Welk punt is dat precies? Ik ben het even kwijt nu zelf ook, beetje tijd om te slapen ook zoquote:Op maandag 24 september 2012 00:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok. Maar dan klopt het punt dat eerder gemaakt werd dus ook niet? Want daar reageerde ik namelijk op.
Of hun "issues" fixen, of accepteren dat ze niemand zullen vinden. Lijkt me simpel, het is zoals het is.quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk tenenkrommend kortzichtig, maar goed. Wat moeten die mensen dan? Behalve naar de hoeren gaan ?
nja, boeit me niks. NIet mijn wereld. Ik vind het enkel sneu voor die mensen die 1 klein ding hebben en daardoor uitgekotst worden. Dan zou ik ervoor kiezen er gewoon over te liegen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of hun "issues" fixen, of accepteren dat ze niemand zullen vinden. Lijkt me simpel, het is zoals het is.
carriere an sich is niet zo belangrijk.. ambities echter wel.quote:Op maandag 24 september 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ding is dat het nooit zover komt, carriere is altijd 1 van de 1e dingen waarover geluld wordt, dat merk ik keer op keer.
Maar er over liegen zie ik ook niet zitten. Ik zal maar gewoon moeten accepteren dat ik of niemand zal vinden (wat best wel reeel is het komende jaar), of iets aan mijn issues moeten gaan doen (wat minder reeel is het komende jaar).quote:Op maandag 24 september 2012 00:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, boeit me niks. NIet mijn wereld. Ik vind het enkel sneu voor die mensen die 1 klein ding hebben en daardoor uitgekotst worden. Dan zou ik ervoor kiezen er gewoon over te liegen.
Ik weet niet hoe oud je bent.. maar elk huisje heeft zijn kruisje en niemand werkelijk waar niemand heeft het daadwerkelijke libelle plaatje.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar er over liegen zie ik ook niet zitten. Ik zal maar gewoon moeten accepteren dat ik of niemand zal vinden (wat best wel reeel is het komende jaar), of iets aan mijn issues moeten gaan doen (wat minder reeel is het komende jaar).
En dan nog, echt goede toekomstperspectieven heb ik niet. Op mijn leeftijd "behoor" je al een aardige carriere te hebben, of zelfs 1 of meerdere carriereswitches.
Dat is mij allemaal een beetje ontgaan helaas.
yup. Dat dus en nog iets,, niet wanhopig bezig zijn met liefde en gewoon jezelf blijven ontwikkelen en passie te hebben voor de dingen die jij doet.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef MsMessy het volgende:
Zoals Knetter zegt. Kom uit je slachtofferrol, sta op en ga eens iets doen met je leven. Toon groei en zelfvertrouwen. Dan komt de liefde vanzelf.
boeeh afwijzen!! ze hebben problemenquote:Op maandag 24 september 2012 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent.. maar elk huisje heeft zijn kruisje en niemand werkelijk waar niemand heeft het daadwerkelijke libelle plaatje.
De mensen die het o zo fantastisch voor elkaar hebben hebben ook hun eigen problemen
Kortzichtig of niet, zo redaneren en kijken heel veel mensen wel.quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk tenenkrommend kortzichtig, maar goed. Wat moeten die mensen dan? Behalve naar de hoeren gaan ?
wijz even aan waar ik precies zeg dat ik weet hoe jij je voelt?quote:Op maandag 24 september 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei (en daar heb je blijkbaar overheen gelezen, al dan niet selectief), ik heb mijn mening goed onderbouwd. Als je zelf eens terug zou lezen dan zou je lezen dat dat ook het geval is ipv dat je met die BS komt dat ik me zo aangevallen zou voelen. Jij weet namelijk he-le-maal niet hoe ik me voel, dat blijkt maar eens uit je posts.
gut gut ja zeg wat voel ik me aangevallen nu.quote:Je gaat niemand voeren? Naja, dat moet je lekker zelf weten, maar ga mij daarmee niet lastig vallen.
Ik voel me snel aangevallen? Nou, blijkbaar ben jijzelf diegene die zich snel aangevallen voelt!
Vetgedrukte klopt, het gaat om ambitie (dacht dat ik het hierboven al genoemd had?).quote:Op maandag 24 september 2012 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carriere an sich is niet zo belangrijk.. ambities echter wel.
iemand kiest er meestal niet voor om bijv in de ziektewet te komen, maar hoe ze er vervolgens mee omgaan wel.
ik persoonlijk vind het verschrikkelijk als je alleen maar huilies hebt, oke, je hebt wat tegenslagen maar wat doe je om er nog wel het positieve uit te halen?
sorry kon me niet inhouden en moest reageren
Ik heb dus geen flauw idee wat ik wil gaan doen met m'n leven. Ik weet het gewoon niet. Ik zat al te denken aan een (korte) opleiding iets met computers, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 01:02 schreef MsMessy het volgende:
Zoals Knetter zegt. Kom uit je slachtofferrol, sta op en ga eens iets doen met je leven. Toon groei en zelfvertrouwen. Dan komt de liefde vanzelf.
Niet opleidingen of carriëre, maar gewoon je weer goed gaan voelen. De deur uit gaan. De positieve dingentjes opzoeken, zodat je uit de negatieve spiraal komt. Alleen als jij je goed voelt over jezelf en van jezelf kan houden, dan pas kan ook iemand anders van je houden. Eerder sta je er zelf namelijk niet voor open (al dan niet bewust)quote:Op maandag 24 september 2012 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte klopt, het gaat om ambitie (dacht dat ik het hierboven al genoemd had?).
[..]
Ik heb dus geen flauw idee wat ik wil gaan doen met m'n leven. Ik weet het gewoon niet. Ik zat al te denken aan een (korte) opleiding iets met computers, maar dat zal niet eerder dan volgend jaar gebeuren.
Ik ben 34 (staat gewoon in m'n foboquote:Op maandag 24 september 2012 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent.. maar elk huisje heeft zijn kruisje en niemand werkelijk waar niemand heeft het daadwerkelijke libelle plaatje.
De mensen die het o zo fantastisch voor elkaar hebben hebben ook hun eigen problemen
Wijs even aan waar ik precies me aangevallen voelde? Want ik zie het niet hoor!quote:Op maandag 24 september 2012 01:05 schreef ook_gek het volgende:
wijz even aan waar ik precies zeg dat ik weet hoe jij je voelt?
Als het om aangevallen stukje gaat, dat is een constanering. Een kind van 10 kan nog wel zien dat je boven op de kast zit en je aangevallen voelt. Kijk hoe je nu ook weer reageerd.
die bekeek ik pas na mijn post en toen las ik het nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben 34 (staat gewoon in m'n fobo).
[..]
Wijs even aan waar ik precies me aangevallen voelde? Want ik zie het niet hoor!
yup. als jij jezelf ziet zitten, hoe kun je dan hopen dat iemand anders jou ziet zittenquote:Op maandag 24 september 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je moet eerst (redelijk) blij met jezelf zijn voordat je kunt verwachten dat een ander dat met jou gaat zijn.
sorry
Je hoeft geen sorrie te zeggen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je moet eerst (redelijk) blij met jezelf zijn voordat je kunt verwachten dat een ander dat met jou gaat zijn.
sorry
Vetgedrukte zijn juist dingen waar ik nu juist mee bezig benquote:Op maandag 24 september 2012 01:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Niet opleidingen of carriëre, maar gewoon je weer goed gaan voelen. De deur uit gaan. De positieve dingentjes opzoeken, zodat je uit de negatieve spiraal komt. Alleen als jij je goed voelt over jezelf en van jezelf kan houden, dan pas kan ook iemand anders van je houden. Eerder sta je er zelf namelijk niet voor open (al dan niet bewust)
ik moest hier hardop om lachenquote:Op maandag 24 september 2012 01:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
yup. als jij jezelf ziet zitten, hoe kun je dan hopen dat iemand anders jou ziet zitten
Maar dit staat los van een uitkering ofzo hebben. Tenzij je een totale tokkie klapjosti bent
Ik ben best blij met mezelf hoor. Alleen niet zo blij met dat ik niet aan vrouw geraak...quote:Op maandag 24 september 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry
I've been there, ik weet dat juist het simpele contact met mensen weer opzoeken je heel veel goeds kan brengen.quote:Op maandag 24 september 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte zijn juist dingen waar ik nu juist mee bezig ben
eeh wtf ik bedoel natuurlijk als jij jezelf NIET ziet zittenquote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest hier hardop om lachenhet wordt echt tijd dat ik ga slapen geloof ik
Het is een combi van;quote:Op maandag 24 september 2012 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben best blij met mezelf hoor. Alleen niet zo blij met dat ik niet aan vrouw geraak...
Maarja, de standaard tips zijn in deel 1 allemaal al langsgekomen ook denk ik. Been there done that...
Helaas...
het ergste is dat ik dat niet eens gelezen hadquote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh wtf ik bedoel natuurlijk als jij jezelf NIET ziet zitten![]()
![]()
haha
wtfquote:Op maandag 24 september 2012 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het ergste is dat ik dat niet eens gelezen had
Ik ben het blauwtjes lopen een beetje beuquote:Op maandag 24 september 2012 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het is een combi van;
* stront mazzel hebben
* ballen en lef hebben /blauwtje durven lopen
* geen klapjosti zijn
Begrijp ik dat je dat niet ziet, anders was je wel gestopt met ze te voeren. Maar goed kan je ook niks aan doen.quote:Op maandag 24 september 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben 34 (staat gewoon in m'n fobo).
[..]
Wijs even aan waar ik precies me aangevallen voelde? Want ik zie het niet hoor!
het is laatquote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtfje lachte serieus om mijn "tokkie klapjosti"?
En ik zie weer dat deze post net zo constructief is als al je andere posts. Mazzel!quote:Op maandag 24 september 2012 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Begrijp ik dat je dat niet ziet, anders was je wel gestopt met ze te voeren. Maar goed kan je ook niks aan doen.
Maar hey succes verder he! Lekker eigenwijs blijven doen, lekker tegen alles vol in blijven gaan. Zie net dat je 34 bent.
Gaat top toch met je?
Na al die jaren heb je precies wat? Bereikt? Nee top, zeker zo door gaan!
Trusten knul
Je kunt ook gewoon voor de 3tjes gaan.. als je zelf een 6 of 7 bent qua persoon/looks voor iemand gaan die absoluut lager scoort.. dan is de kans dat jij scoort ( iig fuckwize) groter..quote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben het blauwtjes lopen een beetje beuVaak zat gehad ondertussen...
Mazzel....tja misschien is dat het wel... aan de andere kant is dat wel een makkelijke uitweg... zo hoef je het niet bij jezelf te zoeken, want het komt toch door iets waar je geen invloed op hebt... en daar neem ik geen genoegen mee eigenlijk.
Een klapjosti ben ik niet volgens mij
Nee dus. Ik wil een klik met iemand als dat niet te veel gevraagd is. En heb toch wel een ondergens.quote:Op maandag 24 september 2012 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon voor de 3tjes gaan.. als je zelf een 6 of 7 bent qua persoon/looks voor iemand gaan die absoluut lager scoort.. dan is de kans dat jij scoort ( iig fuckwize) groter..
maar of je dat ook wil
oh.. dan is het maar goed dat ik die dm niet naar je stuurde..quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dus. Ik wil een klik met iemand als dat niet te veel gevraagd is. En heb toch wel een ondergens.
Huh wat? Welke DM?quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. dan is het maar goed dat ik die dm niet naar je stuurde..
haha nee ik snap je wel
Ach er zijn genoeg vrijgezellen in dit topic waarbij je geen blauwtje gaat lopen? Ben je trouwens een 6je, 7tje of 8tje?quote:
depends mijn hoofd of lichaam?quote:Op maandag 24 september 2012 01:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg vrijgezellen in dit topic waarbij je geen blauwtje gaat lopen? Ben je trouwens een 6je, 7tje of 8tje?
Beide, maar goed ga me wat stilhouden want dit neigt wat naar SC en dat doe ik iets teveel de laatste dagen denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
depends mijn hoofd of lichaam?
Wat jij niet weer aan het daten dan?quote:Op maandag 24 september 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben het blauwtjes lopen een beetje beuVaak zat gehad ondertussen...
Mazzel....tja misschien is dat het wel... aan de andere kant is dat wel een makkelijke uitweg... zo hoef je het niet bij jezelf te zoeken, want het komt toch door iets waar je geen invloed op hebt... en daar neem ik geen genoegen mee eigenlijk.
Een klapjosti ben ik niet volgens mij
Wat is er wennen aan?quote:Op maandag 24 september 2012 11:04 schreef Comp_Lex het volgende:
Mensen dachten vroeger dat ik een klapjosti was en ik werd ook zo behandeld. Tegenwoordig word ik wel normaal behandeld, maar het blijft wennen.
Je snapt niet waarom mensen zo normaal doen, omdat je eigenwaarde verneukt is vroeger. Kan best dat je dan overal dingen achter zoekt. Of dat je daardoor complimentjes onterecht vindt.quote:
Yup maar in dat geval raad ik psychologische hulp aan. Dan moet je jezelf eerst fixen alvorens een relatie te willen. Denk aan de consequenties.. zoiets eindigd enkel in ellende. Je gaat er niet lekker in zitten, bent jaloers om alles enz.. geen goeie basis imoquote:Op maandag 24 september 2012 11:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom mensen zo normaal doen, omdat je eigenwaarde verneukt is vroeger. Kan best dat je dan overal dingen achter zoekt. Of dat je daardoor complimentjes onterecht vindt.
Ik denk dat t je zal verbazen hoe vaak je aangekeken wordt. Je bent er gewoon oblivious voor. Niks te maken met je uiterlijk of manier van doen, je antenne hiervoor staat enkel uit of er is ruis.. had t zelfde (en heb t nog wel klein beetje)quote:Op maandag 24 september 2012 12:12 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zelfs 3'tjes en 4'tjes halen hun neus voor me op, ik schat mezelf een ruime 7.
Zegt wie?quote:Op maandag 24 september 2012 12:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben momenteel een ruime onvoldoende. Geestelijk gaat het stukken beter, maar fysiek nog niet. Ik sport nu minimaal een paar uur in de week en ik ben aan het zonnebanken.
Commentaar van wie? En welk verleden? Hoe oud was je toen?quote:Op maandag 24 september 2012 12:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik, op basis van commentaar uit het verleden.
DM hosselaars.quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. dan is het maar goed dat ik die dm niet naar je stuurde..
Van verscheidene mensen, mijn verleden, tussen 12 en 26.quote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Commentaar van wie? En welk verleden? Hoe oud was je toen?
Alles wat je te horen hebt gekregen tussen je twaalfde en je achttiende mag je iig vergeten. Niet meer van toepassing omdat het uit de leeftijd komt waar je voornamelijk beoordeeld wordt op uiterlijk. Mensen gaan volwassen worden en naast uiterlijk gaan ook andere zaken een rol spelen .quote:Op maandag 24 september 2012 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Van verscheidene mensen, mijn verleden, tussen 12 en 26.
probeer eens een nieuw verhaal, laat niet geljk het achterste van je tong zien maar laat wat te vragen over.quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben leuk, aardig, schattig, sympathiek etc. Verder word ik of genegeerd of het contact blijft oppervlakkig en platonisch. Ik schijn een interessant verhaal over mijzelf te hebben geschreven op datingsites. Wel zelf aangeven dat ik met ze kan chatten en ik krijg knipogen, maar reageren op mijn berichten ho maar.
Zet je verdere stappen? Heb je wel eens gezegd dat je iemand leuk vind?quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben leuk, aardig, schattig, sympathiek etc. Verder word ik of genegeerd of het contact blijft oppervlakkig en platonisch. Ik schijn een interessant verhaal over mijzelf te hebben geschreven op datingsites. Wel zelf aangeven dat ik met ze kan chatten en ik krijg knipogen, maar reageren op mijn berichten ho maar.
Ik zal eerst mijn uiterlijk moeten verbeteren voordat ik mijn foto en verhaal aan kan passen. Ik moet van mijn IT nerd imago af zien te komen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer eens een nieuw verhaal, laat niet geljk het achterste van je tong zien maar laat wat te vragen over.
Ja hoor, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zet je verdere stappen? Heb je wel eens gezegd dat je iemand leuk vind?
als je zo hard roept dat anderen dat niet zien dan hou je het zelf ook in stand schat. Wie ben jij om te beslissen Wat een ander over je denkt. Makkelijk gezegd maar laat die anderen nou eens los en focus op Wat jij vindtquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zal eerst mijn uiterlijk moeten verbeteren voordat ik mijn foto en verhaal aan kan passen. Ik moet van mijn IT nerd imago af zien te komen.
[..]
Ja hoor, maar dat maakt niet uit.
Ik heb over dergelijke opmerkingen nagedacht en ik zie het als een teken dat ik nog hard aan mezelf moet werken.
Ik zie mezelf wel als volwassen en als geschikt relatiemateriaal, maar anderen zien mij niet zo.
Ik beslis helemaal niets. Ik krijg letterlijk dingen van anderen te horen en dan trek ik gewoon mijn conclusies.quote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je zo hard roept dat anderen dat niet zien dan hou je het zelf ook in stand schat. Wie ben jij om te beslissen Wat een ander over je denkt. Makkelijk gezegd maar laat die anderen nou eens los en focus op Wat jij vindt
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaatquote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik beslis helemaal niets. Ik krijg letterlijk dingen van anderen te horen en dan trek ik gewoon mijn conclusies.
+500!quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaat
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaat
knap is vooral Wat je uitstraald. Jij straald nu uit dat anderen je niet leuk moeten vinden. Trust me been there done that.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.
"moeten" mag je weglaten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knap is vooral Wat je uitstraald. Jij straald nu uit dat anderen je niet leuk moeten vinden. Trust me been there done that.
Dat is momenteel mijn "strategie"quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Comp_lex is goed met zich zelf aan de slag, valt wat voor te zeggen. En als je het niet verwacht en lekker met je zelf bezig bent, genieten, komt t om de hoewel kijken
smaken verschillen. Het is zo simpelquote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.
het scheelt al wel enorm dat je zo open staat voor een ander zijn (negatieve) mening en advies en niet voor het positieve. Als jij denkt dat je zoals je alles nu doet , de beste manier is , dan moet je dat zeker blijven doen, Maar ga dan ook niet vragen om advies als je het zelf al beter weetquote:
Het valt met jou echt wel mee vind ikquote:Op maandag 24 september 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
En overigens, ik had aan aandacht gen gebrek maar vind mijzelf wel een lelijk eendje. Zit nou lekker in mijn vel, en ben tevreden met mijzelf, dat komt de uitstraling ten goede
zit ook geheel tussen de oren maar dat is vaak zo, ook bij anderen. Ken maar weinig mensen die echt voor een ieder hondslelijk zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt met jou echt wel mee vind ik
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het scheelt al wel enorm dat je zo open staat voor een ander zijn (negatieve) mening en advies en niet voor het positieve. Als jij denkt dat je zoals je alles nu doet , de beste manier is , dan moet je dat zeker blijven doen, Maar ga dan ook niet vragen om advies als je het zelf al beter weet
Comp_Lex ik vind echt dat je goed bezig bent. Serieus waar. Je komt hier op Fok nu al veel beter over dan pakweg een half jaar geleden toen je alleen maar kon klagen en verbitterd wezen zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt met jou echt wel mee vind ik
een positieve mening is niet direct een relatiequote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
zeker vragen staat vrij....quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve meningquote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een positieve mening is niet direct een relatie
Klopt.quote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker vragen staat vrij....
Voor mij is het vooral frustrerend om te zien, hen zelf ook in de situatie gezeten dat ik Iedereen afstoote doordat mijn zelfbeeld zo verneukt was. Met hulp van een psycholoog grootendeels verbeterd en daardoor weet ik dat uiterlijk slechts zo'n klein deel ervan is. Hoe stap je op iemand af, wat zijn je eigen verwachtingen, Wat wil je uitstralen, Wat zijn je angsten dat telt veel harder mee. Maar die knop moet je zelf omzetten dat Kan niemand voor je doen.
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relatiesquote:Op maandag 24 september 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar die bevestiging is zeldzaam (want wederzijdse klik) en als je je zelfvertrouwen daar aan op hangt.. Positieve feedback kun je ook uit andere dingen halenleuke avond uit, vriendschap etc.
Hieruit blijkt dat je het enkel vraagt aan dates/potentieeltjes. Die reageren vaak al minder positief want blijkbaar is er geen (fysieke) klik.quote:Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef Comp_Lex het volgende:
"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve mening
Het is een afwijzing, een blauwtje, etc.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?quote:Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relaties
quote:Op maandag 24 september 2012 08:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat jij niet weer aan het daten dan?
ik vind mijn vriend wen onwijs lekker ding maar hoewel mijn zusje snapt wat ik in hem zie deelt ze die mening niet om maar wat te noemen. Andersom.. Haar ex hoefde bij mij ook niet aan te klopten. Smaken verschillenquote:Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relaties
Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.quote:Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en de wordt vervolgd van gisteren?
nee dat te geen date was had ik door maar toch positief!quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.
Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is(naar mijn mening) niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Michielos het volgende:
Ik ken ook echt weinig mensen die ik echt als "hondslelijk" zou bestempelen. Heus wel een paar hoor, maar nie veel. Meer zie ik mensen die niet "mijn type" zijn , maar toch heel mooi kunnen zijn. Er is namelijk niet 1 gradatie van mooi bv:
vrouwen: dikke tieten, blond haar, lekker lijf. nee.. er zijn gradaties in. Ook getint , bruine ogen kan schitterend zijn. Ook kleinere borsten kan heel mooi zijn! Er zijn verschillende graduaties van "mooi"
Mannen: gespierd, donker haar, macho. Nee.. ook schattig kan aantrekelijk gevonden worden, of normaal. enz. enz. enz.
Wat ik wil zeggen is: ik durf er geld op te zetten dat iedereen in dit topic wel iemand kan krijgen aangezien die persoon echt geen quasimodo zal zijn. Dat maak je me echt niet wijs..
besides.. zelfs Quasimodo kreeg seks en een chickie
Veeleisend much...quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig (naar mijn mening) leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.
Klopt.quote:
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.quote:
inderdaad. Waarom zou je een relatie willen om maar een relatie te willen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
Je pool wordt daar idd kleiner van, dat is waarquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
Niet goed helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |