temperquote:
Ik.quote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeiemorgen
Iemand op xbox potje fifa13? Maakt niet uit wat, maar ik kan niemand vinden in SeasonsEn me Futteam is under construction
quote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik maak dus ook nooit meer een brzil team. ik vind het zo saai
quote:Op maandag 24 september 2012 11:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb coins nodig, wie koopt mijn Özil krijg je 1500 terug!!!
Ik heb gister 4/5 keer opnieuw moeten starten tot ik eindelijk kom spelen. Daarna de hele dag niet meer uitgezet.quote:Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Early Acces blijft wel vaak hangen bij mij
Daar dacht ik ook al aan, en je hebt elke week de kans om TOTW uit de dagen. Even een potje op wereldklasse levert ook al 1K op.quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij hoef je met al die packs, en zeer royale bonussen (10 x coins +1000, promotie bonus, kampioensbonus etc etc) geen geweldige trader te zijn om rijk te worden in deze FUT
Die paintquote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef StijnDa het volgende:
Zoiets wordt mijn eerste team![]()
[ afbeelding ]
Nog even Wijnaldum halen, en evt. Henriksen vervangen door Duarte of Overtoom.
Krijg je meer coins per wedstrijd in hogere divisies?quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij hoef je met al die packs, en zeer royale bonussen (10 x coins +1000, promotie bonus, kampioensbonus etc etc) geen geweldige trader te zijn om rijk te worden in deze FUT
Ook al verlies je deze?quote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, en je hebt elke week de kans om TOTW uit de dagen. Even een potje op wereldklasse levert ook al 1K op.
Geen idee ,moet nog 2 keer winnen om de champagne van het kampioenschap te ontkurkenquote:Op maandag 24 september 2012 11:29 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Krijg je meer coins per wedstrijd in hogere divisies?
Nee je moet wel winnen volgens mij. Heb die op Prof gespeeld kreeg 400 coins + de coins die je elke weds krijgt. Kwam op bijna 900 coins ongeveer.quote:
ik heb gister gewoon gewonnen met ultimate kreeg 1000 coinsquote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee je moet wel winnen volgens mij. Heb die op Prof gespeeld kreeg 400 coins + de coins die je elke weds krijgt. Kwam op bijna 900 coins ongeveer.
Cool, zag m bij die tasks staan, maar had er geen zin in eigenlijk. Toch maar eventjes doen als ik gepromoveerd benquote:Op maandag 24 september 2012 11:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nee je moet wel winnen volgens mij. Heb die op Prof gespeeld kreeg 400 coins + de coins die je elke weds krijgt. Kwam op bijna 900 coins ongeveer.
Weg ik heb een speler met 80 pace voor je?quote:Op maandag 24 september 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Waar is de pace van De Rossi gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |