twitter:millarmind twitterde op zondag 23-09-2012 om 19:55:53QOTD from @MarkCavendish "Well, I know one thing: Amstel's a race I'm never gonna fucking do." reageer retweet
Briljant.quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef Marcoss het volgende:
twitter:millarmind twitterde op zondag 23-09-2012 om 19:55:53QOTD from @MarkCavendish "Well, I know one thing: Amstel's a race I'm never gonna fucking do." reageer retweet
Ach, Art is misschien soms overdreven positief over de Nederlanders, anderen zijn vaak overdreven negatief. Het levert in ieder geval discussie opquote:Op zondag 23 september 2012 21:09 schreef groenen het volgende:
Art die weer de Nederlandse renners loopt te verdedigen. Hoe aandoenlijk. Gelukkig is Sebas er niet bij deze keer.
Boom was idd erg goed vandaag hopenlijk komt hij volgend jaar weer iets beter uit de winterquote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef DeeBee het volgende:
Alleen de laatste keer Cauberg gezien via mobiele stream, aardige demonstratie van Gilbert.
Dan verdien je het wel!
Verder klinken de verhalen over de koers een beetje verradelijk, want vanwege die groep bij elkaar leek het misschien makkelijk, maar daar zaten flink wat dode mussen bij.
Zonde dat Terpstra in de laatste ronde de hekken ging opzoeken! Was toch een beetje m'n dark horse voor vandaag, maar dat zat er allemaal niet in dus...
Progressie van Boom is prima om te zien, Cauberg verteren en jezelf weer terug naar voren werken en nog meesprinten, het wordt langzaamaan steeds meer een mini-Cancellara!
En dan weer een sprintersparcours, nee dat levert een leuke koers op.quote:Op maandag 24 september 2012 00:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Centraal in Nederland bedoel ik uiteraard. Belgen waren er genoeg. En de meeste Nederlanders gaan geen 150 km reizen voor zo'n evenement.
2 kopmannen zitten achter een valpartij, 1 kopman zit in een (vroege) kopgroep, 1 kopman wordt 5e (tweede in de pelotonsprint). Hadden die dan meer moeten aanvallen van jou ofzo? Er vallen gewoon weinig verwijten te maken. Ja, aan Terpstra, die zoals hij zelf zei na zijn achtervolging meteen naar voren had moeten rijden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tuurlijk is er doorgereden, maar dat is het punt ook niet. Ging het zo hard dat het absoluut onmogelijk was dat Nederland zich dit WK, in eigen land nota bene, enigszins liet zien en niet het grootste grijzemuizenland is geworden? Nee, absoluut niet.
Er is gewoon laf gereden, punt, en er is gewacht tot het punt dat Nederland bij voorbaat kansloos zou zijn. Dat is de coach aan te rekenen. En zo ging het vorig jaar ook, daar viel het ook niemand op dat Nederland meedeed.
quote:Van Vliet geeft Boom een standje
Van onze Telesportredactie
VALKENBURG - Op het moment dat Lars Boom genoegen wilde nemen met zijn verlies in de sprint op het WK wielrennen, zag hij een woest stampende bondscoach voor zich springen. "Doorrijden nu!”, schreeuwde hij Boom, inclusief nog wat schuttingtaal, toe. De renner van Rabobank kwam na een indrukwekkende sprint nog uit op een knappe vijfde plaats en redde daarmee de eer van Oranje.
"Je ziet het toch hier?", zei Van Vliet na de race. "Hij wilde het verder laten lopen op de Cauberg. Ik werd gek toen hij rechtop wilde gaan zitten. En moet je nu kijken wat er inzit als hij zich vol geeft. Een vijfde plek op een WK is gewoon een goede prestatie. Ik had niet verwacht dat hij dit hier kon. Om eerlijk te zijn was hij van de kopmannen eigenlijk mijn vierde in de rij. Maar Lars laat hier zien dat het een verschrikkelijk goede renner is. Maar ja, je moet hem wel af en toe op scherp zetten. En dat heb ik dit jaar wel een paar keer gedaan. Bij Rabobank zouden ze dat ook best wat meer mogen doen.”
Telesport
Ik beweer nergens dat ik het WK liever op een andere plek in Nederland had gezien, laat staan dat Belgen geen recht hebben om massaal naar Valkenburg te komen. Dat komt geheel op jouw conto en ik snap dus niet waarom je mij quote.quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan weer een sprintersparcours, nee dat levert een leuke koers op.![]()
Als de Belgische supporters eerder bereid zijn om lang te reizen voor zo'n evenement hebben ze ook alle recht om daar te staan en met meer te zijn.
Van Vlietquote:
Tja, leuk hoor dat hij nu de credits wil hebben voor de prestatie van Boom (die ook wel wat gemakzuchtig overkomt), maar dan moet hij ook naar de andere renners kijken. Terpstra heeft heel veel goede ééndagskoersen gereden dit jaar, maar bij de 2 waar van Vliet z'n "ploegleider" was, reed hij onzichtbaar rond. Ook Mollema heeft alleen maar goede ééndagskoersen gereden dit jaar en kwam onder van Vliet totaal niet vooruit. Dat is natuurlijk niet de schuld van van Vliet, maar beetje overdreven om dan wél de credits naar je toe te trekken over de prestatie van Boom.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 14:32 schreef franklop het volgende:
Hoe was het commentaar bij Sporza trouwens?
Was het niet het omgekeerde van Madrid? "Boonen, Boonen, Boonen wereldkampioen, o nee het is Gilbert"
quote:RTBF imiteert Michel Wuyts: 'Phil, Phil, qu' est-ce que tu fais?'
De RTBF-omroeper van dienst tijdens het WK sprak gisteren dezelfde gevleugelde woorden van Michel Wuyts in 2005: 'Phil, Phil, Phil, qu'est ce que tu fais?'
De klassieker van Michel Wuyts: Tommeke, Tommeke, wat doe je nu? toen Tom Boonen naar de wereldtitel sprintte in Madrid in 2005 blijft meegaan en is eigenlijk al gemeengoed; om niet te zeggen parate kennis, geworden voor elke koersliefhebber.
Volgens Karl Vannieuwkerke is de uitspraak gisteren op de RTBF geen toeval omdat hij in 2005 te veel heeft gelachen met toenmalige misser van de RTBF. De Franstalige omroep had toen Boonen verwisseld met Gilbert.
Idd, dat waren z'n letterlijke woordenquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Marcoss het volgende:
Van Vliet doet net of Boom pas goed is gaan fietsen dit seizoen toen hij er zich mee bemoeide..
Tja, het blijft v. Vliet he.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Marcoss het volgende:
Van Vliet doet net of Boom pas goed is gaan fietsen dit seizoen toen hij er zich mee bemoeide..
Ging ook niet perse over de koers van gisteren maar ook aan de week vooraf en voorgaande jaren.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef FredWielergek het volgende:
Leo zegt dus dat er verschil is tussen de raborenners en de andere renners.
Nou, even op rijtje:
De Kort, Lindeman hebben het goed gedaan
Terpstra en Kroon lieten zich niet zien
Boom, Gesink en Slagter hebben maximaal gepresteerd.
Ik vind dat hij zichzelf wat tegenspreekt.
Eigenlijk is het allemaal gewoon een imitiatie van Frank Snoeks met zijn "Timmertje Timmertje, wat ga je doen?"quote:
Lijkt me ook wel wat overdreven, we moeten nog zien hoe het gaat met de nieuwe mensen natuurlijk. Bij de successen van Sky en HTC waren ook geen "grote" namen betrokken bij de ploeg, volgens mij. En bij Rabo zijn er toch heel wat die doorgebroken zijn bij de profs na een goede beloftenperiode. Denk dat je ook niet moet onderschatten dat de renners bij Rabo CT eigenlijk al min of meer als prof leven en op dat gebied dus weinig progressie meer kunnen boeken. Dan blijkt eigenlijk dat hun prestaties bij de beloften misschien al wel hun top was.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel wat in trouwens. Rabo doet het bij de jeugd wel goed maar in de Pro-ploeg zit er de laatste jaren iets structureel fout. Nu gaan ze Breukink en v. Houwelingen weer vervangen voor de verkeerde mensen volgens mij, nobody's die het team de juiste weg moeten gaan wijzen.
Tegenovergestelde van een hoop Spanjaarden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je ook niet moet onderschatten dat de renners bij Rabo CT eigenlijk al min of meer als prof leven en op dat gebied dus weinig meer progressie kunnen boeken. Dan blijkt eigenlijk dat hun prestaties bij de beloften misschien al wel hun top was.
in het voorjaar heeft hij niks gepresteerdquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Ericr het volgende:
Met de Kneet presteerden de Nederlandse wielrenners geen reet en ook bij van Vliet presteren ze al jaren niet.
Alvast mijn Sinterklaas gedicht klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |