Tuurlijk niet, maar ze had ook een vriendin enzo. Maar toch beter dat het op tijd voorkomen werd.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach, blijft een vrouw hoor. Keertje zoenen doet daar niks aan af
klopt.. andere dingen ook niet nee, maar dat heeft weer met andere dingen te maken.. zoenen vind ik gewoon intiemquote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, jij had het expliciet over zoenen
Oh ja dat maakt al verschil natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ze had ook een vriendin enzo. Maar toch beter dat het op tijd voorkomen werd.
ik vind dat dat ook prima vriendschappelijk kanquote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind een hand vasthouden intiem.
Ligt aan de context.quote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind dat dat ook prima vriendschappelijk kan
ja?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
intiem zoenen bedoel je?
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed oefenen met gitaarspelen.. Vinden de chicks ook leuk
Uhu, komt wel goed!quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
HahaEerst eens verder dan smoke on the water he
Jezelf intiem voelen bij een ander? Wutquote:Op zondag 23 september 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben te afgezaagd om mezelf intiem te kunnen voelen bij iemand denk ik.
heeft dat voordelen ja?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezelf intiem voelen bij een ander? Wut
Wanneer is de eerste SEX SC repetitie nou?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drummen it isquote:Op zondag 23 september 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
Drummen voor de rockchicks, piano voor de rustige.
Valt samen met de eerste orgie toch?quote:Op zondag 23 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer is de eerste SEX SC repetitie nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe liever iets anders tijdens een orgie.quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt samen met de eerste orgie toch?![]()
Meeste gitaristen lopen toch wel akelig te friemelen met 1 hand en woest te zwaaien met de ander....
Als ik dat extrapoleer naar toepassing bij mijn eega dan vrees ik toch voor een ehm, "rot uit me bed" aktie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
Schoomelk drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom met een rietje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik snap 'm welquote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik speelde geen instrument
je snapt hem nietik faal
en jij ook omdat je het niet snaptdenk ik
![]()
![]()
Wacht, whut.. Nu gaat mijn wicked mind meedoen.. JIj wou de hele band voorzien van een Blowjob?quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik speelde geen instrument
je snapt hem nietik faal
en jij ook omdat je het niet snapt
Kan beter. Met jou?quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hooooin![]()
Hoe gaat het met buurmeisje?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gewoon even een dipje. Goed maar toch slecht slapen speelt ook mee.quote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow noesWhat happened?
Gaat wel goed hoor
2 nachten achter elkaar nu dat ik wel ongeveer 8 uur slaap, maar wakker word met het gevoel dat ik maar een uur geslapen heb. En er dan ook echt zo uitzien, en je de rest van de dag zo voelen
Dus ga ook zo naar bed, maar wilde nog even Fokken
What you forget, you are gonna repeat.
Oh, ja dat is echt vervelendquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon even een dipje. Goed maar toch slecht slapen speelt ook mee.
2 nachten achter elkaar nu dat ik wel ongeveer 8 uur slaap, maar wakker word met het gevoel dat ik maar een uur geslapen heb. En er dan ook echt zo uitzien, en je de rest van de dag zo voelen
Dus ga ook zo naar bed, maar wilde nog even Fokken
Hoop dat je vannacht dubbel goed slaapt en je morgen lekker in je vel zit![]()
![]()
Truste @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Eeeeeeeeh, sexy ladyyyyyy. HOPHOPHOHPOHP gangnam styleeeeeI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Tammie, je loopt altijd zo hopeloos achter daar op de veluwequote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Eeeeeeeeh, sexy ladyyyyyy. HOPHOPHOHPOHP gangnam styleeeee.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Eeeeeeeeh, sexy ladyyyyyy. HOPHOPHOHPOHP gangnam styleeeee
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh god no, gisteren/vannacht een halve club vol dronken idioten dit dansje zien doen met voorbeelden op schermen.. Het zag er niet uitquote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Eeeeeeeeh, sexy ladyyyyyy. HOPHOPHOHPOHP gangnam styleeeee
Slaap je slecht, als in veel wakker worden, of wel in 1 keer door maar je lichaam zegt van niet?quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon even een dipje. Goed maar toch slecht slapen speelt ook mee.
Dus ga ook zo naar bed, maar wilde nog even FokkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
* doet dansje door de gang *quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Tamashii het volgende:
Eeeeeeeeh, sexy ladyyyyyy. HOPHOPHOHPOHP gangnam styleeeee![]()
Ik draaide dit al twee maanden geleden op de radio.quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tammie, je loopt altijd zo hopeloos achter daar op de veluwe.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vooral dat heyyyy sexy lady....
Van dat gangnam style... en ''gangnamstyle'' Is verschrikkelijk vervelend.Rustig aan.![]()
Wat ben je toch ook hipster.quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draaide dit al twee maanden geleden op de radio.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je dat al erg vind, luister dan maar deze versie.quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Vooral dat heyyyy sexy lady....
Van dat gangnam style... en ''gangnamstyle'' Is verschrikkelijk vervelend.
C'est la vie
Zou d'r wel geven zolang ze d'r piepsnavel houdt.quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind, luister dan maar deze versie.![]()
Dat laatste dus..quote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slaap je slecht, als in veel wakker worden, of wel in 1 keer door maar je lichaam zegt van niet?What you forget, you are gonna repeat.
Ja ik niet. Ken het pas sinds 1 minuut want ik leef onder een steen...quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draaide dit al twee maanden geleden op de radio.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ken het pas sinds 1 minuut want ik leef onder een steen...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
Je leeft echt onder een steen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik niet. Ken het pas sinds 1 minuut want ik leef onder een steen...C'est la vie
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zou d'r wel geven zolang ze d'r piepsnavel houdt.C'est la vie
Goed, ik ga slapen. Hopelijk rust ik deze keer wel goed uit![]()
Trusten
What you forget, you are gonna repeat.
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga slapen. Hopelijk rust ik deze keer wel goed uit![]()
TrustenC'est la vie
Ik heb hem op repeat. Mijn buurman heeft weeeeeeer seks. Die twee zijn onverzadigbaar.quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dat al erg vind, luister dan maar deze versie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Yeah really.quote:C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: