SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Viser? Mist daar niet iets?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
kakIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ADO
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
rustig johan rustigquote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutpasses. blijven ook maar kijken hoe ado ze aanneemt en er meer wegloopt.
PRESSIE VERDOMMEOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Liverpool is ook niks.quote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef DeTolk het volgende:
Straks maar Liverpool-ManUtd kijken dan![]()
Oehh bijnaa nog
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hey kennen jullie die grap van Ajax dat een uitwedstrijd speelt om half 1 na een Europees duel?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Woensdag zijn ze nog slechterquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo kansloos slecht vandaag.,
Behalve Babel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bale speelt bij Tottenham.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo kansloos slecht vandaag.,
Behalkve Bale.![]()
9, want 1 iemand moet alle fouten opvangen van hemquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We spelen gewoon met 10 man door Eriksen![]()
Verrassend puntverlies dit..."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Zou verdient zijnquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nepsupporterquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef blackAFCA het volgende:
Afgelopen, lekker weer Ajax. Weer achter de feiten aanlopen dit seizoen![]()
Komt wel goed hoor ajax wordt gewoon kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is Ajaxquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigen falen afschuiven op de scheids
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jij bent thuis en uit natuurlijk in het stadion in goede en slechte tijden.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyf maar op Eriksen. Stik er maar in mongool![]()
![]()
Wissel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...![]()
Vanwege een wisselquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...![]()
Nu de aanstaande kampioen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JA HOOOOOOORRRRR!!!!! Heerlijk!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ja dus? waren toch totaal geen discutabele momenten waar hij de wedstrijd kapot gefloten heeft ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat doet niemand hier toch? Makkeliek heeft gewoon slecht geflotenScheids heeft totaal geen aandeel gehad in dit puntverlies hoor
die zonnebril
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wissel. Daar dacht ADO goed door te komen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Eriksen tijd om te banken jongen. Zelfde geld voor Siem. Dit kan echt niet meer.AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
Deja vu....
Veel en veel te slap begonnen, en een opstelling die m.i. niet erg was afgestemd op de strijd die ADO zonder twijfel zou gaan leveren.
Wel triest dat Ajax maar niet bijleert en al jaren hetzelfde manco laat zien in dit soort uitwedstrijden."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Moisander ook, Vermeer soms onzeker, Lucocki slechte voorzet, Schone al helemaal.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef blackAFCA het volgende:
Eriksen tijd om te banken jongen. Zelfde geld voor Siem. Dit kan echt niet meer.![]()
Nee NAC Breda.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan weet je hopelijk ook dat het totaal niet gepast is bij het dragen van een zonnebrilquote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe ik weet sinds kort wat yolo betekent![]()
![]()
daar hoort swag swag swaggggggggggg toch?quote:Op zondag 23 september 2012 14:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan weet je hopelijk ook dat het totaal niet gepast is bij het dragen van een zonnebril[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha Ajax
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Alleen als je een hipster bentquote:Op zondag 23 september 2012 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar hoort swag swag swaggggggggggg toch?![]()
Moet je dan ook dubstep luisteren?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Come on, Twente!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Geen idee, ik ben geen hipsterquote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je dan ook dubstep luisteren?![]()
![]()
Ik vind het wel zielig voor de Ajax-fansEn dan woensdag ook nog verliezen
ohwww
2-1 oid.quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaat het in Enschede worden? 8/9-0?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Snel uit de beker, geen punten in de CL en ook nog eens minder kans op het kampioenschap...quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Paul het volgende:
ohwww
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Snel uit de beker, geen punten in de CL en ook nog eens minder kans op het kampioenschap...
En volgende speelronde weer.quote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Paul het volgende:
ohwww
![]()
Vast 2-2 ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaat het in Enschede worden? 8/9-0?
quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, ik ben voor Feyenoord, fuck Ajax
Omdat het kan.quote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef Type-R het volgende:
...maar waarom is Desmond nou ere-lid geworden?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
voorspelling?quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
Heerenveen speelt nu al te slecht voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Rickazio het volgende:
[..]
voorspelling?Mwah. Wisgerhof maakt nog wel een eigen doelpunt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.![]()
Desmond Tutu![]()
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Probeer het hier eens. Gegarandeerd dat je er 1 vindtquote:Op zondag 23 september 2012 14:40 schreef Stofje het volgende:
Grmbl, ik kan geen NAC-AZ stream vinden.![]()
Wild manneke.quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUJNoot noot.![]()
DUS JE VINDT AJAX EEN TRIESTE CLUB AHAHAquote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als je niet van Heerenveen kunt winnen, ben je wel een hele trieste club.![]()
Jojoortje vindt Ajax een hele trieste club.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Als je niet van Heerenveen kunt winnen, ben je wel een hele trieste club.![]()
Succes met Twente he.![]()
Nog 1quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jojoortje vindt Ajax een hele trieste club.![]()
Succes met Twente he.
Zie je dat Gramulanion?
Noot noot.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
DUS JE VINDT AJAX EEN TRIESTE CLUB AHAHA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
support your local clubquote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jojoortje vindt Ajax een hele trieste club.![]()
Succes met Twente he.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Slechte scheidsrechter bij AZ![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ben op vakantie en afhangkelijk van jullie van enig voetbal-volg nieuws...doe je best dames und heren!![]()
#waterman blijft 1e keeper vandaag. #marcelo en #derijck centrum. #ritzmaier ipv #willems #wijnaldum ipv #bommel #psvfey
Waterman![]()
![]()
Gecondoleerd, dat belooft niet veel goeds.quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
#waterman blijft 1e keeper vandaag. #marcelo en #derijck centrum. #ritzmaier ipv #willems #wijnaldum ipv #bommel #psvfey
WatermanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wat een bazenopstellingquote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman![]()
En voorin?quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman![]()
Advocaat.quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman![]()
![]()
Wel tof van hem om Feyenoord een kans te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman![]()
Dickie is Feyenoord fan?quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman![]()
quote:quote:
Advocaat irriteert mij nu echt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:59 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sneu hoor, Ajax wint niet en gelijk mag het hier niet over de andere potten gaan, maar moeten we massaal LIV-UTD kijken
Nee hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 15:03 schreef Rickazio het volgende:
PSV straks weer op gelijke hoogte met ajax![]()
Bazenactie van Djuricic
Er wordt wel slecht gevoetbald dit weekend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
vorige weekend was ook al zo'n dramaquote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Er wordt wel slecht gevoetbald dit weekend.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Al was de PSV wedstrijd wel erg vermakelijk toenquote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vorige weekend was ook al zo'n drama![]()
![]()
Volgende week VVV-PSVquote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker niet met Waterman in het doel![]()
Dat wel jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al was de PSV wedstrijd wel erg vermakelijk toen
alle uitclubs winnenquote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week AJA-TWE, FEY-NEC, VVV-PSV![]()
Ik eigenlijk zelf ook niet, maarja. Moet toch wat zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze stelling.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk zelf ook niet, maarja. Moet toch wat zeggen.![]()
Spreken is zilver...quote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk zelf ook niet, maarja. Moet toch wat zeggen.![]()
Heerenveen speelt goedOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Begint nu wel te komen ja. Twente had het overwicht in de eerste 30 min.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Oi... Douglas.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
heb ik iets gemist?quote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss omdat hij geen baarmoeder heeft
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op zondag 23 september 2012 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss omdat hij geen baarmoeder heeft"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In het algemeen of deze wedstrijd?quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef tompsv18 het volgende:
Braafheid kan er trouwens ook geen kut vanNoot noot.![]()
HAHA Tannane
Algemeen. Onbegrijpelijk dat hij international is geweest.quote:Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In het algemeen of deze wedstrijd?![]()
[Zo. 23 September] PSV - FEYENOORDquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef RvLaak het volgende:
niets is sterker dan dat ene woord, FEYENOORD
![]()
Cheers, straks zal ik daar heen gaan... Maar is dat niet een beetje nutteloos topic? PSV-Feyenoord is de enige wedstrijd op dat momentquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Zo. 23 September] PSV - FEYENOORD![]()
deden we toch ook met aja-psv, psv-twe etc?quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cheers, straks zal ik daar heen gaan... Maar is dat niet een beetje nutteloos topic? PSV-Feyenoord is de enige wedstrijd op dat moment![]()
Toch alleen bij gelijktijdige wedstrijden?quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deden we toch ook met aja-psv, psv-twe etc?![]()
Meh, gebeurt altijd bij toppers, is traditie man.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch alleen bij gelijktijdige wedstrijden?![]()
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, gebeurt altijd bij toppers, is traditie man.![]()
Daarvoor ook al zoiets met Djuricic, Heerenveen voetbalt vrij goed op de counter, maar de afronding is dan weer dramatisch.quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wint goed het duel alleen schiet daarna met een rolletje naar de keeper.![]()
Ik vraag maarquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, gebeurt altijd bij toppers, is traditie man.![]()
![]()
Ritzmaier - Verhoekquote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Lamprou; Janmaat, BMI, Mathijsen, Nelom; Leerdam, Clasie Immers; Verhoek, Pellè, Schaken![]()
![]()
kortweg: Ado 2009quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Lamprou; Janmaat, BMI, Mathijsen, Nelom; Leerdam, Clasie Immers; Verhoek, Pellè, Schaken♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Top manquote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja die heeft vorig jaar wel genoten bij die 5-1 tweemaal![]()
Come on Twente
nee, maar de verschillende betekenissen van het woord "dekken" is dat blijkbaar wel, getuige jouw gebrek aan die specifieke kennisquote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
het woord baarmoeder als (brede) woordkennis ervaren![]()
cool story, piet piraatquote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, maar de verschillende betekenissen van het woord "dekken" is dat blijkbaar wel, getuige jouw gebrek aan die specifieke kennis♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Bijna Casta.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
De Boer: 'Het gras van ADO tikte bijna mijn oksels aan'
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ik vind het altijd zo triest als mensen hun eigen falen afschuiven op externe omstandighedenquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
De Boer: 'Het gras van ADO tikte bijna mijn oksels aan'![]()
![]()
Dat doet ie toch helemaal niet?quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen hun eigen falen afschuiven op externe omstandigheden
Hij heeft zelf gezegd dat de instelling te slap wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat zei hij al voor de wedstrijd.quote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo triest als mensen hun eigen falen afschuiven op externe omstandighedenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, enkel de post van ZaZoe... En het zou niet de eerste keer zijn dat De Boer dat doetquote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat doet ie toch helemaal niet?
Hij heeft zelf gezegd dat de instelling te slap was![]()
![]()
of in blessuretijdquote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel 1-0 Twente worden laatste 10 minuten.
Blijft een bijna duitse clubquote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel 1-0 Twente worden laatste 10 minuten.
Pingel Twente![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het interview niet gezien, enkel de post van ZaZoe... En het zou niet de eerste keer zijn dat De Boer dat doetquote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zei hij al voor de wedstrijd.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Jalalalala
Het hele stuk op de site van VIquote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het interview niet gezien, enkel de post van ZaZoe... En het zou niet de eerste keer zijn dat De Boer dat doet
Frank de Boer stond teleurgesteld in de catacomben na de remise bij ADO Den Haag (1-1). De Ajax-trainer zag Ajax zwak starten, maar was ook niet te spreken over de omstandigheden die zijn ploeg moest overwinnen.
'Het veld was dramatisch voor ons spel', liet De Boer zonder blikken of blozen weten. 'Ik weet niet waar de man is geweest die het gras moet maaien, maar hij was in elk geval niet in het stadion. ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren.'
De Boer stelde zijn vraagtekens bij het feit of het wel zo eerlijk is om de omstandigheden op deze manier te beïnvloeden. 'Als iemand niet expres de grasmat te lang laat, dan vraag ik me af of dat hoort. Het gras tikte bijna tegen mijn oksels aan.'
Buiten de omstandigheden was De Boer ook niet blij met de instelling van zijn ploeg. 'We beseften eigenlijk pas na een uur waar het om ging. Er waren er meer die er niet stonden vanaf de eerste seconden. Na dat uur kregen we wat meer ritme in het spel. Toen konden we zelfs de 1-2 maken, maar we zijn te laat gestart.'Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
AZ staat ook aardig onder druk af en toe.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tegen NAC.quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
AZ staat ook aardig onder druk af en toe.![]()
![]()
in Breda kan het spoken, echt waarquote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dus toch gedeeltelijk de schuld bij het gras leggenquote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het hele stuk op de site van VI
Frank de Boer stond teleurgesteld in de catacomben na de remise bij ADO Den Haag (1-1). De Ajax-trainer zag Ajax zwak starten, maar was ook niet te spreken over de omstandigheden die zijn ploeg moest overwinnen.
'Het veld was dramatisch voor ons spel', liet De Boer zonder blikken of blozen weten. 'Ik weet niet waar de man is geweest die het gras moet maaien, maar hij was in elk geval niet in het stadion. ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren.'
De Boer stelde zijn vraagtekens bij het feit of het wel zo eerlijk is om de omstandigheden op deze manier te beïnvloeden. 'Als iemand niet expres de grasmat te lang laat, dan vraag ik me af of dat hoort. Het gras tikte bijna tegen mijn oksels aan.'
Buiten de omstandigheden was De Boer ook niet blij met de instelling van zijn ploeg. 'We beseften eigenlijk pas na een uur waar het om ging. Er waren er meer die er niet stonden vanaf de eerste seconden. Na dat uur kregen we wat meer ritme in het spel. Toen konden we zelfs de 1-2 maken, maar we zijn te laat gestart.'![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus toch gedeeltelijk de schuld bij het gras leggen![]()
Tja, Ajax hequote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus toch gedeeltelijk de schuld bij het gras leggen![]()
Ah, nu weer het grasquote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het hele stuk op de site van VI
Buiten de omstandigheden was De Boer ook niet blij met de instelling van zijn ploeg. 'We beseften eigenlijk pas na een uur waar het om ging. Er waren er meer die er niet stonden vanaf de eerste seconden. Na dat uur kregen we wat meer ritme in het spel. Toen konden we zelfs de 1-2 maken, maar we zijn te laat gestart.'![]()
Volgende keer het vroege tijdstip, de pasta, de scheidsrechter, de tegenstander die er vol opklapt, het publiek van de tegenstander of dat ze een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.![]()
Je mag toch het veld dramatisch voor het spel dat je speelt vinden?quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, nu weer het gras![]()
Volgende keer het vroege tijdstip, de pasta, de scheidsrechter, de tegenstander die er vol opklapt, het publiek van de tegenstander of dat ze een uitwedstrijd moeten spelen na een Europees duel.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij draagt het aan als excuses voor het gelijkspel.quote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je mag toch het veld dramatisch voor het spel dat je speelt vinden?![]()
Dat zijn alle coaches hoorquote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef detulp050 het volgende:
Wat is De Boer toch een slechte 'verliezer'
Vooral deze zin: 'ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren' is veelzeggend.
Voetballend was ADO Ajax in de eerste helft de baas en konden ze blij zijn dat het slechts 1-0 stond bij de rust.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij draagt het aan als excuses voor het gelijkspel.
Hij zegt alleen dat het niet goed was voor het spel van Ajax
En de instelling was 1000x kutOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat nou voor onzin. Ik hoor zo vaak dat het aan de inzet van het team lag. Er zijn er maar een paar die enorm de nadruk op externe factoren leggen.quote:[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Nou nou nou ado was ook niet super hoorquote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
Vooral deze zin: 'ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren' is veelzeggend.
Voetballend was ADO Ajax in de eerste helft de baas en konden ze blij zijn dat het slechts 1-0 stond bij de rust.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja hoorquote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. Ik hoor zo vaak dat het aan de inzet van het team lag. Er zijn er maar een paar die enorm de nadruk op externe factoren leggen.
Hoe pijnlijk ik het ook vind om te zeggen, maar de eerste helft was ADO echt de baas. De regie kon het soms amper bijhouden![]()
![]()
Loop niet zo door te janken joh. Je bent voor PSV dus je gaat haterig doen, grote klasse hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
Voetballend was ADO Ajax in de eerste helft de baas en konden ze blij zijn dat het slechts 1-0 stond bij de rust.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Eerste helft wel hoor. 2/3-0 tussenstand zou niet onterecht zijn geweest.quote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou nou ado was ook niet super hoor![]()
Ajax was gewoon goed kutquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef avaz het volgende:
Hoe pijnlijk ik het ook vind om te zeggen, maar de eerste helft was ADO echt de baas. De regie kon het soms amper bijhouden
Heb je er weer zo'n eentje die zijn bril niet af kan zettenquote:
Maar goed, ontopic maar weer
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Oh oke.quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Abed het volgende:
[..]
Loop niet zo door te janken joh. Je bent voor PSV dus je gaat haterig doen, grote klasse hoor.![]()
Ik kan me daar zo kwaad om maken he. Hou je in Dortmund redelijk stand, om vervolgens in Den Haag weggespeeld te worden de eerste helft.quote:![]()
En jij hebt geen bril op, geen anti ajax bril neequote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Heb je er weer zo'n eentje die zijn bril niet af kan zetten
Maar goed, ontopic maar weer
Wilde trouwens niet gaan stangen hier, maar vond Franks zijn uitspraak over het gras (Het gras van ADO tikte bijna mijn oksels aan) wel leuk.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Tja ik had het eerlijk gezegd al verwachtquote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef avaz het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo kwaad om maken he. Hou je in Dortmund redelijk stand, om vervolgens in Den Haag weggespeeld te worden de eerste helft.
Het is altijd huilen met Ajax na cl wedstrijden
Spelers zijn gewoon mietjes en dat is een feitOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarom zou ik een anti-Ajax bril op hebben bij dit onderwerp?quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jij hebt geen bril op, geen anti ajax bril nee
Zelfde commentaar zou kunnen bij elke coach die dit soort dingen aangrijpt als reden voor een slecht resultaat. Of dat nou Rutten, De Boer, Huistra, Maaskant of Adriaanse is maakt mij niet uit.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Ik ben overgeschakeld op liverpool-united want zowel twente als az konden mij niet echt veel doenquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef avaz het volgende:
AZ valt me ook tegen trouwens. 1e helft niet gezien, maar de 2e helft maakt niet echt indruk op me.
Terwijl ik twente de laatste tijd leuk vond spelenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Eerste helft was iets beter, maar ze spelen erg matig.quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef avaz het volgende:
AZ valt me ook tegen trouwens. 1e helft niet gezien, maar de 2e helft maakt niet echt indruk op me.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat een slecht excuusquote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef baaart het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-mijn-oksels-aan.htm
De Boer![]()
![]()
Kunnen we dat gejank over De Boer niet in de SC doen? Er zijn wedstrijden aan de gang.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
valt me erg tegen dit
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: