Preciesquote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, gewoon bestellen joh. Dan kan je hem weer terugsturen als het niks is!
Die moet je wel passend kopen ja... En al helemaal geen dikke trui onder dragen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Lola, deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K05_0016_042R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1]&set=key[width],value[3895]&set=key[height],value[4554]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[515]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind hem heel leuk.. (die jas uiteraard).. Helemaal mijn smaak en alles...quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Lola, deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K05_0016_042R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1]&set=key[width],value[3895]&set=key[height],value[4554]&set=key[x],value[652]&set=key[y],value[515]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Oja, kan m'n ma misschien wel doenquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet je wel passend kopen ja... En al helemaal geen dikke trui onder dragen.
Eventueel kan je hem laten innemen als hij ietsje te groot is.
Ik heb ook geen idee of mij zoiets staatquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik vind hem heel leuk.. (die jas uiteraard).. Helemaal mijn smaak en alles...
Alleen staan zulke jassen mij niet..![]()
Ook zo een tough bass ass ringbaardje bij doen + zwarte muts?quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Lola, deze:
Ik hoop het voor je..quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook geen idee of mij zoiets staat
Daarom bestellen
Ik ben geen criminele bendelid oidquote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zo een tough bass ass ringbaardje bij doen + zwarte muts?
Neuh, mag ook gewoon een lief individu zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen criminele bendelid oid
Dankjequote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, mag ook gewoon een lief individu zijn.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]
eten, toedeltjes![]()
Hmm okquote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
Lola, deze:
Nee, dat vergeet ik niet neequote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef Grijsbaard het volgende:
@Vinniiee Volgens mij is het een H&M'etje... dus vergeet je dan niet de kortingscodes!?
Precies het probleem wat ik dus heb/hadquote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wtf is dat voor hype met die vuilniszak jassen overal![]()
Ik wil gewoon een mooie winterjas, blijkbaar erg moeilijk
Wat heb je aan een zonnebril in de winter?quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Deze vind ik wel leuk!
[ afbeelding ]
Haha in de winter schijnt ook vaak genoeg de zon lieve schatquote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heb je aan een zonnebril in de winter?
Ja maar als je dan met een zonnebril op gaat lopen dan faal je welquote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha in de winter schijnt ook vaak genoeg de zon lieve schat
Koelfan misschien verstopt > oververhit ?quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
PS3 maar uit elkaar schroeven dan.. kijken offie stoffig is van binnen.. Bleef wel al langer aan nu..
Hahaha.. ik vind van niet... Met autorijden is het ook wel handig..quote:Op zondag 23 september 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als je dan met een zonnebril op gaat lopen dan faal je wel
Voor in de auto ist wel handig lijkt me...quote:Op zondag 23 september 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar als je dan met een zonnebril op gaat lopen dan faal je wel
Autorijden is een ander verhaal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahaha.. ik vind van niet... Met autorijden is het ook wel handig..
't faalt gewoon hard overal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste pagina van vele![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
JJh is aan het gamen.....
hihi ik zit naast hem op de bank auto geluiden te maken..
nu verteld hij dat dat de reden is dat hij nooit gamed als hij thuis is.
ik doe iets goed
laat die man is even heel snel met rustquote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe iets goed
Je mag nu 2 verhaaltjes tikken waarom je lief bent voor hem, anders ga ik je nog zien als gemene feeksquote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe iets goed
ik heb het huis schoongemaakt in een sexy jurkje op hakken met make up op.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag nu 2 verhaaltjes tikken waarom je lief bent voor hem, anders ga ik je nog zien als gemene feeks
Wel lief dat je niet een ander zijn kind draagt ja...quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb het huis schoongemaakt in een sexy jurkje op hakken met make up op.
ik ga als eerste uit bed om koffie te zetten en dan breng ik hem vaak een mok.
ik draag zijn kind
Myeh dacht ik ook aan, maar ik krijg m niet open want microschroefjes..quote:Op zondag 23 september 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koelfan misschien verstopt > oververhit ?
Niet zo huillie doen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag nu 2 verhaaltjes tikken waarom je lief bent voor hem, anders ga ik je nog zien als gemene feeks
Ik vind hem wel erg stoer! Leuk!quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou van goede jassen, heerlijk warm prr prr. Heb nu deze besteld, mooie kleur enzo.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K04_0004_023R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.65]&set=key[width],value[2633]&set=key[height],value[3078]&set=key[x],value[1229]&set=key[y],value[719]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik hou van goede jassen, heerlijk warm prr prr. Heb nu deze besteld, mooie kleur enzo.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K04_0004_023R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.65]&set=key[width],value[2633]&set=key[height],value[3078]&set=key[x],value[1229]&set=key[y],value[719]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nicequote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vinniiee klinkt best oke toch?
Ja ik heb al een lange zwarte getailleerde jas en een witte middellange en dus 2 leren jasjes. Maar deze is tof voor over een jurkje en je toch iets fashionable's aanmoet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik vind hem wel erg stoer! Leuk!
nou meer het feit dat ik daardoor een feeks mag zijn want ik draag zijn kind dus ik ga ondraaglijke pijn krijgen uitgescheurd raken van hier tot tokio, zere tieten krijgen en most off all niet op naaldhakken kunnen lopen en weinig kerels kunnen versieren want dikke buik.quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel lief dat je niet een ander zijn kind draagt ja...
Dat is 2 codesquote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha beter.. Je kan 2 codes doen.
Heb je geen horlogeschroevendraaiers ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myeh dacht ik ook aan, maar ik krijg m niet open want microschroefjes..
Ja, ik vind hem echt leuk!!quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb al een lange zwarte getailleerde jas en een witte middellange en dus 2 leren jasjes. Maar deze is tof voor over een jurkje en je toch iets fashionable's aanmoet.![]()
Tofquote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou meer het feit dat ik daardoor een feeks mag zijn want ik draag zijn kind dus ik ga ondraaglijke pijn krijgen uitgescheurd raken van hier tot tokio, zere tieten krijgen en most off all niet op naaldhakken kunnen lopen en weinig kerels kunnen versieren want dikke buik.
Dus ik mag best een auto nadoen om hem te irriteren
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaa. Cool.
Nu maar kijken of het wat is, wantja h&m he.
Geniaalquote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihihi botsinggggggggg
ik heb mijn naam knetter niet voor niets hihiquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihihi botsinggggggggg
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb mijn naam knetter niet voor niets hihi
Ik had zo'n hele set, maar foetsie byebye..quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is 2 codes9910 en 1304
[..]
Heb je geen horlogeschroevendraaiers ofzo?
That sucksquote:Op zondag 23 september 2012 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had zo'n hele set, maar foetsie byebye..
ik eet vanavond een blik soep met broodquote:Op zondag 23 september 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avond
...
Wut... avond?! Waar blijft mijn voedsel
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 23 september 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avond
...
Wut... avond?! Waar blijft mijn voedsel
JAAAA. Zaterdag was tof, vrijdag ook. Vandaag gewerkt.quote:
mooiquote:Op zondag 23 september 2012 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JAAAA. Zaterdag was tof, vrijdag ook. Vandaag gewerkt.
Buren?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet vanavond een blik soep met brood
M'n ouders zouden eten maken, maar ze zijn nog niet thuisquote:
woon je nog thuis?quote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buren?
[..]
[..]
M'n ouders zouden eten maken, maar ze zijn nog niet thuisEens vragen hoe lang het nog duurt
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
woon je nog thuis?
op jezelf wonen
Rotterdam natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ik wil op mezelf, maar eerst maar eens beslissen waar ik ga studeren.
Nevermindquote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
woon je nog thuis?
op jezelf wonen
Dat wordt de voorraadkast plunderenquote:Op zondag 23 september 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
God jezus
Mijn ouders zijn naar een verjaardag, blijkt dat ze daar eten en dat zeggen ze niet ff
Komt goedquote:Op zondag 23 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat wordt de voorraadkast plunderen
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 23 september 2012 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat wordt de voorraadkast plunderen
quote:Op zondag 23 september 2012 18:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze polarbears are my lunch
Denk 't niet, ik moet ook microtorx hebben zie ik.. Hopen dat flink schudden en blazen wat geholpen heeft..quote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buren?
[..]
[..]
M'n ouders zouden eten maken, maar ze zijn nog niet thuisEens vragen hoe lang het nog duurt
heb ik nog niet.. de bezorger moet nog komen.quote:
wat luister je?quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
Eerst het volume wat verder opschroeven
Jurkjequote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik nog niet.. de bezorger moet nog komen.
nu aan het twijfelen of ik dan de deur open doe in mn jurkje.. of toch jjh maar laat lopen
Volgens mij krijg je dan van die internettaferelenquote:
Film het !quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu aan het twijfelen of ik dan de deur open doe in mn jurkje.. of toch jjh maar laat lopen
Hmm, dat wordt lastig dan.quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk 't niet, ik moet ook microtorx hebben zie ik.. Hopen dat flink schudden en blazen wat geholpen heeft..
Oh, hopen dat ie snel komt dan (de pizza, niet de bezorgerquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zie mijn fobo.quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat luister je?
Doe maar?
Doe maar
uhu met mijn mobiel in de hand open doen ondertussen druk filmend.. mquote:
OMGquote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Snoupon; voor partners die meer willen dan Groupon.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Laat jjh het filmen danquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu met mijn mobiel in de hand open doen ondertussen druk filmend.. m
uhm.. not gonna happen
Bril op , kinky blik etcquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu met mijn mobiel in de hand open doen ondertussen druk filmend.. m
uhm.. not gonna happen
quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
heet :$quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Wut?quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef kingtoppie het volgende:
Het vreemdste hoe ik iemand de deur heb zien opendoen is met een koptelefoon op die te groot was voor der hoofd...
Het middel om het goed te laten passen: Een sponsje tussen haar hoofd en de koptelefoon.
Jawel, deze niet, of de kleinste stand was te groot.. Of ze is gewoon stomzinnig dat kan ookquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut?De meesten zijn verstelbaar?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, deze niet, of de kleinste stand was te groot.. Of ze is gewoon stomzinnig dat kan ook
Ik heb live verslag op FB van 2 neefjes (die broers van elkaar zijn), de een is voor PSV en de ander voor Feyenoordquote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
niks zeggen over PSV - Feyenoord
ik kijk zo de samenvatting
quote:
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]O jezus, wat een kutuitslag.SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Heb ik aan !quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
You're not Dr sexy, Dr sexy wears cowboy boots!
quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
Zo maar eens even bij m'n eten kijken
In weinig?quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pics van jou i........ nvm
Dan fri....quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
Godver snollen, wie stopt er nou een lege doos frikandellen terug de vriezer in
Inb4: dan frituur je die van jezelf
and you are the shoemaster general.. whoooohaaaquote:
ik heb jou wel eens gezienquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
and you are the shoemaster general.. whoooohaaa
ook nog ff jaquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb jou wel eens gezien
zat jij vroeger vaak in relatie SC?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook nog ff ja
ik heb jou ook vaker gezien (op fok dan)
it's a small world, ain't itquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
it's a small world, ain't it
lees de OP dan is goedquote:
ik quote de verkeerdequote:
quote:
heb ik alquote:
Pre voor rokje.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gedownload, ziet er goed uit
ja beter een live optreden dan tochquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]sowwy. Dacht dat je exhibitionistisch was jzw.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
Sorry hoor ik lees de op nog een keer maar zie niks.
quote:SEX SC Meet:6 Oktober Utrecht 2 uur/half 3 centraal station
Zeker:
Knetter en JJH
Vinnie
gewoonmezelf87 (tot 17:00)
Misschien:
Tamashii ( ik zet me wel over de za heen :p )
Cryothic
GSbrder
Nixx-
Jofunu kun
MeneerLogica
-_Guitarist_-
Lola
Voor sommige mensen wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja beter een live optreden dan toch![]()
![]()
Ah dat staat er dus zo duidelijk dat ik het obvious moet zien als ik eroverheen lees?quote:
Ik vind het gewoon duidelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah dat staat er dus zo duidelijk dat ik het obvious moet zien als ik eroverheen lees?
anders moet je t maar zeggen, loop ik ff met je mee naar de wcquote:
wat staat er achter tammiquote:
je hebt hem mezelf gemaildquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
anders moet je t maar zeggen, loop ik ff met je mee naar de wc
quote:
Oh oh oh. OKE hoor!quote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt hem mezelf gemaild
quote:
gifje van mij terwijl ik het topic leesquote:
Ik ookquote:
dan ben je best lenigquote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
gifje van mij terwijl ik het topic lees
ik zal hem verder niet delen hoorquote:
Toestemming aan rokjon vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal hem verder niet delen hoor![]()
als ik zo die rar kijk weet ik genoegquote:
'n avondquote:
ik wil jou ook wel even ergens toestemming voor vragen :$quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik zo die rar kijk weet ik genoeg
Jij mij toestemming? MWAHAHA, de rollen zijn omgedraaid.quote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
'n avond
[..]
ik wil jou ook wel even ergens toestemming voor vragen :$
[..]
quote:
maakt niks uit hoor als je nee zegtquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij mij toestemming? MWAHAHA, de rollen zijn omgedraaid.
quote:
2 opties die ook mogenquote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy dingen mogen in mijn whatsapp
ik beloof dat ik er alleen op sop en verder niets mee doe
Ik heb jouw email niet?quote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
Tam, volgens mij ben je m'n emailadres vergeten, heb 'm nog niet binnen en hij zit ook niet in mijn spam-filter
quote:Op zondag 23 september 2012 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Hihhiih, er is helemaal geen rar. Er zijn wel foto's, maar hee ik ben een n00b.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy dingen mogen in mijn whatsapp
ik beloof dat ik er alleen op sop en verder niets mee doe
quote:Op zondag 23 september 2012 18:50 schreef Tamashii het volgende:
Hihhiih, er is helemaal geen rar. Er zijn wel foto's, maar hee ik ben een n00b.
Als een krolse kat?quote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
And this sweet reward dominates the pain
As each breath we take suffers just the same
Lost inside a void, an audience of one
And all along we knew, we feel the same desire
sorry mensen, moet het ff van me af zingen :$
zeg je nou dat ik kattengejank voortbreng?quote:
SPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Jij had het toen straks zelf over een krolse katquote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik kattengejank voortbreng?
WAen is ook een van de makkelijkste dingen die er is.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ow noesSPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*knuffel geeft![]()
![]()
SPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee poezen worden krols, katers reageren daar weer opquote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef fietsie het volgende:
Ehm dat krolse gedoe doen -katers- toch?ja maar dat was toch wat andersquote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het toen straks zelf over een krolse kat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Komt wel goed, schatjeSPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Neeh, rokje zicht echt goed.quote:
Zingt, bedoel je?quote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeh, rokje zicht echt goed.Niet gelogen.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
nee poezen worden krols, katers reageren daar weer op
[..]
ja maar dat was toch wat anders
Rokje moet in de SEX SC bandquote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Straks is dat kind er eindelijk en dan heb je andere problemenSPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wil wel even in je oor....... NEE ROKJE HOU OPquote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ze zicht goed. Ik zicht haar, zij zicht mij. Jeweetzelluf.quote:
SPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
amen!quote:Op zondag 23 september 2012 18:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gister nog gezongen.
Het was weer een weekend om vrolijk te zijn.
Ik ook, onder de dekens.quote:Op zondag 23 september 2012 18:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb gister nog gezongen.
Het was weer een weekend om vrolijk te zijn.
Neeeeergens, die heb ik alleen van jou.quote:Op zondag 23 september 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waar blijven die opnames?
stommerdquote:Op zondag 23 september 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeergens, die heb ik alleen van jou.
En in bad. En onder de douche.quote:
Achter de pcquote:Op zondag 23 september 2012 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En in bad. En onder de douche.
En in de woonkamer.
In de autoquote:
Mijn vriendin zingt wel eens tijdens het slapenquote:
Wait wut?quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vriendin zingt wel eens tijdens het slapen.
Herkenbaarquote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zing in mijn hoofd, beter voor mijn omgeving
ja dat, en in de auto als ik alleen ben.quote:Op zondag 23 september 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HerkenbaarAlleen als er niemand thuis is doe ik 't
Oja, op de motorquote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat, en in de auto als ik alleen ben.
'avondquote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Burp! Teveel gegeten!
Hoe is het hier?
Op de motor zing ik altijd van die kinderliedjesquote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef sararaats het volgende:
Ik zing nooit
Maar durf m'n radio wel eens volle bak te zetten als ik onder de douche sta
Daar is sexy en gewaagd voor? Of is dat niet wat je bedoeld ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Oeh ik vind het zo leuk om op ellegirl te kijken naar wat iedereen draagt.Zouden we in sex ook moeten doen, lingerie enzo.
i'm a boxer girlquote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Oeh ik vind het zo leuk om op ellegirl te kijken naar wat iedereen draagt.Zouden we in sex ook moeten doen, lingerie enzo.
opgenomen. Kijken met kinderen is onmogelijkquote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar heb je die gedownload?
of opgenomen?
ik kan hem pas waarschijnlijk rond 12 uur ofzo kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
opgenomen. Kijken met kinderen is onmogelijk
Goed al zit ik een beetje te vol van mn patat en kroket met appelmoesquote:
Heuj dat heb ik ook net opquote:Op zondag 23 september 2012 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Goed al zit ik een beetje te vol van mn patat en kroket met appelmoes
Ik zit lekker op de bank met de kaarsjes aan naar de regen te kijken
quote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
@ ATA dat is vervelend, volgende keer opnemen
@fietsie de jongste die ouwehoert een uur in 3 kwartier dus dat is gewoon niet lekker kijken
Ik heb gisteren mn nieuwe binnen gehadquote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heuj dat heb ik ook net opPrecies hetzelfde
Ah, relaxend op de bank. Dat zou ik ook moeten doen, maar m'n laptop is nog kapot
Ik moet even windows cd-tje regelen en dan kijken of ie het doet. Anders ga ik een andere harde schijf hosselen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mn nieuwe binnen gehad
Maar ff: jij eet ook kroketten met appelmoes?
Nu pas?!quote:
smakelijk knetterquote:
Oh Vin echt jij maakt mij nu zo blij! Mensen kijken mij altijd aan alsof ik iets heeeel smerigs eet, maar ik vind het zooo lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet even windows cd-tje regelen en dan kijken of ie het doet. Anders ga ik een andere harde schijf hosselen.
Ja![]()
[..]
Nu pas?!
Eetsmakelijk Knetter
Praten tijdens het slapen, zingen tijdens het slapenquote:
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh Vin echt jij maakt mij nu zo blij! Mensen kijken mij altijd aan alsof ik iets heeeel smerigs eet, maar ik vind het zooo lekker
Lijkt me lastig slapenquote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Praten tijdens het slapen, zingen tijdens het slapen.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Hahahhaa. Ik heb geen foto van wat ik nu draag.quote:Op zondag 23 september 2012 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik weer beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |