Aparte hobby heb je TS.quote:Op maandag 24 september 2012 00:21 schreef kannihaan het volgende:
Ik heb mijn woonkamer vol zand gegooid, parasolletjes neergezet en 3 bouwlampen aangeschaft.
Zet je TV eens aan straks.quote:Op maandag 24 september 2012 00:24 schreef kannihaan het volgende:
[..]
Nee, geen vrouwen in bikiniś hier.
Die hebben geen bikini aanquote:
Veel te warm natuurlijk in zo'n studio met bouwlampen, goedkoop zand en de gespierde torso van TS.quote:Op maandag 24 september 2012 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die hebben geen bikini aan [ afbeelding ]
quote:
je kunt oude zonnebanken gratis ophalen overal word je nog bruin ook als je die aan je plafon schroeftquote:Op maandag 24 september 2012 00:21 schreef kannihaan het volgende:
Helaas! Ik baal hier erg van aangezien ik ook niet op vakantie ben geweest, en het niet meer ga dit jaar. Ik heb echter wel een redelijke oplossing voor mezelf gevonden. Wellicht een idee voor jullie , want de zomer was karig dit jaar.
Ik heb mijn woonkamer vol zand gegooid, parasolletjes neergezet en 3 bouwlampen aangeschaft. Dit maakt wel het een en ander goed gelukkig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |