quote:De Maaklijst:
#7 ranja
#8 kciR
Ja, die dubbelen zijn haast niet te voorkomen, het is ondoenlijk om alles te onthoudenquote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef On het volgende:
Hij is in totaal wat kleiner bij mij dan de vorige editie, ook zie ik wel het een en ander dubbelen met de vorige edities. Maar ik ga er voor.
Moet net lukken denk ik, alleen zie je soms net wat 'details' niet.quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die dubbelen zijn haast niet te voorkomen, het is ondoenlijk om alles te onthouden
Plaatje is niet te klein, toch?
Geeft ook niet, het lijkt me nog steeds niet de bedoeling dat je naar de antwoorden van de vorige edities gaat zoeken wat het antwoord ook alweer was.quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef cafca het volgende:
Ja, die dubbelen zijn haast niet te voorkomen, het is ondoenlijk om alles te onthouden
Ah, dat verklaart mijn verbazing.quote:Op zondag 23 september 2012 20:27 schreef cafca het volgende:
Ik kwam er overigens achteraf achter dat ik 2 artiesten gedubbeld heb
Nou je verbazing wordt eerder verklaard door het feit dat je niet had verwacht dat er dubbele artiesten in zaten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart mijn verbazing.
Ik was er zelf toen heel coulant mee omgegaan, als ik duidelijk het idee had dat diegene wist welk album het was, kreegt ie een puntje. ongeacht de spelfouten of gemiste woorden.quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef cafca het volgende:
Hoe zijn mijn voorgangers trouwens omgegaan met net niet goede titels?
Ik ben geneigd ze goed te keuren en bij een eventuele gelijke stand de doorslag te laten geven...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef cafca het volgende:
Nieuwe tussenstand:
1. Gehenna
2. Ranja
Was jij dat die hem in je voorlopige jaarlijstje had? Prachtig album iddquote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef WickedTunes het volgende:
M'n favo album op dit moment op #50!
Dat was ik niet nee, maar deze plaat heb ik direct uit de states laten komen op cd en vinyl... zo ontzettend goed!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Was jij dat die hem in je voorlopige jaarlijstje had? Prachtig album idd
Nee, geen aantallen hoor... is veel leuker zonder!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:29 schreef cafca het volgende:
Oh ik had de aantallen er expres niet bijgezet om het spannend te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer bij twijfel gewoon selftitled gokkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 02:19 schreef ranja het volgende:
Hm paar verkeerde titels en Smashing Pumpkins en Jam niet herkend... tja.
De volgende opgave komt morgen. Nou ja, zondag dus.
Ja dat neem ik me wel vaker voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 08:07 schreef cafca het volgende:
Volgende keer bij twijfel gewoon selftitled gokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sounds familiar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgende keer bij twijfel gewoon selftitled gokken
Zal morgen eens kijken of ik er wat leuke stats op los kan laten....quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Blogman het volgende:
Zijn er nog leuke statistiekjes over de gegeven antwoorden en dergelijke ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |