van Bon 3e in 1997quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het Nederlandse wielrennen. Boogerd werd ook 5de in 2003 overigens.
Zalig hè, de frustratie bij van poppel dat er een Belg wint :pquote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het spat er weer af, genieten dit.
Je was net wel erg kansloos met je Druivenkoers. Er zijn er net 2 in de top-10 van de Vuelta geëindigd. Het NLse wielrennen staat nog lang niet waar het moet staan, maar het is al beter dan dat het was. Het cynisme vind ik een beetje triest.quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het Nederlandse wielrennen. Boogerd werd ook 5de in 2003 overigens.
Nederlanders zitten graag achterin, stukje extra adrenaline als je de slag mist die net dat beetje extra geeft.quote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
als ik zie hoe ver boom achter zat toen gilbert ging, denk ik dat er meer in zat voor boom
4e, ging in de sprint in Lissabon te vroeg aan.quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker is nog een keer vierde geworden, ik meen in 2001 of 2002.
En terecht !quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
"Waar is dat feestje, hier is dat feestje"
Idd, had Rodriguez, Nibali en Sagan eigenlijk wel dichter verwacht op de top.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Gilbert gewoon veruit de sterkste op de Cauberg, geen enkele Spanjaarden of Italiaan die ook maar een beetje kon volgen
Twee in de top 10 van de Vuelta is leuk, als je echter de rest van het jaar amper meedoet in welke grote wedstrijd ook ben je nog ver verwijderd van een echt opleving van het Nederlandse wielrennen. Maar ik kijk alweer uit naar een overwinning van Bos in de Dutch Food Valley Classic.quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je was net wel erg kansloos met je Druivenkoers. Er zijn er net 2 in de top-10 van de Vuelta geëindigd. Het NLse wielrennen staat nog lang niet waar het moet staan, maar het is al beter dan dat het was. Het cynisme vind ik een beetje triest.
In eendagskoersen missen we gewoon iemand, maar dat is na Boogerd nooit anders geweest.
Boasson Hagen deed het wel eindelijk eens na een lange, zware koers.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, had Rodriguez, Nibali en Sagan eigenlijk wel dichter verwacht op de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |