SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Basketballers sprinten non stop van ene kant naar andere kant, voetballers zo nu en dan een sprintje maar anders half rennend door het veld.quote:Op zondag 23 september 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoeveel KM rennen de meeste met basketball eigenlijk? Ben benieuwd of dat te vergelijken met een middenvelder op het voetbalveld
Daarom rennen Boerrigter, Lukoki en Sana non stop over de lengte van het veld om mee te verdedigen en aan te vallen. Luister Rossdale als je geen verstand hebt van voetbal hoef je er niet over te praten dat snap je zelf ook wel tochquote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Basketballers sprinten, voetballers sjokken vooral en sprinten alleen bij balbezit in hun zone. Groot verschil
Trololololololquote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom rennen Boerrigter, Lukoki en Sana non stop over de lengte van het veld om mee te verdedigen en aan te vallen. Luister Rossdale als je geen verstand hebt van voetbal hoef je er niet over te praten dat snap je zelf ook wel toch
Jij hebt er de ballen verstand van en lult er toch ook over? Nick lult ook altijd uit zijn nek. De enigen die enigszins normaal over voetbal posten zijn degenen die het weinig doen. Bob, Teun, Tauch en zelfs Michiel af en toequote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom rennen Boerrigter, Lukoki en Sana non stop over de lengte van het veld om mee te verdedigen en aan te vallen. Luister Rossdale als je geen verstand hebt van voetbal hoef je er niet over te praten dat snap je zelf ook wel toch
Ik wacht tot mijn vriendin klaar is met douchen om uit eten te gaan. Dat jij nou alweer lang vrijgezel bent en niet meer weet hoe het is om samen iets met een dame te doen is jouw probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ik zou wel wat beters te doen hebben op vakantie maar dat ben ik natuurlijk
Nice one! onder zijn gordeltjequote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vriendin klaar is met douchen om uit eten te gaan. Dat jij nou alweer lang vrijgezel bent en niet meer weet hoe het is om samen iets met een dame te doen is jouw probleem.
He,en ik dan?quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt er de ballen verstand van en lult er toch ook over? Nick lult ook altijd uit zijn nek. De enigen die enigszins normaal over voetbal posten zijn degenen die het weinig doen. Bob, Teun, Tauch en zelfs Michiel af en toe
quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vriendin klaar is met douchen om uit eten te gaan. Dat jij nou alweer lang vrijgezel bent en niet meer weet hoe het is om samen iets met een dame te doen is jouw probleem.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij hebt er de ballen verstand van en lult er toch ook over? Nick lult ook altijd uit zijn nek. De enigen die enigszins normaal over voetbal posten zijn degenen die het weinig doen. Bob, Teun, Tauch en zelfs Michiel af en toe
O.quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ajax heeft dinsdag een wedstrijd gehad? PSV donderdag..quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word altijd een beetje moe van dat gezeur over Europees voetbal. Wat een mietjes bij Ajax en PSV. Ik begrijp dat het nogal wat energie kost, maar volgens mij schort er ook vaak genoeg wat aan de instelling zoals je vorige week in Utrecht zag.
NFL, NHL en NBA spelen allemaal meer wedstrijden, zelfs College spelen ze meer wedstrijdenquote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In de NBA spelen ze 82 wedstrijden per jaar, exclusief playoffs..
Ja Rossdalequote:Op zondag 23 september 2012 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een verbaal pakquote:
Hij blijft ze maar uitdelenquote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een verbaal pak"batta"
van een ouwe vent.
Stef
Nee hoor kan het niet serieus nemen die post van jouquote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een verbaal pak"batta"
van een ouwe vent.
Stef
quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor kan het niet serieus nemen die post van jou
Nog niet, heb genoeg ervaring met na-palmquote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Rossdale is zelfs op zijn vakantie scherp! zou het door het eten komen? burning ring of fire allez?
Deze brommerquote:Op zondag 23 september 2012 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil van dit...
[ afbeelding ]
Dit maken!!!![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen even een keer een goedkope 2e hands K100 vindenEn een bus matzwart
hehe had gister een duc naast me rijden, hij klonk alsof ie kapot was, zoals vele stukgaatie'squote:
Ja die ratelen mooi. Als ik ooit een brommer koop, dan is het een ducati.quote:Op zondag 23 september 2012 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe had gister een duc naast me rijden, hij klonk alsof ie kapot was, zoals vele stukgaatie's
quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stef is aardig stil ofnie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Ja alleen jammer dat je aan reparatie's en onderdelen ongeveer de dagwaarde per maand kwijt bent... En kan je allemaal niet zelf doen (de nieuwe niet)quote:Op zondag 23 september 2012 18:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja die ratelen mooi. Als ik ooit een brommer koop, dan is het een ducati.
En ze is nog handig ook!quote:
En dan deze helm erbijquote:Op zondag 23 september 2012 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
ook weer dezelfde BMW!>@!@> lijkt wel portal
quote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan deze helm erbij
[ afbeelding ]
Sowieso start BL2 moeilijker dan 1 moet ik zeggenquote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit man, alleen maar moeilijke missies met die kutloaders.
Ja, dat zeker!quote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso start BL2 moeilijker dan 1 moet ik zeggen
Die Rakk,wat een ellende als je geen shotgun hebtquote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Cliffy het volgende:
Beetje jammer wel zo'n beetje elk monster een knockback heeft of iets heeft waardoor je zicht verminderd word.. daar heb ik wel zo'n gigantisch pleurishekel aan
Ik ben nog geen sniper tegengekomenquote:
Mijn sniper ook.quote:Op zondag 23 september 2012 20:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben nog geen sniper tegengekomenpistols kan je snel schieten en doen veel damage,ik moet nog een goede assault rifle vinden
Ik kan nog maar twee wapens equippen,heb net de incendiary pistol van Flyntquote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Cliffy het volgende:
Ik gebruik gewoon alles wat ik tegenkom, 1 fire, 1 corrosive, 1 normaal en een sniper
Die is best ruk volgens mij want die zuigt echt ammoquote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan nog maar twee wapens equippen,heb net de incendiary pistol van Flynt
7quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die is best ruk volgens mij want die zuigt echt ammoWelk lvl ben je?
Nice ik ook. Heb al 1 miljoen dollar ofzo.quote:
In Sanctuary.quote:Op zondag 23 september 2012 21:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar koop je die backpack slots?
Mjah leuk maar niet heel erg nuttig? Ik heb echt pas 1 wapen van een vendor gekocht, als het iets als BL1 is heb je straks toch miljoenen en niks om het aan uit te gevenquote:
Nja, wil gewoon nu al genoeg hebben..zodat je gewoon ammo en health kan kopen zonder zorgen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah leuk maar niet heel erg nuttig? Ik heb echt pas 1 wapen van een vendor gekocht, als het iets als BL1 is heb je straks toch miljoenen en niks om het aan uit te geven
Ik wil ook nog een dikke villa bouwen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef Cliffy het volgende:
Ammo en hp is zo cheap daar hoef je je echt niet zorgen over te makenEn respawn is gebaseerd op de hoeveelheid cash die je hebt dus als je 99 miljoen hebt betaal je ook 8m per spawn
Doe je dingquote:Op zondag 23 september 2012 22:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een dikke villa bouwen.
is soms wel handig hoorquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
ik had de meest irritante sniper, als je scope gebruikte ging ie burst schietenal je ammo weg! wel veeeel damage
Precies, die gebruik ik het meest. Even sniper upgrade doen en je hebt 10 kogels in je mag.quote:
Die heb ik nu ook,ook nog eens met incendiaryquote:Op zondag 23 september 2012 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
ik had de meest irritante sniper, als je scope gebruikte ging ie burst schietenal je ammo weg! wel veeeel damage
Bij oh shit momenten gebruik ik mn launcher.quote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef Cliffy het volgende:
Ik vond singleshot wel handiger voor snipers maar ik gebruik ze ook alleen om paar headshotjes te poffen op range, close/medium gebruik ik mn andere wapens...
Begin gunzerker wel leuker te vinden, bij oh shit momentjes gewoon twee dikke wapens en knallen maar
verdikke hoe kan ik deze sublieme sarcastische post van mitchell overtreffen hoe kan ik zorgen dat mijn post nog grappiger is misschien moet ik iets willekeurigs zeggen zoals kaas of iets met caviasquote:
True that.quote:Op maandag 24 september 2012 06:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
verdikke hoe kan ik deze sublieme sarcastische post van mitchell overtreffen hoe kan ik zorgen dat mijn post nog grappiger is misschien moet ik iets willekeurigs zeggen zoals kaas of iets met cavias
HAHA KAAS IS PAS AMAZING
Weer aan de battlefield?quote:Op maandag 24 september 2012 07:04 schreef KneusTeun het volgende:
En we gaan weer verder met de dagelijkse sleur, 42uur achter een scherm zitten
Morgen Djogoboy!quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Morgen Djogoboy!
Ik word hier overigens wakker,staat het halve huis te trillen en dikke herrie buiten. Zijn ze alle putdeksels in de straat aan het liften en het riool aan het schoonmaken. En ik was zo stom om de deur open te doen en op mijn balkon te gaan staan om er naar te kijken. Wat. Een. Luft. Respect voor die gasten
godverquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Je droomde net? Het is bijna half 3 manquote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik droomde net dat ik in hitlers biervooraad had ingebroken en dat ik hitletbier aan het drinken was
Je kent Stoma nog niet?quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je droomde net? Het is bijna half 3 man
je bent net iets eerder, dacht ook al wtfquote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je droomde net? Het is bijna half 3 man
Wekkertje stond hier om half 9. Lekker ontbeten beetje fut traden nieuw teampje gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je bent net iets eerder, dacht ook al wtf
Weer laat gemaakt dusquote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Pixell het volgende:
Goedemorgen mensen!
Door mijn wekker heengeslapen
Hipster dus.quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Natte is baas want AC/DC t-shirt en hij heeft eten op zijn FB
En hij kan ook nog eens koken gvdquote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je werd geil hè van die foto van mij in chefskleding?quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nieuw paartje borgjes moeten pakken naderhandquote:Op maandag 24 september 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je werd geil hè van die foto van mij in chefskleding?
quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Stuk voor stuk heerlijke tracks
Hoezo heb ik jou niet op Facebook?quote:Op maandag 24 september 2012 15:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je werd geil hè van die foto van mij in chefskleding?
Woei!quote:You have been selected to hit the front lines and participate in the PlanetSide 2 Beta!
Omdat minderjarig jailbaitquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo heb ik jou niet op Facebook?
Inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo heb ik jou niet op Facebook?
Echt hequote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen al voor zijn kookkunsten
Jij wel dusquote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen al voor zijn kookkunsten
Done.quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Pixell het volgende:
Nick, Stef en Freek ebben mij net vandaag toegevoegd, zoek mij dan via hun
Wie nietquote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Michhas het volgende:
Sorry Bob, ik heb je zusje echt zwaar lopen checken op Facebook.
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie nog een broer(tje)quote:
lolquote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Michhas het volgende:
Sorry Bob, ik heb je zusje echt zwaar lopen checken op Facebook.
[ afbeelding ]
Ik zal stoma moeten teleurstellen, heb ook weinig homovrienden volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog een broer(tje)
Maar jij hockeyt toch?quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal stoma moeten teleurstellen, heb ook weinig homovrienden volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zei net dat Stef je had toegevoegdquote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal stoma moeten teleurstellen, heb ook weinig homovrienden volgens mij
ik ook!quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef PierreTT het volgende:
Omg volgens mij heb ik Natte gevondon spannonndddd
quote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zei net dat Stef je had toegevoegd
Ja sorry, alleen ladyboys.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog een broer(tje)
Ik moest zo hard lachen toen ik Stef zijn profielpic zag xDquote:Op maandag 24 september 2012 19:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je zei net dat Stef je had toegevoegd
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen ik Stef zijn profielpic zag xD
Weet ik niet, we zaten in een partychat en was samen met Nick aan het ouwehoeren en toen zag ik die foto, heb denk ik wel 5min de slappe lach gehadquote:
Haha ja dat was wel mooi iddquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen ik Stef zijn profielpic zag xD
Ik ben nergens meer veiligquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Fsmxi het volgende:
Astmapatiënt werpt roker op het spoor
"Uit vrees voor zijn gezondheid besloot de niet-roker tot drastischer maatregelen en hij wierp zijn plaaggeest op het spoor"
ok.quote:Op dinsdag 25 september 2012 06:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb een kut ritme, ik ga nu slapen
Welterustenquote:Op dinsdag 25 september 2012 06:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Strak plan, helaas begint hier nu de dagquote:Op dinsdag 25 september 2012 06:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heel de nacht borderlands gespeeld zekerquote:Op dinsdag 25 september 2012 06:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Blanke mensen hebben toch geen ritme?quote:Op dinsdag 25 september 2012 06:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jesusquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blanke mensen hebben toch geen ritme?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Blanke mensen hebben toch geen ritme?
okequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is dit weekend gewoon Weert kermis
Lief dagboek..quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stond hier net een agent aan de deur dat ik alles goed moest sluiten ivm de kermis. Waarom nodig je dat tuig uit voor kermis als je bang bent dat ze gaan stelen
Ze gaan pas stelen als de ME er isquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stond hier net een agent aan de deur dat ik alles goed moest sluiten ivm de kermis. Waarom nodig je dat tuig uit voor kermis als je bang bent dat ze gaan stelen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ze gaan pas stelen als de ME er is
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb schijt aan jou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb hem neer gestoken osse stijlquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wat zei je, ik heb schijt aan jou?
Terecht, wat denkt die kerel wel niet om bij je langs te komen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem neer gestoken osse stijl
Heldquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
[..]
oke stefquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan dat iedereen even voor je gaat klappen je xbox is gemaakt whooptiedoo
quote:
quote:
dat is niet iedereenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
[..]
[ afbeelding ]dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]
[ afbeelding ]Je faalt, ik zat er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
[ afbeelding ]Kan ik niet beter die boze neger-alien zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan ik niet beter die boze neger-alien zijn?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Op mijn Facebook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterf
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Op mijn Facebook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterf
Eerste plaatje,hij heeft ook Black Ops gespeeldquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Op mijn Facebook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterf
muten/unfrienden zo'n pipoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dan
herpes heb ik al 3 varianten van, we gaan nu voor een nieuwe chlamydiaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Voor welke ga je nu? herpes al gehad?
Het lijkt alleen maar langer te duren als je er steeds op let.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
renderrenderrenderrenderrenderschieteensopman!
quote:Op woensdag 26 september 2012 02:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt alleen maar langer te duren als je er steeds op let.
NEger ik.ben wel goed naar de klote Kusxxxxquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeg naar huis gegaan Pierre, kan beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 03:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NEger ik.ben wel goed naar de klote Kusxxxx
Sterkte met de katerquote:Op woensdag 26 september 2012 03:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NEger ik.ben wel goed naar de klote Kusxxxx
Staaaaaaaat.... Niet op de kaartquote:
doet mij denken aan een DJquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dan
Maar ik heb hem ook besteldquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef PierreTT het volgende:
Tauch,zet dit op de Facebook van die gast
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Fanboy.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik heb hem ook besteld![]()
Maar het was wel een zware afweging.
De S3 en de X8 had ik ook nog op lijstje staan.
Maar die S3 is lelijk en dr komt alweer een nieuwe.
En de Windows phone lijkt me heel dope, maar dan moet ik voor alle zelfde apps weer opnieuw gaan betalen! (geld ook voor android btw) Dit is meteen wel iets wat echt zuur is, als je eenmaal een mooie back up hebt dan kun je bijna niet meer van OS wisselen :S
Joodquote:
Ik heb 'm al verwijderdquote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n kop ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Cursus PI lezen nodig Teun?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jood
Wel mooi zoals je laat zien dat jullie volk echt oogkleppen op heeft
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik heb hem ook besteld![]()
Maar het was wel een zware afweging.
De S3 en de X8 had ik ook nog op lijstje staan.
Maar die S3 is lelijk en dr komt alweer een nieuwe.
En de Windows phone lijkt me heel dope, maar dan moet ik voor alle zelfde apps weer opnieuw gaan betalen! (geld ook voor android btw) Dit is meteen wel iets wat echt zuur is, als je eenmaal een mooie back up hebt dan kun je bijna niet meer van OS wisselen :S
Hoezo?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow.... deze kwam echt hard aan johquote:Op woensdag 26 september 2012 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo?
Voor veel mensen blijft het denk ik een belangrijk punt.
Als ik overstap van telefoon vind ik het wel fijn dat ik al me contacten en foto's mee kan nemen, net als de apps.
Dat jij geen vrienden (contacten) en foto's (behalve screenshots van hete dames) hebt kan ik niks aan doen, maar het blijft een belangrijke factor.
Echt?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow.... deze kwam echt hard aan joh![]()
Nee natuurlijk niet, maar dat is wel vaker met die onzin die jij uitkraamtquote:
En toch ga jij er weer op inquote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat is wel vaker met die onzin die jij uitkraamt
Het is veel meer gebruikersvriendelijk op de iPhone.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof het zoveel werk is om die contactpersonen even over te zetten maar oke.
Wel als je adres, email, telefoon nummrs van 100+ mensen moet overzetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof het zoveel werk is om die contactpersonen even over te zetten maar oke.
Je vraag toch iets? Geef er gewoon een antwoord op. Zat bij de opvoeding inbegrepen, iets wat jij vroeger duidelijk gemist hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 12:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En toch ga jij er weer op in![]()
(stiekem was ik er niet geheel van overtuigd dat je gekwetst was)
Kan je dat wel zelf doen?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vroeg "hoezo?"quote:Op woensdag 26 september 2012 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je vraag toch iets? Geef er gewoon een antwoord op. Zat bij de opvoeding inbegrepen, iets wat jij vroeger duidelijk gemist hebt
[..]
Kan je dat wel zelf doen? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |