SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
TT
Gelukkig wordt United niet gematst inderdaad hoor
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
RVP is te goed voor dit ManU."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben de S
We hebben de c
We hebben de h
We hebben de w
We hebben de a
We hebben de l
We hebben de b
We hebben de E
We hebben een SCHWALBE![]()
![]()
quote:Jullie stream kijkers gaan het zo zien.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Daarom. hij raakte de man wel en de bal niet. Duidelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je op je voet wordt getrapt is het een penalty ja.
Maar Suarez moet bij sommige neergeschoten worden wil er een pingel gegeven worden. Sommige mensen gaan nou eenmaal alleen maar op reputatie af.![]()
Jeeeezus jij bent echt ongelooflijk, hij speelt gewoon die bal man.quote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. hij raakte de man wel en de bal niet. Duidelijk.
Maar Suarez moet bij sommige neergeschoten worden wil er een pingel gegeven worden. Sommige mensen gaan nou eenmaal alleen maar op reputatie af.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. hij raakte de man wel en de bal niet. Duidelijk.
Maar Suarez moet bij sommige neergeschoten worden wil er een pingel gegeven worden. Sommige mensen gaan nou eenmaal alleen maar op reputatie af.quote:Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit soort acties van Suarez, daar verneukt hij het voor zichzelf en Liverpool mee. Dan wordt hij de volgende keer in het strafschopgebied onderuit gehaald en dan krijgt hij niets omdat de scheidsrechter dit soort dingen onthoud.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat mag jij vinden uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jeeeezus jij bent echt ongelooflijk, hij speelt gewoon die bal man.![]()
Iets met bril.quote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jeeeezus jij bent echt ongelooflijk, hij speelt gewoon die bal man.![]()
Oh, dat sluit ik niet uit, maar de eerste 60 minuten had je net zo goed Platje in de spits kunnen zetten bij Utd, want Van Persie hebben we niet gezien.quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jullie stream kijkers gaan het zo zien.![]()
Serieuze vraag: heeft Van Persie de bal al meer dan 10 keer aangeraakt deze wedstrijd?quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Jullie stream kijkers gaan het zo zien.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Een Arsenal, Chelsea of ManC gaat dit ManU keihard assrapen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Serieuze vraag: heeft Van Persie de bal al meer dan 10 keer aangeraakt deze wedstrijd?![]()
Oké, is maar ook een wedstrijdje héquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Een Arsenal, Chelsea of ManC gaat dit ManU keihard assrapen.![]()
Gewoon hard in de kont ja toch.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Een Arsenal, Chelsea of ManC gaat dit ManU keihard assrapen.![]()
't Is maar een spelletje...quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, is maar ook een wedstrijdje héOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
maar ALS United het voor elkaar krijgt om eindelijk eens een goede wedstrijd te spelen, dan zijn ze beter dan die 3 ploegen...quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Een Arsenal, Chelsea of ManC gaat dit ManU keihard assrapen.
maar dan moeten ze dat wel eens gaan doen ook
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
en de bal is vierkantquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
't Is maar een spelletje...![]()
TR gemacht.quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
't Is maar een spelletje..."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom halen ze Sterling erafen dan voor Henderson
die heeft echt nog niks gepresteerd daar
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is dat ik het van Persie wel gun, anders had United hier wel met 6-0 afgemogen van mij.Feyenoord Rotterdam![]()
Liverpool stond eerst voor en nu niet meer idd. Als je dat in een meme zet ishet opeens om te lachen?quote:![]()
![]()
Raheem moet voor zijn kinderen zorgenquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
1 van de beste spelers van Liverpool eraf...![]()
![]()
Wat voor Advocaat-Robben wissel is dit!?![]()
Wat heeft Van Persie gedaan dan om dat te verdienen dat jij hem dat gunt!?quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is dat ik het van Persie wel gun, anders had United hier wel met 6-0 afgemogen van mij.![]()
Hij heeft er pas 1, niet te snel gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raheem moet voor zijn kinderen zorgen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nee aub had al laatste waarschuwing gehad.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
3 toch!?quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raheem moet voor zijn kinderen zorgen
Spelen straks mee met hun vader in hetzelfde elftal![]()
![]()
Ik vind het een geweldige voetballer.quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat heeft Van Persie gedaan dan om dat te verdienen dat jij hem dat gunt!?Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liverpool stond eerst voor en nu niet meer idd. Als je dat in een meme zet ishet opeens om te lachen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Twee toch? bij verschillende vrouwenquote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft er pas 1, niet te snel gaan.!
know'm sayin?
word? word.![]()
serieus?quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Twee toch? bij verschillende vrouwen!
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
2quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft er pas 1, niet te snel gaan.![]()
Is het ook niet (meer). 9gagquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik snap gewoon niet wat er grappig is aan dat soort plaatjes.
Kind is 17
Soms. Te vaak erg wisselvallig. kan geweldige dingen af en toe, maar vaak ook heel matig.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige voetballer.![]()
Hij heeft er 3 bij 3 verschillende vrouwen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft er pas 1, niet te snel gaan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
http://www.soccersouls.com/raheem-sterling-age-17-kids-3-women-2/quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gerucht was dat nummer 3 erbij kwam, maar is momenteel 2![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd op Van Persie er in te brengen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Net was die ook niet grappig.quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd op Van Persie er in te brengen.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd op Van Persie er in te brengen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sorry, voortaan zal ik het in een meme zetten, dan kan je er wel om lachen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
IK VOND HEM WEL GRAPPIGOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oke good guy Greg.quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik het in een meme zetten, dan kan je er wel om lachen.
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef HulkHeld het volgende:
Goeie grap man, wordt caberatier, volle zalenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ja idd, ik wil mijn 90 minuten terugquote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef GGMM het volgende:
Verder is dit een zeer teleurstellende wedstrijdknow'm sayin?
word? word.![]()
word.quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef HulkHeld het volgende:
Goeie grap man, wordt caberatier, volle zalen![]()
Maak alsjeblieft die 2-1 nu want anders wordt het hem echt niet meer
gaat toch mis
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dit is toch geen penalty
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
100% mis percentage bij een misser.
75% bij een rake
Man Utd speelt met 2 man meer...Scheidsrechter overduidelijk de beslissende factor in deze wedstrijd. Schandalig.
![]()
Ook nog water van Liverpool drinken.
Als je gewoon zelfvertrouwen hebt dan maakt het geen fuck uit hoe lang je moet wachten. Soms is het zelfs wel lekker.quote:![]()
Nice
![]()
ROBIN VAN PERSIE! *klap klap, klap klap klap*
Jammer. Penalty was wel veel te makkelijk gegeven zeg
Dacht de keeper ook, alleen dan omgekeerdquote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef alors het volgende:
ik wist dat ie hoog rechts ging schieten![]()
gefrustreerde (andere engelse club)-fanquote:
De penalty was helemaal makkelijk gegeven als je dat eerdere moment van Suarez er nog bij denkt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hernandez voor Kagawa
quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
ja dat is robin, scoren is hem groot plezier![]()
?
![]()
ik vond die tegen Galatasaray wel mooiquote:
En van welke club zou ik dan fan moeten zijn!?quote:Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gefrustreerde (andere engelse club)-fan
Ik hou er gewoon niet van wanneer een ploeg mbv een zwakke scheids wint. Kan me geen reet schelen om welke ploeg het dan gaat.![]()
![]()
![]()
Team in full: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta (c), Diaby, Cazorla, Ramsey, Podolski, Gervinho.
Substitutes: Martinez, Djourou, Santos, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud.![]()
Over rood gesprokenRvP komt met gestrekt been invliegen
In Nederland zou Everton - NU van vorige week maandag met 8 man in totaal eindigen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik heb je al vaker alleen over United negatieve dingen horen zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En van welke club zou ik dan fan moeten zijn!?
Ik hou er gewoon niet van wanneer een ploeg mbv een zwakke scheids wint. Kan me geen reet schelen om welke ploeg het dan gaat.
misschien ben je geen fan, maar ik denk dat je een zwak hebt voor Arsenal of City
jouw.quote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja hij raakte de bal, dus geen rood toch? zijn jou woorden
En nee, dat heb ik niet gezegd; blijkbaar kan je naast schrijven ook niet lezen.![]()
Arsenal iddquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb je al vaker alleen over United negatieve dingen horen zeggen.
misschien ben je geen fan, maar ik denk dat je een zwak hebt voor Arsenal of CityOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
was wel een toffe wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Nederland zou Everton - NU van vorige week maandag met 8 man in totaal eindigen.![]()
Ramsey had ik niet gedacht.quote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
Verrassende line up van Arsenal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Was leukste wedstrijd van laatste jaren die ik gezien heb.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
![]()
![]()
Ik vind ze vaak geen leuke selectie hebben, en voorspelbaar vervelend voetbal spelen. Dat klopt. Maar met o.a. Kagawa en Van Persie had ik goede hoop voor dit seizoen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb je al vaker alleen over United negatieve dingen horen zeggen.
misschien ben je geen fan, maar ik denk dat je een zwak hebt voor Arsenal of City![]()
Als het aan jou lag hadden er deze wedstrijd 4 rode kaarten getrokken moeten worden en 5 penalties gegevenquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw.
En nee, dat heb ik niet gezegd; blijkbaar kan je naast schrijven ook niet lezen.![]()
al had everton wel moeten winnenquote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was leukste wedstrijd van laatste jaren die ik gezien heb.![]()
![]()
Euhm.. oke.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Als het aan jou lag hadden er deze wedstrijd 4 rode kaarten getrokken moeten worden en 5 penalties gegeven![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al had everton wel moeten winnen
Yeah, want ik ben de laatste jaren niet kritisch geweest over Arsenal, de selectie, de verdediging, de trainer, het naieve voetbal, etc etc...quote:![]()
![]()
Idd Everton had moeten winnen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al had everton wel moeten winnen
Ze hadden meer kansen.![]()
![]()
ze moeten nog loskomen. Het United dat iedereen gewend is, zal pas zo spelen als die verdediging op orde is. Rafael maakt een sterke indruk, Evra/Büttner zijn goed genoeg, maar in het centrum hebben Ferdinand en Vidic nog te weinig samengespeeld en er is er telkens een geblesseerdquote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak geen leuke selectie hebben, en voorspelbaar vervelend voetbal spelen. Dat klopt. Maar met o.a. Kagawa en Van Persie had ik goede hoop voor dit seizoen.
Ze hebben een goed team ja.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen trouwens wel eens hoog gaan eindigen dit seizoen![]()
![]()
Ja, want ik weet nog wel wat jij allemaal gezegd hebt de laatste jarenquote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, want ik ben de laatste jaren niet kritisch geweest over Arsenal, de selectie, de verdediging, de trainer, het naieve voetbal, etc etc...
Ik zie je vaak in het Arsenal topic voorbij komen, dus vandaar dat ik dat dacht.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Vindt ze echt leuk spelen. Ze nemen Spurs plaats over dit jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kunnen trouwens wel eens hoog gaan eindigen dit seizoen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt ze echt leuk spelen. Ze nemen Spurs plaats over dit jaar.![]()
![]()
Wiens bloodzeed begint blokkerig te worden?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Van mijquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wiens bloodzeed begint blokkerig te worden?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
5 minuten?
Scheids wilt iets verbergen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, want ik weet nog wel wat jij allemaal gezegd hebt de laatste jaren
Ik zie je vaak in het Arsenal topic voorbij komen, dus vandaar dat ik dat dacht.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wiens bloodzeed begint blokkerig te worden?
know'm sayin?
word? word.![]()
Nope.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wiens bloodzeed begint blokkerig te worden?![]()
Carrick is goed, maar dat werd jarenlang ontkend omdat hij niet constant genoeg wasquote:
![]()
Aguero doet mee...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
en vaak blessures hadquote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Carrick is goed, maar dat werd jarenlang ontkend omdat hij niet constant genoeg wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ook, en het zou mooi zijn als dit seizoen zijn seizoen wordt, want dan heb je ook voor sowieso 4 jaar een vervanger voor Scholes.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
hoe oud is ie? 32?quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook, en het zou mooi zijn als dit seizoen zijn seizoen wordt, want dan heb je ook voor sowieso 4 jaar een vervanger voor Scholes.![]()
Geen Nasri?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Aguero doet mee...know'm sayin?
word? word.![]()
City heeft 2 spanjaarden of doel je niet op hun?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Plaatje komt van de officiële twitter van City, dus denk het niet.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:
Ben jij Oost-Indisch blind ofzo? MAG. HIER. NIETquote:
I don't care, voor degene die het mee willen nemen:pquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij Oost-Indisch blind ofzo? MAG. HIER. NIET![]()
Sorry dushiquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
udinese apart opgenomen wil je aub opdonderen met die spoilers![]()
![]()
Doe dat gewoon in Serie A topic.quote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
I don't care, voor degene die het mee willen nemen:pOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is die er? nog nooit voorbij zien komenquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Doe dat gewoon in Serie A topic.![]()
Neh Liverpool die op het eind met 9 man speelde omdat Kelly geblesseerd raakte met alle wissels gebruikt, zoals in de EK-finale dit jaarquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
City heeft 2 spanjaarden of doel je niet op hun?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
kijk je niet goedquote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is die er? nog nooit voorbij zien komen![]()
Serie A 2012-13: Serie jA of Serie nOquote:Op zondag 23 september 2012 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is die er? nog nooit voorbij zien komen
Ga daar maar spelenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha lekker janken jij;)quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Serie A 2012-13: Serie jA of Serie nO
Ga daar maar spelen![]()
Walcott moet sowieso zo snel mogelijk weg bij Arsenal, en bij een club komen waar hij gewoon wekelijks in de basis staat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel bijzonder dat Ramsey de voorkeur heeft gekregen boven A O-C of Walcott.
Momenteel proberen ze hem op deze manier te dwingen om snel zijn contract te verlengen ofzo, maar lijkt me niet de meest verstandige manier.![]()
En geen Vermaelenquote:Op zondag 23 september 2012 16:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel bijzonder dat Ramsey de voorkeur heeft gekregen boven A O-C of Walcott.
Nee hoor. Het was Walcott voor de transferdeadline voorgelegd "teken of je zit op de bank". En nu zit hij op de bank.quote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Walcott moet sowieso zo snel mogelijk weg bij Arsenal, en bij een club komen waar hij gewoon wekelijks in de basis staat.
Momenteel proberen ze hem op deze manier te dwingen om snel zijn contract te verlengen ofzo, maar lijkt me niet de meest verstandige manier.
Walcott wilde volgens mij 100k pond per week verdienen wat hij niet waard is in mijn ogen.
Ik vind Oxlade-Chamberlain minimaal gelijkwaardig.
Ramsey staat er waarschijnlijk in om wat meer bescherming te geven aan de fullback.Waarschijnlijk geblesseerd uitgevallen.quote:![]()
Tegen de verhouding denk ik. Kan nog gewoon goed komen voor Arsenal
Die jas van Wenger
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Heuuyy
Bosscielny.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
OMG die slotfase
Mooi moment voor bloodzeed om te gaan kutten
iddquote:Op zondag 23 september 2012 18:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooi moment voor bloodzeed om te gaan kutten![]()
Gervinho doet alles goed behalve het afwerken. Had voor deze wedstrijd 3 gescoord in 2 wedstrijden.
Maar hij is zeer frustrerend.![]()
Kan tevreden zijn met een gelijkspel tegen Man City uit. Vorig jaar was het 1-0 voor hun.
Arsenal is het 3e team dat met punten wegkomt uit het Etihad stadium in de afgelopen 31 wedstrijden.![]()
Zat absoluut meer in. Wat een kans van Gervinho zeg! Volgende week Chelsea, ben heel erg benieuwd hoe ze het dan doen!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Overigens, wat is Yaya Touré toch een geweldige speler zeg!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
bazenquote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
Even iets anders:
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Die rechter is Lehmann, nooit herkend.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Je weet toch hopelijk ook wel wie de linker is?quote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Die rechter is Lehmann, nooit herkend.![]()
twitter:BBCBreaking twitterde op zondag 23-09-2012 om 21:44:35Former England captain John Terry announces retirement from international football. Details soon http://t.co/2t6WFmXd reageer retweet
Sol Campbell.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk ook wel wie de linker is?
Ik denk nu ook dat ze op het Oktoberfest zijn.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Man City - Aston Villa 2-2![]()
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Da's voor de League Cup.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Weet ik, maar dat kan toch in dit topic en het blijft leukquote:
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Kan hier prima toch?Er is toch geen League Cup topic, en als dat er zou zijn zou dat toch geen succes zijn!
Zijn toch voor de helft PL-teams dus dat magChelsea even goed bezig zeg.
all your heroes are whores![]()
Loting:
Sunderland - Middlesbrough
Swindon Town - Aston Villa
Wigan Athletic - Bradford City
Leeds United - Southampton
Norwich City - Tottenham Hotspur
Liverpool - Swansea City
Chelsea - Manchester United
Reading - ArsenalOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wow, paar mooie wedstrijden. Liverpool-Swansea, en Chelsea-Man Utd.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Loting:
Sunderland - Middlesbrough
Swindon Town - Aston Villa
Wigan Athletic - Bradford City
Leeds United - Southampton
Norwich City - Tottenham Hotspur
Liverpool - Swansea City
Chelsea - Manchester United
Reading - Arsenal![]()
Mooie dag vandaag
Arsenal - Chelsea 13:45
Fulham - Manchester City 16:00
Manchester United - Tottenham 18:30![]()
Team in full: Mannone, Jenkinson, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Ramsey, Gervinho, Podolski.
Subs: Martinez, Santos,Mertesacker, Djourou, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Giroud.![]()
Hoop echt dat Arsenal klappen uitdeelt vandaag. Normaal gesproken is Arsenal altijd de betere ploeg met de beste kansen tegen Chelsea maar pakt Chelsea dan de punten.![]()
Ben benieuwd, bij Arsenal zit er dit seizoen minder voetbal in en bij Chelsea meer dan vorig seizoenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:22 schreef franske19 het volgende:
Hoop echt dat Arsenal klappen uitdeelt vandaag. Normaal gesproken is Arsenal altijd de betere ploeg met de beste kansen tegen Chelsea maar pakt Chelsea dan de punten.![]()
Minder, que?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd, bij Arsenal zit er dit seizoen minder voetbal in en bij Chelsea meer dan vorig seizoen![]()
Op dit soort dagen wil ik sport1Kan iemand me vertellen hoe die Jenkinson het dit jaar doet? Vond 'm vorig jaar echt dramatisch.
![]()
?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
0-1 Torres.
Totaal tegen de verhoudingen in![]()
goede pass
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat bedoelde ik dus met voetbal, zit er wat te weinig inquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
Positioneel gezien is Arsenal echt een ramp![]()
Heb je tegen City gezien? Toen was het veel beter. Evenals tegen Southampton.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met voetbal, zit er wat te weinig in![]()
Volgens mij schopt Torres tegen de voet van Koscielny. Maar als hij hem had gegeven was het niet raar geweest...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, omdat Koscielny tegen zijn hakken aanloopt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij schopt Torres tegen de voet van Koscielny. Maar als hij hem had gegeven was het niet raar geweest...er was amper tot geen contact met Torres, hij struikelt over zijn eigen poten
Koscielny loopt van achteren tegen Torres zijn voet aan die net wilde schieten. Daar kan Torres natuurlijk niks tegen doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij schopt Torres tegen de voet van Koscielny. Maar als hij hem had gegeven was het niet raar geweest...![]()
Dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk weler was amper tot geen contact met Torres, hij struikelt over zijn eigen poten
![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk weler was amper tot geen contact met Torres, hij struikelt over zijn eigen poten
.
Als je net uit wil halen en iemand loopt tegen je poot aan dan ram je naast de bal waardoor je valt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: