meerdere keren kijken, biertje erbij, en blijven proberenquote:Op zondag 23 september 2012 17:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vond het erg moeilijk masturberen op dit materiaal, ik raad het dus ook zeker niet aan.
ranzige propaganda. wel in jouw voordeel als jood natuurlijk. maar het blijft ranzige propaganda.quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef waht het volgende:
Mwah, ik vind het wel prima dat we hier pro-Amerikaanse films te zien krijgen.
Alsof zij er direct wat van merken als er een ambassade gesloopt wordt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Wat het feit dat ze hun eigen omgeving slopen des te triester maakt. In dat kader bezien, zijn het inderdaad wel heel erg simpelen van geest.
wat een argument zegquote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof zij er direct wat van merken als er een ambassade gesloopt wordt.
Dat kan kloppen. Moslims hebben het echter wel gepost. Als ik zou praten zou het weinig nut hebben, want dat zou je toch niet horen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik heb nog geen enkele moslim horen uitspreken hoe afschuwelijk ze dit allemaal vinden. Jammer jammer jammer.
ow. ik heb het gemist.quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Moslims hebben het echter wel gepost. Als ik zou praten zou het weinig nut hebben, want dat zou je toch niet horen.
Een argument? In welke zin zou het een argument moeten zijn. Jij denkt dat deze mensen het wél direct merken als zij een ambassade slopen? Care to elaborate?quote:Op zondag 23 september 2012 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat een argument zeg
ben beter gewend van je
Dus omdat ze er niets van merken is het niet erg?quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een argument? In welke zin zou het een argument moeten zijn. Jij denkt dat deze mensen het wél direct merken als zij een ambassade slopen? Care to elaborate?
Waar staat dat ik vind dat het niet erg is?quote:Op zondag 23 september 2012 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus omdat ze er niets van merken is het niet erg?
care to explain?
Ehm... Ok.... Tja, aparte gedachtegang dit weer.quote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof zij er direct wat van merken als er een ambassade gesloopt wordt.
Nogmaals, dus jij bent van mening dat zij het wel direct merken begrijp ik? Leg uit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm... Ok.... Tja, aparte gedachtegang dit weer.
Het is toch ook hun stad die gesloopt wordt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nogmaals, dus jij bent van mening dat zij het wel direct merken begrijp ik? Leg uit.
Allereerst zijn er voor zover ik weet geen hele steden gesloopt, er zijn bepaalde wijken geweest waar relschoppers dingen hebben vernield of ambassades in de fik hebben gestoken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is toch ook hun stad die gesloopt wordt.
En de mensen in Haren vinden het alleen weg als hun eigen huis gesloopt wordt?quote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allereerst zijn er voor zover ik weet geen hele steden gesloopt, er zijn bepaalde wijken geweest waar relschoppers dingen hebben vernield of ambassades in de fik hebben gestoken.
Haren bestaat voor zover ik weet ook nog. Afgezien van het voorgaande is het gewoon een non-argument. Alsof het minder erg zou zijn als ze een andere stad hadden gesloopt.
Que? Erg bedoel je denk ik?quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En de mensen in Haren vinden het alleen weg als hun eigen huis gesloopt wordt?
Hoe vaak kom jij precies per week op de Indiase ambassade?quote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is toch ook hun stad die gesloopt wordt.
Ja, eigenlijk valt het allemaal best wel mee. Brandje hier en daar, een enkele moord.quote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allereerst zijn er voor zover ik weet geen hele steden gesloopt, er zijn bepaalde wijken geweest waar relschoppers dingen hebben vernield of ambassades in de fik hebben gestoken.
Haren bestaat voor zover ik weet ook nog. Afgezien van het voorgaande is het gewoon een non-argument. Alsof het minder erg zou zijn als ze een andere stad hadden gesloopt.
Leuk dat jij het vindt meevallen. Dat vind ik niet namelijk. -quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk valt het allemaal best wel mee. Brandje hier en daar, een enkele moord.
Niet zo regelmatig, maar ik vind het niet echt tof als er in mijn stad gereld wordt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij precies per week op de Indiase ambassade?
Dat komt omdat jij wat te verliezen hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet zo regelmatig, maar ik vind het niet echt tof als er in mijn stad gereld wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |