Ja dat is ook zo. Denk dat tekkit zonder EE wel leuker is, dan moet je een moet je meer werk doen om hetzelfde te bereiken. Die EE generators zijn toch wel OP.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Mja dat is gewoon hoe minecraft werkt. Dat zie je nu ook bij Aldie. (die ging ook van 12 spelers naar nu 4 ofzo)
Het beginnen van een basis is leuk. Maar dan verveeld het spel toch al wel snel.
Daarbij is Vanilla MC behoorlijk bagger zodra je Tekkit hebt gedaan
verveling had ik niet zo'n last van. Kwestie van de goeie dingen bouwen die je leuk vind. Tis meer dat mensen teveel verschillende goeie games hebben, en weinig geduld misschien.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Mja dat is gewoon hoe minecraft werkt. Dat zie je nu ook bij Aldie. (die ging ook van 12 spelers naar nu 4 ofzo)
Het beginnen van een basis is leuk. Maar dan verveeld het spel toch al wel snel.
Daarbij is Vanilla MC behoorlijk bagger zodra je Tekkit hebt gedaan
KFC neemt geen mensen meer aan.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, 1e sollicitatie ooit gestuurd!
Ontvangen en vernietigd.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
weet je het zeker? Best warm in zo'n pak heur.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
quote:
Ik eet varkensvlees heur, ben geen moslimquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is ook niet erg halal, gaat lastig worden voor bobber
..quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik eet varkensvlees heur, ben geen moslim
Atheist ftw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |