SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
ach ik heb geen Nederlands succes nodig om van het wielrennen te genietenquote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee in de top 10 van de Vuelta is leuk, als je echter de rest van het jaar amper meedoet in welke grote wedstrijd ook ben je nog ver verwijderd van een echt opleving van het Nederlandse wielrennen. Maar ik kijk alweer uit naar een overwinning van Bos in de Dutch Food Valley Classic.
Nederlandse wielrennen is nog net zo ruk als jaren terug, je zal zien dat de talenten van vandaag de knechten van morgen zijn.
Zeker, dan wint Degenkolb dus.quote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef Sheepcidus het volgende:
zonder gilbert was het wel een sprint geweest
twitter:gerardvroomen twitterde op zondag 23-09-2012 om 17:02:30Gilbert saves BMC 3 million today. They don't have to buy the world champion this year reageer retweet
Oh dat niet hoor, voor de Nederlanders hoef je niet naar wielrennen te kijken. NK is de beste kans dat een Nederlander wint, daarna is het snel over. Of je moet graag naar derderangs koersen kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach ik heb geen Nederlands succes nodig om van het wielrennen te genieten
Ook dat ben ik weer compleet oneens. We zijn in alle voorjaarsklassiekers in de top-10 geëindigd, dat is veel slechter geweest de afgelopen jaren. We missen winnaarstypes, maar dat is niets nieuws. Dat was ook in de Boogerdtijd niets anders. Je moet maar 1 zo'n type hebben en je praat nergens meer over. We hebben die alleen bij de vrouwen, bij de mannen helaas niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Twee in de top 10 van de Vuelta is leuk, als je echter de rest van het jaar amper meedoet in welke grote wedstrijd ook ben je nog ver verwijderd van een echt opleving van het Nederlandse wielrennen. Maar ik kijk alweer uit naar een overwinning van Bos in de Dutch Food Valley Classic.
Nederlandse wielrennen is nog net zo ruk als jaren terug, je zal zien dat de talenten van vandaag de knechten van morgen zijn.
Boogerd won ook niet veelquote:Op zondag 23 september 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook dat ben ik weer compleet oneens. We zijn in alle voorjaarsklassiekers in de top-10 geëindigd, dat is veel slechter geweest de afgelopen jaren. We missen winnaarstypes, maar dat is niets nieuws. Dat was ook in de Boogerdtijd niets anders. Je moet maar 1 zo'n type hebben en je praat nergens meer over. We hebben die alleen bij de vrouwen, bij de mannen helaas niet.
De Kort trouwens een heel sterk WK. Echt hoed af, erg knap.
dus omdat de renners geen kwaliteit hebben is van Vliet laf?quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Zelva het volgende:
"Favoriet Terpstra"
Smeets wijt het aan ongeluk. Ik wijt het aan de laffe bende van Van Vliet.
het is watquote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef baggerbaas het volgende:
Die Valverde wordt ook steeds kaler
Als je Leo van Vliet als kapitein hebt, doe je natuurlijk sowieso niet serieus mee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Zelva het volgende:
"Favoriet Terpstra"
Smeets wijt het aan ongeluk. Ik wijt het aan de laffe bende van Van Vliet.
Ook dan krijg je sporadische kansen die men liet liggen. Van Bon had gewoon wereldkampioen moeten worden, Dekker had de Ronde van Vlaanderen moeten winnen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook dat ben ik weer compleet oneens. We zijn in alle voorjaarsklassiekers in de top-10 geëindigd, dat is veel slechter geweest de afgelopen jaren. We missen winnaarstypes, maar dat is niets nieuws. Dat was ook in de Boogerdtijd niets anders. Je moet maar 1 zo'n type hebben en je praat nergens meer over. We hebben die alleen bij de vrouwen, bij de mannen helaas niet.
Milaan San Remo alvast niet en top 10 klasseringen in klassiekers is iedereen binnen een week weer vergeten. Het blijft verder sport, dat draait om winnen. Niet om meerijden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je tekort komt, laat je je in ieder geval zien. Zeker voor thuispubliek. En ga je niet een beetje achterin hangen om zo in valpartijen verzeild te raken.quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus omdat de renners geen kwaliteit hebben is van Vliet laf?
en dat is de schuld van de coach? renner kunnen zelf toch ook nadenken?quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als je tekort komt, laat je je in ieder geval zien. Zeker voor thuispubliek. En ga je niet een beetje achterin hangen om zo in valpartijen verzeild te raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |