SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
Best wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Boonen nog geen trap te veel gegeven. Geef 'm een goede kans.
Humberto is vaste gast in elke OP.quote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef Bastiefcg het volgende:
wat doet humberto tan eigenlijk in de op..
nou, soms duikt hij ineens op en dan raak je hem niet meer kwijtquote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef Bastiefcg het volgende:
wat doet humberto tan eigenlijk in de op..
Mollema zag er nog best goed uit netquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Van de Nederlanders alleen Slagter en Boom en in mindere mate Gesink nog relatief fris.
Terpstra en Mollema al teveel gegeven.
Mollema lijkt nog beter te zijn dan Boom, ondanks dat hij achter de valpartij zat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Van de Nederlanders alleen Slagter en Boom en in mindere mate Gesink nog relatief fris.
Denk dat Mollema echt nog wat over heeft. Die lijkt echt goed te zijn. En Terpstra lijkt me ook wel wat te kunnen nog. Hoeveel is nog de vraag, maar echt zo lang heeft hij ook niet moeten achtervolgen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zie jij dat allemaal vanachter je teeveetje. Vertel meteen even wie wint, kan ik voetbal gaan kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen ook nog met veel sterke mannen voorop. Boonen, Gilbert, Roelands, Meersman, Leukemans. Je kunt er slechter sitten als land.
Zometeen niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mollema zag er nog best goed uit net
Ik denk dat die wel eens net zo sterk als Gilbert kan zijnquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.
Yep, was ik vergeten. Niet de minste.quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.
Denk het ook.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Het zal in de laatste ronde weer gaan gebeuren. Zou het een Gilbert lukken om de rest los te rijden ? Denk eerder dat het net als gisteren bij de beloften zal gaan, een sprint meet een mannetje of 40
Ik denk dat Voeckler een gat slaat op het vals plat na de Cauberg.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Het zal in de laatste ronde weer gaan gebeuren. Zou het een Gilbert lukken om de rest los te rijden ? Denk eerder dat het net als gisteren bij de beloften zal gaan, een sprint meet een mannetje of 40
Die zullen niet beter meer kunnen hè.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef One_of_the_few het volgende:
3 nederlanders nog ver achterin. Nutteloze positie
sagan? boonen? degenkolb?quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Het zal in de laatste ronde weer gaan gebeuren. Zou het een Gilbert lukken om de rest los te rijden ? Denk eerder dat het net als gisteren bij de beloften zal gaan, een sprint met een mannetje of 40
Denk een sprint van max. 30 man.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Het zal in de laatste ronde weer gaan gebeuren. Zou het een Gilbert lukken om de rest los te rijden ? Denk eerder dat het net als gisteren bij de beloften zal gaan, een sprint met een mannetje of 40
Dat zijn waarschijnlijk de 3 die al een flinke inspanning hebben gedaan om terug te komen. Pieren er ook als eerste weer af.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef One_of_the_few het volgende:
3 nederlanders nog ver achterin. Nutteloze positie
Ik denk dat renners als Valverde, Rodriguez, Voeckler, Contador, Gilbert wel met voorsprong boven moeten kunnen komen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Valverde niet in een groep van 40 met Sagan, Boonen, Degenkolb en co.quote:
Ow ja, dat denk ik ook. Mart deed net pf nl nog heel veel renners voorin heeft, maar de meesten kunnen niet veel meer. Niet vreemd lijkt me.quote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zullen niet beter meer kunnen hè.
quote:
Maar dit is wel iets wat de buitenlanders niet zullen begrijpen.quote:
Boven wel ja maar dan nog een stuk vlak naar de finish.quote:Op zondag 23 september 2012 16:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat renners als Valverde, Rodriguez, Voeckler, Contador, Gilbert wel met voorsprong boven moeten kunnen komen.
Ik verwacht dat een Degenkolb of zelfs Boonen dan te ver achter zal liggen om nog mee te sprinten.quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Boven wel ja maar dan nog een stuk vlak naar de finish.
Nou en? Het boeit die buitenlanders ook niet hoor. Ze hoeven niet bang te zijn voor de Nederlanders.quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is wel iets wat de buitenlanders niet zullen begrijpen.
Martin kan wel heel hard tegen de Cauberg opvliegenquote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bozic zit er trouwens ook nog bij.
En Paul Martens en de 2 Ieren, maar dat is meer om mee te zijn met een groepje, niet voor een pelotonsprint.
Ik was een tikkeltje sarcastisch.quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou en? Het boeit die buitenlanders ook niet hoor. Ze hoeven niet bang te zijn voor de Nederlanders.
Probleem is dat het tempo echt hoog moet blijven na de Cauberg. Voordeel is dat de wind in het voordeel staat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een Degenkolb of zelfs Boonen dan te ver achter zal liggen om nog mee te sprinten.
Nibali lijkt me ook zeer gevaarlijk ja. Die reed ook sterk tijdens de TTT.quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Nibali en Gatto hebben we ook niet gezien.
Nibali wel op achterstand bij de valpartij. Weet niet of die nog 100% fris is.quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gatto en Moser zijn ook rete gevaarlijk met dit scenario.quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk het niet, heeft al een paar uur gefietst.quote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nibali wel op achterstand bij de valpartij. Weet niet of die nog 100% fris is.
Sprinters breken echt hun benen op de Cauberg als in het spoor van de plaat van Voeckler moeten blijven.quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef TheArt het volgende:
Probleem is dat het tempo echt hoog moet blijven na de Cauberg. Voordeel is dat de wind in het voordeel staat.
Nibali zat gewoon in het peloton na de valpartij dacht ikquote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nibali wel op achterstand bij de valpartij. Weet niet of die nog 100% fris is.
Klopt trouwens, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 23 september 2012 16:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Nibali zat gewoon in het peloton na de valpartij dacht ik
Zal wel uit Ghania komen, het land dat Miss Warrumme broodjes gisteren verzon.quote:Op zondag 23 september 2012 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is die Tieriyan Locke waarover De Cauwer het steeds heeft?
Tiernan-Locke, de kopman van de Engelsenquote:Op zondag 23 september 2012 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie is die Tieriyan Locke waarover De Cauwer het steeds heeft?
Mwah, jawel. Dit is de eindsprint niet.quote:Op zondag 23 september 2012 16:39 schreef baggerbaas het volgende:
Gilbert toch niet heel erg fris bovenop
Zijn toch wel wat mannen sneller denk ik, Valverde bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 september 2012 16:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, jawel. Dit is de eindsprint niet.
Prima, jammer dat Slagter niet mee is. Zag er nog goed uit net.quote:
ja heb al 10 euro eropquote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je nu inzetten bij de bookmakers...kun je veel geld verdienen.
Die wint klassiekers, maar wordt door de anderen toch nog niet voor "vol" aangezien.quote:Op zondag 23 september 2012 16:45 schreef TheArt het volgende:
Gerrans, weer de hele dag erdoor gereden zonder opgemerkt te worden. Hij doet dat toch erg knap steeds.
er meestal 2 of 3 niet mee zittenquote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef TLC het volgende:
En Nederland had 4 kopmannen omdat............. ?
geen enkele renner die status verdient.quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef TLC het volgende:
Kopmannen is overdreven. Meer beschermde renners.quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef TLC het volgende:
Dat commentaar hokje van Wuyts zal dan idd gedesinfecteerd moeten worden.quote:Op zondag 23 september 2012 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Gun het op zich Boonen wel, prima gozer en uitstekend renner. Alleen kijk ik dan vandaag Sporza verder niet meer.
Schouderklopje van Leo na de finish.quote:
Ze hebben nooit echt gekoerst.quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef 1-0-8 het volgende:
Vrij harde koers op zo'n parcours en dan nog met zo'n grote groep in de finale. Dus....
Terecht denk, Gilbert maakte net een niet al te frisse indruk. Denk dat een Valverde wel weg kan rijden maar met 6 Belgen achter hem aan ( en 5 Italianen) gaat ie het niet volhouden tot aan de finish.quote:
ja Merckx is net gedemarreerdquote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb de stream net pas aan
is het oude vs nieuwe wielrennen al geweest?
Zou wuyts al iets ingestudeerd hebben?quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Het commentaarhokje van de Belgen na de zege van Boonen
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef TLC het volgende:
Het commentaarhokje van de Belgen na de zege van Boonen
[ afbeelding ]
Daar valt niets over te zeggen, voor hetzelfde geld gaan Nibali, Voeckler en Kolobnev gewoon mee.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Valverde lijkt me het frist maar zal een probleem worden om alleen voor te blijven na de Cauberg.
Prima zoquote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Ericr het volgende:
Heeft van Vliet al zijn laatste tactieken doorgegeven?
wat schrijven de buitenlandse kranten?!??quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Val best mee hoor op Sporza. Als Nederland in deze situatie had gezeten was het veel ergere geweest.
Voordeel dat zoiets nooit voorkomt dus, pelotonvulling is Nederland al tig jaar goed in.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Val best mee hoor op Sporza. Als Nederland in deze situatie had gezeten was het veel ergere geweest.
Ja, uiteindelijk zeggen ze enkel dat het spannend is en dat het er nauwelijks beter kon uitzien, dit was het verhoopte scenario.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Pedroso het volgende:
nee hoor Mart Smeets zou een arm om Gesink slaan en zeggen dat hij best mag huilen hoorquote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Komt op de Cau gewoon wat tekort. Bleek net al.quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet wel als 'ie echt iets wil.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef TLC het volgende:
Dat gehype van Boom ook altijd, die moet al lossen bij een verkeersheuvel.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef TLC het volgende:
Dat gehype van Boom ook altijd, die moet al lossen bij een verkeersheuvel.
Ja, daarom daarvoor iets doen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt op de Cau gewoon wat tekort. Bleek net al.
Dat heeft lang geduurd.quote:
Voor welke grote wedstrijd dan wel? De Druivenkoers?quote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is er niet erg aan toe, maar we hebben niemand voor dit soort wedstrijd. Al een tijdje zo.
Bullshit, absolute bullshit. Als je je tot de slachtbank op de Cauberg laat leiden, ja dan heb je niemand voor dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is er niet erg aan toe, maar we hebben niemand voor dit soort wedstrijd. Al een tijdje zo.
Combinatie van TB500, Epo en Cera.quote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef 1-0-8 het volgende:
Wat zou ie gepakt hebben? Wat een eikel. Bah.
Het spat er weer af, genieten dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Combinatie van TB500, Epo en Cera.
Eens. Volledig anoniem gereden. Hadden net zo goed niet van start kunnen gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bullshit, absolute bullshit. Als je je tot de slachtbank op de Cauberg gaat leiden, ja dan heb je niemand voor dit soort wedstrijden.
Schandalig gereden van Nederland weer. Voor eigen publiek. Helemaal niks gedaan, nul komma nada.
Wat alles zegt over het Nederlandse wielrennen. Boogerd werd ook 5de in 2003 overigens.quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij beste prestatie sinds Leon van Bon van een Nederlander op een WK
Wanneer de dopinguitslagen komen, kunnen wij weer lachen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het spat er weer af, genieten dit.
Vergeleken met de beloften viel het nog mee.quote:
Die rijdt ook fantastisch sterk dit seizoen zeg.quote:
van Bon 3e in 1997quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het Nederlandse wielrennen. Boogerd werd ook 5de in 2003 overigens.
Zalig hè, de frustratie bij van poppel dat er een Belg wint :pquote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het spat er weer af, genieten dit.
Je was net wel erg kansloos met je Druivenkoers. Er zijn er net 2 in de top-10 van de Vuelta geëindigd. Het NLse wielrennen staat nog lang niet waar het moet staan, maar het is al beter dan dat het was. Het cynisme vind ik een beetje triest.quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het Nederlandse wielrennen. Boogerd werd ook 5de in 2003 overigens.
Nederlanders zitten graag achterin, stukje extra adrenaline als je de slag mist die net dat beetje extra geeft.quote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
als ik zie hoe ver boom achter zat toen gilbert ging, denk ik dat er meer in zat voor boom
4e, ging in de sprint in Lissabon te vroeg aan.quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker is nog een keer vierde geworden, ik meen in 2001 of 2002.
En terecht !quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
"Waar is dat feestje, hier is dat feestje"
Idd, had Rodriguez, Nibali en Sagan eigenlijk wel dichter verwacht op de top.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Marcoss het volgende:
Gilbert gewoon veruit de sterkste op de Cauberg, geen enkele Spanjaarden of Italiaan die ook maar een beetje kon volgen
Twee in de top 10 van de Vuelta is leuk, als je echter de rest van het jaar amper meedoet in welke grote wedstrijd ook ben je nog ver verwijderd van een echt opleving van het Nederlandse wielrennen. Maar ik kijk alweer uit naar een overwinning van Bos in de Dutch Food Valley Classic.quote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je was net wel erg kansloos met je Druivenkoers. Er zijn er net 2 in de top-10 van de Vuelta geëindigd. Het NLse wielrennen staat nog lang niet waar het moet staan, maar het is al beter dan dat het was. Het cynisme vind ik een beetje triest.
In eendagskoersen missen we gewoon iemand, maar dat is na Boogerd nooit anders geweest.
Boasson Hagen deed het wel eindelijk eens na een lange, zware koers.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, had Rodriguez, Nibali en Sagan eigenlijk wel dichter verwacht op de top.
Ach we kennen van poppel nu toch al, de blinde haat ten opzichte van alles die Belgisch is.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als Gesink WK werd werd hier het FOK Forum kapot gefeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |