En waarom is Feyenoord nu zo kansloos dan?quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Feyenoord heeft een 10x mindere selectie als PSV en houdt zich staande tegen Kiev waar Pisvee weg word gespeeld door een Oekraïense kutcub
Het gras, de scheids, het weer... ik ken een club die daar erg goed in isquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees er trots op. Je koopt er niks voor.
Bij het uitblijven van prestaties gaan mensen altijd op zoek naar randzaken
Ik zit in Zweden gek. Wordt lastig he, elke thuiswedstrijd overvliegen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, jij zit ook niet in het stadion.Echt een goede 'supporter' jij.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Immers al bijna 5 kaarten? Kan niet wachten!
Om dezelfde reden natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef baaart het volgende:
[..]
En waarom is Feyenoord nu zo kansloos dan?
Feyenoord?quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het gras, de scheids, het weer... ik ken een club die daar erg goed in is
En dat is nou precies de vraag waar alle Feyenoorders het antwoord zo graag op willen weten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef baaart het volgende:
[..]
En waarom is Feyenoord nu zo kansloos dan?
quote:
Feyenoord was favoriet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om dezelfde reden natuurlijkPSV was gewoon favoriet hoor.
Heb je dat helemaal zelf verzonnen? "pisvee" stoere jongenquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want Feyenoord heeft een 10x mindere selectie als PSV en houdt zich staande tegen Kiev waar Pisvee weg word gespeeld door een Oekraïense kutcub
Heh? Ze houden zich toch zo goed stand? 3-0?quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om dezelfde reden natuurlijkPSV was gewoon favoriet hoor.
Hij had ook zoveel te doen!quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Waterman is best aardig aan het keepen trouwens.
Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef baaart het volgende:
[..]
Heh? Ze houden zich toch zo goed stand? 3-0?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |