Ik ga wel even een kijkje nemen, wie gaat er nog meer? *Verkapte Fok! meet*quote:Al 6 jaar word er gemeet op de Foodstrip en de eerste meet bestond uit 5auto's, het doel was autorijdend Amsterdam hier samen te brengen en gewoon genieten van elkaars auto onder het genot van een burger of een stuk kip. Op deze plek zijn vriendschappen gesloten, clubs gestart en veel populaire auto's hebben deze plek bezocht.
De meet zelf is elke vrijdag en dan zijn er 20/30 auto's, maar ieder jaar is er een grote meet waar wij iedereen willen uitnodigen om langs te komen voor een gezellige avond met een e
asy-going sfeertje en gewoon genieten van elkaars auto of motor. Dus heb jij zin in een gezellige avond autoliefhebberij kom dan zeker even langs!
www.lifestyle-inc.net
Aantal van die jongens in "oude barrels" houden hun auto in een technisch betere staat dan dat hij uit de fabriek kwam. En zijn denk ik ook in betere staat dan die Peugeot (wat een kutauto's zijn dat overigens) van jou.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Innisdemon het volgende:
Wat hoop ouwe barrels komen daar zeg, als je die facebookpagina mag geloven
Wat is de eis? bak is minimaal 20 jaar oud, en voorzien van tupperware?
hahaha, het was even een paar dagen wachten, maar daar heb je het eerste knulletje al.quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aantal van die jongens in "oude barrels" houden hun auto in een technisch betere staat dan dat hij uit de fabriek kwam. En zijn denk ik ook in betere staat dan die Peugeot (wat een kutauto's zijn dat overigens) van jou.
Nou nee, die paar auto's die ik zag zijn niet bepaald het toonbeeld van mooie, met liefde verzorgde auto's. Maar goed, dat waren maar een paarquote:
Ik heb een ander nummer nu, als het goed is moet jij die toch ook hebben of niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:41 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zeg Turq, was jij hier ook in Zaandam? Ik zou zweren dat ik jouw BMW zag staan, maar er stond niemand bij. Ik je nog bellen, maar jij niet opnemen.
Gewoon ff een rotschop geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar nee beste vriend, de Bimmer van mij is nog steeds in winterslaap..Maar binnekort komt ze er wel uit denk ik..
Ik had je nr van die Fok! meet nog steeds. Maarja, dacht echt dat het jouw auto was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een ander nummer nu, als het goed is moet jij die toch ook hebben of niet?
Maar nee beste vriend, de Bimmer van mij is nog steeds in winterslaap..Maar binnekort komt ze er wel uit denk ik..
Ik geef jou een rotschop!!quote:
Check je DM.. Ik dacht dat mijn nummer automatisch geüpdatet was (android etc..)..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik had je nr van die Fok! meet nog steeds. Maarja, dacht echt dat het jouw auto was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |