SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hulk zit al rond 20-25 ondertussen denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Hulk, Lampard, kaka etc waren ook 5 nu gaat het al naar 15
Doet hij gewoon expres.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Zat in een potje en opeens disconnect mn tegenstander. maar het scherm blifjt hangen. Ik zag dat mn tegenstander ook nog in het spel zat. Maar daarna ging die gauw offline. Ik weet niet of het een bug van EA is of dat hij express deed mar ik ging iig niet wachten dus wrs heeft hij gewonnen.
nopequote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hulk zit al rond 20-25 ondertussen denk ik.
Behalve Eto'o en Benzemaquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Conclusie: Elke speler stijgt dus in waarde.
Behalve Cabralquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ditquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou als je naar settings gaat en dan volgens mij my preferences kan je je status aanpassen naar offline.quote:
Moet je wel tamperen he!quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou als je naar settings gaat en dan volgens mij my preferences kan je je status aanpassen naar offline.
Eto'o op 7 chemquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
Benzema is ook gewoon aan het stijgen hoor.quote:
Goede chem ook voor Eto'oquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
Ze zullen beide wel stijgen, maar ik durf niet te zeggen hoeveelquote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef zerokil het volgende:
Wie zou ik kopen Hulk of Eto'o, zoek iemand die over paar weken flink gaat stijgen..
Moeilijke keuzesquote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zullen beide wel stijgen, maar ik durf niet te zeggen hoeveel
Nou, kan iemand zijn glazen bol even uit de kast halen?quote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef zerokil het volgende:
Wie zou ik kopen Hulk of Eto'o, zoek iemand die over paar weken flink gaat stijgen..
koop dan een IF denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef zerokil het volgende:
Ik denk dat Hulk het meest stijgt. Er zijn genoeg pacey aanvallers in de RPL. En daarbij word Hulk ook vaak gebruikt door mensen die een Brazilian team maken dus daar is ook meer vraag naar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef zerokil het volgende:
Dit klinkt goed, thanksquote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulk het meest stijgt. Er zijn genoeg pacey aanvallers in de RPL. En daarbij word Hulk ook vaak gebruikt door mensen die een Brazilian team maken dus daar is ook meer vraag naar.
Kan je beter zelf wedstrijd plus hotel boeken. Veel goedkoperquote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
Iemand een site waar je een voetbal reis naar het buitenland (Man Utd) kan boeken ?
Toen Wijnaldum de ruimte kreeg (2de helft), speelde hij gewoon prima.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Strootman, wat wassie goedWijnaldum alleen niet
maar goede goal
Zo Early acces maar is downloaden, ken nie meer wachten
Oh, kan je die gewoon zonder club card op de site kopen oid?quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je beter zelf wedstrijd plus hotel boeken. Veel goedkoper
Hoe duur denk je dan dat hulk gaat zijn, hij is nu al 20kquote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik denk dat Hulk het meest stijgt. Er zijn genoeg pacey aanvallers in de RPL. En daarbij word Hulk ook vaak gebruikt door mensen die een Brazilian team maken dus daar is ook meer vraag naar.
Deed ik vandaag, ik kwam 1-0 voor en ineens bam, ziek harde lag en scoorde hij 2x, toen de controller weggelegd en mocht hij het lekker zelf uitzoekenquote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
Bij de 1-0 al je controller wegleggenwaarom speel je dan?
Kijk naar de theorie van KrAlex, en je kan het zelf inschatten.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dan dat hulk gaat zijn, hij is nu al 20k
Daar zit wel wat in natuurlijk,quote:Op zondag 23 september 2012 20:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kijk naar de theorie van KrAlex, en je kan het zelf inschatten.
Kan je nooit van te voren weten, maar ik denk toch wel minimaal 50K.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe duur denk je dan dat hulk gaat zijn, hij is nu al 20k
Hij was niet dwingend, en de eerste helft leek ie wel bangquote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toen Wijnaldum de ruimte kreeg (2de helft), speelde hij gewoon prima.
Frank heeft alle kleren gekregen waar Vd Gijp niet meer inpast volgens mijquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar zou je makkelijk wat coins kunnen kopen? Dit is saai, ik wil een goed/redelijk team.
Je had zelf een voorstel vanmiddagquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Waar zou je makkelijk wat coins kunnen kopen? Dit is saai, ik wil een goed/redelijk team.
Ja, moet je even nadat je een stoel hebt gekozen non-member kiezen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, kan je die gewoon zonder club card op de site kopen oid?
Laten we het hopenquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je hebt 12 maanden lang season ticket, betekent dit dat je voor Fifa 14 ook nog net een dag kan spelen ?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je hebt 12 maanden lang season ticket, betekent dit dat je voor Fifa 14 ook nog net een dag kan spelen ?
Gewoon internetkabel eruit tyfenquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke bedanktquote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, moet je even nadat je een stoel hebt gekozen non-member kiezen.
12 maanden is 12 maanden. En als Fifa 25 september uitkomt, zou dat dus wel zo moeten zijn.quote:
houdenquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Jonnsie het volgende:
Nog tips over Benzema? Houden of verkopen..? Net voor 25k bin kunnen kopen!
hoe kom je aan zoveel doekoes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Jonnsie het volgende:
Keep the bitchquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef Jonnsie het volgende:
Thanks! Houd ik hem nog ff vast!quote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
@Jonnsie, houden natuurlijk.
Toch niet in je broek mag ik hopen, anders sta je mooi voor paal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een vriend van me zei dat Benzema alleen nog maar gaat dalen en dat hij over een week nog maar 1.5k waard is. Dit meende hij ook.
Ik moest bijna pissen van het lachen.
Nee joh, netjes in het urinoir!quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toch niet in je broek mag ik hopen, anders sta je mooi voor paal.
?????????quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Een vriend van me zei dat Benzema alleen nog maar gaat dalen en dat hij over een week nog maar 1.5k waard is. Dit meende hij ook.
Hij kan best eens gelijk hebben, voor FIFA12quote:Op zondag 23 september 2012 20:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ok jammer, kan nu Benzema kopen als ik al het geld bij elkaar op 1 account kan zetten, EA TAXquote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst met je accounts fifa 13 laden.
Tradeoffer gaat er toch ook tax af?quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ok jammer, kan nu Benzema kopen als ik al het geld bij elkaar op 1 account kan zetten, EA TAX![]()
Waarom koop je bronzen spelers niet meteen in de goede formatie, een beetje goed zoeken en je komt toch veel goedkoper uitquote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bronze Eredvisie team tot nu toe, binnenkort ff alle formaties fixen
Bent slechts 8kquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
Wat is die voorhoede in de bpl duur zeg
quote:Op zondag 23 september 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had allemaal bronze stadions gediscard maar je kan zelfs non-shiny bronze stadions voor 400 verkopen
Zonde dat ik hem nog niet in mijn formatie hebquote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef Maver24 het volgende:
Castaignos is echt een verademing in Fifa 13.
Meer dan zn geld waard,
Hij is echt rete snel en sterk, wow
Sterf, heb ik goddomme toch voor betaalt?quote:Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later
Een keertje f5'en. Betekent dat er teveel mensen in zittenquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Sterf, heb ik goddomme toch voor betaalt?
Gewoon opnieuw blijven proberenquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
F5 gewoonquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je verder nog spelers ofzo? ook voor zerokil deze vraagquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
So have I! Nu maar Buttje proberen te halen!
Kan nog niet met je eigen account, maar misschien wel naar anderen die ook een season pass hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef Confetti het volgende:
Iemand succesvol een trade offer gedaan?
Benzema net kunnen kopen voor 25k bin!quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb je verder nog spelers ofzo? ook voor zerokil deze vraag
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is www.ultimatedb.nl een betrouwbare site?
Skkltjequote:
Ja.quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Is www.ultimatedb.nl een betrouwbare site?
Ergens in 2013 sowieso.quote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
@Jonnsie, houden natuurlijk.
quote:
Dank u.quote:
Ik doe het net als altijd maar hij pakt bij next scan helemaal niets. bij first scan wel maar bij de tweede scan nietquote:
Koch van PSV op CB ipv Lamquote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie nog verbeteringen?
Gaat voor ongeveer 25k heb ik onderhand gezien!quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Greenpeas het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga proberen Torres te verkopen.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Benzema net kunnen kopen voor 25k bin!Verder 1 bronzen team!
Verkeerde proces denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het net als altijd maar hij pakt bij next scan helemaal niets. bij first scan wel maar bij de tweede scan niet
Kan hem niet in de goede formatie vinden..quote:
Verkeerd proces danquote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het net als altijd maar hij pakt bij next scan helemaal niets. bij first scan wel maar bij de tweede scan niet
Dus als je een speler kan kopen voor een prijs die ongeveer de gemiddelde prijs is op die site, kan je daar nog wel winst op maken?quote:
Je moet die 2 eronder hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
de gemarkeerde! Die heb ik ja maar die doet niets bij de next scan
Nee, want dat is de gemiddelde prijs. Je moet zelf opletten voor hoeveel je hem koopt, welke formatie etc..quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus als je een speler kan kopen voor een prijs die ongeveer de gemiddelde prijs is op die site, kan je daar nog wel winst op maken?
de 2e van flash?quote:
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dus als je een speler kan kopen voor een prijs die ongeveer de gemiddelde prijs is op die site, kan je daar nog wel winst op maken?
Nog veel te weinig, mehquote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gaat voor ongeveer 25k heb ik onderhand gezien!
Heb je die Oduro gezien dan? Twee dagen geleden voor 2k, nu onderhand ook al 10k...quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
Kandji lag vanmorgen rond de 4k, er wordt nu al 10k op geboden
Oduro was vorig jaar een tijdje 30kquote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb je die Oduro gezien dan? Twee dagen geleden voor 2k, nu onderhand ook al 10k...
Ja, wie speelt er nu weer Playstationquote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Sorry!Das wel Xbox he, weet niet of je dat ook speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
Waarom is dat moeilijk?quote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
Best moeilijk om zo'n voetbal reis zelf te boeken.
Vlucht, hotel , en ticket.
Hotel prijzen verschillen echt veel per plek. En vlucht is er niet van Eindhoven naar Manchester, dus dan geeft hij Liverpool aan, en dan moet je naar Manchester toe etc etcquote:
Gewoon morgen de spelers stuk voor stuk even weer opnieuw bekijken!quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Maver24 het volgende:
ik weet morgen heel die prijzen niet meer. Vandaag was alles heel anders denk ik tot op zichte weer van morgen.
Alles stijgt als een raket de lucht in,
vraag me echt af waar het stopt en of het wel allemaal nog heel veel meer gaat stijgen
Nu is het wel zo dat alleen de early access mensen nu dit spelen
Alle silvers zijn momenteel zeldzaam en uberduur. Zou op dit moment niet op silverjacht gaan als ik jou was..dit kan nooit zo blijven..Echt te bizar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Jonnsie het volgende:
Hmm, slechts 3 Casta's op de Xboxmarkt op dit moment...
Pricefixen? Of zullen er snel nieuwe bij komen?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, wie speelt er nu weer Playstation
Haha ik heb wel een PS3, maar die gebruik ik voornamelijk als blu-ray speler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedkopere 3D Blu-ray speler vind je niet
![]()
tijd voor zilverenpakjes dan maar, hahaquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle silvers zijn momenteel zeldzaam en uberduur. Zou op dit moment niet op silverjacht gaan als ik jou was..dit kan nooit zo blijven..Echt te bizar.
Inmiddels wel hoorquote:Op zondag 23 september 2012 20:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha ik heb wel een PS3, maar die gebruik ik voornamelijk als blu-ray speler!Goedkopere 3D Blu-ray speler vind je niet
Niet echt..quote:Op zondag 23 september 2012 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen koopt gouden of bronzen packs.
Ja maar dat is toch eigenlijk altijd zo? Silver packs koopt bijna niemand.quote:Op zondag 23 september 2012 20:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen koopt gouden of bronzen packs.
Bedankt, zat al te twijfelen! En met Buttner dan? Nu kopen voor +/- 40k, of wachten tot dinsdag? Zal die nog veel dalen? Denk namelijk niet dat hij nog een IF gaat krijgen dit seizoen...quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle silvers zijn momenteel zeldzaam en uberduur. Zou op dit moment niet op silverjacht gaan als ik jou was..dit kan nooit zo blijven..Echt te bizar.
Jezus, 40K? Eergister ofzo was hij 10K.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bedankt, zat al te twijfelen! En met Buttner dan? Nu kopen voor +/- 40k, of wachten tot dinsdag? Zal die nog veel dalen? Denk namelijk niet dat hij nog een IF gaat krijgen dit seizoen...
Wat, echt waar?! Die heb ik gemist dan!quote:Op zondag 23 september 2012 20:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jezus, 40K? Eergister ofzo was hij 10K.
Lucas kan ook maar die is rechtsbenig en minder goedquote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef Maver24 het volgende:
Hulk is echt de enige RM/RW braziliaan, die moet dan wel duurder gaan worden,enige optie
Bijna niemand behalve ik (als de prijzen hoog genoeg zijn)quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch eigenlijk altijd zo? Silver packs koopt bijna niemand.
huh?quote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef Maver24 het volgende:
Hulk is echt de enige RM/RW braziliaan, die moet dan wel duurder gaan worden,enige optie
Wut Calfreezy nog op zijn mainaccountquote:
Hulk en Lucas zijn de enige goede, rest is kut en Hulk is veruit de bestequote:
Hij is naar West Ham gegaan. Volgens mij zijn de oude versies van spelers alleen op de PS3 te vinden (hopelijk)quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat is er met James Collins van Aston Villa, er staan er 0 op de markt. 0 weight?
EA gaat er nog op cashen denk ik, gewoon 5 IF´s uitbrengen in de toekomst, viel me ook al op dat alles bijna met 1 rating omhoog gaat (IFs)quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef stoereboii het volgende:
Dat snap ik dus echt niet van EA, Hulk zit in het TOTY, en hij krijgt toch een downgrade??
Echt raar, bij Ibra is er zelfs geen stat veranderd denk ik?quote:Op zondag 23 september 2012 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
EA gaat er nog op cashen denk ik, gewoon 5 IF´s uitbrengen in de toekomst, viel me ook al op dat alles bijna met 1 rating omhoog gaat
Open je die nu pas dan?quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef Ferdii het volgende:
Heej Klaas jan der hunterrr uit mijn starterspakket
Ik denk dat hij helemaal niet in fut zitquote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
Yobo is wel 0 weight? (die van Everton)
Nog steeds geen op de markt.
Kan ook jaquote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal niet in fut zit
Strootman verdiende een 8quote:Op zondag 23 september 2012 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thijs Slegers![]()
Geeft ie Strootman een 7, en Marcelo ook!!!!!!!
Oh, ik heb woensdag de cd normaal gezien, dus ga er geen 25 euro aan wastenquote:Op zondag 23 september 2012 21:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ja mijn web account was gelocked, moest dus wachten op seasonal ticket
Marcelo speelde gewoon uitstekend.quote:Op zondag 23 september 2012 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thijs Slegers![]()
Geeft ie Strootman een 7, en Marcelo ook!!!!!!!
Minstens.quote:
Zowel Marcelo als Derijck hadden het moeilijk eerste helft. 2de helft heeft iedereen echt goed gespeeld. Maar je kan toch niet zeggen dat Strootman maar een 7 verdiende.quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Marcelo speelde gewoon uitstekend.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Compliment het volgende:
En fifabazen? Hoe speelt fifa 13? De moeite waard om t te halen?
Het spel is echt een verademing in vergelijking met fifa 12! Het speelt gewoon een stuk vrijer!quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Compliment het volgende:
En fifabazen? Hoe speelt fifa 13? De moeite waard om t te halen?
Xbox of ps3?quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er al 2 verkocht voor 9.5k
Is er een groot verschil met de demo?quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het spel is echt een verademing in vergelijking met fifa 12! Het speelt gewoon een stuk vrijer!
Lood om oud ijzer met Cabral, ik had liever Drenthe gehadquote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Minstens.
Enige minpunt was die bal matig wegkopen waardoor Pelle die grote kans kreeg
Wat was Verhoek slecht zeg, daar heeft Twente even een goede deal mee gehad
Hutch is altijd degelijk. Iedereen klaagt over hem ,maar hij werkt zich uit de naad en zit er altijd op. Scoort bijna altijd wel een voldoende.quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zowel Marcelo als Derijck hadden het moeilijk eerste helft. 2de helft heeft iedereen echt goed gespeeld. Maar je kan toch niet zeggen dat Strootman maar een 7 verdiende.
The Hutch verdiende ook wel een 8 eigenlijk
quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Ik presenteer u: Brabelgtinie
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die Singh wel een aardige speler zou zijn, maar die krijgt niet eens een kansquote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer met Cabral, ik had liever Drenthe gehad
Maar dan haalt van Geel ook Immers, Singh, die Noorse buitenspeler
Haal een goede spits en Drenthe en je bent klaar.
Clasie verdiende wel een 7, bleef als enige ver overeind, pakte weer veel ballen af, wat minder in de passing maar speelt altijd een dikke voldoende. Rest was vreselijk, Janmaat, Kongolo en BMI ook nog een voldoende, rest nietquote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Pelle maar een 5. Die vond ik niet eens zo slechtClasie een 7 terwijl dat zijn beste moment die middelvinger naar ons was
Dombo
Tof team!quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef detennismaster het volgende:
Ik presenteer u: Brabelgtinie
[ afbeelding ]
Is het niet aankloten met dat aannemen?quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het spel is echt een verademing in vergelijking met fifa 12! Het speelt gewoon een stuk vrijer!
Ik zou Chocolegs nooit halen als eerste spits, veel te traag.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Wat is beter?
Benzema en Eto'o houden of alles verkopen en voor vPersie gaan?>
Het is even wennen, maar als je het een beetje onder de hand hebt is het echt een fijne manier om gemakkelijk voorbij iemand te komen die slecht opgesteld staat!quote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Compliment het volgende:
[..]
Is het niet aankloten met dat aannemen?
Nogmaals: is er een groot verschil met de demo?quote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar als je het een beetje onder de hand hebt is het echt een fijne manier om gemakkelijk voorbij iemand te komen die slecht opgesteld staat!
Dat is het niet, meer de prijs stijgingenquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik zou Chocolegs nooit halen als eerste spits, veel te traag.
Janmaat slecht? Mertens 90 minuten niet gezien andersquote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Singh wel een aardige speler zou zijn, maar die krijgt niet eens een kans
Ik vond Nelom en Leerdam best goed. En ik vind die Janmaat toch wel zo slecht, ongelooflijk wat een simpele voetballer.
Ik zeg ook niet dat Marcelo slecht was he, maar ik vind gewoon dat hij niet hetzelfde punt als Strootman verdient. En Hutch vind ik tot nu toe de gene bij PSV die het constanst speelt idd. Maar die was vandaag ook gewoon heel goed, en heeft geen kind aan Schaken gehad. Ritzmaier ook mooi debuut gemaaktquote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hutch is altijd degelijk. Iedereen klaagt over hem ,maar hij werkt zich uit de naad en zit er altijd op. Scoort bijna altijd wel een voldoende.
Marcelo had een moeilijke 1e helft, maar geen fouten en geeft ook steeds beter rugdekking. Heeft pele goed afgestopt.
Strootman had wel 8+ verdiend ja.
Ik hoorde laatst dat Koeman Singh niet eens wilde hebben. Ook wel fijnquote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Singh wel een aardige speler zou zijn, maar die krijgt niet eens een kans
Ik vond Nelom en Leerdam best goed. En ik vind die Janmaat toch wel zo slecht, ongelooflijk wat een simpele voetballer.
Dat vind ik ook ja, Willems en Hutch zijn gewoon degelijke spelers, Hutch moet wel vervangen worden eind van dit seizoen.. Willems speelt gewoon goed en gaat alleen maar beter worden.quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hutch is altijd degelijk. Iedereen klaagt over hem ,maar hij werkt zich uit de naad en zit er altijd op. Scoort bijna altijd wel een voldoende.
Marcelo had een moeilijke 1e helft, maar geen fouten en geeft ook steeds beter rugdekking. Heeft pele goed afgestopt.
Strootman had wel 8+ verdiend ja.
Hij is zo achterlijk traagquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat Koeman Singh niet eens wilde hebben. Ook wel fijn
Nelom en Leerdam waren echt niet slecht hoor. Hadden Lens (hij pakte vaak Lens op) en Narsingh handen vol aan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Clasie verdiende wel een 7, bleef als enige ver overeind, pakte weer veel ballen af, wat minder in de passing maar speelt altijd een dikke voldoende. Rest was vreselijk, Janmaat, Kongolo en BMI ook nog een voldoende, rest niet
Ben het met je eens!quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Marcelo slecht was he, maar ik vind gewoon dat hij niet hetzelfde punt als Strootman verdient. En Hutch vind ik tot nu toe de gene bij PSV die het constanst speelt idd. Maar die was vandaag ook gewoon heel goed, en heeft geen kind aan Schaken gehad. Ritzmaier ook mooi debuut gemaakt
Narsingh ben ik nu al een beetje klaar mee. Zijn grote kracht, de snelheid, gebruikt ie niet eens doordat hij constant naar binnen wil trekken en dan eerst de man opzoekt. Is 2x voorbij Nelom gekomen maar
Singhquote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo achterlijk traagBurgerking is nog snller!
Mertens was vandaag aanvallend gezien de beste man van PSV, misschien samen met Lens. Dat zijn acties niet lukten alla, maar hij was wel belangrijk en is 90 minuten aanvallend goed bezig geweest.quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat slecht? Mertens 90 minuten niet gezien anders
Nelom was ook wel redelijk misschien maar die loopt met een vieze houding rondLeerdam was Wijnaldum de hele 2e helft kwijt.
Lens liep maar wat te dolen, BMI speelde niet bijzonder maar had niet echt moeite, Narsingh kan veel en veel beter en is er maar sporadisch langsgekomen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nelom en Leerdam waren echt niet slecht hoor. Hadden Lens (hij pakte vaak Lens op) en Narsingh handen vol aan.
Weet ik niet en nee.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]Hoeveel kost het?
En heb je season pass gekocht?
Heb de demo slechts één keer gespeeld, kan hier dus geen goed antwoord op geven.quote:Op zondag 23 september 2012 21:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nogmaals: is er een groot verschil met de demo?
Moet je even op de markt kijken krijg je als antwoordquote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]Hoeveel kost het?
En heb je season pass gekocht?
?quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even op de markt kijken krijg je als antwoord
Het enige leuke aan PSV vond ik die schoten van Toivonen, verder vond ik ze aanvallend ook zwak hoor. Zeker gezien die voorhoede (voor nederlandse begrippen)quote:Op zondag 23 september 2012 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens was vandaag aanvallend gezien de beste man van PSV, misschien samen met Lens. Dat zijn acties niet lukten alla, maar hij was wel belangrijk en is 90 minuten aanvallend goed bezig geweest.
Ik heb Mertens niet gezien hoorquote:Op zondag 23 september 2012 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens was vandaag aanvallend gezien de beste man van PSV, misschien samen met Lens. Dat zijn acties niet lukten alla, maar hij was wel belangrijk en is 90 minuten aanvallend goed bezig geweest.
Yobo zit helemaal niet in FUT. Is naar Fenerbahce gegaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
Yobo is wel 0 weight? (die van Everton)
Nog steeds geen op de markt.
Ik vraag het me af bij Narsingh hoor. Hij leek niet te snappen dat hoe die het nu deed niet werkten, deed steeds hetzelfde. Ik ben niet onder de indrukquote:Op zondag 23 september 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lens liep maar wat te dolen, BMI speelde niet bijzonder maar had niet echt moeite, Narsingh kan veel en veel beter en is er maar sporadisch langsgekomen.
quote:Op zondag 23 september 2012 21:12 schreef stoereboii het volgende:
En voor de non-beliebers, Ozil is al 35knu 10k winst al, nachtje erop voor 34750 en morgen Benzema proberen halen voor een degelijke prijs
Ja, het is toch zo.quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even op de markt kijken krijg je als antwoord
Ik las het, toch een bietje vreemdquote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef zerokil het volgende:
Na zijn doelpunt zondag tegen Feyenoord (3-0) vormde Georginio Wijnaldum met de vingers van zijn handen de letters L en W. De middenvelder van PSV wilde zijn treffer daarmee opdragen aan zijn vrienden Leroy Fer en Jetro Willems. "Zij waren vanochtend de eersten die me succes wensten", aldus Wijnaldum.
Ruilen tegen Verhoek?quote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af bij Narsingh hoor. Hij leek niet te snappen dat hoe die het nu deed niet werkten, deed steeds hetzelfde. Ik ben niet onder de indruk
Oh dacht dat het echt wasquote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, het is toch zo.Ik weet zelf de prijzen ook niet heb alleen dit team gemaakt op futwiz.
Chapeauquote:
Precies, maar stel je koopt hem 200 coins goedkoper is de kans redelijk dat je er minstens 200 winst op maakt, mits de formatie enigzins relaxed is.quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want dat is de gemiddelde prijs. Je moet zelf opletten voor hoeveel je hem koopt, welke formatie etc..
Niet helemaal met je eens. Maar voorin loopt het nog niet super, dat niet nee. En de goals vallen allemaal toch niet door uitgespeelde kansen idd.quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het enige leuke aan PSV vond ik die schoten van Toivonen, verder vond ik ze aanvallend ook zwak hoor. Zeker gezien die voorhoede (voor nederlandse begrippen)
Weggegooid geldquote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar te koop gezet, hopen dat die verkocht raakt.
Dat wel, die was heel knap gemaaktquote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh maakte wel een pracht goal
Waarom moest hij gebanned worden?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut Calfreezy nog op zijn mainaccount? Hoezo is die niet gebannen. Kut EA, RIK DOE ER WAT AAN
Tamperen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waarom moest hij gebanned worden?
Tamperquote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
22k?quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar te koop gezet, hopen dat die verkocht raakt.
tamperenquote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ook!quote:
Feyenoord was aanvallend zo zwak, zat geen beweging in en dan houdt het al snel op. Ik had gehoopt dat Immers nog last had en Vilhena kon spelen, veel meer snelheid en dynamiek heeft hij.quote:Op zondag 23 september 2012 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens. Maar voorin loopt het nog niet super, dat niet nee. En de goals vallen allemaal toch niet door uitgespeelde kansen idd.
Maar ik heb me wel verbaasd over Feyenoord hoor. Pelle was wel sterk, maar die gaat verder echt niet veel goals maken. En Verhoek en Schaken waren echt slechtEn guyon had er wel afgemogen, idioot
Ramires, Hulk en Luiz heb ik alquote:
Dat ga je nog veel vaker meemaken ben ik bangquote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Neger wat?! Win ik met 2-0 in zo'n season potje word ik van de server afgegooid van fut.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef Maver24 het volgende:
Sta gewoon fucking 4-0 voor tegen Wolfsburg op legandary !!!, ik zit gewoon met kippenvel te spelen, dikke aanvallen man
hahah EA. Dit is pas je 1e dag, ben benieuwd wat je over een maand van ze vindt.quote:Op zondag 23 september 2012 21:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Neger wat?! Win ik met 2-0 in zo'n season potje word ik van de server afgegooid van fut.
Immers was ook dramatisch iddquote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord was aanvallend zo zwak, zat geen beweging in en dan houdt het al snel op. Ik had gehoopt dat Immers nog last had en Vilhena kon spelen, veel meer snelheid en dynamiek heeft hij.
Fernandez mag van mij ook wel weggaan, die kan niets
Fernandez is in FUT koning andersquote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord was aanvallend zo zwak, zat geen beweging in en dan houdt het al snel op. Ik had gehoopt dat Immers nog last had en Vilhena kon spelen, veel meer snelheid en dynamiek heeft hij.
Fernandez mag van mij ook wel weggaan, die kan niets
Godver, het was hier net 2 uur oorlog buitenquote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
Hé, het regent. Het zal ook wel weer niet in NL
Ja ik heb dit team nog:quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Heb je verder nog spelers ofzo?
Patoquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er een leuke, pacey 4* skill spits uit brazilië? Futhead wil niet meewerken
Dan zijn chuzz en futwiz er ook nogquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er een leuke, pacey 4* skill spits uit brazilië? Futhead wil niet meewerken
Toivonen kwam vrij omdat de aanval hun man iedere keer liet lopen, PSV komt dan in overtal en dan moet je instappen en dan komen de spelers vrij. Ik hoop echt snel dat de Vrij weer fit is want dat is echt een verademing achterin en ik hoop ook dat er een linksbuiten bij komt want Schaken op links is niks.quote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Immers was ook dramatisch iddVerdedigend staat het best goed, op die ouwe na
!!!!!!!, maar aanvallend is het helemaaaaaal niets. Maar Clasie stond op Toivonen toch? Vond toch dat ie die vaak liet lopen. Vooral 2de helft.
Wallysonquote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
En dat is?quote:
Mathijsen speelde overigens prima. Ik vond hem beter dan BMI. Jammer dat hij geblesseerd uitviel, maar Kongolo speelde ook wel redelijk. Ondanks 3 tegengoals.quote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Immers was ook dramatisch iddVerdedigend staat het best goed, op die ouwe na
!!!!!!!, maar aanvallend is het helemaaaaaal niets. Maar Clasie stond op Toivonen toch? Vond toch dat ie die vaak liet lopen. Vooral 2de helft.
BMI is toch wel een goede CB hoor, vond hem nooit goed maar speelde vandaag erg sterkquote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toivonen kwam vrij omdat de aanval hun man iedere keer liet lopen, PSV komt dan in overtal en dan moet je instappen en dan komen de spelers vrij. Ik hoop echt snel dat de Vrij weer fit is want dat is echt een verademing achterin en ik hoop ook dat er een linksbuiten bij komt want Schaken op links is niks.
Slapen.. ik ben net wakkerquote:Op zondag 23 september 2012 21:19 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg wakker, ik kijk om 6u nog wel ff naar FUT, later!
futwiz is kutquote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zijn chuzz en futwiz er ook nog
Ik heb Pato en die pacehoer uit Rusland. Wellinton ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Cisse is toch linksbuiten?quote:Op zondag 23 september 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toivonen kwam vrij omdat de aanval hun man iedere keer liet lopen, PSV komt dan in overtal en dan moet je instappen en dan komen de spelers vrij. Ik hoop echt snel dat de Vrij weer fit is want dat is echt een verademing achterin en ik hoop ook dat er een linksbuiten bij komt want Schaken op links is niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
vergeten te zeggen dat ik het silver wil hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb Pato en die pacehoer uit Rusland. Wellinton ofzo.
Was een glitch, met gebruik van Tamper Data kon je gratis packs openenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vergeten te zeggen dat ik het silver wil hebben
Lens niet veel gezien maar door het overtal wat ontstond omdat de aanvallers van Feyenoord niet terugkwamen, werd PSV gevaarlijk. BMI staat de komende tien jaar in Oranje. SNel, sterk, kan ook nog aardig voetballen! Vandaag was hij alleen wel erg laconiek somsquote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
BMI is toch wel een goede CB hoor, vond hem nooit goed maar speelde vandaag erg sterk
quote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waar heb jij gelegen in de afgelopen paar dagen?
quote:Op zondag 23 september 2012 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Cisse is toch linksbuiten?Cisse is meer een linksback, aanvallend 3x niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Lens speelde vooral zichzelf uit de wedstrijd vond ik. Matig aan de bal vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lens niet veel gezien maar door het overtal wat ontstond omdat de aanvallers van Feyenoord niet terugkwamen, werd PSV gevaarlijk. BMI staat de komende tien jaar in Oranje. SNel, sterk, kan ook nog aardig voetballen! Vandaag was hij alleen wel erg laconiek soms
Lens vond ik anders wel weer goed. Sterk aan de bal, liep voor elke bal, goed afgejaagd. Jammer dat hij niet heeft gescoord.quote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lens niet veel gezien maar door het overtal wat ontstond omdat de aanvallers van Feyenoord niet terugkwamen, werd PSV gevaarlijk. BMI staat de komende tien jaar in Oranje. SNel, sterk, kan ook nog aardig voetballen! Vandaag was hij alleen wel erg laconiek soms
Wowquote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Diegene die mij die Ashe had aangeraden, bedankt heb 500c profit op hem.
Zo ziet mijn goldteam er op dit moment uit. Fucking toevallig dat we bijna hetzelfde hebben.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Diegene die mij die Ashe had aangeraden, bedankt heb 500c profit op hem.
Hahaha totaal anders gezien. Hij werkte wel heel hard en dat was wel belangrijk, vooral door goed ruimte te creëren. Maar aan de bal vond ik hem echt minder vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lens vond ik anders wel weer goed. Sterk aan de bal, liep voor elke bal, goed afgejaagd. Jammer dat hij niet heeft gescoord.
Heb jij dit team alquote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo ziet mijn goldteam er op dit moment uit. Fucking toevallig dat we bijna hetzelfde hebben.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zo ziet mijn goldteam er op dit moment uit. Fucking toevallig dat we bijna hetzelfde hebben.![]()
[ afbeelding ]
Aan de bal zelf zwak, maar hij hield BMI en die andere goed van de bal.quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha totaal anders gezien. Hij werkte wel heel hard en dat was wel belangrijk, vooral door goed ruimte te creëren. Maar aan de bal vond ik hem echt minder vandaag
Waarom geen Lloris op doel? Ziek team man..ben jaloersquote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe heb jij dat tamperen aangepaktquote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of Llorisquote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]Is Sirigu niet een beter optie op goal? Of een andere Ligue 1 keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |