SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Not badquote:
Haha nicequote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
Season ticket pack nummer 2:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IE, een of andere oude versie. Heb al geprobeerd de nieuwere versie te downloaden, en Firefox, maar dat staat het systeem niet toequote:
[ afbeelding ]
Hahah wow !!!quote:Op maandag 24 september 2012 07:56 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel jammer jah, anders kon je lekker bezig..quote:Op maandag 24 september 2012 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IE, een of andere oude versie. Heb al geprobeerd de nieuwere versie te downloaden, en Firefox, maar dat staat het systeem niet toe
Ik vermoed dat Rik zo'n hondenbaan heeft dat hij er in het weekend ook gewoon mag zitten hoorquote:Op maandag 24 september 2012 07:57 schreef Doublepain het volgende:
Het is weer een werkdag dus Rick is er weer
Goeiemorgen Rik
quote:Op maandag 24 september 2012 08:01 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar ga ik sowieso geen geld uitgeven aan packs, misschien 1x met coins
Zul je zien een IF messi/Ronaldo en Ibra volgende week..quote:Op maandag 24 september 2012 08:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Nu de komende weken ook echt de verleiding kunnen weerstaan
Confirmedquote:Op maandag 24 september 2012 08:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik geef meestal 10 euro uit aan packs, maar nu heb ik al genoeg geld voor een leuk begin team eigenlijk.
De verleiding..... is....... zo..... groot..
Vorig jaar helemaal niets in pakjes gehad! Nu eindelijk geluk!quote:Op maandag 24 september 2012 07:59 schreef poker4lifee het volgende:
nice hoor Johnsie
Wil met de minuut meer zo'n season ticket.
maarja, GJE we hebben de verleiding kunnen weerstaan om onze 20 daaraan op te maken. Nu nog zorgen dat we het niet aan packs gaan verbranden
Verkopen en een nieuwe kopen?quote:Op maandag 24 september 2012 08:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu trouwens dat iemand al met mijn Eto'o gespeeld heeft... Dat is wel kut
Net als je op facebook ziet dat je ex een nieuwe relatie heeftquote:Op maandag 24 september 2012 08:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie nu trouwens dat iemand al met mijn Eto'o gespeeld heeft... Dat is wel kut
Ik koop geen nieuwe denk ik..quote:
Alleen heeft deze al 5 gehadquote:Op maandag 24 september 2012 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als je op facebook ziet dat je ex een nieuwe relatie heeft
Wat een sletquote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik koop geen nieuwe denk ik..
[..]
Alleen heeft deze al 5 gehad![]()
Gadverdammequote:Op maandag 24 september 2012 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik koop geen nieuwe denk ik..
[..]
Alleen heeft deze al 5 gehad![]()
Voor hoeveel gaat hij ongeveer? 7,5k op Xbox toch?quote:
Mwah, beetje rond 6-7kquote:Op maandag 24 september 2012 08:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat hij ongeveer? 7,5k op Xbox toch?
Anyone?quote:Op maandag 24 september 2012 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn er al mensen die met een early season ticket spelen? Hoe speelt het?
Ik speel het! Vind het aanvallend echt heel anders in vergekijking met fifa12. Verdediging weer helemaal opnieuw leren...!quote:
Aanvallend anders? In welk opzicht? En verdedigen is dus ook totaal anders? Uit jouw woorden maak ik op dat Fifa13 totaal niet te vergelijken is met 12?quote:Op maandag 24 september 2012 08:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik speel het! Vind het aanvallend echt heel anders in vergekijking met fifa12. Verdediging weer helemaal opnieuw leren...!
Ik speel het niet maar ik denk het aannemen van de bal. Dus simpele ballen vanaf 30 meter die je dan op de mm van je af aanneemt dat dat anders is, dus nu meer tactisch spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aanvallend anders? In welk opzicht? En verdedigen is dus ook totaal anders? Uit jouw woorden maak ik op dat Fifa13 totaal niet te vergelijken is met 12?
Ik probeer altijd tikkie-takkie te spelen, ballen over 30 meter gebruik ik nu amper (uitgezonderd een enkele keer als ik paniekerig moet uitverdedigen). Deze verandering kan ik dus hopelijk wegvinkenquote:Op maandag 24 september 2012 08:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel het niet maar ik denk het aannemen van de bal. Dus simpele ballen vanaf 30 meter die je dan op de mm van je af aanneemt dat dat anders is, dus nu meer tactisch spelen?
Zie ik het goed? Is dat... de enige echte tank als jou avatar?quote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mini gold pack met een +2000 coins kaartje
Jajaquote:Op maandag 24 september 2012 08:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zie ik het goed? Is dat... de enige echte tank als jou avatar?
Pics van je team dan.quote:Op maandag 24 september 2012 08:54 schreef byah het volgende:
Gisteren een gold team verslagen met mijn eredivisie bronze team, allemaal scheldberichten binnen gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |