SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Ik denk dat je dat krijgt als je klaar bent met het toernooi (maakt niet uit of je in de 1e ronde eruit gaat of in de finale)quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb problemen met die manager task. Ik heb alle vinkjes op groen, behalve die ene waar je aan een toernooi oid moet meedoen. Ik zit nu in de finale van de gold cup, dus heb daar al 3 wedstrijden gespeeld. Waarom unlocked die niet? Die gold pack zou nu van pas komen.
Online?quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef over_hedge het volgende:
De keeper van de tegenstander krijgt net rood
quote:
Nee tegen de cpu. haalde mijn doorgebroken spits neer.quote:
Ik ben al een keer uitgeschakeld, heb jij hem al?quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat krijgt als je klaar bent met het toernooi (maakt niet uit of je in de 1e ronde eruit gaat of in de finale)
Ben ook al uitgeschakeld. Werkt niet dusquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben al een keer uitgeschakeld, heb jij hem al?
Ik heb Fifa 13 nog nietquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
sorry ik zal het echt niet meer doen het was mn broertje sorry echt sorryquote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
SB haalt het niveau van vorig jaar weer
Offline al geprobeerd? Heb het spel zelf niet dus zou ook de mogelijkheden allemaal niet weten. Anders moet je even op youtube/ ea forum kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vorig jaar? Dit is gewoon een constant niveau hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Jup. En dan straks weer spijt en dan gaat hij weer "leuk mee doen" en dan krijg je weer een relapse. Labiel kind.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. En dan straks weer spijt en dan gaat hij weer "leuk mee doen" en dan krijg je weer een relapse. Labiel kind.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sorry ik zal het echt niet meer doen het was mn broertje sorry echt sorry
Is zijn broertjequote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Nee dat dan weer niet, probeer ik na de finale even.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Offline al geprobeerd? Heb het spel zelf niet dus zou ook de mogelijkheden allemaal niet weten. Anders moet je even op youtube/ ea forum kijken
Sinds dat gebeuren " Breivik is koning " vind ik het gewoon bizar dat hij terug mag komen. Ook al was het een vriend, herhaaldelijk posten dat er niks vreemds gezegd is met zulke teksten, is te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. En dan straks weer spijt en dan gaat hij weer "leuk mee doen" en dan krijg je weer een relapse. Labiel kind.
De prioriteit ligt hier dan ook op het bannen van mensen die een dm postenquote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds dat gebeuren " Breivik is koning " vind ik het gewoon bizar dat hij terug mag komen. Ook al was het een vriend, herhaaldelijk posten dat er niks vreemds gezegd is met zulke teksten, is te walgelijk voor woorden.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds dat gebeuren " Breivik is koning " vind ik het gewoon bizar dat hij terug mag komen. Ook al was het een vriend, herhaaldelijk posten dat er niks vreemds gezegd is met zulke teksten, is te walgelijk voor woorden.
Haha, ja, dat is triest inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
De prioriteit ligt hier dan ook op het bannen van mensen die een dm posten
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef baswijchen het volgende:
Tamper data nog steeds mogelijk? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef baswijchen het volgende:
Is al een tijdje geleden. Stuk of 2 bans geleden van SB ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Die is ziek
Cory Gibbs!quote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef baswijchen het volgende:
Kloptquote:Op zondag 23 september 2012 17:40 schreef KrAlex het volgende:
Ik kan op de webapp en op de console inloggen tegelijkertijd, dit kon met FIFA12 niet toch?
quote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef StijnDa het volgende:
Haha KoemanHij heef wel gelijk hoor, daar niet van.
Ff serieus: Ik begrijp de commotie rond mijn persoon, want wat ik deed in het begin was gewoon fout. Dat besef ik nu zelf ook, maar het gebeuren met stoerenboii en Breivik, daar heb ik niks mee te maken!quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
probeer ermee te glitchen? op webapp verkopen en op xbox of ps3 in je team zetten ofzo probeer ietsquote:
Ik vind kibbeling toch lekkerder.quote:Op zondag 23 september 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ff serieus: Ik begrijp de commotie rond mijn persoon, want wat ik deed in het begin was gewoon fout. Dat besef ik nu zelf ook, maar het gebeuren met stoerenboii en Breivik, daar heb ik niks mee te maken!
Dat ik soms dom doe in dit topic -wat tot frustraties leidt bij vele users hier- is gewoon voor de lol en daar moet je eigenlijk niet te veel waarde aan hechten, we zijn tenslotte de community van een spelletje, en daarin moet het volgens mij niet altijd even serieus zijn.
Nu heb ik door dat jullie er zich echt aan storen, en ik heb m'n plezier met het happen van jullie ook wel gehad! De reden dat ik weer vervelend doe hebben jullie volledig aan jezelf te danken, want woensdag was ik weer terug van een ban en ik deed normaal mee. Toen de web app offline ging kwam ''provocateur'' en toen zijn jullie helemaal omgeslagen tov mij. Hadden jullie dat niet gedaan was ik nu normaal.
Ik wil best normaal doen tegen jullie, maar het moet van twee kanten komen, bedankt om dit te lezen!
quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vind kibbeling toch lekkerder.
Je kan iemand anders niet de schuld geven van je kinderachtige gedrag.quote:Op zondag 23 september 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ff serieus: Ik begrijp de commotie rond mijn persoon, want wat ik deed in het begin was gewoon fout. Dat besef ik nu zelf ook, maar het gebeuren met stoerenboii en Breivik, daar heb ik niks mee te maken!
Dat ik soms dom doe in dit topic -wat tot frustraties leidt bij vele users hier- is gewoon voor de lol en daar moet je eigenlijk niet te veel waarde aan hechten, we zijn tenslotte de community van een spelletje, en daarin moet het volgens mij niet altijd even serieus zijn.
Nu heb ik door dat jullie er zich echt aan storen, en ik heb m'n plezier met het happen van jullie ook wel gehad! De reden dat ik weer vervelend doe hebben jullie volledig aan jezelf te danken, want woensdag was ik weer terug van een ban en ik deed normaal mee. Toen de web app offline ging kwam ''provocateur'' en toen zijn jullie helemaal omgeslagen tov mij. Hadden jullie dat niet gedaan was ik nu normaal.
Ik wil best normaal doen tegen jullie, maar het moet van twee kanten komen, bedankt om dit te lezen!
Wij denken gewoon niet dat jij normaal kán doen voor langere tijd...quote:Op zondag 23 september 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Geestelijk in ieder geval niet ouder dan 13.quote:Op zondag 23 september 2012 17:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wil het best bewijzen, ik doe een serieuze opleiding, dus dat kan ik.quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wij denken gewoon niet dat jij normaal kán doen voor langere tijd...
Ik mag je nu alquote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Geestelijk in ieder geval niet ouder dan 13.
15 en ik denk dat ik in het echt volwassener ben dan jij...quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon normaal doen. Ik ben hier ook net nieuw en wordt wel geaccepteerd, omdat ik niet achterlijk doe.quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wil het best bewijzen, ik doe een serieuze opleiding, dus dat kan ik.
Het moet wel van twee kanten komen he!
Je bent net nieuw, easyquote:Op zondag 23 september 2012 17:43 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Luister, je bent hier al 10 keer weg geweest en terug gekomen, wij hebben ons al 50 keer geirriteerd aan jou, het is gewoon klaar. De kansen zijn op, je blijft maar irriteren, helaas.quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik wil het best bewijzen, ik doe een serieuze opleiding, dus dat kan ik.
Het moet wel van twee kanten komen he!
wordtquote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon normaal doen. Ik ben hier ook net nieuw en wordt wel geaccepteerd, omdat ik niet achterlijk doe.
Woensdag deed ik normaal en begonnen jullie, zo kan ik ook kansen weggeven en ruzie uitlokken..quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Luister, je bent hier al 10 keer weg geweest en terug gekomen, wij hebben ons al 50 keer geirriteerd aan jou, het is gewoon klaar. De kansen zijn op, je blijft maar irriteren, helaas.
wowquote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Woensdag deed ik normaal en begonnen jullie, zo kan ik ook kansen weggeven en ruzie uitlokken..
En een halve week later is het al weer ruzie, zo kan dat toch geen jaar goed gaan...quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Woensdag deed ik normaal en begonnen jullie, zo kan ik ook kansen weggeven en ruzie uitlokken..
" in het echt "quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
15 en ik denk dat ik in het echt volwassener ben dan jij...
Denk je dat? Ik ben op dit moment 18 jaartjes jong en woon op mezelf terwijl jij fifa speelt die je van je zakgeld hebt gehad van pappie en mammie gok ik.quote:Op zondag 23 september 2012 17:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
15 en ik denk dat ik in het echt volwassener ben dan jij...
Op welke console zit je btw?quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Huil eens niet zo, klein kind. Ik wil hier lezen over fut, fifa oid niet over jouw gejank omdat je (volledig aan jezelf te danken) niet geaccepteerd wordt. Gefrustreerd pubertje dat je bent.
Sterke met je ban.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
Thibault Van Wynsberghe ga lekker op het osm forumkansloos doen ipv hier.
360.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op welke console zit je btw?
Zonde.quote:
Dan wilt ze meteen van console wisselenquote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde.
Ga eens tegen Geluidssysteem, of ben je niet zo heel goed?
quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn naam is al zo vaak gepost hier incl foto [ afbeelding ]
[..]
Ik wilde jou eigenlijk uitlachen als je zou verliezen van haarquote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan wilt ze meteen van console wisselen
[..]
Ik heb 1x tegen Geluidssysteem gespeeld in FIFA12, daarna gelijk een paar maanden geef FIFA meer gespeeldquote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde.
Ik heb geen gold nu even, kan geen48 uurs kaartje vinden. Binnenkort wil ik best wat spelen tegen andere.quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde.
Gebeurd vast nietquote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wilde jou eigenlijk uitlachen als je zou verliezen van haar
quote:Op zondag 23 september 2012 17:49 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb 1x tegen Geluidssysteem gespeeld in FIFA12, daarna gelijk een paar maanden geef FIFA meer gespeeld
wat dan? Vriend van hem noemde hem hier zo, en dan mag ik hem niet zo noemen?quote:
Gewoon gold kopen als je 35 euro hebt. Van steeds 48 uur word je ook niet vrolijkquote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb geen gold nu even, kan geen48 uurs kaartje vinden. Binnenkort wil ik best wat spelen tegen andere.
Als je dit in KLB doet, ben je een maand gebanned ofzo. Ik dacht dat dat hier ook zo wasquote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? Vriend van hem noemde hem hier zo, en dan mag ik hem niet zo noemen?
PSV
Ja, doe ik van de week ook. Dus kan ik nu even niet online.quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon gold kopen als je 35 euro hebt. Van steeds 48 uur word je ook niet vrolijk
eerste tr is 5 min geleden al geplaatstquote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu is het wachten tot de eerste TR gezet wordt en de bans vallen
en zou jou wel eens willen zienquote:
mongool kijk dan in haar foboquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
en zou jou wel eens willen zieneen voetbalkijkende vrouw die FIFA speelt
Jij bent vast een echte vrouw!
als reallife vrienden van hem hem hier zo noemen lijkt het mij dat ik dat ook magquote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Als je dit in KLB doet, ben je een maand gebanned ofzo. Ik dacht dat dat hier ook zo was
jij bent inderdaad echt volwassenquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor?quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef pascal08 het volgende:
Zit Rickje van EA nou ook hier?
De landverrader! De snitch!
Wow.quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Druk je op FoBo een weet je het. Ik gok een stuk beter dan dat jij eruit zietquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Net toen ik ging pissen nog wel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zou Morpheus....quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef pascal08 het volgende:
Zit Rickje van EA nou ook hier?
De landverrader! De snitch!
Dan nog geen garantie tochquote:
En een stuk beter dan hij ooit in zijn bed aan zal treffenquote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Druk je op FoBo een weet je het. Ik gok een stuk beter dan dat jij eruit ziet
Als dat de werkelijkheid is dan vind ik haar er wel leuk uit zien hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog geen garantie toch
Maarja, /care
Dat denk ik nou net niet. Volgens mij is zij te hoog gegrepen voor jou, 35 jarige FIFA speler met wss een absolute kut jobquote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En een stuk beter dan hij ooit in zijn bed aan zal treffen
Rick van EA is een vieze snitch. Als ik 'm tegenkom, ruk ik z'n kop van z'n lichaam en verneder ik 'm anaal in het zicht van een groep mensen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Nee, wat is er met die Rick van EA dan?
Zeker weten, maar genoeg users hier hebben foto's genept, daaromquote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als dat de werkelijkheid is dan vind ik haar er wel leuk uit zien hoor.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rick van EA is een vieze snitch. Als ik 'm tegenkom, ruk ik z'n kop van z'n lichaam en verneder ik 'm anaal in het zicht van een groep mensen.
En meteen in de tegenaanval. Morgen vinden we je vast weer aardig!quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat denk ik nou net niet. Volgens mij is zij te hoog gegrepen voor jou, 35 jarige FIFA speler met wss een absolute kut job
Zeg je hier nou dat je hem in z'n poeperd zou nemen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rick van EA is een vieze snitch. Als ik 'm tegenkom, ruk ik z'n kop van z'n lichaam en verneder ik 'm anaal in het zicht van een groep mensen.
Ah ja als je fifa speelt en 35 jaar bent moet je wel een slechte baan hebben he. Jij bent echt zo'n zielige tyfus belg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat denk ik nou net niet. Volgens mij is zij te hoog gegrepen voor jou, 35 jarige FIFA speler met wss een absolute kut job
Ik beken, ik ben Arteta nietquote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zeker weten, maar genoeg users hier hebben foto's genept, daarom
Haha, gast, ze is 18quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Met een gespikede honkbalknuppel denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zeg je hier nou dat je hem in z'n poeperd zou nemen?
Yup, en hard ook.quote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, kom op.quote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah ja als je fifa speelt en 35 jaar bent moet je wel een slechte baan hebben he. Jij bent echt zo'n zielige tyfus belg.
quote:
Wat een enorme kneus ben jij zeg. Het is 2012 hoor debieltje, kom eens buiten en zorg dat je die vooroordelen over boord gooit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh want je hebt alleen een goede baan als je veel geld uitgeeft aan een autoquote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, kom op.
Denk niet dat hij met een Ferrari in Knokke toekomt hoor
en die vooroordelen over Belgen hier dan?quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wat een enorme kneus ben jij zeg. Het is 2012 hoor debieltje, kom eens buiten en zorg dat je die vooroordelen over boord gooit.
quote:
Nee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Je maakt je alleen maar verder belachelijk. Waarom gelijk een ferrari en Knokkequote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, kom op.
Deze man weet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een gespikede honkbalknuppel denk ik
Die bevestig jij allemaalquote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
en die vooroordelen over Belgen hier dan?
Nee, maar als je zo verslaafd bent aan FIFA als 35jarige ben je gewoon dom!quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh want je hebt alleen een goede baan als je veel geld uitgeeft aan een auto
Niks mis met Belgen. Mensen als jij verpesten het voor de rest van jullie mooie natie.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Beter uitgeven aan packs ja, auto'squote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh want je hebt alleen een goede baan als je veel geld uitgeeft aan een auto
Daar heb ik toch niets mee te maken? Kijk eens naar jezelf ipv naar andere te wijzen, dat is namelijk het enige wat je doet. Zielig hoopje mens, dat ben je.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik uit dat pakje van die manager task![]()
![]()
![]()
Ik heb al ziek veel packs geopend vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging zo goed vanmorgen maar het niveau van het topic is achteruit gegaanDan nog maar even wat bronze packs openen nu het rust bij Arsenal is.
Zó!quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het ging zo goed vanmorgen maar het niveau van het topic is achteruit gegaanDan nog maar even wat bronze packs openen nu het rust bij Arsenal is.
Gratz, dat zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Holy shit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Pittig wijffie ditquote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets mee te maken? Kijk eens naar jezelf ipv naar andere te wijzen, dat is namelijk het enige wat je doet. Zielig hoopje mens, dat ben je.
Nice! Ik heb al mijn tasks gedaan maar de laatste (tournament match spelen) heb ik al 2x gedaan maar hij is nog niet afgevinkt, halp!!!quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
20-30k afgaande op de formatie.quote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef KrAlex het volgende:
Eerste IF dat ik ooit uit pakjes krijgnice, hoeveel zal die waard zijn.
![]()
Kijken wat die waard isquote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gratz, dat zou ik ook wel willen.
Gibbs
hahaha lekker man. Pakje dus toch toen je uit het toernooi was?quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je moet een offline game spelenquote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nice! Ik heb al mijn tasks gedaan maar de laatste (tournament match spelen) heb ik al 2x gedaan maar hij is nog niet afgevinkt, halp!!!
Haha, je probeert me steeds op leeftijd en dergelijke te raken, maar je gaat elke discussie uit de weg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, kom op.
Heb nieteens naar de formatie gekekenquote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
20-30k afgaande op de formatie.
ps3 zal wel 30k zijn
Nodig je ons nu uit voor een dikke LAN-party?quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je probeert me steeds op leeftijd en dergelijke te raken, maar je gaat elke discussie uit de weg.
Ik werk, en ben trots op mijn werk, en woon in een huis waar ik 20 FUT'ters kan laten overnachten. In een fijne, rustige wijk. Ga jij maar eerst je opleiding afmaken, en niet je tijd doden op een plek waar iedereen je bloed kan drinken
doe maar waar je voor gemaakt bentquote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik ben eten maken, kut feyenoord.
Kusjes en tot vanavond.
En ze kan nog koken ook!quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik ben eten maken, kut feyenoord.
Kusjes en tot vanavond.
Wat doe je als ik het mag vragen?quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je probeert me steeds op leeftijd en dergelijke te raken, maar je gaat elke discussie uit de weg.
Ik werk, en ben trots op mijn werk, en woon in een huis waar ik 20 FUT'ters kan laten overnachten. In een fijne, rustige wijk. Ga jij maar eerst je opleiding afmaken, en niet je tijd doden op een plek waar iedereen je bloed kan drinken
Heb een offline toernooi gespeeld, 1e wedstrijd gewonnen daarna was mijn manager tasks compleet. Dan krijg je een gold pack als reward.quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha lekker man. Pakje dus toch toen je uit het toernooi was?
Is dit een verkapte uitnodiging?quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf waarom?!! dat is pure aids, ik moest ook al tegen het TOTW offline spelen
6k maarquote:Op zondag 23 september 2012 18:02 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel winst hebben jullie vandaag gemaakt met UT ?
EA is zo slecht in communicatie, er staat bij de tasks, speel een wedstrijd in een toernooi, maar niet online of offline.quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wtf waarom?!! dat is pure aids, ik moest ook al tegen het TOTW offline spelen
Ongeveer 6kquote:Op zondag 23 september 2012 18:02 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel winst hebben jullie vandaag gemaakt met UT ?
Niet echt bijzondere stats, heel veel alternatieven..quote:Op zondag 23 september 2012 18:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom is Cabral zo in prijs gezakt
Ik raak je helemaal niet op leeftijd, maar op je misselijke gedrag hier. En mijn werk is geheim, dat heb ik ook meerdere malen hier aangegeven. Al kan ik nu natuurlijk elk beroep gaan verzinnen om indruk te maken. Maar ik heb geen zin om indruk te maken op niks.quote:Op zondag 23 september 2012 18:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat doe je als ik het mag vragen?
En jij wil ons ook op leeftijd raken hoor.
''De school mag weer beginnen.'' en dergelijke uitspraken
Ik dacht 4* en triple link met Casta, dit wordt een leuk handeltjequote:Op zondag 23 september 2012 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere stats, heel veel alternatieven..
Goed man.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
PSV uit is nog steeds lastiger dan ADO uit. Geen schande om daar te verliezen.quote:
Bij EA dus.quote:Op zondag 23 september 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raak je helemaal niet op leeftijd, maar op je misselijke gedrag hier. En mijn werk is geheim, dat heb ik ook meerdere malen hier aangegeven. Al kan ik nu natuurlijk elk beroep gaan verzinnen om indruk te maken. Maar ik heb geen zin om indruk te maken op niks.
ach volgende week verliest PSV weer bij VVV uitquote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo kan het vaak gaan in het Philips stadionHad dit niet verwacht eigenlijk.
Ja, PSV speelt, verrassend genoeg, een degelijke wedstrijd. Geen tegendoelpunten, solide verdediging. Verrassend. Al is het nog niet afgelopen natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo kan het vaak gaan in het Philips stadionHad dit niet verwacht eigenlijk.
Wat krijg je als je op translate drukt, of heb je dat al gedaan?quote:
TOEFJES IK MAAK JE KAPOT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, het is geen Babel hè.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef bombmannl het volgende:
Die Péle is echt slecht. Hij jaagt niet, houd de bal niet vast als er druk is, gebruikt zijn lichaam niet goed, is te weinig in beweging en bied zich niet goed aan, kopduels gaat ie met angst in zijn ogen aan..
Hilarisch
Week wachtenquote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef KrAlex het volgende:
Wat is slim om met die Gibbs te doen, ermee spelen of nu verkopen?
ermee spelen. Gewoon een lange tijd houden, want die wordt alleen maar duurder. Als hij niet meer IF's krijgt natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef KrAlex het volgende:
nee, 3 goals in een seizoen bedoelde hij.quote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Pelle ging toch nog een hattrick scoren?
vrouwenquote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
Zij*quote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, 3 goals in een seizoen bedoelde hij.
Morgen op de straftrainingquote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee, 3 goals in een seizoen bedoelde hij.
Half jaar wachten en hopen dat hij niet nog een IF krijgt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef KrAlex het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als beloning mocht ik RvP , de Benzema's en Nani houden
Hij is helaas geen drol waardquote:
zieke winst hoor, voor 60k en voor 24 verkopen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 60K gekocht. Toch een mooie winst van 24K.
Verlies van 36K zul je bedoelenquote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
NAC'er? Met pijn in het hart de felicitatiesquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef Nickskuh het volgende:
Zo weer terug van een heerlijk middagje nac
Hoe is fifa?
Wutquote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
ja nu, over een week of 4 is ie het driedubbele waardquote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hij is helaas geen drol waardMaximaal 22K kan ik ervoor vangen denk ik.
Heb hem nu maar in mn team geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jullie snappen hem niet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zieke winst hoor, voor 60k en voor 24 verkopen.
Zoals 10-0quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ook voor Feyenoord , vind het wel erg ruk zeg maar, maar ja ach, zijn ergere dingen in het leven
Dat denk ik ook. Vertel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie snappen hem niet.
Tamperdepamper?quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie snappen hem niet.
Beast team hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Download compleet. We gaan beginnen
Emnesquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Download compleet. We gaan beginnen
Ik hoop het wel, hij is maar iets beter als zijn NIF.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja nu, over een week of 4 is ie het driedubbele waard
Je hebt hem gekocht met tampercoinsquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie snappen hem niet.
Omdat ik dat er voor betaald heb.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je er 60k voor hebt betaald
maakt nie uit, totw 1quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, hij is maar iets beter als zijn NIF.
ja niet dus. Kneus.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat ik dat er voor betaald heb.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt hem gekocht met tampercoins
quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NAC'er? Met pijn in het hart de felicitaties
Sportief.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NAC'er? Met pijn in het hart de felicitaties
Welke coins?quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb mijn coins tenminste fatsoenlijk verdiend.
Eensquote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik heb mijn coins tenminste fatsoenlijk verdiend.
Bedankt voor deze informatie.quote:
dat begrijp ik. maar ik erger me aan het misselijke dat jij overal waar ik iets zeg tussenkomtquote:Op zondag 23 september 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik raak je helemaal niet op leeftijd, maar op je misselijke gedrag hier. En mijn werk is geheim, dat heb ik ook meerdere malen hier aangegeven. Al kan ik nu natuurlijk elk beroep gaan verzinnen om indruk te maken. Maar ik heb geen zin om indruk te maken op niks.
Zet er maar wat opquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent ook dé definitie van een baas. Dat is dan 10k.
Oneens.quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent ook dé definitie van een baas. Dat is dan 10k.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind de demo op mijn PC echt lekker spelen, ziet er goed uit etc.
Gaat Benzema meer dan 100K waard worden?quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat begrijp ik. maar ik erger me aan het misselijke dat jij overal waar ik iets zeg tussenkomt
quote:
ok. je hebt gelijk, maar soms ga ik idd te ver. het is gewoon omdat als ik ergens mee zit ik het direct zo wil (ik ben absoluut niet verwend, meer in de zin van als ik iets kan behalen ik alles op alles zet) en ik begrijp dat dat in een spelletje moeilijker is en vervelend voor julliequote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat Benzema meer dan 100K waard worden?
Ozil, iemand kopen?
Vd Wiel, iemand kopen?
als je dat soort onzinnige vragen niet keer op keer in kort tijdsbestek stelt, dan geef je de rest ook geen voer om te reageren. Je posts zijn gewoonweg te dom (zeker voor iemand die een hoge opleiding doet) om te negeren.
Echt achterlijkquote:
Leg uit.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
enige wat ik kan concluderen is dat psv een tyfus club is
Nou nou, alleen omdat Feyenoord verloren heeft?quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
je hebt goede verliezers en je hebt slechte verliezersquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |