SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Ik denk dat je dat krijgt als je klaar bent met het toernooi (maakt niet uit of je in de 1e ronde eruit gaat of in de finale)quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb problemen met die manager task. Ik heb alle vinkjes op groen, behalve die ene waar je aan een toernooi oid moet meedoen. Ik zit nu in de finale van de gold cup, dus heb daar al 3 wedstrijden gespeeld. Waarom unlocked die niet? Die gold pack zou nu van pas komen.
Online?quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef over_hedge het volgende:
De keeper van de tegenstander krijgt net rood
quote:
Nee tegen de cpu. haalde mijn doorgebroken spits neer.quote:
Ik ben al een keer uitgeschakeld, heb jij hem al?quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat krijgt als je klaar bent met het toernooi (maakt niet uit of je in de 1e ronde eruit gaat of in de finale)
Ben ook al uitgeschakeld. Werkt niet dusquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ben al een keer uitgeschakeld, heb jij hem al?
Ik heb Fifa 13 nog nietquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
sorry ik zal het echt niet meer doen het was mn broertje sorry echt sorryquote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
SB haalt het niveau van vorig jaar weer
Offline al geprobeerd? Heb het spel zelf niet dus zou ook de mogelijkheden allemaal niet weten. Anders moet je even op youtube/ ea forum kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vorig jaar? Dit is gewoon een constant niveau hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Jup. En dan straks weer spijt en dan gaat hij weer "leuk mee doen" en dan krijg je weer een relapse. Labiel kind.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. En dan straks weer spijt en dan gaat hij weer "leuk mee doen" en dan krijg je weer een relapse. Labiel kind.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
sorry ik zal het echt niet meer doen het was mn broertje sorry echt sorry
Is zijn broertjequote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Nee dat dan weer niet, probeer ik na de finale even.quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Offline al geprobeerd? Heb het spel zelf niet dus zou ook de mogelijkheden allemaal niet weten. Anders moet je even op youtube/ ea forum kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |