SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Viser? Mist daar niet iets?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala! AJAX AMSTERDAAAAAM!AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
kakIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ADO
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!
Jalalalalalala AJAX AMSTERDAAAAAM!AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
rustig johan rustigquote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutpasses. blijven ook maar kijken hoe ado ze aanneemt en er meer wegloopt.
PRESSIE VERDOMMEOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Liverpool is ook niks.quote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef DeTolk het volgende:
Straks maar Liverpool-ManUtd kijken dan![]()
Oehh bijnaa nog
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hey kennen jullie die grap van Ajax dat een uitwedstrijd speelt om half 1 na een Europees duel?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Woensdag zijn ze nog slechterquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo kansloos slecht vandaag.,
Behalve Babel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bale speelt bij Tottenham.quote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is zo kansloos slecht vandaag.,
Behalkve Bale.![]()
9, want 1 iemand moet alle fouten opvangen van hemquote:Op zondag 23 september 2012 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We spelen gewoon met 10 man door Eriksen![]()
Verrassend puntverlies dit..."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Zou verdient zijnquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nepsupporterquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef blackAFCA het volgende:
Afgelopen, lekker weer Ajax. Weer achter de feiten aanlopen dit seizoen![]()
Komt wel goed hoor ajax wordt gewoon kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is Ajaxquote:Op zondag 23 september 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eigen falen afschuiven op de scheids
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jij bent thuis en uit natuurlijk in het stadion in goede en slechte tijden.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyf maar op Eriksen. Stik er maar in mongool![]()
![]()
Wissel.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...![]()
Vanwege een wisselquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...![]()
Nu de aanstaande kampioen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JA HOOOOOOORRRRR!!!!! Heerlijk!Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Ja dus? waren toch totaal geen discutabele momenten waar hij de wedstrijd kapot gefloten heeft ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat doet niemand hier toch? Makkeliek heeft gewoon slecht geflotenScheids heeft totaal geen aandeel gehad in dit puntverlies hoor
die zonnebril
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
wissel. Daar dacht ADO goed door te komen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:18 schreef baaart het volgende:
Waarom laat die scheids 30 seconde extra doorgaan? Beetje neus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Eriksen tijd om te banken jongen. Zelfde geld voor Siem. Dit kan echt niet meer.AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
Deja vu....
Veel en veel te slap begonnen, en een opstelling die m.i. niet erg was afgestemd op de strijd die ADO zonder twijfel zou gaan leveren.
Wel triest dat Ajax maar niet bijleert en al jaren hetzelfde manco laat zien in dit soort uitwedstrijden."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Moisander ook, Vermeer soms onzeker, Lucocki slechte voorzet, Schone al helemaal.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef blackAFCA het volgende:
Eriksen tijd om te banken jongen. Zelfde geld voor Siem. Dit kan echt niet meer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: