Dat maakt jou een kenserpersoon aangezien je daar woont?quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Dimens het volgende:
Verder wel terechte klacht. Zoetermeer is een kenserstad.
Nee. Ik woon dan ook nog net in het gedeelte waar de meest normale mensen en gezinnen wonen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat maakt jou een kenserpersoon aangezien je daar woont?
Zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Ik woon dan ook nog net in het gedeelte waar de meest normale mensen en gezinnen wonen.
Jij woont in Zoetermeer?quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
True, maar in vergelijking met Den Haag vind ik het wel lekker dat mijn buren geen Mbutu, Mohammed en Fatma heten.
Ik was daar vandaag nogquote:
Wat biertjes halen en bij die flats daar tegen over assie rokenquote:
Welke flats?quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat biertjes halen en bij die flats daar tegen over assie roken
Als je bij die ingang staat, waar je rechts de AH hebt, daar tegenoverquote:
Het heeft daar 4 ingangen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als je bij die ingang staat, waar je rechts de AH hebt, daar tegenover
quote:
Daar sta ik dus altijdquote:
Is het eigenlijk ook.quote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef LepeltjeLepeltje het volgende:
Zoetermeer was toch een dorp?
O kut, nu wordt er veel duidelijk voor mij. Dat het niet aan mijn kop of mijn kleedstijl ligt maar dat ik gewoon bij de verkeerde ingang sta. Gvd!quote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Goeie kant dat. De andere kant is voor paupers.
stedelijk college gezeten in zoetermer was wel goede school veel vechtpartijen met knuppels na schooltijdquote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef LepeltjeLepeltje het volgende:
Op het Veurs zitten er allemaal kids uit Zoetermeer die de scholen daar niet te doen vondenWtf is dat ook met dat Nassau College de laatste tijd in het nieuws
Zoetermeer
Nee, in Zoetermeer heten ze Ali, Achmed en Omar.quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
True, maar in vergelijking met Den Haag vind ik het wel lekker dat mijn buren geen Mbutu, Mohammed en Fatma heten.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef Adelante het volgende:
Zoetermeer is voor Den Haag, als wat Almere voor Amsterdam is
Ik kom weleens bij de sting in Zoetermeer en ik vind die eigenlijk wel een betere winkel met meer assortiment dan die in Leidsenhagequote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef J0rnn het volgende:
Ik vind t wel grappig dat je loopt te huilen op dure winkels en dan een foto van een gast neerzet die in de sting werkt
Zoetermeer is geen stad, maar een filiaal van Den Haag. Net zoals Almere en Spijkenisse dat zijn van Amsterdam resp. Rotterdam. Kansloze woonfabrieken die steevast onderaan de lijst van levenskwaliteit staan.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
stedelijk college gezeten in zoetermer was wel goede school veel vechtpartijen met knuppels na schooltijd
Erasmus is toch een gevangenis? Heb ik gehoordquote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
stedelijk college gezeten in zoetermer was wel goede school veel vechtpartijen met knuppels na schooltijd
Zal wel even wennen zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O kut, nu wordt er veel duidelijk voor mij. Dat het niet aan mijn kop of mijn kleedstijl ligt maar dat ik gewoon bij de verkeerde ingang sta. Gvd!
Morgen he, morgen zal ik als een echte baas bij de juiste ingang staan.
Erasmus is niet meer zo'n gevangenis als het was. Ze hebben het gebouw veranderd mede vanwege die rede.quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef LepeltjeLepeltje het volgende:
[..]
Erasmus is toch een gevangenis? Heb ik gehoordEn Alfrink een nerdschool waar je zelfs een tijdje op de grond moest zitten in de les omdat ze te weinig stoelen hadden
Oh ja een collega van me zat op het Alfrink en ging toen naar het Bona in LeidenZuid en vervolgens na een jaar naar het Marecollege omdat dat Bona nog erger was dan het Alffrinkquote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Erasmus is niet meer zo'n gevangenis als het was. Ze hebben het gebouw veranderd mede vanwege die rede.![]()
Alfrink is wel beetje voor nerds ja. Maar Zomermeisje zit daar dus dat is sowieso een plus.
okequote:Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef haan33 het volgende:
Ik vind Zoetermeer een stomme stad, ik zal nu beargumenteren waarom.
juist welquote:Het verkeer is echt een chaos, normale wegen zijn er gewoon niet.
boeie.. anders rij je nog een km extra op de snelwegquote:De afrit naar Zoetermeer is ongeveer 5km lang en dan ben je opeens in een stad.
je bent gewoon domquote:De borden die je moet volgen kloppen voor geen kant, wat je wordt gewoon die stad uitgestuurd.
die josties heb je overalquote:De mensen die er rondlopen zijn ook niet normaal, vaak van die opgeschoren mannetjes die zich een half uur op moeten maken voor ze er een beetje goed uit zien.
Hier een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hij vind zelf dat hij het helemaal heeft gemaakt.
je snapt er gewoon niks vanquote:Ook wil ik mijn gal spuwen over het wijkensysteem in de stad.
Zelfs op verkeersborden zijn wijken met nummers aangegeven, dus als je zelf niet in Zoetermeer woont, snap je er geen hol van.
Hier een voorbeeld:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/35/vlaustraliweg06.png (copy/paste deze link) ]
lastig he, servicequote:Ook zijn de winkels er ronduit kut, kleren zijn er zo duur, dat het niet te betalen is.
Je wordt constant lastig gevallen door lui die daar werken.
Je kunt niet rustig kijken voor er weer zo'n mongool je iets komt vragen.
stingquote:
waddixveen is pas kut !quote:Mijn klacht is gewoon duidelijk, het is een kut stad, het is gewoon allemaal niks!
je moeder is een stomme stadquote:Gewenste oplossing: bom erop!
Klacht: zoetermeer is een stomme stad
Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.quote:
CS is ook nog niet af, zemmer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.
Er wordt altijd gebouwd aan Rotterdam. Zo zijn wij: werkers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef mrazura het volgende:
[..]
Heel die omgeving zijn ze aan het verbouwen heus?
Het wordt wel elke keer dat ik daar kom beter. Duurt wel lang. De eerste keer dat ik daar kwam in 2008, waren ze er al mee bezig en het is nog steeds niet af.quote:
Niet echt harde werkers.quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er wordt altijd gebouwd aan Rotterdam. Zo zijn wij: werkers.
Zoetermeerquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Dimens het volgende:
Yreal woont in Zoetermeer en is beledigd.
Toch mis ik een fatsoenlijke discotheek en kroeg.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer [ afbeelding ]. Alles watt je nodig hebt, zonder de ellende van een grote stad
Elk jaar begin ik mij meer te ergeren aan Zoetermeer. Er is niets te doen en het volk is kut.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer [ afbeelding ]. Alles watt je nodig hebt, zonder de ellende van een grote stad
Ja het zou in 2013 af moeten zijn, ik zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het wordt wel elke keer dat ik daar kom beter. Duurt wel lang. De eerste keer dat ik daar kwam in 2008, waren ze er al mee bezig en het is nog steeds niet af.
Disco is voor paupers en queens !quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef mrazura het volgende:
[..]
Toch mis ik een fatsoenlijke discotheek en kroeg.
Feunen met mijn homies!quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik ook achter bij die c1000 daar
quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke
[..]
juist wel
[..]
boeie.. anders rij je nog een km extra op de snelweg
[..]
je bent gewoon dom
[..]
die josties heb je overal
[..]
je snapt er gewoon niks van
[..]
lastig he, service
[..]
sting
[..]
waddixveen is pas kut !
[..]
je moeder is een stomme stad
Gelukkig is er een goede shop in Buytenwegh,quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een keer geweest. Vond het er bijzonder ongezellig. Zou er nooit gaan wonen, zoveel is zeker.
Ja, ik kwam daar niet om te blowen. Maar ik vond de gehele plaats ongezellig, kaal allemaal. Weinig sfeer. En een hoop paupers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een goede shop in Buytenwegh,
En Oosterheem, als wijken aids konden krijgen was Oosterheem overleden
Wat een pauperwijk zeg
Allemaal van dat scootertuigquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik kwam daar niet om te blowen. Maar ik vond de gehele plaats ongezellig, kaal allemaal. Weinig sfeer. En een hoop paupers.
Nee maar dat is bij al die oude VINEX locaties rondom steden als Den Haag, Rotterdam enz. Zijn gewoon volgepropt met woningen en verder is er geen flikker te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Allemaal van dat scootertuig.
En in de avond is er gewoon geen flikker te doen.
Nee jij bent een geweldige leuke, spontane kerel. Jij past precies bij dat scootertuig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Allemaal van dat scootertuig.
En in de avond is er gewoon geen flikker te doen.
by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail gaquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon een Haagsche buitenwijk. Moet je ook niet gaan zitten als jongere, maar als gezin prima te doen. En met de RR ben ik in 5 haltes op het Plein in DH in een kwartier, dus top
Of je koopt net als ieder normaal, verantwoordelijk en beschaafd mens gewoon een kaartje. Is dat probleem ook opgelost.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail ga
Waddinxveen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef Pulzzar het volgende:
Komt TS uit Moerkapelle of Zevenhuizen?
Omdat hij pas over Gouda aan het klagen was. (Terecht, want dat is nog veel meer een pauperstad.)
In zoetje nooit controle maarja anders gewoon hoeken ze durven niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
by leidschenveen wel vaak controlle man beter blijf je zoetermeer als je emt randstadrail ga
Waddinxveenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waddinxveen.
Zevenhuizen
Gouda![]()
!!!!!!!
Zat je daar op school?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waddinxveen
Het Coenecoop College
Tot wanneer?quote:
De onderbouwers mogen niet meer roken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heel lang geleden
Het was toen al een kutschool
Het is zo lang geleden, maar ik ben nog helemaal getraumatiseerd door die school. Er zaten veel foute docenten op die school, waaronder een heel smerige ouwe gymdocent die niet van de meisjes af kon blijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
De onderbouwers mogen niet meer roken.
Als je 1 uur spijbelt schakelen ze gelijk de leerplicht in.
Die bom moet je inderdaad doen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Dimens het volgende:
Wacht even tot ik er weg ben voordat je die bom erop dropt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Ik heb de namen maar weggehaald dan. Pas daar dan de volgende keer mee op om zomaar namen te plaatsen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef haan33 het volgende:
Kan een mod al de namen van leraren weghalen? In mijn posts, quotes en text
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb de namen maar weggehaald dan. Pas daar dan de volgende keer mee op om zomaar namen te plaatsen.
Ik heb maar even opgeschoond voor je maar doe dat dan de volgende keer niet meer. Gewoon even twee tellen nadenken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zie er nog wat staan, gewoon al mijn posts + quotees tegen mij weghalen
Domme big, de stationshal is al in gebruik. Er moeten nog een paar trappen afgebouwd worden en dan is het wel een eind klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja het zou in 2013 af moeten zijn, ik zie het niet gebeuren.
Behalve als je in Palenstein woont, dan heb je alsnog buren die wel zo heten.quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ey G ik weet waar je huis woont.
wat is dit voor een kick? Oud topic. Haan heeft een BAN dus zal niet kunnen antwoordenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Haantje ik wacht nu op de tram naar zoetje javalaan lijn 3 en ga zo shoppen welke winkels zijn wel tof?
Dus, rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zoetermeer, Rijswijk zijn bagger, komt ie met almerequote:Op woensdag 14 november 2012 08:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeuzes zeg, ik klaag regelmatig dat ik voor een aantal voorzieningen en goede tabakszaken vijftien kilometer moet reizen, maar als ik dat vergelijk met steden als Zoetermeer (of dorpen dan, wat het ook zijn mag) dan ben ik blij dat ik niet in die straf van god hoef te wonen.
Ik meen het oprecht en eerlijk; Wie wil in godsnaam zijn kinderen daar laten opgroeien? Serieus en heus, dan zoek je toch gewoon ergens anders een betaalbare woning die dan evt. wat kleiner is, zolang je daar maar niet hoeft te wonen?
Ik zit zo eens een ritje door de stad te maken met google earth, dat is echt drie keer niks, hé?
Die paar keer dat ik in de binnenstad van A'dam, Utrecht en Rotterdam liep vond ik dat al een smerige pauperbende, maar dat zijn paradijzen met op zijn minst een eigen identiteit vergeleken met die gore bende bij Zoetermeer en Rijswijk e.d.
Almere is echt héérlijk vergeleken met die troep daar bij Rotterdam en Den Haag in de buurt, allejeuzes zeg.
Vergeleken met, hé. Almere zelf is troep, maar heeft een paar acceptabele wijken waar het prima vertoeven is.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zoetermeer, Rijswijk zijn bagger, komt ie met almere![]()
Ai wat een neukerige kick weer. Op zich wel zielig dat je zoveel aandacht nodig hebt. Wie weet gaat het beter als je je school hebt afgemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Haantje ik wacht nu op de tram naar zoetje javalaan lijn 3 en ga zo shoppen welke winkels zijn wel tof?
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Moet je nu nogsteeds binnensmonds kotsen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.
Wát een kick, ongekend!quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Inderdaad, je kan bij wijze van met je ogen dicht rijden, geweldigquote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
Het wegen systeem in Zoetermeer
's nachts is zmeer een kartbaan! geen hond op de weg, en knallen maar! (wel uitkijken voor wegmisbruikers van SBS6, die rijden hier soms rond)
Ze hebben het de laatste tijd wel een beetje staan opfokken met rotondes overal, maar das in elke stad.
Alweer?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit voor een kick? Oud topic. Haan heeft een BAN dus zal niet kunnen antwoorden
Dat verbaast je?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
's nachts is zmeer een kartbaan! geen hond op de weg, en knallen maar! (wel uitkijken voor wegmisbruikers van SBS6, die rijden hier soms rond)
Ze hebben het de laatste tijd wel een beetje staan opfokken met rotondes overal, maar das in elke stad.
Sietzequote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef junkiesietze het volgende:
Het verbaast me meer dat het tijdelijke bans zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat verbaast je?met die bagger van hem constant?
Klopt dat is beschaving.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Buiten de randstad is geen Nederland.
ja alweer haha, ik snap nu waarom sommige users free haan altijd als userfoto houden.quote:
En dan heb je klachten over de mensen die in Zoetermeer lopenquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Buiten de randstad is geen Nederland.
Randstad is toch groter dan dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:41 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel kijk maar op de kaart van nederland en dit stukje randstad
Gaaf; onze geheime marinebasis daar voor de kust is netjes op het plaatje weergegevenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:41 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel kijk maar op de kaart van nederland en dit stukje randstad
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Gaaf; onze geheime marinebasis daar voor de kust is netjes op het plaatje weergegeven
Het gebied misschien, maar het echte economische hart natuurlijk niet echtquote:Op woensdag 11 september 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Randstad is toch groter dan dat?
Of het ontbreken daarvanquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef kibhaon het volgende:
homostad
kwaliteit van een stad kan je meestal afleiden aan de rapformaties die zo'n gehucht vertegenwoordigen op internet.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef kibhaon het volgende:
homostad
kwaliteit van een stad kan je meestal afleiden aan de rapformaties die zo'n gehucht vertegenwoordigen op internet.
Laten we beginnen met hopen dat hij uitlogt.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:49 schreef GhpH het volgende:
Haan is veranderd... weinig tot geen straattaal, ik hoor niks meer over kapsalons (altijd wel 1x genoemd in elk haantopic) en het tomatenplukken of wat was het?
Wat is de volgende stap? Haan stopt met drinken en roken?
Haha deze is awsome!quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 07:16 schreef Geelman het volgende:
Probleem is dat Zoetje tussen '70 en '00 uit de grond is gestampt. In die periode werden niet de meest mooie huizen ooit gebouwd. Palenstijn gaat trouwens plat.
Wat heeft die relnicht nou weer gedaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat is dit voor een kick? Oud topic. Haan heeft een BAN dus zal niet kunnen antwoorden
Hij werd gezocht?quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef mapima het volgende:
Mn vader woonde vroeger een tijdje in zoetermeer maar is gevlucht
noemt ie -1...quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef CasB het volgende:
De oude wijken van Zoetermeer zijn wel leuk. Noordhove gaat ook nog net wel, maar alles wat erna is gebouwd, laat maar. Rokkeveen en Oosterheem zijn alle uitgerangeerde Hagenesen naartoe verhuisd.
Er zijn 2 dingen echt kut aan Zoetermeer:
- Weinig leuke kroegen (kom alleen in de Min 1, de rest vind ik voor mooiboys, paupers, alcoholisten of proleten).
- De aan- en afvoerwegen. Als er 1 weg is afgesloten (bijvoorbeeld die naar Leiden), dan heb je daar in heel Zoetermeer last van.
De neuk is -1 nou weer.quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef CasB het volgende:
De oude wijken van Zoetermeer zijn wel leuk. Noordhove gaat ook nog net wel, maar alles wat erna is gebouwd, laat maar. Rokkeveen en Oosterheem zijn alle uitgerangeerde Hagenesen naartoe verhuisd.
Er zijn 2 dingen echt kut aan Zoetermeer:
- Weinig leuke kroegen (kom alleen in de Min 1, de rest vind ik voor mooiboys, paupers, alcoholisten of proleten).
- De aan- en afvoerwegen. Als er 1 weg is afgesloten (bijvoorbeeld die naar Leiden), dan heb je daar in heel Zoetermeer last van.
Queens is altijd zo verdomd druk. En vrienden is vrij duur en pauper. The Old pal is voor bejaarde alcoholisten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kroeg voor alternatieve mensen in de Dorpsstraat.
Ga lekker naar café min 1 dan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Queens is altijd zo verdomd druk. En vrienden is vrij duur en pauper. The Old pal is voor bejaarde alcoholisten.
Waar zit jij altijd met de stoere boiis dan.quote:
Thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Waar zit jij altijd met de stoere boiis dan.
Naar de febo na een avond Queens
Dat waren stomme Amsterdammers.quote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
Van de week nog 3 mannen neergeschoten een wijk verderopwat een sensatie altijd weer hier.
Ghetto/Wilde westen van Nederland.quote:Op maandag 16 september 2013 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
is alphen aan de rijn niet dichterbij haan ? en wat vind je daarvan ?
Dordrechtquote:Op maandag 16 september 2013 13:54 schreef eQuaL het volgende:
Terechte klacht. Ze noemen zich maar al te graag de 3e gemeente van Zuid-Holland maar het scheelt helemaal niets met Leiden en Dordrecht. Beiden zijn meer stad dan Zoetermeer ooit zal zijn
Om te werken is het nog wel te doen (Rokkeveen). Ook niet voor niets zoveel IT bedrijven daar.
Niet mooier maken dan het is he, zelfs al woon je bij Voorweg, dan ben je vijf haltes verder nog maar bij de Laan van NOI.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is gewoon een Haagsche buitenwijk. Moet je ook niet gaan zitten als jongere, maar als gezin prima te doen. En met de RR ben ik in 5 haltes op het Plein in DH in een kwartier, dus top
Was dat in de Action van Zoetermeer?quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Gister een vrouw die haar strot door sneed omdat ze gepakt was voor winkeldiefstal
HAHAHAHAHHAA IK GEB WAT GEMIST DAN AHAHAHHAHAHAHA ACTIONquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:59 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Was dat in de Action van Zoetermeer?
Palenstein, Buytenweg en bepaalde delen van oosterheem en rokkeveen bombarderenquote:Op woensdag 18 september 2013 01:42 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wat kunnen we doen om al het tuig kwijt te raken uit Zoetermeer? Dat zou echt een hoop schelen.
Pics? Bron?quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Gister een vrouw die haar strot door sneed omdat ze gepakt was voor winkeldiefstal
Houtbuurt vooral.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Palenstein, Buytenweg en bepaalde delen van oosterheem en rokkeveen bombarderen
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
In in Oosterheem dat stuk achter de oude hoogvliet. Puttershoek, Portugaal, Rhoonstraat enzo.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood is bom. Dat mag van mij wel plat. Vul zelf maar aan wat jij vindt dat ook wel plat mag.
Dat is het winkelcentrum niet. Die ligt iets daarboven. Wat van mij gebombardeerd mag worden is een deel waar allemaal debielen wonen. Van die petjes en matjes.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom bombardeer jij trouwens het winkelcentrum rokkeveen?
Kampen en 2 ghettostratenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:49 schreef Dimens het volgende:
Ik snap alleen die kleine bommen bij de Zegwaartseweg niet.
Oh, en dat stukje Amethyst / Azuriet enzo mag ook plat. Omdat ze zo zeiken om die bussluis voor de 121quote:Op woensdag 18 september 2013 16:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is het winkelcentrum niet. Die ligt iets daarboven. Wat van mij gebombardeerd mag worden is een deel waar allemaal debielen wonen. Van die petjes en matjes.
Met die edit wordt alles duidelijk. Stelletje rijke zeikerds dat.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh, en dat stukje Amethyst / Azuriet enzo mag ook plat. Omdat ze zo zeiken om die bussluis voor de 121
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:54 schreef EmTheBest het volgende:
Langs de Bleiswijkseweg staat nog een woonwagenkamp. Die kunnen we eventueel met gifgas bestrijden en/of zyklon b, vul zelf maar in.
Gewoon verjagen dat tuig. Alleen die vuurwerkpippo's mogen wel blijvenquote:Op woensdag 18 september 2013 16:54 schreef EmTheBest het volgende:
Langs de Bleiswijkweg staat nog een woonwagenkamp. Die kunnen we eventueel met gifgas bestrijden en/of zyklon b, vul zelf maar in.
Ik vind helemaal goei, maar niet richting het Oude Dorp svp.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon verjagen dat tuig. Alleen die vuurwerkpippo's mogen wel blijven
Oeps. Bommen verkeerd geplaatst. Nu verniel ik Nutricia.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:54 schreef EmTheBest het volgende:
Langs de Bleiswijkweg staat nog een woonwagenkamp. Die kunnen we eventueel met gifgas bestrijden en/of zyklon b, vul zelf maar in.
Ach, die gaat toch dichtquote:Op woensdag 18 september 2013 17:01 schreef Dimens het volgende:
Nee, toch niet. Het is nu wel de gevangenis die geraakt wordt inclusief woonwagenkamp.
Laten we trouwens meteen die wijk pakken tussen de bios / stadhuis en palenstein. Daar woont ook alleen maar tuigquote:Op woensdag 18 september 2013 17:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kunnen ze daarna iets moois bouwen.
Nee toch? Volgens mij is dat een prima wijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laten we trouwens meteen die wijk pakken tussen de bios / stadhuis en palenstein. Daar woont ook alleen maar tuig
niet bepaaldquote:Op woensdag 18 september 2013 17:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is dat een prima wijk.
Ik kom er nooit maar ik hoor ook nooit iets negatiefs over die wijk. Alhoewel ik eigenlijk nooit iets hoor over die wijk.quote:
Al het volk dat in de envy komt woont zeg maar daarquote:Op woensdag 18 september 2013 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kom er nooit maar ik hoor ook nooit iets negatiefs over die wijk. Alhoewel ik eigenlijk nooit iets hoor over die wijk.
Ik kom nooit in Envy dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al het volk dat in de envy komt woont zeg maar daar
Ik wilde een keer gaan, toen bleek dat ik al 6.5 euro armer zou zijn voordat ik binnen was ben ik ook maar weer weg gegaan. Amphion is toch een beetje jeugdsentimentquote:Op woensdag 18 september 2013 17:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Envy dus ik zou het niet weten.
Dat weet ik niet. Ben je een kamper?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:38 schreef massy het volgende:
[..]
Fieuw, gelukkig mag ik blijven leven
Nee natuurlijk niet !quote:Op woensdag 18 september 2013 17:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ben je een kamper?
Map is aan te passen door iedereen. Dus wie weet ga je er ook nog aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:38 schreef massy het volgende:
[..]
Fieuw, gelukkig mag ik blijven leven
Nee. Ik ben een heel net meisjequote:Op woensdag 18 september 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk dat begint al goed![]()
Ben je ook geen nickelson tuig?
Fijnquote:Op woensdag 18 september 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oja, jij bent inderdaad gewoon een keurige meid. Jij mag blijven
Jij ook alquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit niet door is gegaan. Tegenwoordig wonen vrienden in die rode gebieden omdat het goedkope woningen zijn.quote:
Wat een oud topic...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit niet door is gegaan. Tegenwoordig wonen vrienden in die rode gebieden omdat het goedkope woningen zijn.
Lelystad is ook heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:40 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
TS kent Lelystad niet! TS mag niet dood!
Aldus de Elsevier rankings.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt alles is daar fucking lelijk met als dieptriest dieptepunt het CS
Lelijkste stad van NL (ja zelfs erger dan Almere)
Primark.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:36 schreef sinadOH het volgende:
Het is een fucking kutgat en dat is het mede doordat het meest kutte, kloterige, kenserige en sjabbetige bedrijf waar je ooit voor zou kunnen werken daar gevestigd is. Trekt heel dat dorp naar beneden.
En nee ik ga niet zeggen welk.
Haten op De Boerderij. Dat podium is een cult plek voor progbands man!quote:Op zondag 23 september 2012 20:06 schreef Travel. het volgende:
Utopolis
Stadshart
De boerderij
Centraal station van Zoetermeer
Zit het bedrijf naast de krul toevallig?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:36 schreef sinadOH het volgende:
Het is een fucking kutgat en dat is het mede doordat het meest kutte, kloterige, kenserige en sjabbetige bedrijf waar je ooit voor zou kunnen werken daar gevestigd is. Trekt heel dat dorp naar beneden.
En nee ik ga niet zeggen welk.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rood is bom. Dat mag van mij wel plat. Vul zelf maar aan wat jij vindt dat ook wel plat mag.
Naast de watte?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:23 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Zit het bedrijf naast de krul toevallig?
Zoetermeer CSquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Echt alles is daar fucking lelijk met als dieptriest dieptepunt het CS
Lelijkste stad van NL (ja zelfs erger dan Almere)
Weer een debiel gespot. Er zijn 4 punten waar je met de brommer/fiets de A12 over kan binnen de stadsgrenzen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
Zoetermeer is een stad wat in de weg ligt. Het ligt tussen meerdere plaatsen in en is een stad waar ik doorheen wil en er ook zo snel mogelijk weer uit. Ik heb er in het verleden gewerkt. Heel de stad is een ghetto, van de "rijke" buurten tot het stadscentrum. Het ziet er niet uit en gaat gewoon dood. De wegen zijn compleet onlogisch, met de fiets of brommer is het helemaal niet te doen, bordjes volgen werkt niet en de enige mogelijkheid om van zuid naar noord of andersom te gaan is dwars door een station heen (oftewel lopend met de brommer). Wat een drama is dat zeg. Ik probeer te voorkomen dat ik daar ooit nog kom.
Ben er nog nooit geweest. Ik dacht dat het zo commercieel was geworden. Moet ik toch een keer kijken daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:14 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Haten op De Boerderij. Dat podium is een cult plek voor progbands man!
Ja alleen niet aangegeven en onvindbaar als je er niet bekend bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weer een debiel gespot. Er zijn 4 punten waar je met de brommer/fiets de A12 over kan binnen de stadsgrenzen.
Aangezien de randdebielen van NS elke 3 maanden een nieuwe naam en "beleid"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
Zoetermeer CSWat voor klaphark ben je nou als je achter willekeurige stations ineens centraal station plakt. Net als die mensen de Groningen CS, Nijmegen CS, Almere CS zeggen...
ja wow, in iedere stad zit om de 50 meter een spoorwegovergang. Van alles dat er te klagen valt...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ja alleen niet aangegeven en onvindbaar als je er niet bekend bent.
maar in Zoetermeer??quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:21 schreef OEM het volgende:
[..]
Aangezien de randdebielen van NS elke 3 maanden een nieuwe naam en "beleid"verzinnen voor een CS-achtig station (CS, centraal, centrum, hoofdstation, meerdere maatschappijen, een druk station, centraal gelegen, centraal gelegen maar klein, etc, wtf), heeft het weinig zin om af te wijken van CS.
Daar hadden ze vroeger fijne technofeestjes met Sven Wittekind en zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:14 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Haten op De Boerderij. Dat podium is een cult plek voor progbands man!
Gaat die effe haten op de Boerderij. Je bent zeker een trance nicht ofzo?
Er is nog een Zoetermeer stationquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zoetermeer CSWat voor klaphark ben je nou als je achter willekeurige stations ineens centraal station plakt. Net als die mensen de Groningen CS, Nijmegen CS, Almere CS zeggen...
dat station heet Zoetermeer. Of mandelabrug, als het verschil tussen Zoetermeer en Zoetermeer oost te moeilijk is voor je.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is nog een Zoetermeer station
okequote:Op woensdag 20 mei 2015 09:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat station heet Zoetermeer. Of mandelabrug, als het verschil tussen Zoetermeer en Zoetermeer oost te moeilijk is voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |